SPECJALISTA DO SPRAW CZASOWEGO ZATRUDNIANIA PRACOWNIKÓW Łódź oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW CZASOWEGO ZATRUDNIANIA PRACOWNIKÓW
Wynagrodzenie: od 14,7 PLN
Zakres obowiązków: - prowadzenie obsługi administracyjno-kadrowej pracowników tymczasowych- koordynowanie procesu szkoleniowego zatrudnionych pracowników- nadzorowanie i kontrolowanie pracowników- zapewnienie odpowiedniego przepływu informacji oraz zarzadzanie relacjami pomiędzy pracownikami tymczasowymi a klientem- sporządzanie raportów zgodnie z wytycznymi klienta- nawiązywanie i utrzymywanie stałych relacji z klientami- poszukiwanie mieszkań dla zatrudnionych pracowników tymczasowych- znajomość języka ukraińskiego jest niezbędna w celu komunikacji z pracownikami z Ukrainy- praca w ramach umowy-zlecenia na okres 1 roku - praca w siedzibie firmy + według zleceń na terenie kraju
Data publikacji: 2019-11-27
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- prowadzenie obsługi administracyjno-kadrowej pracowników tymczasowych- koordynowanie procesu szkoleniowego zatrudnionych pracowników- nadzorowanie i kontrolowanie pracowników- zapewnienie odpowiedniego przepływu informacji oraz zarzadzanie relacjami pomiędzy pracownikami tymczasowymi a klientem- sporządzanie raportów zgodnie z wytycznymi klienta- nawiązywanie i utrzymywanie stałych relacji z klientami- poszukiwanie mieszkań dla zatrudnionych pracowników tymczasowych- znajomość języka ukraińskiego jest niezbędna w celu komunikacji z pracownikami z Ukrainy- praca w ramach umowy-zlecenia na okres 1 roku - praca w siedzibie firmy + według zleceń na terenie kraju
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 14,7 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: /godz.
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW CZASOWEGO ZATRUDNIANIA PRACOWNIKÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw czasowego zatrudniania pracowników
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 14,7 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.12.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
ukraiński, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- staż pracy mile widziany- umiejętność obsługi programu typu Excel, Word, PowerPoint- umiejętność pracy pod presją czasu
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Milionowa 91, 93-121 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Milionowa
Numer budynku pracodawcy: 91
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 5
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw czasowego zatrudniania pracowników
Data dodania oferty pracy: 27.11.2019
Oferta pracy ważna do: 11.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 27.11.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 27.11.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?c2b1992dcf3232a43ebca6f49156e69a
Podobne oferty pracy
cykliczne rozliczanie opłat oraz prowadzenie sprawozdawczosci, prowadzenie ewidencji odpadami, bieżący monitoring przepisów prawnych, nadzór nad aktualnościa pozwoleń środowiskowych, opiniowanie planów inwestycyjnych pod kątem ochrony środowiska.Praca na 1/8 etatu, umowa zlecenie
Odlewnia Białystok S.A. - 2016-12-21 - Białystok (podlaskie)
Prowadzenie spraw związanych z planowaniem i realizacją zadań inwestycyjnych w Spółce,Współpraca z Pionami Spółki, w planowaniu, realizacji i rozliczaniu zadań inwestycyjnych,Wybór w ramach obowiązujących procedur dostawców i usług związanych z zadaniami inwestycyjnymi w Spółce i nadzór nad wykonawcami,Opracowywanie planów i harmonogramów inwestycji,Realizacja umów inwestycyjnych z wykonawcami, protokołów odbiorów,Prowadzenie obowiązującej dokumentacji i sprawozdawczości w zakresie inwestycji,Opracowywanie budżetów i jego kontrola w zakresie zadań inwestycyjnych obiektów w Spółce.
