SPECJALISTA W DZIALE ORGANIZACYJNYM (NR 1373) Inowrocław oferta pracy Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie/Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Bydgoszczy
Stanowisko: SPECJALISTA W DZIALE ORGANIZACYJNYM (NR 1373)
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:prowadzenie obsługi administracyjno-gospodarczej Zarządu Zlewni w Inowrocławiu tj. prowadzenie sekretariatu i kancelarii, prowadzenie archiwum zakładowego oraz biblioteki zakładowej, admini-strowanie budynkami, zapewnienie zapotrzebowania w materiały biurowe, środki czystości, odzież ochronną i roboczą, zapewnienie obsługi gospodarczej, transportowej, zaopatrzenia materiałowego i sprzętowego, zapewnienie obsługi logistycznej narad Dyrektora Zarządu Zlewni w Inowrocławiu, wykonywanie prac związanych z załatwianiem przez właściwe komórki organizacyjne skarg i wnio-sków, prowadzenie ich rejestru i zbioru, współdziałanie z innymi jednostkami Wód Polskich w zakresie funkcjonowania systemu stałego dyżu-ru w Wodach Polskich w ramach zarządzania kryzysowego i realizacji spraw obronnych,wykonywanie innych poleceń zleconych przez przełożonych, związanych z zajmowanym stanowi-skiem lub pełnioną funkcją.
Data publikacji: 2021-05-24
Lokalizacja: Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie/Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Bydgoszczy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Toruńska 25, 88-100 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:prowadzenie obsługi administracyjno-gospodarczej Zarządu Zlewni w Inowrocławiu tj. prowadzenie sekretariatu i kancelarii, prowadzenie archiwum zakładowego oraz biblioteki zakładowej, admini-strowanie budynkami, zapewnienie zapotrzebowania w materiały biurowe, środki czystości, odzież ochronną i roboczą, zapewnienie obsługi gospodarczej, transportowej, zaopatrzenia materiałowego i sprzętowego, zapewnienie obsługi logistycznej narad Dyrektora Zarządu Zlewni w Inowrocławiu, wykonywanie prac związanych z załatwianiem przez właściwe komórki organizacyjne skarg i wnio-sków, prowadzenie ich rejestru i zbioru, współdziałanie z innymi jednostkami Wód Polskich w zakresie funkcjonowania systemu stałego dyżu-ru w Wodach Polskich w ramach zarządzania kryzysowego i realizacji spraw obronnych,wykonywanie innych poleceń zleconych przez przełożonych, związanych z zajmowanym stanowi-skiem lub pełnioną funkcją.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|22
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA W DZIALE ORGANIZACYJNYM (NR 1373)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Inowrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 04
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: inowrocławski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0407
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Inowrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.06.2021
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne:-posiadnie wykształcenie średnie-znajomość przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego, -sprawne posługiwanie się narzędziami pakietu MS Office,Wymagania dodatkowe:-znajomość Kodeksu Pracy,-umiejętność pisania i redagowania pism,-komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,-umiejętność organizacji pracy własnej, skrupulatność,
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 3
Nazwa pracodawcy:
Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie/Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Bydgoszczy
danePracodawcy_nip: 5272825616
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu
Adres pracodawcy:
Żelazna 59A, 00-844 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty aplikacyjne prosimy przesyłać droga elektroniczną na adres: kadry.bydgoszcz (at) wody.gov.pl (mail), albo pocztą lub złóż osobiście: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Bydgoszczy, Al. Adama Mickiewicza 15, 85-071 Bydgoszcz z dopiskiem: Nabór na stanowisko Specjalista w Dziale Organizacyjnym w Zarządzie Zlewni w Inowrocławiu zawierające poniższą klauzulę: Wyrażam zgodę na gromadzenie i przetwarzanie moich danych osobowych przez Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie dla potrzeb rekrutacji.Oferty należy składać lub przesyłać w terminie do: 18.06.2021 r.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
danePracodawcy_kodPowiatu: 1465
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0918123
Ulica pracodawcy: Żelazna
Numer budynku pracodawcy: 59A
Profil działalności pracodawcy:
Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie to główny podmiot odpowiedzialny za gospodarkę wodną w Polsce.Tworzy je 330 nadzorów wodnych, 50 zarządów zlewni, 11 regionalnych zarządów gospodarki wodnej oraz Krajowy Zarząd Gospodarki Wodnej.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242190
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 24.05.2021
Data dodania oferty pracy: 24.05.2021
Oferta pracy ważna do: 18.06.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 24.05.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 24.05.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?6acaa2232679eee1a2a486698b6eaf2f
Podobne oferty pracy
Sprzedaż detaliczna asortymentu, obsługa i doradztwo klientowi indywidualnemu, obsługa programu sprzedażowego.
kontakt przez PUP - 2016-09-07 - Wyszków (mazowieckie)
wg. programu
kontakt przez PUP - 2016-10-14 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie wyższe lub techniczne, kierunek: logistyka i transport. Doświadczenie minimum rok, prawo jazdy kat. B, wielozadaniowość. Wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia. Kontakt osobisty z pracodawcą.
