SPECJALISTA W WYDZIALE KOORDYNACJI I KONTROLI(NR 3281) Bydgoszcz oferta pracy Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych
Stanowisko: SPECJALISTA W WYDZIALE KOORDYNACJI I KONTROLI(NR 3281)
Wynagrodzenie: od 3 534 PLN
Zakres obowiązków: 1. Prowadzenie ewidencji gratyfikacji urlopowej oraz wykonywania zadań służbowych w wymiarze przekraczającym normę czasu pracy. 2. Sporządzanie projektów rozkazów dziennych Szefa Inspektoratu. 3. Sporządzanie wyciągów z rozkazu dziennego Szefa Inspektoratu. 4. Realizacja całokształtu przedsięwzięć w zakresie legitymacji uprawniających do ulgowych przejazdów środkami transportu kolejowego.5. Naliczanie zwrotu kosztów przejazdu raz w miesiącu do miejsca zamieszkania i z powrotem i prowadzenie ewidencji w tym zakresie.6. Wystawianie poleceń wyjazdów służbowych za granicę.7. Prowadzenie analizy wykorzystania bieżących oraz zaległych urlopów wypoczynkowych.8. Uaktualnianie rozliczenia kierowniczej kadry Inspektoratu i przesyłanie go do Dyżurnej Służby Operacyjnej Inspektoratu.9. Uaktualnianie bazy danych nieobecności w zakresie urlopów kadry zawodowej w module elektronicznej nieobecności w SI ARCUS.10. Współuczestniczenie w:- opracowywaniu projektów decyzji administracyjnych w zakresie uprawnień do dodatku za rozłąkę,- uaktualnianiu na bieżąco rozliczenia nieobecności kadry w systemie SEW on-line.Wynagrodzenie: od 3.534 zł + premia regulaminowa 25%.Rodzaj umowy: umowa na okres próbny (docelowo umowa na czas nieokreślony, w pełnym wymiarze czasu pracy).
Data publikacji: 2020-11-06
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Józefa Dwernickiego 1, 85-915 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. Prowadzenie ewidencji gratyfikacji urlopowej oraz wykonywania zadań służbowych w wymiarze przekraczającym normę czasu pracy. 2. Sporządzanie projektów rozkazów dziennych Szefa Inspektoratu. 3. Sporządzanie wyciągów z rozkazu dziennego Szefa Inspektoratu. 4. Realizacja całokształtu przedsięwzięć w zakresie legitymacji uprawniających do ulgowych przejazdów środkami transportu kolejowego.5. Naliczanie zwrotu kosztów przejazdu raz w miesiącu do miejsca zamieszkania i z powrotem i prowadzenie ewidencji w tym zakresie.6. Wystawianie poleceń wyjazdów służbowych za granicę.7. Prowadzenie analizy wykorzystania bieżących oraz zaległych urlopów wypoczynkowych.8. Uaktualnianie rozliczenia kierowniczej kadry Inspektoratu i przesyłanie go do Dyżurnej Służby Operacyjnej Inspektoratu.9. Uaktualnianie bazy danych nieobecności w zakresie urlopów kadry zawodowej w module elektronicznej nieobecności w SI ARCUS.10. Współuczestniczenie w:- opracowywaniu projektów decyzji administracyjnych w zakresie uprawnień do dodatku za rozłąkę,- uaktualnianiu na bieżąco rozliczenia nieobecności kadry w systemie SEW on-line.Wynagrodzenie: od 3.534 zł + premia regulaminowa 25%.Rodzaj umowy: umowa na okres próbny (docelowo umowa na czas nieokreślony, w pełnym wymiarze czasu pracy).
