SPECJALISTA WDROŻEŃ APLIKACJI Rzeszów oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA WDROŻEŃ APLIKACJI
Wynagrodzenie: od 3 700 PLN
Zakres obowiązków: Przygotowanie prototypów i prezentacji o funkcjonalności produktu dla klientaWeryfikacja testowa wdrażanego systemuWalidacja zaimplementowanych wymagań w nowej wersjiUdzielanie konsultacji dotyczących funkcjonalnościAnaliza problemów zgłaszanych przez klientów
Data publikacji: 2020-06-15
Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przygotowanie prototypów i prezentacji o funkcjonalności produktu dla klientaWeryfikacja testowa wdrażanego systemuWalidacja zaimplementowanych wymagań w nowej wersjiUdzielanie konsultacji dotyczących funkcjonalnościAnaliza problemów zgłaszanych przez klientów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA WDROŻEŃ APLIKACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 18
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1863
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista zastosowań informatyki
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 31.08.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
rosyjski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
rosyjski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe kierunek / specjalność biologia, biotechnologia, medycyna i pochodne , umiejętności znajomość MS Office, znajomość oprogramowania medycznego, doświadczenie zawodowe min. 2 lata doświadczenia jako lekarz lub laborant
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
danePracodawcy_nip: 5210091158
danePracodawcy_regon: 001417972
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
Partyzantów 1A, 35-242 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 18
Powiat pracodawcy: m. Rzeszów
danePracodawcy_kodPowiatu: 1863
Gmina pracodawcy: Rzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Rzeszów
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0974133
Ulica pracodawcy: Partyzantów
Numer budynku pracodawcy: 1A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|251902
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista zastosowań informatyki
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 15.06.2020
Data dodania oferty pracy: 15.06.2020
Oferta pracy ważna do: 15.06.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 15.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 12.06.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?83141e6b5aa997ca9e05b3188d4559b1
Podobne oferty pracy
Przygotowanie prezentacji oraz tworzenie planu wydarzeń. Obsługa korespondencji i telefonu. Sprzedaż produktów i usług przedsiębiorstwa poprzez dostępne kanały sprzedaży. Negocjacje z wszelkimi podwykonawcami usług. Utrzymywabue stałych i pozytywnych relacji z klientem. Realizacja i koordynacja sprawpowierzonych związanych z organizacją imprez, szkoleń i konferencji. Wyszukiwanie zewnętrzych partnerów i sponsorów oraz angażowanie ich we współtworzenie i realizację działań. Obecność podczas wydarzeń i nadzór nad ich prawidłowym przebiegiem.
kontakt przez PUP - 2018-01-09 - Płochocin (mazowieckie)
wyksz. wyższe z dziedziny marketingu, zdolności komunikacyjne i interpersonalne, bardzo dobra znajomość środowiska Windows, Excel, Power Point, wysoka kultura komunikacji pisemnej oraz werbalnej
Spółdzielnia Mleczarska LAZUR - 2015-12-10 - Nowe Skalmierzyce (wielkopolskie)
Szczegółowe inf. www.polsl.pl w zakładce "oferty pracy"; Wykształcenie: wyższe, pref. ekonomiczne lub techniczne; wiedza techniczna w zakresie infrastruktury budowlanej; doświadczenie w obsłudze administracyjnej projektów; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
POLITECHNIKA ŚLĄSKA - 2019-05-06 - Gliwice (śląskie)
Kontakty z zagranicznymi kontrahentami (Niemcy, Belgia, Holandia, Czechy, Ukraina), obsługa komputera, program Subiekt GT
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
Obsługa administracyjno-kancelaryjna wydziału.
Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Bydgoszcz - 2019-03-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
sparwy kadrowo-socjalne
OGRÓD ZOOLOGICZNY - 2016-02-04 - Poznań (wielkopolskie)
PROWADZENIE EWIDENCJI ODPADÓW, OPRACOWYWANIE I SKŁADANIE W WYZNACZONYCH TERMINACH ODPOWIEDNICH INFORMACJI ORAZ WYMAGANEJ DOKUMENTACJI SPRAWOZDAWCZEJ DO WŁAŚCIWYCH ORGANÓW, MADZÓR NAD PRZESTRZEGANIEM ZASAD WŁAŚCIWEGO WYWOZU I UNIESZKODLIWIANIA POWSTAJĄCYCH ODPADÓW, PROWADZENIE ZEZWOLEŃ WODNO-PRAWNYCH NA ZRZUT ŚCIEKÓW, PROWADZENIE DOKUMENTACJI I SPRAWOZDAWCZOŚCI W ZAKRESIE GOSPODARKI ŚCIEKAMI, EMISJI ZANIECZYSZCZEŃ, ODBIORU I PRZEKAZYWANIA DO UTYLIZACJI ODPADÓW MEDYCZNYCH;WYMAGANIA;WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE PREFEROWANE WYŻSZE Z OBSZARU OCHRONY ŚRODOWISKA, GOSPODAROWANIA ODPADAMI, PRZESZKOLENIE W ZAKRESIE OCHRONY ŚRODOWISKA, DOŚWIADCZENIE W ZAKRESIE OCHRONY ŚRODOWISKA
109 SZPITAL WOJSKOWY Z PRZYCHODNIĄ SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W SZCZECINIE - 2017-05-12 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Sprzedaż wyrobów gotowych, pozyskiwanie kontrahentów
SPÓŁDZIELNIA INWALIDÓW "INMET" - 2018-08-17 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Zarządzanie zamówieniami Klientów, utrzymywanie dobrych relacji z klientami amerykańskimi, przygotowywanie raportów zgodnie z potrzebami klientów, współpraca z innymi działami formy: transportu, zaopatrzenia, fabrykami, produkcji, ustalenie strategii i współpraca z działem sprzedaży, odpowiadanie na zapytania ofertowe w języku angielskim nowym i stałym klientom, praca w godzinach 14.00-23.00.
kontakt przez PUP - 2017-02-02 - Kraków (małopolskie)
sprzedaż towarów
Zakład Produkcji Materiałów Budowlanych ZPCh Kazimierz Ginter - 2018-05-18 - Chojnice (pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-06-16 - Warszawa (mazowieckie)
zapewnienie obsługi sekretariatu Szkoły, organizacja i obsługa konferencji, uroczystości i narad, przygotowanie oraz przedstawienie do podpisu i dekretacji korespondencji zgodnie z zasadnami instrukcji kancelaryjnej, wsparcie wydziału organizacyjno-kadrowego w bieżących zadananich, pomoc w ewidencjonowaniu i gromwadzeniu akt z Archiwum Szkoły
SZKOŁA ASPIRANTÓW PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W POZNANIU - 2019-11-05 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa partnerów handlowych, rozpatrywanie reklamacji, uczestnictwo w odbiorze ilościowym i jakościowym towarów do magazynu, prowadzenie dokumentacji magazynowej, czynny udział w inwentaryzacjach
kontakt przez PUP - 2017-11-23 - Jabłonna (mazowieckie)
- aktywne pozyskiwanie i utrzymywanie kontaktów z klientami biznesowymi,- przeprowadzanie spotkań handlowych,- profesjonalna obsługa klientów,- budowanie pozytywnego wizerunku Spółki.
REA Elektronik Sp. z o.o. - 2016-04-26 - Kawczyn (wielkopolskie)
zgodnie z harmonogramem stażu
kontakt przez PUP - 2017-11-08 - Dobre (kujawsko-pomorskie)
Przeprowadzanie procesu wynajmu i zwrotu pojazdu zgodnie ze stanowiskami.-Kontrola zwracanych i wydawanycy pojazdów pod względem stanu technicznego i wizualnego.-Dbanie o stan czystości pojazdów w punkcie.-Wprowadzanie danych związanych z wynajmem do systemu.-Telefoniczny kontakt z klientem wypożyczalni (z Polski i z zagran nad flotą w punkcie (uzupełnianie płynu, transport do serwisu, tankowanie pojazdów).
