SPECJALISTA W WYDZIALE KOORDYNACJI OCHRONY PRZED POWODZIĄ I SUSZĄ Gliwice oferta pracy PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO WODNE WODY POLSKIE
Stanowisko: SPECJALISTA W WYDZIALE KOORDYNACJI OCHRONY PRZED POWODZIĄ I SUSZĄ
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Wykształcenie wyższe preferowane: przyrodnicze (np. geografia, geologia) bądź, hydrotechniczne, doświadczenie zawodowe minimum 1 rok, znajomość podstawowych zagadnień z dziedziny: hydrologii, hydrotechniki, planowania przestrzennego, kartografii.Zakres obowiązków: http://gliwice.wody.gov.pl/oferty-pracy/695-specjalista-w-wydziale-koordynacji-ochrony-przed-powodzia-i-suszaDokumenty należy złożyć do 31.05.2020
Data publikacji: 2020-03-18
Lokalizacja: Gliwice (śląskie)
Pracodawca: PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO WODNE WODY POLSKIE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sienkiewicza 2, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykształcenie wyższe preferowane: przyrodnicze (np. geografia, geologia) bądź, hydrotechniczne, doświadczenie zawodowe minimum 1 rok, znajomość podstawowych zagadnień z dziedziny: hydrologii, hydrotechniki, planowania przestrzennego, kartografii.Zakres obowiązków: http://gliwice.wody.gov.pl/oferty-pracy/695-specjalista-w-wydziale-koordynacji-ochrony-przed-powodzia-i-suszaDokumenty należy złożyć do 31.05.2020
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
zł brutto + Wynagrodzenie ustalane indywidualnie z pracodawcą
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA W WYDZIALE KOORDYNACJI OCHRONY PRZED POWODZIĄ I SUSZĄ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gliwice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gliwice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gliwice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: geolog
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 23.03.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO WODNE WODY POLSKIE
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Adres pracodawcy:
Sienkiewicza 2, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty aplikacyjne wysłać na adres e-mail pracodawcy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Gliwice
Gmina pracodawcy: Gliwice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gliwice
Ulica pracodawcy: Sienkiewicza
Numer budynku pracodawcy: 2
Profil działalności pracodawcy:
Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: geolog
Data dodania oferty pracy: 18.03.2020
Oferta pracy ważna do: 31.05.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 18.03.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 18.03.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?7d65b70a44e56b09e255b3d0e06a8ed1
Podobne oferty pracy
jw.
SĄD OKRĘGOWY w WARSZAWIE - 2018-11-06 - Warszawa (mazowieckie)
1. Wykonywanie prac budowlanych i instalacyjnych.2. Obsługa maszyn budowlanych i prowadzenie pojazdów w ramach posiadanych uprawnień.3. Przyjmowanie materiałów, sprawdzanie zgodności dostawy i przgotowanie dokumentacji magazynowej.
kontakt przez OHP - 2018-03-29 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowywanie wyrobów do ocen/degustacji .Organizacja odprawtechnologicznych . Przeprowadzaniedegustacji wewnętrznych w zakładzie ,wsparcie administracyjne
Tarczyński Spółka Akcyjna - 2016-06-08 - Ujeździec Mały (dolnośląskie)
Udział w przygotowaniu modeli, analiz i prognoz finansowych dla projektów inwestycyjnych; uczestnictwo w procesie wdrażania nowych projektów; rozwijanie nowych narzędzi analitycznych.
SMB CONSULTING BOCHYŃSKI SEBASTIAN - 2016-07-14 - Lublin (lubelskie)
Zbieranie informacji o surowcach, opracowywanie instrukcji kontroli przebiegu procesu technologicznego, śledzenie i kontrola procesu produkcji produktu.
"TARKETT POLSKA" SP.Z O.O. ODDZIAŁ JASŁO - 2016-02-29 - Jasło (podkarpackie)
NAUKA STOSOWANIA PRZEPISÓW PRAWA DOTYCZĄCYCH SPRAW KADROWYCH, PŁACOWYCH, EMERYTALNO-RENTOWYCH, NAUKA OBSŁUGI PROGRAMU PŁATNIK ORAZ PUE, PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW KADROWO-PŁACOWYCH ORAZ NAUKA PROWADZENIA PEŁNEJ DOKUMENTACJI KADROWO-PŁACOWEJ(AKTA OSOBOWE, SPORZĄDZANIE DOKUMENTÓW KADROWYCH: ZAŚWIADCZENIA, ANEKSY, ŚWIADECTWA PRACY, EWIDENCJA CZASU PRACY, PRZYGOTOWYWANIE LISTY PŁAC, UMÓW O PRACĘ, UMÓW CYWILNO-PRAWNYCH, ROZLICZANIE SKŁADEK ZUS PRACOWNIKÓW KLIENTÓW BIURA, UTRZYMANIE PORZĄDKU W DOKUMENTACJI KLIENTÓW.