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 534 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: +premia regulaminowa 25%
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|3
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA W WYDZIALE KOORDYNACJI I KONTROLI(NR 3281)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 04
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0461
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik do spraw osobowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 534 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe.Wymagania dodatkowe:1. Znajomość przepisów prawa w zakresie służby wojskowej żołnierzy zawodowych, postępowania administracyjnego oraz ochrony informacji niejawnych, w tym:- ustawa z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 742);- ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 256);- ustawa z dnia 22 czerwca 1995 r. o zakwaterowaniu Sił Zbrojnych RP (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 2356);- ustawa z dnia 11 września 2003r. o służbie wojskowej żołnierzy zawodowych (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 860);- rozporządzenie Ministra Obrony Narodowej z dnia 16 lipca 2014 r. w sprawie należności pieniężnych żołnierzy zawodowych za przeniesienia, przesiedlenia i podróże służbowe (Dz. U. z 2014 r., poz. 1003);- rozporządzenie Ministra Obrony Narodowej z dnia 26 czerwca 2008 r. w sprawie czasu służby żołnierzy zawodowych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1044);- rozporządzenie Ministra Obrony Narodowej z dnia 8 października 2020 r. w sprawie urlopów żołnierzy zawodowych (Dz. U. z 2020 r., poz. 1755);- rozporządzenie Ministra Obrony Narodowej z dnia 18 marca 2014 r. w sprawie gratyfikacji urlopowej żołnierzy zawodowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 411);- rozporządzenie Ministra Obrony Narodowej z dnia 30 kwietnia 2010 r. w sprawie świadczeń socjalno-bytowych dla żołnierzy zawodowych (Dz. U. z 2010 r. Nr 87, poz. 565);- rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 29 stycznia 2013 r. w sprawie należności przysługujących pracownikowi zatrudnionemu w państwowej lub samorządowej jednostce sfery budżetowej z tytułu podróży służbowej (Dz. U. z 2013 r., poz. 167);- decyzja Nr 385/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 17 grudnia 2013 r. w sprawie wprowadzenia do użytku Instrukcji o zasadach pracy biurowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. MON z 2013 r., poz. 338).2. Umiejętność interpretacji obowiązujących przepisów prawa.3. Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.4. Znajomość zasad planowania rzeczowo-finansowego.5. Umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego oraz redagowania pism.6. Znajomość sieciowego systemu ewidencji wojskowej SEW on-line i nieobecności SI ARCUS.7. Umiejętność prowadzenia publicznych wystąpień i szkoleń oraz realizacji kontroli w ramach swoich kompetencji.8. Preferowane doświadczenie na podobnym stanowisku pracy.
Nazwa pracodawcy: Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych
danePracodawcy_nip: 5542740144
danePracodawcy_regon: 340308690
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Józefa Dwernickiego 1, 85-915 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Zgłaszanie ofert (cv i list motywacyjny oraz pisemna zgoda na przetwarzanie danych osobowych o treści Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na potrzeby rekrutacji na stanowisko specjalisty, ogłoszonej w dniu 06 listopada 2020 r. przez Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych. Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz, że zostałam/em poinformowana/ny o przysługującym mi prawie dostępu do treści moich danych oraz ich poprawiania, jak również wycofania zgody na ich przetwarzanie w każdym czasie): - pocztą na adres: 85-915 Bydgoszcz ul. Dwernickiego 1 z adnotacją Wydział Pracowników Wojska, - osobiście Bydgoszcz ul. Dwernickiego 1 ofertę z adnotacją Wydział Pracowników Wojska pozostawić na Biurze przepustek,- pocztą e-mail na adres: iwspsz.kadry (at) ron.mil.plINSPEKTORAT WSPARCIA SIŁ ZBROJNYCHKlauzula informacyjna: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz.UE.L.2016.119.1), dalej RODO informuję, że:a. administratorem Pani/Pana danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych jest Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych z siedzibą w Bydgoszczy ul. Dwernickiego 1, reprezentowany przez Szefa Inspektoratu Wsparcia Sił Zbrojnych,b. inspektor ochrony danych Inspektoratu Wsparcia Sił Zbrojnych w Bydgoszczy dostępny jest pod adresem mailowym: iwspszbydgoszcz.iod (at) ron.mil.pl,c. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko wymienione w ogłoszeniu, na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a RODO,d. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania procesu rekrutacji,e. przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,f. ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych (obecnie: Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych), jeśli stwierdzi Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pani/Pana narusza przepisy RODO.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 04
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
danePracodawcy_kodPowiatu: 0461
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0928363
Ulica pracodawcy: Józefa Dwernickiego
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|441501
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik do spraw osobowych
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 06.11.2020
Oferta pracy ważna do: 22.11.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 06.11.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 06.11.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?6fbf9f799ea92c74fb5c6869636a3cf0
Podobne oferty pracy
prowadzenie i odpowiedzialność za gospodarkę magazynową, zamawianie ofert, prowadzenie dokumentacji magazynowej.
