SPECJALISTA W WYDZIALE NADZORU WŁAŚCICIELSKIEGO Łódź oferta pracy Zarząd Lokali Miejskich
Stanowisko: SPECJALISTA W WYDZIALE NADZORU WŁAŚCICIELSKIEGO
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: -opracowywanie dokumentacji niezbędnej w celu realizacji wniosków o sprzedaż lokali mieszkalnychi użytkowych,-przygotowywanie dokumentów w celu wystąpienia o wydanie zaświadczenia o samodzielności lokali będących przedmiotem sprzedaży w drodze bezprzetargowej i przetargowej,-przygotowywanie wykazów adresowych do wniosków o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie wykonania inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej dla nieruchomości stanowiących własność wspólnot mieszkaniowych i 100% gminy,-rozpoczynanie procedury prywatyzacji nieruchomości,-sprawdzanie poprawności wykonanej inwentaryzacji.Osoby zainteresowane ofertą powinny zapoznać się z pełną treścią ogłoszenia zamieszczoną w Biuletynie Informacji Publicznej Zarządu Lokali Miejskich: http://www.zlm.lodz.pl/bip/index.php[Praca na czas określony] : pierwsza umowa o pracę do 6 miesięcy[Godzina zakończenia pracy] : 16:00
Data publikacji: 2021-03-19
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: Zarząd Lokali Miejskich
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Tadeusza Kościuszki 47, 90-514 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-opracowywanie dokumentacji niezbędnej w celu realizacji wniosków o sprzedaż lokali mieszkalnychi użytkowych,-przygotowywanie dokumentów w celu wystąpienia o wydanie zaświadczenia o samodzielności lokali będących przedmiotem sprzedaży w drodze bezprzetargowej i przetargowej,-przygotowywanie wykazów adresowych do wniosków o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie wykonania inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej dla nieruchomości stanowiących własność wspólnot mieszkaniowych i 100% gminy,-rozpoczynanie procedury prywatyzacji nieruchomości,-sprawdzanie poprawności wykonanej inwentaryzacji.Osoby zainteresowane ofertą powinny zapoznać się z pełną treścią ogłoszenia zamieszczoną w Biuletynie Informacji Publicznej Zarządu Lokali Miejskich: http://www.zlm.lodz.pl/bip/index.php[Praca na czas określony] : pierwsza umowa o pracę do 6 miesięcy[Godzina zakończenia pracy] : 16:00
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA W WYDZIALE NADZORU WŁAŚCICIELSKIEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 10
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1061
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.05.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie branżowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi – bez ograniczeń
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: ! Obsługa pakietu MS OFFICE
wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 2] : umiejętność logicznego formułowania wypowiedzi ustnych[Umiejętność 1] : umiejętność sporządzania pism, dokumentów, informacji, zestawień i analiz
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 5
Nazwa pracodawcy: Zarząd Lokali Miejskich
danePracodawcy_nip: 7252122232
danePracodawcy_regon: 363752546
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Tadeusza Kościuszki 47, 90-514 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 10
Powiat pracodawcy: m. Łódź
danePracodawcy_kodPowiatu: 1061
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Łódź
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0957650
Ulica pracodawcy: Tadeusza Kościuszki
Numer budynku pracodawcy: 47
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411090
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 19.03.2021
Oferta pracy ważna do: 06.04.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 19.03.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 19.03.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e8baac12e2cebb20af230766c54f22dd
Podobne oferty pracy
współpracowanie z dyrektorem generalnym i pozostałymi członkami kadry, tworzenie oraz pełnienie nadzoru nad wdrożeniem strategii operacyjnych, utrzymanie relacji z kluczowymi klientami, koordynowanie działań działu administracji, transportu, zarzadzanie zasobami ludzkimi w procesach rekrutacji i oceny pracowników, planowanie ścieżek rozwoju i sukcesji stanowisk
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Świebodzin (lubuskie)
Współpraca z firmami spedycyjnymi i przewoźnikami kolejowymi. Sporządzane zapytań ofertowych, faktur. Kontrola stawek w fakturach kosztowych, sprzedażowych. Sporządzanie i aktualizacja instrukcji przewozowych dla wysyłek klientów. Sporządzanie miesięcznych raportów z wykonanych usług.
