SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW Opole oferta pracy SENIOR DE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ODDZIAŁ W POLSCE ODDZIAŁ W OPOLU
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW
Wynagrodzenie: od 500 PLN
Zakres obowiązków: rekrutacja pracowników, prowadzenie dokumentacji i korespondencjiw języku ukraińskim, rosyjskim, niemieckim.Praca w godz. 10-12
Data publikacji: 2018-10-03
Lokalizacja: Opole (opolskie)
Pracodawca: SENIOR DE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ODDZIAŁ W POLSCE ODDZIAŁ W OPOLU
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Partyzancka 12/1, 45-802 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
rekrutacja pracowników, prowadzenie dokumentacji i korespondencjiw języku ukraińskim, rosyjskim, niemieckim.Praca w godz. 10-12
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie/Umowa o świadczenie usług
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Liczba godzin pracy w tygodniu: 8
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 15h tygodniowo
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Opole
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Opole
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Opole
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.10.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
ukraiński, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
rosyjski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_2:
niemiecki, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: doswiadczenie w pracy biurowej
Nazwa pracodawcy:
SENIOR DE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ODDZIAŁ W POLSCE ODDZIAŁ W OPOLU
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Adres pracodawcy:
Partyzancka 12/1, 45-802 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: osobiście po uprzednim kontakcie telefonicznym, przez e-mail , Godziny : 9-12
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: m. Opole
Gmina pracodawcy: Opole
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Opole
Ulica pracodawcy: Partyzancka
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Data dodania oferty pracy: 04.10.2018
Oferta pracy ważna do: 12.10.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 04.10.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 03.10.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Specjalista do spraw kadr
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Smogóry (lubuskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Ryczywół (wielkopolskie)
Telefoniczna obsługa klienta, doradztwo w zakresie produktów oferowanych przez firmę, realizacja planów sprzedażowych, pozyskiwanie klientów w terenie.
PPHU PASZ-MIX KAROL RYBICKI / ROLMARKET - 2016-01-15 - Cieśle (mazowieckie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-30 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
realizacja i przetwarzanie zamówień, dokumentów WZ oraz faktur
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Przygotowywanie zapytań ofertowych oraz ofert handlowych: umów budowlanych, umów o świadczenie usług, umów dostawy. Sporządzanie zleceń, kompletowanie dokumentów rejestrowych kontrahentów. Przygotowywanie zabezpieczeń umów. Prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją kontraktów, w tym dok. rozliczeniowych. Prowadzenie rejestru zawartych umów. Bieżący kontakt z partnerami biznesowymi oraz negocjowanie warunków współpracy w toku realizowanych projektów.
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT CZERPALNYCH I PODWODNYCH SP.Z O. O. - 2017-10-10 - Gdańsk (pomorskie)
- akupunktura- masażOkres zatrudnienie w przypadku pracy na podstawie umowy: umowa na czas określony 2 lataMiejsce wykonywania pracy: Mikołów Praca w dniach i godzinach: pn-pt godz.9.00-13.00
kontakt przez PUP - 2018-01-23 - Mikołów (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2018-06-07 - Zawidz Kościelny (mazowieckie)
sporządzanie dokumentacji kadrowo-płacowej; wprowadzanie danych dos ystemu komputerowego
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Kraków (małopolskie)
Pomorska Wojewódzka Komenda OHP w Gdańsku ogłasza nabór na stanowisko:Specjalista ds. kontroli wewnętrznej i zarządzania ryzykiem Miejsce Pracy: Biuro Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy OHP, ul. Uphagena 27, Gdańsk Wymiar etatu: umowa o pracę w wymiarze 1,0 etatu Opis stanowiska: Realizuje zadania z zakresu kontroli jednostek organizacyjnych PWK OHP zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem, a także kontroli sprawdzających i doraźnych. Przedkłada protokoły kontroli wraz z wnioskami Wojewódzkiemu Komendantowi. Prowadzi dokumentację kontroli zgodnie z Zarządzeniem Komendanta Głównego OHP. Prowadzi rejestr kontroli zewnętrznych oraz archiwizację protokołów i zaleceń pokontrolnych. Sporządza sprawozdania dotyczące działalności kontrolnej. Prowadzi rejestr skarg i wniosków oraz sporządza roczne sprawozdanie w tym