SPECJALISTA W DZIALE RACHUBY Katowice oferta pracy CENTRUM US艁UG WSP脫LNYCH W KATOWICACH
Stanowisko: SPECJALISTA W DZIALE RACHUBY
Wynagrodzenie: 3聽620 - 4聽344 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: - Bli偶sze informacje na cuwkatowice.bip.gov.plOsoba zatrudniona na wy偶ej wymienionym stanowisku b臋dzie:- terminowo sporz膮dza艂a listy p艂ac pracownik贸w i zleceniobiorc贸w wg przydzielonych jednostek- oblicza艂a nale偶ny podatek, sk艂adki na ubezpieczenie spo艂eczne, zdrowotne i sporz膮dza艂a niezb臋dn膮 dokumentacj臋 w tym zakresie- nalicza艂a wynagrodzenia z tytu艂u przebywania na zwolnieniu lekarskim zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami - przygotowywa艂a zestawienia i uzgodnienia deklaracji i przelew贸w do ZUS i USGodziny pracy: 7:30-15:30.
Data publikacji: 2020-07-17
Lokalizacja: Katowice (艣l膮skie)
Pracodawca: CENTRUM US艁UG WSP脫LNYCH W KATOWICACH
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Wita Stwosza 7, 40-040 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: 艣l膮skie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
- Bli偶sze informacje na cuwkatowice.bip.gov.plOsoba zatrudniona na wy偶ej wymienionym stanowisku b臋dzie:- terminowo sporz膮dza艂a listy p艂ac pracownik贸w i zleceniobiorc贸w wg przydzielonych jednostek- oblicza艂a nale偶ny podatek, sk艂adki na ubezpieczenie spo艂eczne, zdrowotne i sporz膮dza艂a niezb臋dn膮 dokumentacj臋 w tym zakresie- nalicza艂a wynagrodzenia z tytu艂u przebywania na zwolnieniu lekarskim zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami - przygotowywa艂a zestawienia i uzgodnienia deklaracji i przelew贸w do ZUS i USGodziny pracy: 7:30-15:30.
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na czas okre艣lony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: 3聽620 - 4聽344 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracuj膮cych na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: 3620- 4344 z艂 brutto (p艂aca zasadnicza + wys艂uga lat). Praca na umow臋 o prac臋 na czas okre艣lony do 6 miesi臋cy. Docelowo praca na sta艂e. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA W DZIALE RACHUBY
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Katowice
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: 艣l膮skie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m. Katowice
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2469
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Katowice
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: specjalista do spraw wynagrodze艅
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: 3聽620 - 4聽344 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 01.08.2020
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: 艣rednie og贸lnokszta艂c膮ce, inne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wy偶sze (w tym licencjat), inne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
1. Wymagania niezb臋dne: Wykszta艂cenie: 艣rednie lub wy偶sze umo偶liwiaj膮ce wykonywanie pracy na tym stanowisku Do艣wiadczenie zawodowe: przy wykszta艂ceniu 艣rednim 5 lata pracy (umowa o prac臋) przy prowadzeniu spraw p艂acowych, przy wykszta艂ceniu wy偶szym 4 lata pracy ( umowa o prac臋) przy prowadzeniu spraw p艂acowych, obywatelstwo polskie, posiadanie pe艂nej zdolno艣ci do czynno艣ci prawnych i korzystanie z pe艂ni praw publicznych, niekaralno艣膰 za umy艣lne przest臋pstwo 艣cigane z oskar偶enia publicznego lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowe, znajomo艣膰 programu P艂atnik ZUS, znajomo艣膰 ustawy Karta Nauczyciela z 26.01.1982r. ( tekst jednolity Dz. U z 2016r. poz. 1379 z p贸藕n zm) , ustawy o podatku dochodowym od os贸b fizycznych ( Dz U 2012 poz. 361 z p贸藕n zm), ustawy o systemie ubezpiecze艅 spo艂ecznych i zdrowotnych ( Dz U z 2016 poz 963 z p贸藕n zm), ustawy o 艣wiadczeniach pieni臋偶nych z ubezpieczenia spo艂ecznego w razie choroby i macierzy艅stwa ( Dz U 2015 poz 1066) ustawy Kodeks Pracy (Dz. U z 2018 poz. 917 z p贸藕n zm ), znajomo艣膰 programu p艂acowego, pracowito艣膰, samodzielno艣膰, umiej臋tno艣膰 pracy pod presj膮 czasu, komunikatywno艣膰.