B.M.T.I. Sp z o.o. - 2018-02-19 - Warszowice (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-26 - Warszawa (mazowieckie)
monitorowanie wykonania planu, pozyskiwanie danych z podległych jednostek, opracowywanie analiz i sprawozdań; dokonywanie zakupów zgodnie z przyznanym planem finansowym np. prenumerata prasy, artykuły reklamowe, opracowanie i wydruk ulotek, przygotowywanie opisów przedmiotu zamówień i zapytań o cenę, koordynowanie prowadzonych szkoleń
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2018-07-04 - Poznań (wielkopolskie)
Wykształcenie średnie, wyższe, pref. kierunkowe; mile widziane doświadczenie w prowadzeniu pełnej księgowości oraz znajomość j. angielskiego na poziomie komunikatywnym; znajomość przepisów Spółek handlowych, zagadnień rachunkowości, podatkowych, mile widziana znajomość programu finansowo księgowego Symfonia; zakres obowiązków: weryfikacja pod względem finansowym i rachunkowym dok. źródłowych, księgowanie dok. w sys. informatycznym, współpraca z innymi komórkami w zakresie rozliczania magazynów, rozliczanie sald księgowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
BALTIC INVESTMENT TTK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2020-02-05 - Gliwice (śląskie)
obsługa profilów społecznościowych firmy oraz klientów copywriting treści obsługa zaplecza stron internetowych (wordpress), obsługa kampanii Facebook Ads oraz Awrods (kampanie google). Korekta treści, pisanie treści branżowych na blog firmowy oraz blogi klientów firmy.
kontakt przez PUP - 2019-03-29 - Poznań (wielkopolskie)
Obsługa klienta oraz dobór i sprzedaż artykułów medycznych.Praca w godzinach 8.00 - 16.00.
LEMAR E. CZYŻA, P. BIELEŃ SPÓŁKA JAWNA - 2019-06-11 - Kartuzy (pomorskie)
jw.
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2016-12-27 - Warszawa (mazowieckie)
1. praca biurowa/stacjonarna2. pozyskiwanie nowych klientów biznesowych oraz opieka i podtrzymanie relacji z obecnymi klientami firmy3. stacjonarna sprzedaż produktów połączona z doradztwem4. aktywne odpowiadanie na zapytania klientów5. prowadzenie kampanii mailingowej6. prowadzenie negocjacji oraz przygotowanie indywidualnych ofert7. terminowa realizacja wyznaczonych planów8. bieżące wsparcie działu sprzedaży w pracy operacyjnej9. wystawianie faktur i innych dok. związanych ze sprzedażą10. dokumentowanie i raportowanie działań11. budowanie pozytywnego wizerunku firmy
GOLDEN LINE PAWEŁ DOSTYCH - 2016-03-07 - Rzeszów (podkarpackie)
pozyskiwanie zewnętrznych zródeł finansowania działalności instytucji, organizacja wydarzeń regionalnych, kulturalnych w jednostce, prowadzenie działalności reklamowej w w/w zakresie; min.2 lata doświadczenia, znajomość języka: j.angielski w stopniu komunikatywnym
POWIATOWE CENTRUM KULTURY STRZELCE OPOLSKIE - 2016-03-02 - Strzelce Opolskie (opolskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
specjalista do spraw marketingu i handlu
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