zakresie. Dba o kształtowanie właściwych relacji i zasad współpracy z jednostkami organizacyjnymi PWK OHP. Realizuje inne zadania i polecenia przełożonego wynikające z programu działalności OHP Opracowuje wyniki z przeprowadzonych audytów, identyfikacji ryzyka oraz samooceny, sporządza raporty oraz wskazuje obszary, które wymagają wdrożenia odpowiednich mechanizmów w celu zrealizowania zadań i celów jednostki. Wymagania:Od osób ubiegających się o w/w stanowisko oczekujemy: preferowane wykształcenie wyższe oraz minimum 2 letni ogólny staż pracy, lub wykształcenie średnie oraz minimum 3 letni ogólny staż pracy (mile widziany staż pracy na podobnym stanowisku); bardzo dobra znajomość przepisów z zakresu działalności OHP (w tym struktura organizacyjna); bardzo dobra znajomość obsługi pakietu Office (w tym Excel, Word) i urządzeń biurowych; doskonała organizacja pracy i duża samodzielność; odpowiedzialność, rzetelność; odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu; Mile widziane osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności. Oferujemy: możliwość rozwoju zawodowego zdobycia doświadczenia w pracy w instytucji państwowej Wymagane dokumenty: CV i list motywacyjny, Kopia dokumentów potwierdzających kwalifikacje oraz staż pracy Termin i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:Dokumenty należy składać do 15.05.2017r. w siedzibie Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Gdańsku, ul. Uphagena 27 w godzinach 7:45 - 15:45 lub przesłać na adres rekrutacja2.pwk (at) ohp.plZłożonych dokumentów nie zwracamy. Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi na wybrane zgłoszenia Prosimy o dopisanie lub zaznaczenie w aplikacji on-line następującej klauzuli:Zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 r. o Ochronie danych osobowych Dz. Ust. z 2014 poz. 1182 z późn.zm wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji i selekcji na stanowisko specjalisty ds. kontroli wewnętrznej i zarzadzania ryzykiem przez Pomorską Wojewódzką Komendę OHP w Gdańsku Administratorem Państwa danych osobowych jest Komendant Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Gdańsku ul. Uphagena 27. Państwa dane osobowe zbierane są na potrzeby rekrutacji na stanowisko specjalisty ds. kontroli wewnętrznej i zarządzania ryzykiem.Zebrane dane mogą być udostępniane wyłącznie podmiotom wskazanym w przepisach prawa. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania na warunkach określonych w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych. Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne i niezbędne dla potrzeb rekrutacji. Oferty odrzucone zostaną protokolarnie zniszczone po zakończonej rekrutacji.
POMORSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W GDAŃSKU - 2017-05-09 - Gdańsk (pomorskie)
Nadzór nad umowami dotyczącymi dostaw ciepła, gazu, wody, umowy dzierżawy, umowy najmu lokali, umowy rozliczenia kosztów, podatek od nieruchomości, składanie deklaracji
Miejski Zarząd Budynków Mieszkaniowych - TBS Sp. z o.o. - 2016-08-12 - Sosnowiec (śląskie)
Obsługa wyciągu do nart wodnych i wakeboardu
kontakt przez PUP - 2018-09-25 - Kraków (małopolskie)
- Obsługa telefoniczna klienta w zakresie przetwarzania kont, opracowywanie planów spłaty nalezności, rozpatrywanie skarg klienta z wykorzystaniem języka niemieckiego. Obsługa klienta niemieckojęzycznego. - Wynagrodzenie: 4000-4500 zł brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca na jedną zmianę w elastycznym czasie pracy w godz.między: 8:00-18:00. Wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenoie zawodowe min. 8 miesięcy w branży: obsługa klienta/ call center. Wymagana znajomość obsługi komputera ( pakiet Ms Office). Biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie (C1-C2).
kontakt przez PUP - 2017-08-25 - Katowice (śląskie)
Nadzór nad bazą samochodów służbowych oraz powiązaną dokumentacją. Koordynacja napraw/serwisu - tworzenie tygodniowych planów napraw. Analiza i optymalizacja finansowania floty - wynajem/leasing/kredyt.
kontakt przez OHP - 2016-10-19 - Zielona Góra (lubuskie)
badania nieniszczące spoin, praca w terenie na obiektach.
"HPR - TKJ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-02 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
- wdrażanie produkcji fitrów ceramicznych,- opracowywanie instrukcji, - szkolenie pracowników,- gromadzenie i analiza danych,- sporzadzanie raportów w języku japońskim.
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Koordynowanie kampanii AdWords Koordynowanie kampanii Facebook. Tworzenie grafiki na fanpage i administrowanie stronami. Tworzenie wizualizacji oznakowania dla POK Tworzenie i modyfikowanie projektów ulotek Tworzenie ofert oraz umów o współpracy Modyfikacje oraz tworzenie kompletów dokumentów Aktualizacja kompletów na stronie.Aktualizacja informacji o usługach na stronie. Reprezentowanie firm podczas targów, konferencji itp. Redagowanie tekstów reklamowych. Administrowanie stronami www.