Uzdrowiska Kłodzkie S.A.- Grupa PGU - 2019-04-25 - Polanica-Zdrój (dolnośląskie)
opieka nad dzieckiem z autyzmem
Przedszkole Niepubliczne "Raczek" - 2016-12-27 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
- Więcej informacji na stronie: : http://bip.womkat.edu.pl/regionalny-osrodek-doskonalenia-nauczycieli-wom-w-katowicach-oglasza-nabor-na-wolne-stanowisko-urzednicze-specjalista-ds-finansowych- Zakres wykonywanych zadań:dekretacja dowodów księgowych przychodów i wydatków, księgowanie syntetyczne i analityczne dokumentacji źródłowej, uzgadnianie obrotów i sald, sporządzanie przelewów, sporządzanie sprawozdań do Urzędu Marszałkowskiego, prowadzenie ewidencji zakupu i sprzedaży, rozliczanie z Jednostką prowadzącą podatku VAT, wystawianie i ewidencja faktur VAT, sporządzanie deklaracji rozliczeniowych, rozliczanie odpłatności za szkolenia, prowadzenie i uzgadnianie ksiąg inwentarzowych oraz rozliczenia składników majątku, przygotowanie dokumentacji finansowej do archiwum, składanie do Głównego księgowego wniosków dotyczących usprawnienia wykonywanych zadań wynikających z zakresu obowiązków.- Wynagrodzenie: 2640 zł brutto + wysługa lat (płaca zasadnicza 2200 zł brutto + do 20% premii + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Wymagania Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem:- wykształcenie: ukończenie ekonomicznych studiów magisterskich, ekonomicznych wyższych studiów zawodowych, uzupełniających ekonomicznych studiów magisterskich lub ekonomicznych studiów podyplomowych, staż pracy-nie wymagany lub średnie wykształcenie ekonomiczne staż pracy - minimum 3 lata w księgowości- znajomość i umiejętność praktycznego zastosowania ustawy o finansach publicznych, ustawy o podatku VAT oraz ustawy o rachunkowości oraz przepisów wykonawczych do tych ustaw,- znajomość i umiejętność praktycznego zastosowania Rozporządzenia w sprawie rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, Rozporządzenia sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów i wydatków oraz przychodów i Rozporządzenia w sprawie sprawozdawczości budżetowej, - znajomość zasad inwentaryzacji,- znajomość obsługi komputera, praca w zakresie programów biurowych (Excel, Word), finansowo-księgowych oraz kadrowo-placowych (Płatnik, Vulcan Optivum),- biegła obsługa urządzeń biurowych,- obywatelstwo polskie,- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,- zgoda na przetwarzanie danych osobowych,- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku, potwierdzony zaświadczeniem lekarskim. Ponadto od kandydata oczekujemy (wymagania dodatkowe)- dokładność, samodzielność, odpowiedzialność, terminowość,- operatywność i zaradność, umiejętność szybkiego rozwiązywania problemów,- komunikatywność, umiejętność współpracy,- elastyczność, podzielność uwagi, kultura osobista,- zdolności analityczne.
REGIONALNY OŚRODEK DOSKONALENIA NAUCZYCIELI "WOM" W KATOWICACH - 2019-02-18 - Katowice (śląskie)
Obsługa sklepu internetowego oraz aukcji, dodawanie produktów, aktualizacja, obróbka graficzna zdjęć, obsługa klientów, realizacja zamówień, przygotowywanie zamówień do wysyłki.
Xfelgi.pl Michał Kiełkiewicz - 2019-03-04 - Sulejów (łódzkie)
- organizacja i zlecanie przewozu produktów i towarów z oferty Spółki (głownie zboża),- wykonywanie planów przewozów,- współpraca z firmami transportowymi i spedycjami,- pozyskiwanie nowych dostawców usług transportowych i negocjowanie stawek,- rozliczenia z przewoźnikami.
"AGROCHEM PUŁAWY" SP. Z O.O. O/CZŁUCHÓW - 2017-06-22 - Człuchów (pomorskie)
Dbanie o kontakty z obecnymi i potencjalnymi klientami, sprzedaż bieżąca
SAKO-EXPO TECHTEXTILPLAST Henryk Sakowski Spółka Jawna - 2018-03-12 - Aleksandria (łódzkie)
Specjalista ds. refundacji- Wymagania: wykształcenie wyższe ekonomia, administracja, obsługa komputera, wiedza z zakresu KPA oraz zasad refundacji, mile widziane doświadczenie 1 rok. Weryfikacja wniosków o zawarcie umów o refundację wynagrodzeń oraz wniosków finansowych, prowadzenie rejestrów, archiwizacja.
Małopolska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Krakowie - 2017-07-18 - Nowy Sącz (małopolskie)
aktywne poszukiwanie nowych klientów, sprzedaż produktów firmy, kontakt z klientami
Art Granit Robert Noga - 2019-07-17 - Strzegom (dolnośląskie)
Odbieranie telefonów od klientów w jęz. hiszpańskim rozwiazywanie problemów przesłanych przez klienta w jęz hiszpańskim
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Łódź (łódzkie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie spraw związanych z zamówieniami publicznymi;planowanie i realizacja zakupów materiałów biurowych i gospodarczych;prowadzenie spraw związanych z wyborami i referendami;wprowadzanie i aktualizacja danych w systemach wyborczych;prowadzenie spraw związanych ze sprawozdaniami finansowymi komitetów wyborczych;archiwizowanie dokumentacji wyborczej
Krajowe Biuro Wyborcze Delegatura w Olsztynie - 2016-09-27 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie dokumantacji związanej z ochroną środowiska, gospodarką odpadami, znajomość przepisów prawnych dotyczących ochrony środowiska.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO PRODUKCYJNO USŁUGOWE "ZAGRODA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-05-29 - Strzyżów (podkarpackie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Warszawa (mazowieckie)
- SPRZEDAŻ USŁUG SPORTOWYCH- PROWADZENIE MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH- PROWADZENIE KAMPANII MARKETINGOWYCH- PRZYGOTOWYWANIE SPRAWOZDAŃWYNAGRODZENIE : PODSTAWA + SYSTEM PROWIZYJNY
TMS AUDIT - 2018-02-07 - Trzebownisko (podkarpackie)
p s
kontakt przez PUP - 2019-08-22 - Radomsko (łódzkie)
Prowadzenie procesu selekcji dla różnych działów w skandynawskich oddziałach firmy. Określanie przyszłych potrzeb rekrutacyjnych. Zarządzanie aplikacjami kandydatów do pracy. Prowadzenie wstępnych rozmów telefonicznych oraz przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych. Projektowanie materiałów rekrutacyjnych. Promowanie ofert pracy na odpowiednich platformach rekrutacyjnych.