- prowadzenie obsługi administracyjno-kadrowej pracowników tymczasowych- koordynowanie procesu szkoleniowego zatrudnionych pracowników- nadzorowanie i kontrolowanie pracowników- zapewnienie odpowiedniego przepływu informacji oraz zarzadzanie relacjami pomiędzy pracownikami tymczasowymi a klientem- sporządzanie raportów zgodnie z wytycznymi klienta- nawiązywanie i utrzymywanie stałych relacji z klientami- poszukiwanie mieszkań dla zatrudnionych pracowników tymczasowych- znajomość języka ukraińskiego jest niezbędna w celu komunikacji z pracownikami z Ukrainy- praca w ramach umowy-zlecenia na okres 1 roku - praca w siedzibie firmy + według zleceń na terenie kraju
kontakt przez PUP - 2019-11-27 - Łódź (łódzkie)
- bezpośredni kontakt z klientem w języku niderlandzkim i w języku angielskim - konsultacja, dokonywanie transakcji- poszukiwanie producentów
kontakt przez PUP - 2020-04-14 - Łódź (łódzkie)
a) przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami doustalenia prawa do świadczeń rodzinnych, ,świadczeń opiekuńczych, świadczenia wychowawczego i innych, dot. merytorycznie ŚŚR,b) wprowadzanie danych do programu komputerowego,c) prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców),d) przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,e) współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do ww. świadczeń,f) przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do ww. świadczeń lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustaw,g) sporządzanie sprawozdań,h) tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych jw. świadczeń,i) prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat,j) prowadzenie dziennika korespondencji ( wpisywanie poczty przychodzącej i wychodzącej składanie wniosków oraz innych dokumentów na nowy okres zasiłkowy.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2019-01-17 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Oferta pracy subsydiowanej skierowana do osób bezrobotnych, które nie ukończyły 30 roku życia: pielęgnacja dłoni i paznokci.
kontakt przez PUP - 2019-01-18 - Warszawa (mazowieckie)
- wyszukiwanie dostawców w Chinach; - bieżący kontakt telefoniczny/ mailowy z Chińskimi kontrahentami; - negocjacje cen; - tłumaczenie dokumentów; - możliwość dleegacji do Chin
ESPIR S.C. - 2018-09-10 - Białystok (podlaskie)
Specjalista HAZMAT, kontrola, nadzór, koordynacja i wdrażanie podstawowego programu "HAZMAT”. Główne zadanie przyjmowanie, rozpowszechnianie, śledzenie, raportowanie i służenie jako podstawowy punkt kontaktowy dla materiałów niebezpiecznych. Służy jako doradca techniczny dla dowódcy i personelu w zakresie niebezpiecznych materiałów. Wymagana jest szeroka wiedza na temat ogólnych specjalizacji w zakresie dostaw, składowania, dystrybucji i zapasów; oprócz wiedzy na temat zasad i przepisów dotyczących bezpieczeństwa i ochrony środowiska Polskiego w celu zapewnienia przestrzegania przepisów.
Delta Vector Poland Sp. z o.o. - 2017-09-25 - Słupsk (pomorskie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Solec nad Wisłą (mazowieckie)
rekrutacja pracowników tymczasowych, udział w procesie kadrowo-płacowym
TRENKWALDER & PARTNER Sp. z o.o. - 2018-02-08 - Augustów (podlaskie)
Przygotowywanie niezbędnej dokumentacji handlowej, obsługa klienta, praktyczna znajomość pakietu Ms Office, kontakt z klientem zagranicznym.
