SPECJALISTA W DZIALE PRZEWOZÓW PASAŻERSKICH. Bolesławiec oferta pracy Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Bolesławcu Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA W DZIALE PRZEWOZÓW PASAŻERSKICH.
Wynagrodzenie: 3 000 - 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Nadzór nad prawidłową realizacją przez kierowców konduktrów dziennego planu pracy autobusu. Weryfikacja kart drogowych kierowców. Wprowadzanie w system . Planowanie tras autobusów.
Data publikacji: 2020-08-19
Lokalizacja: Bolesławiec (dolnośląskie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Bolesławcu Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Modłowa 8, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Nadzór nad prawidłową realizacją przez kierowców konduktrów dziennego planu pracy autobusu. Weryfikacja kart drogowych kierowców. Wprowadzanie w system . Planowanie tras autobusów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 4 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA W DZIALE PRZEWOZÓW PASAŻERSKICH.
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bolesławiec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 02
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bolesławiecki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0201
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bolesławiec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw logistyki
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.08.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie lub wyższe. Staż pracy mile widziany.
Nazwa pracodawcy:
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Bolesławcu Sp. z o.o.
danePracodawcy_nip: 6120004311
danePracodawcy_regon: 230466861
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Adres pracodawcy:
Modłowa 8, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt osobisty po wcześniejszym kontakcie telefonicznym pod numerem telefonu 75 6442306 w godzinach 07:00-15:00
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Godziny : 07:00-15:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 02
Powiat pracodawcy: bolesławiecki
danePracodawcy_kodPowiatu: 0201
Gmina pracodawcy: Bolesławiec
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Bolesławiec
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0935989
Ulica pracodawcy: Modłowa
Numer budynku pracodawcy: 8
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242108
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw logistyki
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 19.08.2020
Oferta pracy ważna do: 18.09.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 19.08.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 19.08.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?aac0a629ead1e2b8d96f2616208335f4
Podobne oferty pracy
Odpowiedzialność za poprawność, kompletność oraz jakość danych od etapu ich zbierania do etapu prezentacji i analizy, przeprowadzanie nowych wdrożeń, poprawy jakości danych, przygotowywanie, analiz, raportów, rekomendacji, testowanie oraz wdrażanie nowych narzędzi i rozwiązań analitycznych.
WAKACJE.PL - 2020-01-17 - Gdańsk (pomorskie)
PROWADZENIE SZKOLEŃ TEORETYCZNYCH I PRAKTYCZNYCH NA URZĄDZENIACH TRANSPORU BLISKIEGO (wózki widłowe, HDS-y, podnośniki koszowe)
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Konin (wielkopolskie)
- Realizacja strategii sprzedaży w regionie opolskim - aktywne relacje z inwestorami i firmami wykonawczymi z branży budowlanej- Utrzymywanie stałego kontaktu oraz prowadzenie bieżącej obsługi aktualnych klientów- Pozyskiwanie nowych klientów w obszarze inwestycji – branża budowlana- Opracowywanie ofert inwestycyjnych dla klientów- Bieżący monitoring działań inwestycyjnych w regionie- Współpraca z innymi oddziałami firmy
Kosta Sp. z o.o. - 2019-09-09 - Opole (opolskie)
Dobór i selekcja do służby wojskowej
17 Wojskowy Oddział Gospodarczy / Jednosta Wojskowa 5308 - 2016-08-05 - Koszalin (zachodniopomorskie)
jw.
INSTYTUT BADAWCZY LEŚNICTWA - 2017-08-29 - Raszyn (mazowieckie)
obowiązki administracyjno-biurowe
kontakt przez PUP - 2018-11-02 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
..
ATRIUM Sp. J M. T. Piechowicz - 2017-12-21 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
- wykorzystywanie opisu stanowisk, jako podstawy określeniaprocedury rekrutacji i wyboru instrumentów oceny kandydatów;- identyfikacja ograniczeń procesu rekrutacji - wewnętrznych izewnętrznych i ich wpływu na proces rekrutacji;- stosowanie właściwych technik, instrumentów oraz procedur wyborui doboru pracowników, wykorzystujących ich zalety i ograniczenia;- przeprowadzanie procesu wyboru kandydatów;- sterowanie procesem adaptacji nowego pracownika - określanieniezbędnego zakresu i czasu przyuczania dla nowych i mającychdoświadczenie pracowników obejmujących dane stanowisko;- ocena skuteczności merytorycznej i poprawności formalnej rekrutacjii adaptacji;- współpraca z dyrekcją w określaniu polityki przemieszczeńkadrowych i awansów;
ASAP spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2019-10-14 - Opole (opolskie)
Sprzedaż i koordynacja świadczonych usług szkoleniowych, negocjowanie warunków swiadczonych usług, podtrzymywanie relacji z klientami oraz pozyskiwanie nowych klientów.