Wymagania odno艣nie sta偶u pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 5
Nazwa pracodawcy: CENTRUM US艁UG WSP脫LNYCH W KATOWICACH
danePracodawcy_nip: 9542223043
danePracodawcy_regon: 271521223
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
Wita Stwosza 7, 40-040 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: 艣l膮skie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dostarczy膰 w opisanej kopercie do kancelarii w godz od 7.30-15.30 lub wys艂a膰 poczt膮 nast臋puj膮ce dokumenty: list motywacyjny, CV, ksero dyplomu potwierdzaj膮cego kwalifikacje, kserokopie 艣wiadectw pracy i dyplom贸w potwierdzaj膮cych posiadane uprawnienia, kwestionariusz osobowy, o艣wiadczenie 偶e kandydat nie by艂 karany za przest臋pstwa umy艣lne oraz nie toczy si臋 przeciwko niemu post臋powanie karne, korzysta z pe艂ni praw publicznych termin sk艂adania dokument贸w do 24.07.2020r. do 15.30Bli偶sze informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobi艣cie, telefon, poczta, Termin: Dokumenty nale偶y z艂o偶y膰 w terminie do dnia 24.07.2020 r. , Godziny : do 15.30
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: 艣l膮skie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24
Powiat pracodawcy: m. Katowice
danePracodawcy_kodPowiatu: 2469
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Katowice
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0937474
Adres strony pracodawcy: www.zojo.katowice.pl
Ulica pracodawcy: Wita Stwosza
Numer budynku pracodawcy: 7
Profil dzia艂alno艣ci pracodawcy:
DZIA艁ALNO艢膯 RACHUNKOWO-KSI臉GOWA; DORADZTWO PODATKOWE.
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242310
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw wynagrodze艅
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 17.07.2020
Oferta pracy wa偶na do: 24.07.2020
Data udost臋pnienia oferty pracy: 17.07.2020
Data przyj臋cia oferty pracy: 17.07.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d238dfe31d7f4bed75966ec728357b58
Podobne oferty pracy
weryfikacja i ewidencja dokument贸w ksi臋gowych, analiza warunk贸w finansowych w umowach z kontrahentami i kontrola rozlicze艅, wsp贸艂tworzenie bud偶etu i analiza jego wykonania, bie偶膮ca analiza finansowa i raportowanie wynik贸w kontraktu/ projektu, monitorowanie procesu p艂atno艣ci, analiza dokumentacji kontraktu/projektu od strony prawno-finansowej, dostarczanie informacji ekonomicznych o kontrakcie na potrzeby wewn臋trzne organizacji, archiwizacja dokument贸w
Budimex - 2015-12-14 - Zielona G贸ra (lubuskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-10-20 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem,godz. pracy 9.00-17.00
kontakt przez PUP - 2017-05-08 - Elbl膮g (warmi艅sko-mazurskie)
opracowywanie kolekcji zbior贸w BWA; autorska realizacja wystaw; oprowadzanie po wystawach; dzialalno艣膰 edukacyjna; organizacja spotka艅 autorskich; wyk艂ad贸w itd.; wsp贸艂praca z artystami; o艣rodkami wystawienniczymi; nadz贸r nad magazynem dzia艂 sztuki; utrzymywanie kontakt贸w z nauczycielami i o艣rodkami kszta艂cenia
Biuro Wystaw Artystycznych - 2018-03-06 - Olsztyn (warmi艅sko-mazurskie)