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Łódź (łódzkie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista do spraw szkoleń i obsługi klienta
ATC S.C. Wojciech Kaczmarek, Irena Kaczmarek, Daniel Kaczmarek - 2016-06-06 - Poznań (wielkopolskie)
Kontakt z klientem, w tym udzielanie informacji oraz rozwiązywanie problemów, doradztwo w zakresie gamy produktowej, promowanie wyrobów na targach, zdobywanie zamówień oraz monitoring ich realizacji, prezentowanie produktów oraz usług firmy, obróbka graficzna zdjęć, prospektów, podnoszenie wiedzy z zakresu techniki oraz sprzedaży
FURINEO Sp. z o. o. - 2016-10-07 - Siedlce (mazowieckie)
sprzedaż usług i obsługa klienta w salonie NETIA, godz. pracy 9.00-17.00
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
- Prowadzenie analiz mających na celu zwiększenie efektywności funkcjonowania systemu wodociągowego Spółki w zakresie uzdatniania i dystrybucji wody. Prowadzenie analiz w zakresie kontroli produktu we wszystkich etapach procesu uzdatniania wody. Dokonywanie analiz wyników badań jakościowych wody wykonywanych przez laboratoria technologiczne oraz laboratoria Wydziału Badania Wody. Współpracowanie przy opracowaniu , wdrożeniu i walidacji Systemu Bezpieczeństwa Wody oraz normy PN-EN 15975 "Bezpieczeństwo zaopatrzenia w wodę pitną - Wytyczne zarządzania kryzysowego i ryzyka - Część 2: Zarządzaniem ryzykiem". Bieżące raportowanie z postępu prac do bezpośredniego przełożonego.- Wynagrodzenie: od 2500 zł brutto. Praca na umowę o pracę na okres próbny. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 7:00-15:00. Wykształcenie wyższe techniczne, pożadane po kierunku inżyniera środowiska. Wymagane doświadczenie zawodowe 2 letnie w branży chemicznej lub instytucjach naukowo-badawczych, bądź związanej z produkcją i dystrybucją wody. Wymagana znajomość rozporządzenia Ministra Zdrowia w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi, ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków , zasad funkcjonowania systemu zaopatrzenia w wodę, biegła znajomość pakietu MF Office. Znajomość języka angielskiego w mowie w stopniu komunikatywnym. Kontakt e-mail: rekrutacja (at) gpw.katowice.pl
GÓRNOŚLĄSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-08-06 - Katowice (śląskie)
montaż mebli u klienta, składanie mebli
Studio Mebli ARTEK Artur Siarkowski - 2016-08-29 - Bełchatów (łódzkie)
tworzenie i dobór opakowań dostosowanych do wysyłanych towarów, pakowanie towarów, kontrola zapakowania, wprowadzanie korekt w zastosowanych rozwiązaniach
kontakt przez PUP - 2019-05-13 - Nowy Targ (małopolskie)
Planowanie i realizacja działań handlowych spółki, marketing i reklama.
kontakt przez PUP - 2020-01-24 - Kraków (małopolskie)
Realizowanie działalności administracyjnej i marketingowej-administrowanie prac biura. Dbałość o dobry wizerunek spółki. Przygotowywanie umów i dokumentów firmy. Dbałość o poprawny obieg dokumentów firmy, w tym przygotowywanie dokumentów przetargowych. Organizacja bieżącej pracy. Wsparcie działu marketingu i księgowości. Utrzymywanie kontaktów z klientami i dostawcami. Dbałość o zapotrzebowanie materiałów biurowych, higienicznych i spożywczych. Wsparcie administracyjne dla Zarządu, Pełnomocników Zarządu i pozostałych pracowników firmy. Dbałość o przebieg spotkań biznesowych i pomoc w organizowaniu podróży służbowych pracownikom firmy.
M&MR TRADING POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-14 - Gdynia (pomorskie)
- bieżąca obsługa klientów z rynku niemieckiego- promowanie produktów - dbanie o relację z klientami - kształtowanie dobrego wizerunku firmy - pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb - administracja i praca z wewnętrznym systemem
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-09-24 - Warszawa (mazowieckie)