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Kraków (małopolskie)
1. Czynne uczestnictwo w pracach normalizacyjnych w zakresie powierzonej tematyki, w tym prace merytoryczne, organizacyjne i administracyjne związane z działalnością komitetów technicznych oraz prowadzonych sekretariatów komitetów technicznych wskazanych przez kierownika Sektora Technik Informacyjnych i Komunikacji.2. Koordynacja prac i współpraca z komitetami technicznymi i innymi komórkami organizacyjnymi PKN w procesie tworzenia Polskich Norm i innych dokumentów normalizacyjnych.3. Koordynacja prac związanych ze współpracą międzynarodową i regionalną.4. Prowadzenie dokumentacji normalizacyjnej, w tym wprowadzanie i nadzór nad danymi systemu informatycznego w zakresie powierzonej tematyki.
Polski Komitet Normalizacyjny - 2019-10-17 - Warszawa (mazowieckie)
- Montaż cienkowarstwowych systemów posadzek TERRAZZO. Wykończenie posadzki TERRAZZO w systemie szlifowania i polerowania. Szlifowanie, polerowanie oraz impregnacja posadzek betonowych i kamiennych.- Praca na terenie całej Polski w delegacji + czasami wyjazdy zagraniczne.- Wynagrodzenie: od 2000 zł/brutto na okresie próbnym. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące. Kolejna umowa na 2 lata. Docelowo praca na stałe. Praca na pełny etat.- Praca na dwie zmiany w godzinach: 6:00-22:00 + wybrane soboty i niedziele w godzinach 6:00-22:00. Godziny pracy uzależnione od wykonywanego zlecenia (w zależności od zleceń praca również może być w nocy i w dni wolne od pracy). Wymagane wykształcenie min. zawodowe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok na podobnym stanowisku. Wymagana umiejętność obsługi maszyn do polerowania posadzek betonowych i kamiennych. Wymagana umiejętność układania cienkowarstwowych posadzek TERRAZZO.
kontakt przez PUP - 2015-12-14 - Katowice (śląskie)
Zapoznanie z zasadami kreowania pozytywnego wizerunku firmy i inne
kontakt przez PUP - 2017-02-08 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Prace elektryczne
MAREK SROKA FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA "VISKAT" - 2016-06-01 - Kraków (małopolskie)
wg zawodu
NZOZ ODLR ELFIK - 2020-07-24 - Zielona Góra (lubuskie)
- udziałw rekrutacjach prowadzonych przez Dział HR- umawianie spotkań, weryfikacja bazy kandydatów- udzielanie informacji zwrotnych kandydatom- organizacja szkoleń wewnetrznych dla pracowników firmy- obsługa programu kadrowo-płacowego- wdrażanie nowych pracowników do organizacji (tzw. onboarding)- tworzenie raportów, zestawień oraz prezentacji na potrzeby działu- przygotowywanie dokumentów działowych i nadzór nad ich prawidłowym obiegiem oraz wsparcie w bieżących czynnościach Działu HR- uczestnictwo w projektach z zakresu "miekkiego HR"
kontakt przez PUP - 2019-09-03 - Radomsko (łódzkie)
prowadzenei zajęć z wychowania fizycznego w języku polskim i języku angielskim
Dwujęzyczna Szkoła Podstawowa PROMAR - 2016-01-20 - Rzeszów (podkarpackie)
- udział w imprezach: targi, wystawy, konferencje, eventy branżowe (obsługa stoiska),-przygotowanie umów wydawniczych dot. reklam, wystaw,-nadzór nad przygotowaniem reklam w czasopismach i innych wydawnictwach.
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Niepołomice (małopolskie)
1.Bieżące prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z polityką rachunkowości,2. Prowadzenie ewidencji analitycznej i syntetycznej środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych,3. Ustalanie różnic inwentaryzacyjnych 4. Prowadzenie ewidencji rozliczeń międzyokresowych kosztów,5. Rozliczenie podatku VAT – prowadzenie rejestrów, sporządzanie deklaracji VAT, sporządzanie i wysyłanie JPK,6. Prowadzenie ogółu spraw związanych z podatkiem od nieruchomości,7. Kontrola pod względem formalnym i rachunkowym dokumentów księgowych.