Samodzielne pisanie wniosk贸w o dofinansowanie projekt贸w oraz zarz膮dzanie projektami; opracowywanie korespondencji projekt贸w wesp贸艂 z dyrektorem b膮d藕 wyznaczonymi pracownikami; opracowywanie wniosk贸w, biznes plan贸w, analiz finansowych, analiz ekonomicznych oraz przygotowanie pozosta艂ej kompletnej dokumentacji aplikacyjnej o dotacje z funduszy unijnych oraz innych program贸w operacyjnych; aktualizacja wiedzy z zakresu zasad przygotowywania projekt贸w i wniosk贸w o dofinansowanie, znajomo艣ci przepis贸w i specyfikacji realizacji projekt贸w finansowych ze 艣rodk贸w unijnych u innych; przygotowywanie pism zwi膮zanych z koordynacj膮 finansowo - rozliczeniow膮 oraz zarz膮dzaniem projektami; terminowe przygotowanie sprawozda艅 okresowych i ko艅cowych, harmonogram贸w p艂atno艣ci i wniosk贸w o p艂atno艣膰 wed艂ug wytycznych zawartych w umowach o dofinansowanie w konsultacji z G艂贸wnym ksi臋gowym; prowadzenie dokumentacji projekt贸w; pozyskiwanie partner贸w do projekt贸w; korespondencja i wsp贸艂praca z partnerami wewn臋trznymi i zewn臋trznymi przy realizacji projekt贸w, koordynowanie przep艂ywu informacji i materia艂贸w potrzebnych do prawid艂owego rozliczenia projekt贸w na wszystkich etapach realizacji, podejmowanie odpowiednich dzia艂a艅 zapewniaj膮cych osi膮ganie za艂o偶onych wynik贸w; staranne i sumienne wype艂nianie obowi膮zk贸w zawodowych i polece艅 prze艂o偶onego; przestrzeganie przepis贸w BHP i p. po偶.; realizacja innych zada艅 powierzonych przez Dyrektora zawartych w planach pracy WCK. WYMAGANIA: wykszta艂cenie wy偶sze, bardzo dobra znajomo艣膰 obs艂ugi komputera, w tym w szczeg贸lno艣ci pakietu oprogramowania MS Office (ze szczeg贸lnym uwzgl臋dnieniem program贸w MS Word, Excel, Outlook), bieg艂a znajomo艣膰 j臋zyka angielskiego w mowie i pi艣mie, mile widziana znajomo艣膰 innego j臋zyka obcego, min. 2 lata do艣wiadczenia w realizacji i rozliczaniu projekt贸w operacyjnych zwi膮zanych z kultur膮, prawo jazdy kat. B, znajomo艣膰 zasad pozyskiwania dotacji z funduszy w dziedzinie kultury, umiej臋tno艣膰 koordynowania zada艅 zwi膮zanych z realizacj膮 projekt贸w, zarz膮dzania projektami oraz pracy z zespo艂em zaanga偶owanym w jego merytoryczn膮 organizacj臋, umiej臋tno艣ci analityczne, umiej臋tno艣膰 kreatywnego my艣lenia, zdolno艣膰 samoorganizacji, samodzielno艣膰, odpowiedzialno艣膰 za etapy realizacji projekt贸w oraz inicjatywa w dzia艂aniu, dyspozycyjno艣膰, umiej臋tno艣膰 pozyskiwania partner贸w do projekt贸w, umiej臋tno艣膰 pracy pod presj膮 czasu. FORMA KONTAKTU Z PRACODAWC膭: CV wraz z listem motywacyjnym i dokumentami potwierdzaj膮cymi posiadane wyksztalcenie prosimy sk艂ada膰 na e-mail: kadry (at) wck.org.pl lub na adres WCK: ul. Sobieskiego 255, 84-200 Wejherowo do dnia 10.01.2016 r.. Aplikacje, kt贸re wp艂yn膮 do WCK po wy偶ej okre艣lonym terminie nie b臋d膮 rozpatrywane. W okresie 2 tygodni od up艂ywu terminu sk艂adania ofert, osoby spe艂niaj膮ce wymagania formalne okre艣lone w og艂oszeniu zostan膮 powiadomione telefonicznie lub drog膮 elektroniczn膮 o terminie kolejnego etapu naboru. Osoby, kt贸re nie spe艂niaj膮 wymaga艅 formalnych nie b臋d膮 informowane. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczeg贸艂owe CV powinny by膰 podpisane i opatrzone klauzul膮: Wyra偶am zgod臋 na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezb臋dnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustaw膮 z dnia 29.08.1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2014 roku, poz. 1182, z p贸藕niejszymi zmianami).