DB CARGO SPEDKOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-29 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
obsługa klienta w biurze sprzedaży, obsługa programów FPP, Excel
KOLTAR s.c. W. Mozoła, J.Nosal - 2018-04-20 - Bochnia (małopolskie)
przygotowanie zapytań ofertowych, zamówień, umówwspółpraca z kontrahentami, kompletowanie dokumentacji technicznej, archiwizowanie dokumentacji handlowej i technicznej
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Chorzów (śląskie)
zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2019-02-14 - Dźwierzuty (warmińsko-mazurskie)
obsługa kadrowa firmy
"LST-POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-08 - Bełżyce (lubelskie)
Dbałość o stan bezpieczeństwa i higieny pracy w zakładzie, organizacja szkoleń BHP, prowadzenie działalności bieżącej w zakresie przepisów BHP. Praca od pon-pt w godz. 7:30-15:30. Wynagrodzenie 3 237 zł + 8% premii + % wysługi lat.
Ośrodek Reprezentacyjny Ministerstwa Obrony Narodowej - 2019-08-23 - Pruszków (mazowieckie)
Nadzór nad bieżącą działalnością w zakresie prawidłowego funkcjonowania instalacji sanitarnych w zasobach Sp-ni oraz pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad pracami remontowymi na instalacjach.Praca na okres próbny : początkowo okres próbny, docelowo czas nieokreślonyKontakt kandyadtów z pracodawcą: 71 356-48-08, biuro (at) smnowydwor.com.plSala D
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Nowy Dwór" - 2018-02-16 - Wrocław (dolnośląskie)
- wyszukiwanie i rekrutacja nowych pracowników w szczególności pracowników cudzoziemców- tłumaczenie kontraktów z języka rosyjskiego- tłumaczenie ofert pracy z języka rosyjskiego- kontakt z potencjalnymi kandydatami na stanowisko pracy- umawianie kandydatów na rozmowy kwalifikacyjne- przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych
kontakt przez PUP - 2020-06-03 - Łódź (łódzkie)
1.prowadzenie prac administracyjno-biurowych;2.prowadzenie dokumentacji związanej z wydawaniem poleceń wyjazdów służbowych;3.przygotowywanie planu zamówień publicznych oraz jego aktualizacja;4.zbieranie i realizacja zamówień dotyczących zapotrzebowania na zakup materiałów związanych z działalnością CIS;5.realizacja postępowań zgodnie z ustawą o zamówieniach publicznych;6.sporządzanie sprawozdania z udzielonych zamówień publicznych;7.sporządzanie sprawozdania z udzielonych zamówień publicznych do 30 000 euro i powyżej 30 000 euro;8.obsługa strony podmiotowej BIP;9.naliczenie wynagrodzeń za pracę oraz innych świadczeń pieniężnych należnych pracownikom CIS w Chełmie, zatrudnionych na podstawie umowy o pracę i umowy zlecenia, na podstawie przepisów płacowych, podatkowych oraz ZUS;10.sporządzenie list płac dla pracowników CIS w Chełmie oraz zleceniobiorców;11.sporządzenie dokumentacji zgłoszeniowej i rozliczeniowej z ZUS, dotyczącej pracowników, zleceniobiorców oraz uczestników CIS w Chełmie;12.sporządzenie dokumentacji związanej z ustaleniem prawa do zasiłku chorobowego, zasiłku opiekuńczego, zasiłku macierzyńskiego, celem przekazania do ZUS;13.przygotowanie dokumentacji związanej z rozliczeniem wykonania zlecenia przez zleceniobiorców;14.prowadzenie ewidencji indywidualnych upoważnień i pełnomocnictw wydawanych przez Dyrektora CIS;15.sporządzenie sprawozdań dotyczących wypłaconych wynagrodzeń;16.terminowe i skuteczne wykonywanie powierzonych obowiązków służbowych;17.samodzielne podejmowanie wszystkich czynności przygotowawczych i organizacyjno technicznych w ramach powierzonych obowiązków,18.organizowanie pracy własnej w sposób zapewniający prawidłowe i racjonalne wykonywanie zadań;19.dokonywanie samokontroli na stanowisku pracy;20.przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych;21.wykonywanie innych zadań niewymienionych w zakresie, a zleconych do wykonania przez bezpośredniego przełożonego;22.przestrzeganie tajemnicy informacji niejawnych, zachowanie w tajemnicy informacji uzyskanych w toku czynności zawodowych, także po ustaniu zatrudnienia chyba, że działa to przeciwko dobru osoby lub rodziny;23.znajomość, przestrzeganie obowiązujących przepisów, instrukcji i zarządzeń;24.prowadzenie pełnej dokumentacji w zakresie powierzonych zadań, zgodnie z obowiązującymi przepisami;25.należyte przechowywanie akt sprawy, zbiorów zarządzeń, spisów i rejestrów spraw w zakresie powierzonych zadań;26.właściwe użytkowanie i zabezpieczenie powierzonego mienia.