FUHB MARBUD EUGENIUSZ MARCOL - 2016-12-16 - Rybnik (śląskie)
Pozyskiwanie klientów, obsługa strony internetowej.
PRZEDSIĘBIORSTWO NAPRAWY TABORU PKS SP. Z O.O. W WOLI DALSZEJ - 2016-01-12 - Wola Dalsza (podkarpackie)
Oferta kierowana jest także do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.- Rejestrowanie pracowników, prowadzenie teczek osobowych,- Obsługa programu Comarch Optima,- Obsługa dokumentacji PFRON, sprawozdawczość GUS- Po okresie próbnym negocjacja wynagrodzenia,- Zwrot kosztów dojazdu dla osób spoza Pelplina,Kontakt: telefon 58 770-12-60, 504-067-418; e-mail: dagmara (at) pia-michna.pl
MAXTEAM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-21 - Peplin (pomorskie)
- sprzedaż produktów ubezpieczeniowych w siedzibie firmy- telefoniczna, mailowa obsługa klienta- przygotowywanie ofert
ABC Broker Rafał Gardocki - 2017-12-13 - Białystok (podlaskie)
Zapewnianie prawidłowego przetwarzania i tworzenia wszystkich zamówień klienta w systemie SAP; Stosowanie zasad dotyczących zamówień, ofert lub innych generowanych dokumentów sprzedaży w celu zapewnienia dokładnego wprowadzania zamówień czego rezultatem będzie prawidłowe ujęcie przychodów i dokładne ujmowanie w księgach finansowych; Współdziałanie z zespołem działu obsługi klienta pomagając w identyfikacji, komunikacji i rozwiązywaniu problemów i zagadnień związanych z realizacją zamówienia klienta w Europie i na Bliskim Wschodzie; Współpraca z zespołem obsługi klienta, celem zapewnienia doskonałej obsługi klientów i współpracowników wewnętrznych w Europie i na Bliskim Wschodzie; Utrzymanie wiedzy o produktach, ich cenach i promocjach, tak jak są przekazywane dla zrozumienia właściwego ujmowania przychodów i zasady rozliczeń ; Zapewnienie wsparcia dla doraźnych inicjatyw firmy.Praca w godz. 9-17
kontakt przez PUP - 2019-06-05 - Warszawa (mazowieckie)
Realizowanie zamówień, sporządzanie ofert sprzedaży, koordynacja działań sprzedażowych, wprowadzanie zamówień do systemu komputerowego i ich nadzór, fakturowanie.
Przedsiębiorstwo Handlowo-Produkcyjno-Usługowe EXAR - 2017-03-02 - Bielsko-Biała (śląskie)
Prowadzenie pełnej dokumentacji personalnej oraz dokumentacji umów cywilnoprawnych. Rozliczanie iprowadzenie ewidencji czasu pracy. Prowadzenie rozliczeń wzakresie urlopów izwolnień lekarskich pracowników. Opracowywanie analiz iraportów związanych zzatrudnieniem iwynagrodzeniami. Sporządzanie dokumentów/deklaracji dla ZUS, US, GUS iPFRON. Sporządzanie list płac. Doradztwo w zakresie prawa pracy.Umowa na zastępstwo, jedna zmiana.Kontakt kandydatów z pracodawcą: praca (at) dctk.wroc.pl
Dolnośląskie Centrum Transplantacji Komórkowych z Krajowym Bankiem Dawców Szpiku - 2017-04-12 - Wrocław (dolnośląskie)
Prace pomocnicze na produkcji, obsługa maszyn i urządzeń produkcyjnych, pakowanie towaru. Dyspozycyjność całodobowa - wg potrzeb, około 160 godzin pracy miesięcznie. Proponowany okres wykonywania pracy: rok. Pomimo wpisu do KRAZ firma GAMA HOLDING Sp. z o.o. nie będzie zatrudniać pracowników w ramach agencji pracy jako pracownika tymczasowego. Każda osoba będzie zatrudniona w firmie GAMA HOLDING i leasingowana do firmy LG Electronics. Nie mamy w tym przypadku do czynienia z umową tymczasową.
kontakt przez PUP - 2018-10-12 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
zgodnie z wnioskiem
kontakt przez PUP - 2017-07-17 - Raciszyn (łódzkie)
6
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Białystok (podlaskie)
pomoc w ciastkarni
FPH SKOT Andrzej Skotniczny - 2018-01-08 - Krzeszowice (małopolskie)
prowadzenie dokumentacji szkoleniowej,obsługa interesantów,sporządzanie zestawień okresowych,prowadzenie social-mediów(facebook,instagram).