Wejherowskie Centrum Kultury - 2015-12-10 - Wejherowo (pomorskie)
prowadzenie proces贸w rekrutacyjnych pracownik贸w-cudzoziemc贸w, zapewnienie odpowiedniego przep艂ywu informacji oraz zarz膮dzanie relacjami pomi臋dzy pracownikami a klientem, sporz膮dzanie dokumentacji legalizuj膮cej pobyt i prac臋 cudzoziemc贸w, sprawne pos艂ugiwanie si臋 przepisami dotycz膮cymi zatrudnienia obcokrajowc贸w.
KORINIS LTD SP脫艁KA KOMANDYTOWA - 2020-03-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie prac zwi膮zanych z wydawaniem decyzji administracyjnych zwi膮zanych z uzgodnieniem zjazdu z drogi publicznej. Prowadzenie prac zwi膮zanych z opini膮 do warunk贸w zabudowy i zagospodarowaniem terenu dla skomunikowania nowych obiekt贸w powstaj膮cych na terenie miasta. Wprowadzanie dokonanych decyzji, uzgodnie艅 lub opinii do Systemu Zarz膮dzania Drogami. Prowadzenie rejestru opinii, decyzji i uzgodnie艅. Uczestnictwo w wizytach w terenie. Praca od pn do pt w godz. 7.30-15.30. Proponowane wynagrodzenie: 2600 z艂 brutto/m-c + dodatek za sta偶 pracy.
MIEJSKI ZARZ膭D DR脫G W BIELSKU-BIA艁EJ - 2017-06-14 - Bielsko-Bia艂a (艣l膮skie)
- Nadz贸r nad obiegiem korespondencji przychodz膮cej i wychodz膮cej- Przygotowywanie spotka艅 i zebra艅 w firmie- Sk艂adanie zam贸wie艅 zakupowych- Organizacja Pracy Biura- Komunikacja zewn臋trzna i wewn臋trzna w imieniu Firmy
MOTA ENGIL CENTRAL EUROPE S.A. - 2019-07-10 - Niemodlin (opolskie)
KOMPLEKSOWA OBS艁UGA KONTRAKT脫W ZGODNIE ZE STANDARDAMI FIRMY, ORGANIZACJA I KOORDYNACJA WYJAZDU ORAZ POBYTU PERSONELU OPIEKU艃CZEGO ZA GRANIC膭, BUDOWANIE D艁UGOTRWA艁YCH TELACJI Z KLIENTEM ZEWN臉TRZNYM I WEWN臉TRZNYM, BIE呕膭CA WSP脫艁PRACA Z PARTNERAMI BIZNESOWYMI;WYMAGANIA:WYKSZTA艁CENIE WY呕SZE (MILE WIDZIANA FILOLOGIA GERMA艃SKA), BARDZO DOBRA ZNAJOMO艢膯 J臉ZYKA NIEMIECKIEGO, 2 LATA DO艢WIADCZENIA ZAWODOWEGO (MILE WIDZIANE W OBS艁UDZE KLIENTA)KONTAKT Z PRACODAWC膭 TELEFONICZNY W GODZINACH 09:00-17:00, LUB CV PRZES艁A膯 NA ADRES: kariera (at) promedica24.plMIEJSCE PRACY-AL. NIEPODLEG艁O艢CI 31wynagrodzenie: kwota podstawy + prowizja kwartalna
PROMEDICA24 CARE TEAM DE SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 SP脫艁KA KOMANDYTOWA - 2018-04-27 - Szczecin (zachodniopomorskie)
analizowanie efektywno艣ci trade marketingowej i wynik贸w sprzeda偶y w firmie