Centrum Integracji Społecznej - 2020-08-12 - Chełm (lubelskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Kargowa (lubuskie)
dba o dobre wyeksponowanie towaru, doradza klientom, przestrzega i wypełnia plan produkcji
CARREFOUR POLSKA Sp. z o.o. I Oddział w Warszawie - 2017-04-06 - Głogów (dolnośląskie)
utrzymania i naprawa infrastruktury technicznej oraz urządzeń własności Spółki PKP TELKOL sp.z o.o., prace związane z utrzymaniem infrastruktury kablowej miedzianej, światłowodowej oraz urz. telekomunikacyjnych, usuwanie usterek i awarii
kontakt przez OHP - 2018-02-19 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Utrzymywanie w pełnej sprawności technicznej maszyn i urządzeń (przeglądy, konserwacja, remonty)
KAMA AW Spółka z O.O. - 2018-03-27 - Zduńska Wola (łódzkie)
prowadzenie indywidualnej terapii trzydziectu pacjentów tygodniowo
Spółdzielnia Socjalna INICJATYWA - 2019-08-19 - Puławy (lubelskie)
1.Realizacja bieżącej i wszechstronnej obsługi zagranicznych (Rosja i Białoruś) kontrahentów spółki, w szczególności dotyczącej monitorowania prawidłowego przebiegu zawartych transakcji handlowych z uwzględnieniem obsługi formalnej (dokumenty w języku białoruskim i rosyjskim), dbałości o precyzyjność danych dotyczących tychże transakcji 2.Nawiązywanie kontaktów z nowymi kontrahentami (rosyjsko- i białoruskojęzycznymi), działania mające na celu prawidłową i bezzwłoczną reakcję na zapytania ze strony klientów 3. Bieżące wysyłanie aktualnych ofert handlowych ( w języku białoruskim i rosyjskim) do współpracujących kontrahentów spółki, jak również nowych kontrahentów 4.Poszerzenie bazy danych kontrahentów poprzez m.in.: poszukiwania podmiotów handlowych w celu oferowania im towarów oferowanych przez spółkę 5.Utrzymywanie bieżącego i stałego kontaktu z kontrahentami spółki m.in. poprzez wysyłanie im ofert towarowych (w języku rosyjskim i białoruskim) w celu zapewnienia najwyższej jakości usług, kontakty osobiste zarówno w zakładzie pracy jak również w siedzibach klientów (klienci rosyjsko- i białoruskojęzyczni), uczestnictwo w imprezach handlowych (m. in. o statusie targów, konferencji) w uzgodnieniu z przełożonymi 6.Uczestnictwo w szkoleniach organizowanych lub zalecanych przez spółkę 7.Realizacja założonych planów sprzedaży oraz prawidłowe raportowanie z ich realizacji (m.in.: poprzez okresowe tworzenie periodycznych raportów) 8.Szybkie i sprawne rozwiązywanie bieżących problemów wynikających z funkcjonowania spółki, w tym uwzględnieniem konieczności załatwiania spraw w urzędach państwowych, kontakty (w językach rosyjskim i białoruskim) w z zewnętrznymi podmiotami spółki w sposób spójny z polityką spółki 9.Negocjowanie ( w językach rosyjskim i białoruskim ) kontraktów oraz warunków współpracy w zakresie zleconym przez przełożonych 10.Dbanie o wizerunek spółki wynikający z kontaktów międzyludzkich, prawidłowa obsługa klientów, dostosowanie ubioru do wagi pełnionej funkcji 11.Prawidłowa komunikacja i przekazywanie danych w strukturze wewnętrznej spółki (wobec innych działów ) 12.Wykonywanie innych poleceń służbowych przełożonych, dotyczących pracy, mogących być uszczegółowieniem opisanych wyżej obowiązków 13.Wykonywanie merytorycznych czynności, związanych z realizacją powyżej wymienionych obowiązków z uwzględnieniem systemu CRM
kontakt przez PUP - 2016-11-16 - Białystok (podlaskie)