kontakt przez OHP - 2019-11-13 - Wielka Brytania (Wielka Brytania)
- przygotowanie i realizacja zamówień, - obsuga infolinii i korespondencji elektronicznej, - wprowadzanie produktów na stronę sklepu
HOME&DECOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-03-05 - Kamion (mazowieckie)
kierowanie grupą konserwatorów, zlecenie prowadzanie i ewidencja rocznych oraz 5-cio letnich przeglądów technicznych
Spółdzielnia Mieszkaniowa BLOK - 2018-04-20 - Poznań (wielkopolskie)
wdrażanie strategii marketingowej oraz opracowywanie oferty firmy opracowanie i kreowanie wizerunku firmy oraz jej produktów, opracowywanie treści sprzedażowych oraz przygotowywanie akcji promocyjnych, ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą towarów lub usług, monitoring rynku współpraca z klientami i partnerami handlowymi. Praca w godz. 08:00-16:00
Lothlory Mirosława Tomanik - 2016-07-19 - Opole (opolskie)
-obsługa bazy danych klientów-rozliczanie przedstawicieli-przygotowywanie dokumentacji i jej archiwizacja zgodnie z procedurami-kontakt z klientami
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Sopot (pomorskie)
- prowadzenie negocjacji z kontrahentami oraz przygotowywanie ofert,- zarządzanie sprzedażą,- organizowanie przedstawień repertuarowych i zapewnienie teatrowi widzów poprzez stały kontakt z przedszkolami i szkołami na terenie Łomży i regionu
Teatr Lalki i Aktora - 2019-09-02 - Łomża (podlaskie)
Prace biurowe w zakresie opracowywania dokumentacji do uzyskania decyzji administracyjnych w zakresie ochrony środowiska (raporty z ocen środowiskowych, operaty wodnoprawne, operaty ochrony powietrza, itp.)
Pracownia Analiz Środowiskowych Ekoventus Szymańczyk i Węclewski Spółka jawna - 2019-01-15 - Zielona Góra (lubuskie)
Standaryzacja i autoamtyzacja części procesów finansowych; zapewnienie sprawozdawczości,walidacji danych i analityki; zapewnienie prawidłowych i terminowych płatności ; koordynacja działań pomiędzy dostawcami, a organizacjami firmy. Realizacja i proponowanie dalszych usprawnień w ramach procesu purchase to pay.
kontakt przez PUP - 2017-06-26 - Łódź (łódzkie)
- bieżąca obsługa klientów w ramach realizacji operacji związanych z obrotem gotówkowym i bezgotówkowym,- informowanie klientów o pełnej ofercie produktowej,- promowanie i sprzedaż podstawowych produków i usług oferowanych przez bank,- pozyskiwanie nowych klientów oraz utrymywnie i rozwijane relacji z aktualnymi klientami banku.
Bank Polska Kasa Opieki S.A. I Oddział w Międzychodzie - 2018-10-18 - Międzychód (wielkopolskie)
Obsługa zamówień oraz prowadzenie korespondencji kontahentów zagranicznych oraz krajowych, organizacja transportów krajowych i zagranicznych, pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie raportów i zestawień handlowych, obsługa dokumentów eksportowych, raportowanie działań sprzedażowych.Jedna zmiana: od 7-15.
SIEROSŁAWSKI GROUP Jan Sierosławski - 2016-09-16 - Mielec (podkarpackie)
Wykonywanie badań fizykochemicznych materiałów niebezpiecznych, analizowanie wyników badań i sporządzanie raportów z badań, nadzór nad próbkami, opracowywanie procedur laboratoryjnych i wdrażanie nowych metod badawczych, udział w projektach badawczych związanych z bezpieczeństwem chemicznym.
Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Przemysłu Organicznego - 2019-06-05 - Warszawa (mazowieckie)
Poszukiwanie nieruchomości pod inwestycje, komercjalizacja obiektów, współpraca z klientami.
TANKPOL - B. I R. MOSIO SPÓŁKA JAWNA - 2019-09-30 - Szczucin (małopolskie)
samodzielne prowadzenie rekrutacji;
DREMAN Sp. z o.o. - 2016-12-06 - Opole (opolskie)
analiza umów/kontraktów z kontrahentami zagranicznymi (głównie Ukraina także Rosja), utrzymywanie/nawiązywanie kontraktów z kontrahentami zagranicznymi (głównie Ukraina także Rosja), analiza i weryfikacja dokumentów przychodzących od kontrahentów (głównie Ukraina także Rosja) przygotowywanie dokumentów, inne.
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Ruda Śląska (śląskie)