ECO SERVICE Berder Zbigniew - 2019-03-15 - Ostrowiec 艢wi臋tokrzyski (艣wi臋tokrzyskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-10-30 - Warszawa (mazowieckie)
odwiedzanie sklep贸w meblowych w kraju, dbanie o wizerunek firmy, ekspozycja mebli, tkanin
Faltex sp. z o.o. - 2018-07-19 - Koszalin (zachodniopomorskie)
rekrutacja pracownik贸w, prowadzenie dokumentacji i korespondencjiw j臋zyku ukrai艅skim, rosyjskim, niemieckim.Praca w godz. 10-12
SENIOR DE SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 ODDZIA艁 W POLSCE ODDZIA艁 W OPOLU - 2018-10-03 - Opole (opolskie)
planowanie i organizowanie transportu (l膮dowego i lotniczego), organizacja pobytu artyst贸w zagranicznych w Polsce, w tym mi臋dzy innymi koordynacja realizacji wymog贸w rider-owych, przygotowanie sprawozda艅 po- koncertowych, wykszta艂cenie min. 艣rednie, znajomo艣膰 j臋zyka angielskiego w stopniu komunikatywnym ( w mowie i pi艣mie),
PRESTIGE MJM Sp.z o.o. Sp. Komandytowa - 2016-06-16 - Ostr贸w Wielkopolski (wielkopolskie)
podtrzymywanie kontakt贸w na serwisach spo艂eczno艣ciowych typu Tweeter, Facebook itp., dokonywanie wpis贸w na serwisy w zakresie dzia艂a艅 i produkt贸w jakie wykonuje firma a tak偶e obs艂uga klient贸w zagranicznych.
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Mys艂owice (艣l膮skie)
Bie偶膮cy nadz贸r nad nieruchomo艣ciami.Prowadzenie dokumentacji administracyjnej i eksploatacyjnej oraz ewidencji dot. nieruchomo艣ci.Wsp贸艂praca z dostawcami us艂ug zwi膮zanych z utrzymaniem nieruchomosci.Nadz贸r nad ich w艂asciwa realizacj膮, protokolarny odbi贸r i przekazywanie nieruchomo艣ci.Przeprowadzenie wizji lokalnych nieruchomo艣ci, podejmowanie czynno艣ci maj膮cych na celu usuniecie awarii oraz jej przyczyn i skutk贸w.Dokonywanie odczyt贸w wskaza艅 licznik贸w.Rozliczanie koszt贸w dostawy medi贸w.Opisywanie faktur/ rachunk贸w pod wzgledem rachunkowym zgodnie z zawartymi umowami. Bie偶膮cy kontakt z lokatorami.Bie偶膮ca obs艂uga programu do zarz膮dzania nieruchomo艣ciami.Praca na okres pr贸bny, nast臋pnie na czas okre艣lony, a docelowo na czas nieokre艣lony.Praca na jedn膮 zmian臋 w godzinach 7:00-17:00. Kontakt kandydat贸w z pracodawc膮: telefoniczny 022 3974552 p. Anna Gaj, e-mail: hr (at) amwkwatera.plOferta dost臋pna w sali E.