TIME2WORK Sp. z o.o. - 2016-10-24 - Opole (opolskie)
jw.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "KRULEN" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-22 - Warszawa (mazowieckie)
kontraktowanie oferty produktowej zTurcją
NOWA ITAKA SP. Z O.O. - 2016-01-08 - Opole (opolskie)
Zakres obowiązków: organizacja dostaw materiałów do produkcjicodzienne monitorowanie i modyfikowanie dostaw w zależności od bieżących potrzeb produkcji;utrzymywanie założonego poziomu zapasów magazynowych; organizacja transportówrealizacja zamówień zleconych przez Liderówwyszukiwanie kontrahentów, tworzenie baz kontrahentów, negocjacja cen, sposobów dostawy,dbanie o terminowość i kompletność dostawskładanie reklamacji do dostawców materiałów/produktówtworzenie raportów i statystyk dotyczących zamówień kontrola obiegu dokumentów magazynowych/zamówieniowychokresowa kontrola dostawców oraz kształtowanie współpracy z nimi
POWER - TECH JANUSZ MARCIN EJMA - 2016-06-30 - Wałcz (zachodniopomorskie)
Roboty przygotowywawcze, układanie i spoinowanie płytek, sprzatanie stanowiska pracy, transport materiałów budowlanych.
kontakt przez PUP - 2016-12-21 - Rudniki (opolskie)
budowanie pozytywnego wizerunku HCM SA, opracowywanie i realizacja akcji marketingowych oraz eventów
HUTA CYNKU "MIASTECZKO ŚLĄSKIE" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-10-17 - Miasteczko Śląskie (śląskie)
Nawiązywanie bezpośrednich kontaktów i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami biznesowych z rynku azjatyckiego oraz UE, w tym także negocjowanie warunków współpracy, koordynowanie procesów sprzedażowych, w tym także planowanie i nadzorowanie podejmowanych działań marketingowych, przygotowywanie ofert handlowych, budowanie pozytywnego wizerunku firmy.Wymagania pracodawcy: wykształcenie wyższe, obsługa komputera, znajomość rynku azjatyckiego i UE, prawo jazdy kat. B, min. 3 letnie doświadczenie w sprzedaży- na podobnym stanowisku, dobra znajomość jęz.: angielskiego i hindi.
kontakt przez PUP - 2016-09-16 - Lublin (lubelskie)
obsługa pacjentów w centrum rehabilitacji
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-07-23 - Warszawa (mazowieckie)
- Realizowanie i koordynowanie działań w zakresie wsparcia sprzedaży. Budowanie wizerunku firmy na rynku. Pozyskiwanie nowych klientów. Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z klientami firmy. Budowanie bazy klientów. Realizowanie planów sprzedażowych. Przygotowywanie ofert handlowych. Prowadzenie rozmów handlowych z klientami oraz aktywny udział podczas negocjacji .Uczestniczenie w imprezach, targach i konferencjach branżowych a także szkoleniach oraz certyfikacja z produktów. Przygotowanie raportów z wykonywanych działań. Analizowanie działań konkurencji w celu udoskonalenia oferty handlowej. Prowadzenie szkoleń i prezentacji dla użytkowników końcowych.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie -> pracodawca zapewnia branżowe szkolenie. Kontakt telefoniczny (8:00-18:00) (Tel. 505-923-713) lub e-mail: biuro (at) ms-it.pl
MS-IT MIŁOSZ SĘKALA - 2016-01-20 - Katowice (śląskie)
Przedstawianie klientom pakietu usług cyfrowych, aktywna sprzedaż produktów telewizji światłowodowej i szybkiego internetu.Miejsce wykonywania pracy: Szczecin, Stargard, Pyrzyce, Myślibórz.
OPTO-TECH Grzegorz Wróblewski - 2018-08-03 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)
bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmieznajomość drugiego języka będzie dodatkowym atutemumiejętności analitycznedoświadczenie w branży FMCGodpowiedzialność i samodzielność w działaniułatwość nawiązywania kontaktówprawo jazdy kat. BObowiązki:bieżąca współpraca z klientamimiejsce pracy: Odolanówwynagrodzenie do uzgodnienia
PPUH WOSEBA Sp.zo.o - 2015-12-03 - Odolanów (wielkopolskie)
wyjazdy służbowe na terenie miasta, ale także krajowe i zagraniczne, logistyczne planowanie podróży, prowadzenie służbowych pojazdów osobowych, dbałość o wygląd i czystość pojazdów, np. regularne korzystanie z myjni samochodowej itp. Dbałość o kwestie techniczne pojazdów, np. zgłaszanie wszelkich usterek, dokonywanie przeglądów technicznych, sprawdzanie poziomu płynów, wykonywanie poleceń i zadań powierzonych przez przełożonego, obowiązuje dress code strój elegancki
EKOENERGETYKA - POLSKA SP z.o.o. - 2018-09-05 - Zielona Góra (lubuskie)
Pozyskiwanie i obsługa klientów. Zawieranie i dostarczanie polis do klientów. Przygotowywanie i obsługa ofert ubezpieczeniowych. Spotkania biznesowe z klientami.
kontakt przez PUP - 2017-03-30 - Warszawa (mazowieckie)