MWM CARS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA - 2017-06-30 - Mikołów (śląskie)
- szycie odzieży lekkiej -Firma szyje uniformy i czapki kucharskie, odzież medyczną.Praca na 1 zmianę godz. 6.00-14.00
PPHU ANNA S.C. PIOTR MIKA, RENATA MIKA - 2020-05-06 - Września (wielkopolskie)
przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych w języku rosyjskim, przygotowanie dokumentów związanych z podjęciem pracy, tworzenie baz danych dla księgowości
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Mława (mazowieckie)
Obsługa klienta zagranicznegoBudowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji handlowychPrzygotowywanie strategii sprzedaży oraz pozyskiwanie nowych klientówPrzygotowywanie ofert handlowychKoordynowanie i nadzorowanie realizacji zamówieńWystawianie dokumentów sprzedażowychWspółpraca z innymi działami firmy/Zakładami produkcyjnymi w zakresie wprowadzania nowych wzorów i tworzenia kalkulacji
SZYNAKA-MEBLE Sp. z o.o. - 2019-11-14 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
specjalista ds pozyskiwania funduszy, praca biurowa, cały etat, 8-17, brutto 3200-możliwe dodatkowo wynagrodzenie prowizyjne, prace interwencyjne
kontakt przez PUP - 2018-01-26 - Warszawa (mazowieckie)
Realizacja nałożonych celów finansowych, jakościowych -przy zakupach materiałowo- sprzętowych; prowadzenie budżetów zakupowych; Opracowywanie co tygodniowych harmonogramów zakupowych; Inicjowanie i prowadzenie negocjacji oraz efektywne pozyskiwanie nowych partnerów B2B dostawcy, podwykonawcy (negocjacja najkorzystniejszych warunków transakcji w tym: cen, sposobów i terminów płatności); Zarządzanie dostawcami i podwykonawcami ( rozliczenia finansowe zawartych zamówień, umów), przygotowywanie zestawień cenowych w procesie wyboru dostawców, podwykonawców; Raportowanie stanu kontraktacji w odniesieniu do założeń budżetowych Kierownikowi Budowy i Dyrektorowi Projektów; Analiza konkurencji i możliwości rynku (mapowanie przyszłych projektów).Godziny pracy 8-16
ADAMIETZ Sp. z o.o. - 2020-08-03 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
obsługa sekretariatu szkoły, obsługa urządzeń biurowych, porządkowanie akt, prowadzemnie spraw kadrowych
kontakt przez PUP - 2019-07-24 - Marianówka (lubelskie)
do uzgodnienia
"MAREK WŁOCH I S-KA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-12-02 - Boguchwała (podkarpackie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-10-26 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie biura, spraw kadrowych, bieżąca obsługa sekretariatu
Zakład Instalatorstwa Elektrycznego i Telekomunikacyjnego Józef Wieloch Busko-Z. - 2017-05-24 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-04-12 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydatów z Ukrainy i Rosji na różne stanowiska.
kontakt przez PUP - 2018-08-08 - Kraków (małopolskie)
praca w terenie i na wodzie, utrzymanie sieci stacji hydrologicznych , wykonywanie kontroli i remontów, prace geodezyjne, wykonywanie pomiarów natężenia przepływu, wykonywanie sprawozdań, protokołów
Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowy Instytut Badawczy w Warszawie Oddział w Krakowie - 2017-08-07 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
1) Składanie dokumentów w organach administracji publicznej: kancelarie, placówki pocztowe.
2) Rejestracja terminów według kalendarzy obsługi organów.
3) Skanowanie oraz wprowadzenie kopii elektronicznych do CRM oraz Google Drive.
4) Przeprowadzenie przeglądów akt spraw klienckich.
Jeremi Prime sp. z o. o. - 2020-07-23 - Warszawa (mazowieckie)
Przewóz mebli, obsługa wywozu drewna, załadunek
PHU "BOMAR" S.C. BOŻENA GŁOGOWSKA, DAMIAN GŁOGOWSKI - 2017-08-09 - Piekary Śląskie (śląskie)