AMW TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPO艁ECZNEGO "KWATERA" SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2018-09-12 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
specjalista do spraw marketingu i handlu
kontakt przez PUP - 2017-08-16 - Brzy艣cie (podkarpackie)
rekrutacja pracownik贸w z Ukrainy, Bia艂orusi, Moldawii; redagowanie ofert pracy w j臋zyku ukrai艅skim i rosyjskim; budowa i zarz膮dzanie baz膮 kandydat贸w; pe艂na obs艂uga administracyjna pracownik贸w z Ukrainy;
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Opole (opolskie)
- rekrutowanie pracownik贸w- wyznaczanie spotka艅- prowadzenie korespondencji e-mail
RTC Robert Capa艂a - 2017-10-23 - D臋blin (lubelskie)
- Opracowywanie zam贸wie艅 i analiza warunk贸w handlowych. Przestrzeganie procedur obiegu dokument贸w, kart akceptacji itp. Nadz贸r nad prawid艂owo艣ci膮 zakup贸w zgodnie z polityk膮 sp贸艂ki i obowi膮zuj膮cymi procedurami. Uzgodnienia warunk贸w handlowych, ich analiza merytoryczna, ocena ryzyka, proponowanie adekwatnych rozwi膮za艅. Negocjacje handlowe. Raportowanie wykonywanych czynno艣ci- Godziny pracy: 7:00-15:00.
REMAK-ENERGOMONTA呕 SP脫艁KA AKCYJNA - 2020-06-17 - Katowice (艣l膮skie)
-SZKOLENIA BHP-NADZ脫R BHP NAD ZAKLADEM PRACYSPORZ膭DZANIE PROTOKO艁脫W POWYPADKOWYCH
MARPO呕 OCHRONA BHP I PPO呕 O艢RODEK SZKOLENIOWO-KONSULTINGOWY MARIUSZ STEFA艃SKI - 2019-10-23 - Skierniewice (艂贸dzkie)
Obs艂uga telefoniczna oraz korespondencja mailowa, pomoc w rozwi膮zywaniu problem贸w klienta biznesowego, bie偶膮ca wsp贸艂praca z pracownikami Grupy Impel, przeprowadzanie bada艅 marketingowych, budowanie i podtrzymywanie relacji z Klientami wewn臋trznymi i zewn臋trznymi. Miejsce pracy: Wroc艂aw ul. S艂onimskiegoKontakt kandydat贸w z pracodawc膮 510-012-039 lub mailowy: a.niedzwicka (at) impel.pl z Pani膮 Alin膮 Niedzwick膮. Oferta w sali: G,C, H
MarketCo Sp. z o.o. - 2016-11-18 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
- obs艂uga operatorska biogazowni w Krypnie Wielkim.Przyjmnowanie i za艂adunek substrat贸w do produkcji biogazu.Obs艂uga i konserwacja sieci technologicznych, maszyn urz膮dze艅.Utrzymanie porz膮dku na terenie biogazowni.
PGB SERWIS SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2020-06-25 - Krypno Wielkie (podlaskie)
prowadzenie zbior贸w rejestr贸w, opracowywanie i aktualizacja wydanych akt贸w normatywnych i organizacyjnych, nadzorowanie spraw formalno-prawnych, organizowanie i zbezpieczanie obs艂ugi protokolarnej posiedze艅 Zarz膮du oraz Rady Nadzorczej, zarzadzanie sprawozdawczo艣ci膮 Sp贸艂ki; mile widziane do艣wiadczenie; mile widziana znajomo艣c j. niemieckiego i j. angielskiego na poziomie podstawowym
"KOLB" SP. Z O.O. KOLONOWSKIE - 2017-06-09 - Kolonowskie (opolskie)