kontakt przez PUP - 2021-03-18 - Opoczno (łódzkie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku maszynistki:Zakres zadań wykonywanych na stanowisku maszynistki: 1. Wykonywanie prac związanych z przepisywaniem sporządzonych w trybie służbowym rękopisów oraz protokołowanie.Przewidywana wysokość wynagrodzenia zasadniczego na stanowisku maszynistki zgodnie z rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 3 marca 2017 roku w sprawie stanowisk i szczegółowych zasad wynagradzania urzędników i innych pracowników sądów i prokuratury oraz odbywania stażu urzędniczego (Dz.U. z 2017 r., poz. 485 z późn. zm.) 1730,00 zł brutto.Wymiar etatu: 0,75
Prokuratura Okręgowa w Bydgoszczy - 2018-05-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zadania Specjalisty ds. Promocji /Marketingu polegać będą na promocji i tworzeniu wizerunku Muzeum poprzez:- bieżące kontakty z mediami w zakresie polityki informacyjnej i zarządzania własnością intelektualną, zgodnie z ustaloną strategią Muzeum,- współpraca z podmiotami zewnętrznymi i podtrzymywanie kontaktów,- współpraca z mediami w zakresie przekazywania informacji dotyczących promocji wystaw i wydarzeń muzealnych,- budowanie wizerunku Muzeum i budowanie więzi między Muzeum a odbiorcami oferty muzealnej,- rozpowszechnianie i promowanie działalności Muzeum,- opracowywanie i tworzenie strategii marketingowych, promocyjnych i wizerunkowych,- współpraca z działami Muzeum w zakresie przygotowywania druków promocyjnych, ich opracowywanie, wydawanie oraz dystrybucja,- zlecanie i produkcja materiałów promocyjnych, pamiątek i handlowej oferty muzealnej,- współtworzenie harmonogramu działalności Muzeum,- organizowanie i prowadzenie dokumentacji wydarzeń kulturalno- edukacyjnych- opracowywanie edytorskie tekstów przeznaczonych do publikacji oraz oficjalnych tekstów, wystąpień etc.,- organizacja wystaw, odczytów, wykładów, konferencji i innych wydarzeń o charakterze edukacyjno-kulturalnym,- udział w imprezach wizerunkowych oraz eventów Muzeum,- pozyskiwanie sponsorów i darczyńców na rzecz Muzeum.
MUZEUM POLAKÓW RATUJĄCYCH ŻYDÓW PODCZAS II WOJNY ŚWIATOWEJ IM. RODZINY ULMÓW W MARKOWEJ - 2018-07-31 - Markowa (podkarpackie)
praca biurowa w zakriesie: obsługa komputera i pakietu OFFICE, rozliczanie ewidencji czasu pracy pracowników, sporądzanie dokumentacji kadrowo-płacowej przy wykorzystaniu oprogramowania ENOVA 365, raporotwanie, organizowanie pracy własnej, bezpośrednni kontakt telefoniczny lub mailowy z pracownikami tymczasowymi.
kontakt przez PUP - 2019-07-05 - Legnica (dolnośląskie)
zarządzanie brygadą budowlaną, nadzór nad projektami budowlanymi
Tarnowskie Zakłady Osprzętu Elektrycznego "Tarel" Sp. z o.o. - 2018-01-31 - Wola Rzędzińska (małopolskie)
WSPARCIE PRZY REALIZACJI PROJEKTÓW SZKOLENIOWYCH OD STRONY MERYTORYCZNEJ, FINANSOWEJ IORGANIZACYJNEJ (LOGISTYKA, DOKUMENTACJA, UMOWY, SPRAWOZDANIA ETC.), NADZÓR NAD REALIZACJAZADAŃ W PROJEKTACH ZGODNIE ZAŁOŻENIAMI WNIOSKÓW O DOFINANSOWANIE ORAZ ZASADAMI REALIZACJIPROJEKTÓW W RAMACH EFS, KOORDYNACJA DZIAŁAŃ INFORMACYJNO-REKRUTACYJNYCH W PROJEKTACH,PROWADZENIE MONITORINGU WSKAŹNIKÓW, HARMONOGRAMU I BUDŻETU, ŚCISŁA WSPÓŁPRACA ZKIEROWNIKIEM DZIAŁU SZKOLEŃ I PRACOWNIKAMI W BIURACH REGIONALNYCH.