Aquapark Polkowice- Regionalne Centrum Rekreacyjno - Rehabilitacyjne Spółka Akcyjna - 2019-05-20 - Polkowice (dolnośląskie)
Wykształcenie średnie. Sprzedaż, serwis drukarek, kserokopiarek, materiałów biurowych. Charakter pracy: obsługa klienta kontakt z klientami istniejącymi , oraz pozyskiwanie nowych. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub e-mailowy: biuro (at) amdruk24.pl
AMDRUK SC PODGÓRSKI KRZYSZTOF, ŚIWOŃ PODGÓRSKA ANNA - 2019-12-05 - Jejkowice (śląskie)
-zapoznanie się z przepisami BHP i Ppoż., Regulaminem Organizacyjnym i Regulaminem Pracy obowiązującymi w LORD-zapoznanie z przepisami regulującymi funkcjonowanie ośrodków doradztwa rolniczego, Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 oraz Programem Działalności LORD na rok 2017-zapoznanie z zagadnieniami doradztwa rolniczego w zakresie produkcji rolnej metodami ekologicznymi, ochrony przyrody na terenach wiejskich, zagospodarowania ścieków, odpadów stałych oraz ograniczenia azotu ze źródeł rolniczych do środowiska poprzez poprawę infrastruktury technicznej w gosp. rolnych, stosowania odnawialnych źródeł energii-poznanie mechanizmów funkcjonowania rynków rolnych w ramach Wspólnej Polityki Rolnej-poznanie zasad sporządzania planów rolnośrodowiskowych oraz planów przedstawienia gospodarstwa rolnego na produkcje metodami ekologicznymi lub planów produkcji w gospodarstwach ekologicznych, poznanie wymaganej dokumentacji do prowadzenia gosp. ekologicznego; udział w aktualizacji bazy gosp. ekologicznych województwa lubuskiego-udzielanie pomocy w wypełnieniu wniosków lub innych dokumentów niezbędnych do ubiegania się o przyznanie pomocy finansowej na inwestycje lub współfinansowanej ze środków pochodzących z funduszu europejskich lub krajowych-uczestnictwo i pomoc w organizacji w branżowych konferencji, seminariów, kursów i szkoleń dla rolników-opracowywanie planów i sprawozdań z realizacji prowadzonych działań w czasie stażu-współpraca z instytucjami, organizacjami, placówkami naukowymi i szkołami rolniczymi w zakresie ochrony przyrody i środowiska
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Kalsk (lubuskie)
ocena jakościowa surowca, kalibrowanie jelit baranich
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE AMJADI INTERNATIONAL - POL Sp. z o.o. - SPÓŁKA KOMANDYTOWA KASZCZOR - 2016-08-26 - Kaszczor (wielkopolskie)
Obsługa sklepu internetowego
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Niegosławice (lubuskie)
poszukiwanie nowych rynków zakupu półproduktów na rynku Rosja, Ukraina
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Piaseczno (mazowieckie)
-współpraca z aktualnymi klientami firmy oraz aktywne pozyskiwanie nowych klientów-przyjmowanie i realizacja zamówień-doradztwo techniczno-handlowe oraz realizowanie planów sprzedaży;-budowanie trwałych i dobrych relacji ze stałymi klientami firmy;Umowa o pracę, pełny etat
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK - 2020-07-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
budowanie, planowanie i zarządzanie bazą klientów, pozyskiwanie nowych klientów z Azji, przygotowywanie i prowadzenie projektów sprzedażowych, przygotowywanie ofert handlowych, monitorowanie rynku, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie umów, budowanie wizerunku firmy, kontakt z klientem zagranicznym (handel wyrobami z marmuru)
kontakt przez PUP - 2018-08-10 - Piaseczno (mazowieckie)
realizacja, weryfikacja i rozliczanie umów zakupu drewna, organizowanie transportu, zgłaszanie reklamacji
Enforest Sp.zo.o - 2016-11-04 - Wińsko (dolnośląskie)
- Zapewnianie obsługi transakcji zgodnie z obowiązującymi standardami, - Obsługa zapytań klientów w sposób profesjonalny oraz w wyznaczonych ramach czasowych, - Kontaktowanie się ze sprzedawcami i dostawcami informacji w określonych przypadkach, - Rejestrowanie problemów (dot. IT, dostawców informacji) i ich eskalowanie w razie potrzeby, - Wykonywanie innych zadań zleconych przez pracodawcę w ramach umowy oraz obowiązujących regulacji prawnych.
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Warszawa (mazowieckie)
utrzymanie czystości, odkurzanie i pranie wykładzin, tapicerek, maszynowe doczyszczanie powierzchni podłogowych, mycie okien
kontakt przez PUP - 2016-06-27 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
- prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowe, akt personalnych oraz obsługa kadrowa pracowników (ponad 100), w tym umów cywilno-prawnych,- naliczanie wynagrodzeń i zasiłków, sporządzanie list płac,- obsługa programu płatnik,- obsługa ZFŚŚ- współpraca z instytucjami zewnętrznymi -sporządzanie deklaracji ZUS, GUS, US, PFRON,- ewidencja i rozliczanie czasu pracy, - ewidencja nieobecności/ aktualnych badań lekarskich, szkoleń BHP,- sporządzanie deklaracji PIT,- prowadzenie ewidencji kadrowych,- przygotowywanie zaświadczeń dla pracowników,- przygotowywanie zezwoleń na pracę dla cudzoziemców
Bertani Poland Sp. z o.o. - 2019-04-30 - Bieruń (śląskie)
kontrolę merytoryczną i finansową wszelkich ogniw danejorganizacji
PRACA PLUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-07-08 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)