-przygotowanie i obs艂uga administracyjna szkole艅, ustalenie plan贸w realizacji szkole艅 specjalizacyjnych, przygotowanie propozycji kadry dydaktycznej do przeprowadzenia szkole艅, przygotowanie propozycji plac贸wek do odbycia sta偶y zwi膮zanych z organizacj膮 kszta艂cenia, wsp贸艂praca z kierownikami szkole艅 specjalizacyjnych, organizowanie naboru na specjalizacje-organizowanie i pzygotowanie egzamin贸w wst臋pnych, ko艅cowych oraz prowadzenie dokumentacji zwi膮zanej z posiedzeniami komisji kwalifikacyjnej i egzaminacyjnej- przygotowanie list obecnosci oraz dokumentacji szkole艅- sprawowanie nadzoru nad prowadzonymi szkoleniami- wsp贸艂praca z Centrum Kszta艂cenia Podyplomowego Piel臋gniarek i Po艂o偶nych w Warszawie- wsp贸艂praca z osobami pracuj膮cymi w dziale kszta艂cenia podyplomowego w zakresie realizacji zada艅- pracownik jest zobowi膮zany do przestrzegania instrukcji w sprawie zarz膮dzania i przetwarzania danych osobowych w systemie informatycznym w zwi膮zku z prowadzon膮 baz膮 danych os贸b odbywaj膮cych szkolenia- wykonywanie innych prac zleconych przez Przewodnicz膮c膮 ORPiP a zwi膮zanych z merytoryczn膮 dzia艂alno艣ci膮 dzia艂u kszta艂ceania podyplomowego
kontakt przez PUP - 2018-11-14 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
prowadzenie zaj臋膰 korekcyjnych lub sensoryczno - motorycznych
PRZEDSZKOLE NIEPUBLICZNE MNIAMI PRZEDSZKOLE EKOLOGICZNE RAFA艁 PRZYBY艁A - 2019-06-17 - Tarnowskie G贸ry (艣l膮skie)
- wsp贸艂praca z polskimi i zagranicznymi partnerami projekt贸w,- wsp贸艂praca z zespo艂em w zakresie rekrutacji uczestnik贸w oraz merytorycznej realizacji dzia艂a艅,- bie偶膮ce monitorowanie post臋pu rzeczowo-finansowego projekt贸w, kontrola prawid艂owo艣ci wydatkowania 艣rodk贸w i osi膮ganych wska藕nik贸w;- koordynacja projekt贸w, bie偶膮ca obs艂uga administracyjno-finansowa projekt贸w, przygotowywanie dokumentacji, sprawozda艅, wniosk贸w o p艂atno艣膰 i harmonogram贸w p艂atno艣ci,- analiza mo偶liwo艣ci aplikowania i pozyskiwania 艣rodk贸w zewn臋trznych w ramach program贸w krajowych, regionalnych oraz mi臋dzynarodowych,- samodzielne i zespo艂owe przygotowywanie projekt贸w i sporz膮dzanie dokumentacji aplikacyjnej, zgodnie z wytycznymi i zasadami,- tworzenie dokument贸w niezb臋dnych do otrzymania dofinansowania. Kontakt tel. 413107090, e-mail: biuro (at) epi.org.pl
STOWARZYSZENIE EDUKACJA PRZEZ INTERNET - 2016-06-13 - Kielce (艣wi臋tokrzyskie)
Prowadzenie dokumentacji sprzeda偶owej: wystawianie faktur sprzeda偶y, korekt sprzeda偶y, tworzenie zestawie艅 sprzeda偶y oraz udzielanie odpowiedzi na 偶膮dania korekt faktur kontrahentom, telefoniczna obs艂uga klienta.
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Bolk贸w (dolno艣l膮skie)
- Obs艂uga telefoniczna i mail'owa Klienta zagranicznego- Bieg艂a znajomo艣膰 j臋zyka angielskiego- Miejsce pracy Cieplewo,- Kontakt: telefon - 58 682-35-90 lub 695-418-302, e-mail: kubus (at) kkubus.pl
DANA.PL SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2017-10-27 - Cieplewo (pomorskie)
-KONTROLA JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH PWK OHP-PRZYGOTOWANIE PROTOKO艁U KONTROLI-PROWADZENIE REJESTRU KONTROLI-
kontakt przez OHP - 2017-02-07 - Gda艅sk (pomorskie)