KOMPASS CONSULTING BUCZKOWSKI MACIEJ - 2017-03-09 - Poznań (wielkopolskie)
Sprawdzanie portfela inwestycyjnego funduszy private equity i real estate funds w oparciu o dokumentacje Sprawdzanie przepływów na kontach dla funduszy private equity i real estate Wykonywanie kontroli wynikających z zadań depozytariusza zgodnie z dyrektywami i regulacjami Przygotowywanie raportów, kontakt z zewnętrznymi i wewnętrznymi partnerami Badanie niezgodności i dbanie o wewnętrzne kontrole Komunikacja z wewnętrznymi i zewnętrznymi klientami i innymi akcjonariuszami Tworzenie raportów w celu zmierzenia jakości wykonywanych procesów (KPIs) Uczestniczenie w rozwoju departamentu
kontakt przez PUP - 2019-02-08 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-06-01 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa floty samochodów i prowadzenie dokumentacji flotowej; przeprowadzanie szkoleń wdrożeniowych dla użytkowników pojazdów służbowych; egzekwowanie od użytkowników przestrzegania standardów obowiązujących w firmie w zakresie prawidłowej eksploatacji pojazdów; kontakt z użytkownikami w sprawie przeglądów serwisowych, naprawy usterek, awarii; kierowanie do serwisów samochodowych i organizowanie pojazdów zastępczych; wydawanie i odbiór aut, również w terenie; odpowiadanie na korespondencję oraz dyspozycyjność pod telefonem; nadzór i koordynacja rejestracji pojazdów, ubezpieczenia oraz ewentualnych likwidacji szkód komunikacyjnych; monitorowanie stanu technicznego pojazdów, nadzorowanie czynności serwisowych i utrzymanie floty w nienagannym stanie technicznym; optymalizacja kosztów
"AGROCHEM PUŁAWY" SP. Z O.O. - 2020-08-27 - Człuchów (pomorskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:- udział w tworzeniu corocznych planów działalności spółki w zakresie funduszu wynagrodzeń planowanie budżetu: kosztów wynagrodzeń osobowych i bezosobowych, zatrudnienia, podwyżek itp.- sporządzanie planu zatrudnienia i wynagrodzeń w układzie rocznym, kwartalnym i miesięcznym, w rozbiciu na zespoły i stanowiska- prognozowanie, monitorowanie i rozliczanie realizacji planu kosztów wynagrodzeń, analizowanie wskaźnika wzrostu wynagrodzeń- prowadzenie ewidencji funduszu premii, rozliczanie funduszu premii- prowadzenie sprawozdawczości: właścicielskiej PKP PLK, GUS, PFRON- nadzór nad prawidłowością rozliczania czasu pracy w wybranych jednostkach organizacyjnych spółki.Oferujemy: pracę w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się firmie zatrudnienie na podstawie umowy o pracę możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych szeroki wachlarz świadczeń pozapłacowych: ubezpieczenia zdrowotne pakiety medyczne ulgi na przejazdy kolejowe do 99% karty multisport dofinansowanie do wczasów i wycieczekOsoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres: kariera (at) dolkom.pl
Dolnośląskie Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury Komunikacyjnej DOLKOM Sp. z o.o. - 2021-04-15 - Wrocław (dolnośląskie)
Nadzór nad produkcją betonu, dostarczanie go do wskazanego przez pracodawcę miejsca rozładunku, prowadzenie rozmów z potencjalnymi klientami z rynku wschodniego.