praca w hodowli roślin, pomoc w planowaniu i zarządzaniu ścisłymi doświadczeniami polowymi, uczestniczenie w procesie krzyżowań hodowlanych, pomoc w pracach szklarniowych, w procesie selekcji roślin, praca w hodowli zachowawczej odmian, gromadzenie i statystyczna analiza danych pochodzących z obserwacji szkółek hodowlanych oraz doświadzceń polowych
Oddział w Kończewicach Spółki "Hodowla Roślin Strzelce Sp. z o.o. Grupa IHAR" - 2018-02-28 - Kończewice (kujawsko-pomorskie)
Nadzorownie pracy innych pracowników
MD BUDINVEST Sp. z o.o. - 2016-02-17 - Biały Bór (zachodniopomorskie)
Zadania:- obsługa obecnych klientów firmy,- aktywne pozyskiwanie nowych klientów i sprzedaż produktów skierowanych do sektora B2B (zakres produktów przedstawiony jest na stronach internetowych: www.strony.itee.pl, www.sklepy.itee.pl, www.pozycjonowanie.itee.pl, www.instytucje.itee.pl)- budowanie relacji z klientami i prowadzenie negocjacji handlowych,- przygotowywanie ofert handlowych,- przeprowadzenie doradztwa w zakresie doboru produktu lub usługi,
ITEE.PL Sp. z o.o. - 2017-01-13 - Lublin (lubelskie)
praca w biurze rachunkowym (program OPTIMA)
kontakt przez PUP - 2017-09-28 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
utrzymwyanie kontaktu z mediami; współpraca przy towrzeniu informacji prasowych, folderów, ulotek, broszur; promopcja idei oraz działalnosci SCK na zewnątrz
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Sztum (pomorskie)
bieżąca obsługa biura, wydawanie narzędzi, zamawianie części do maszyn i urzadzeń, gromadzenie dokumentacji techniczno ruchowych maszyn i urzadezń
FAGUM-STOMIL spółka z o.o. - 2016-12-29 - Łuków (lubelskie)
zgodny ze stanowiskiem
EXPOM SA - 2017-02-21 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
Zgodnie ze stanowiskiem, obsługa klientów hurtowych
"KANO" SPÓŁKA JAWNA - KRZYSZTOF KANIEWSKI I ZDZISŁAW KANIEWSKI - 2018-01-17 - Zgierz (łódzkie)
Obsługa biura. Prowadzenie dokumentacji pracowniczej. Obsługa klientów, pracowników, głównie z rynku wschodniego - Ukrainy. Obsługa korespondencji przychodzącej. Tłumaczenie dokumentów.
kontakt przez PUP - 2016-08-08 - Bieruń (śląskie)
Obsługa sklepu internetowego, poszukiwanie odbiorców zagranicznych oraz hurtowych w kraju
SMALLBIG S.C. - 2016-03-30 - Grzebienisko (wielkopolskie)
Pozyskiwanie klientów z rynków zagranicznyvh, obsługa zamówień zagranicznych, przygotowywanie ofert handlowych.
Jarosław Pastor JAR-BUD Zakład Usług Budowlanych - 2017-02-23 - Siedlce (mazowieckie)
-tłumaczenie pisemne dokumentów służbowych będących we właściwości Centrum Współpracy/Wydziału Granicznego, w celu umożliwienia komunikacji między stronami;tłumaczenie ustne podczas spotkań polsko-niemieckich pozostających we właściwości Centrum Współpracy/Wydziału Granicznego, w celu umożliwienia komunikacji między stronami;udział w przygotowaniu spotkań leżących we właściwości Centrum Współpracy w celu sprawnej realizacji zadań Centrum;przepisywanie lub przygotowywanie pism na potrzeby centrum współpracy w celu umożliwienia sprawnego obiegu korespondencji
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2017-07-28 - Świecko (lubuskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-09-13 - Warszawa (mazowieckie)
- prace konstrukcyjne z zakresu elektroniki, projektowanie układów analogowych i cyfrowych, PCB- montaż i uruchamianie urządzeń prototypowych- naprawy urządzeń elektroniki / automatyki okrętowej- obsługa oraz wsparcie dla zespołów serwisowych prowadzących prace na statkach - koordynacja napraw i zamówień podzespołów elektronicznych / urządzeń
STEMOR Jan Trzaska Sp. K. - 2017-12-08 - Szczecin (zachodniopomorskie)