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Boruja Kościelna (wielkopolskie)
prowadzenie działań marketingowych, związanych z badaniem i poszukiwaniem rynków oraz promocją Spółki; przygotowywanie i składanie ofert techniczno-handlowych w postępowaniach przeprowadzonych na podstawie ustawy PZP (prawo zamówień publicznych); współpraca z kontrahentami Spółki; przygotowanie i uzgadnianie treści umów z kontrahentami Spółki; koordynacja i uczestnictwo w negocjacjach oraz postępowaniach przetargowych; uczestnictwo w opracowywaniu planów oraz sprawozdań; dbałość o dyscyplinę pracy, przestrzeganie prawa oraz wewnętrznych procedur; współpraca z innymi działami
Jastrzębskie Zakłady Remontowe Spółka z o.o. - 2018-12-28 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY : KRAJ+EUROPA
TRANS POŁUDNIE SP. Z O.O. - 2016-09-02 - Podgrodzie (podkarpackie)
Kontakty z firmami i urzędami za granicą, przygotowanie dokumentacji do transportu
Bongo Międzynarodowe Usługi Pogrzebowe S.C. Marek Cichewicz - 2017-12-01 - Łódź (łódzkie)
aktywne pozyskiwanie kandydatów do pracy, tworzenie bazy klientów, kompletowanie dokumentacji niezbędnej do zatrudnienia cudzoziemców, tworzenie oraz zamieszczanie ogłoszeń rekrutacyjnych, utrzymywanie stałego kontaktu z kandydatami do pracy oraz pracownikami, obsługa oraz wsparcie strony internetowej agencji, stron w sieciach społecznościowych, realizowanie bieżących zadań wyznaczonych przez dyrektora.
kontakt przez PUP - 2021-05-25 - Poznań (wielkopolskie)
wg. programu
kontakt przez PUP - 2020-09-01 - Tuczno (zachodniopomorskie)
koordynacja działań związanych z wprowadzeniem na rynek produktu/produktów, realizacja strategii marketingowej wewspółpracy z działem marketingu i PR oraz działem produkcji. A także współpracuje z zewnętrznymi partnerami firmy wramach prowadzonych projektów, prowadzi badania marketingowe i szkolenia produktowe.
ZORIA GENERAL TRADING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-30 - Gdańsk (pomorskie)
Obsługa Klientów internetowych. Wymagana dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie.KONTAKT Z PRACODAWCĄ: CV na e-mail: piotr_wolanski1973 (at) wp.pl
HEATING - INSTAL S.C. PIOTR WOLAŃSKI, STANISŁAW WOLAŃSKI, CZESŁAWA WOLAŃSKA - 2016-02-11 - Radymno (podkarpackie)
Mrketing, reklama, promocja produktów i usług firmy na nowych rynkach. Wykształcenie średnie. Znajomość języka angielskiego i hindi.
SHARJEEL ASHAN TRADERS - 2016-08-26 - Ząbki (mazowieckie)
bezpośredni kontakt z klientami ,zgłoszenie szkody w systemie ubezpieczyciela, współpraca z ubezpieczycielami, warsztatami, koordynacja całego procesu obsługi technicznej Klienta przestrzeganie standardów i procedur w zakresie likwidacji szkód komunikacyjnych oraz jakości obsługi klienta
AUTOKLIMAT Sp. z o.o. - 2018-08-06 - Tychy (śląskie)
Przygotowywanie scoringu finansowego na podstawie dostarczonych dokumentów; przygotowywanie aplikacji kredytowych dla potrzeb podjęcia decyzji kredytowej przez Department Ryzyka Kredytowego; przygotowanie dokumentów dla produktów i zabezpieczeń kredytowych; przygotowywanie raportów; wspieranie pozostałych członków zespołu w kompleksowej obsłudze procesu kredytowego, w tym obsługa produktów kredytowych w systemie ewidencyjno- operacyjnym Banku. Dostarczanie wysokiej jakości usług zgodnie z oczekiwaniami Klienta Zewnętrznego i Wewnętrznego; praca w zgodzie z wewnętrznymi zasadami i procedurami Organizacji; samodzielne i odpowiedzialne wykonywanie zleconych zadań; udział i wsparcie dla projektów specjalnych i procesowanie niestandardowych przypadków; realizacja zadań zleconych przez bezpośredniego przełożonego.
kontakt przez PUP - 2018-04-12 - Kraków (małopolskie)
Obsługa klienta oraz dobór i sprzedaż artykułów medycznych
LEMAR E. Czyża, P. Bieleń Spółka Jawna - 2017-04-25 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
Zgodnie z ogłoszeniem zamieszczonym na stronie www.gizycko.cos.pl
Centralny Ośrodek Sportu Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Giżycku - 2017-11-03 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
Wspieranie zespołu w obsłudze Klientów na wysokim poziomie, zapewnienie realizacji celów firmy, koordynowanie rutynowych działań handlowych obowiązujących w sklepie. Praca w równoważnym systemie czasu pracy (tylko na zmianę nocną w godz. 21.45-6.00 lub 21.15-6.30) od poniedziałku do niedzieli według ustalonego grafiku.
TESCO POLSKA SP. Z O. O. - 2016-07-05 - Bielsko-Biała (śląskie)
Obsługa klienta, koordynacja działań związanych z serwisem, komunikacyjne zarządzanie grupą osób
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)