Liga Obrony Kraju Ośrodek Szkolenia Zawodowego Kierowców - 2018-11-23 - Lębork (pomorskie)
Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.
kontakt przez PUP - 2017-11-02 - Kraków (małopolskie)
- Pozyskiwanie Klientów w branży: strony www, sklepy internetowe, aplikacje webowe- Przygotowywanie ofert, negocjowanie umów oraz nadzór nad ich realizacją- Analiza potrzeb Klientów oraz przygotowanie rozwiązań
AGENCJA INTERAKTYWNA "IMOLI" RADOSŁAW MÓL - 2019-10-21 - Częstochowa (śląskie)
możliwość przyuczenia do zawodu
Z.P.H.U. "Mat-Bud" Zakład Ogólnobudowlany Piotr Mickiewicz - 2020-09-23 - Grójec Wielki (wielkopolskie)
-opracowywanie projektów planów inwestycyjnych, planów remontów,-przygotowywanie dokumentów i materiałów dotyczących przedsięwzięć remontowych i inwestycyjnych,-przygotowywanie umów zwiazanych z realizacją procesu budowlanego (dokumentacja projektowa, roboty budowlane),-przygotowywanie korespondencji z podmiotami zewnętrznymi w zakresie realizacji zadań remontowych i inwestycyjnych,-przygotowywanie zleceń wykonawstwa zadań inwestycyjnych i modernizacyjnych,-kompletowanie materiałów i dokumnetów dotyczących pozwolenia na budowę,-przygotowywanie wniosków o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ( wykonywanie dokumentacji projektowej, wykonywanie robót budowlanych ),-prowadzenie spraw związanych z zawieraniem umów na korzystanie z nieruchomościami czasowo zbędnych będących w zarządzie OSS SG zgodnie z obowiązującymi przepisami,-prowadzenie spraw finansowych dotyczących realizacji zawartych umów,-wystawianie faktur VAT,-rozliczenie umów w zakresie korzystania z obiektów Ośrodka przez podmioty zewnętrzne,-nadzorowanie i egzekwowanie wypełniania warunków umowy przez użytkown
Ośrodek Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej Lubań - 2019-02-14 - Lubań (dolnośląskie)
* prowadzenie całokształtu spraw związanych z eksploatacją nieruchomości i urządzeń Gminnego Ośrodka Kultury w Suszcu * przygotowanie umów i zleceń w zakresie wszelkich prac remontowych i konserwacyjnych oraz nadzór nad nimi * egzekwowanie od wykonawców terminowości oraz dobrej jakości wykonania robót * prowadzenie dokumentacji technicznej nieruchomości użytkowych przez Gminny Ośrodek Kultury * opracowywanie potrzeb remontowych dla poszczególnych nieruchomości * nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem i zabezpieczeniem mienia GOK * nadzór nad prawidłowym dostarczaniem mediów i świadczeniem usług serwisowych przez firmy zewnętrzne * prowadzenie rejestru BDO * pomoc organizacyjno-techniczna w przygotowywaniu wydarzeń kulturalnych * sporządzanie okresowych sprawozdań
Gminny Ośrodek Kultury w Suszcu - 2021-03-02 - Suszec (śląskie)
wg. stanowiska
kontakt przez PUP - 2019-02-04 - Ciemne (mazowieckie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej, naliczanie płac, rozliczanie z ZUS-program Płatnik, sporządzanie delkaracji podatkowych, PIT 11, PIT 8C, PIT 4R, ewidencja czasu pracy, realizacja ubezpieczeń pojazdów
Zakład Robót Elektrycznych EL-MONT Krzysztof Kuśmierski - 2016-03-31 - Bielawa (dolnośląskie)
Poszukiwanie miejsc pracy i rekrutacja pracowników ze wschodu. Około 130-140 godzin pracy miesięcznie, dyspozycyjność w godzinach: 9:00-15:00. Przewidywany okres wykonywania pracy: rok.
kontakt przez PUP - 2020-05-19 - Wrocław (dolnośląskie)
Przygotowywanie produktów do sprzedaży, bezpośrednia obsługa klienta, przyjmowanie dostaw towaru itp.
kontakt przez PUP - 2019-01-11 - Kłoczew (lubelskie)
Wiedza z zakresu ochrony środowiska i technologii pracy oczyszczalni ścieków;Ustalanie odpowiednich dawek środków chemicznych optymalnych do utrzymania prawidłowego procesu oczyszczania ścieków;Wykonywanie badań parametrów ścieków i utrzymywanie ich zgodniez obowiązującymi przepisami;Współpraca z firmami chemicznymi i udział we wdrażaniu nowych technologii oraz środki chemicznych do oczyszczania ściekówBieżąca analiza zużyć środków chemicznych używanych w procesie produkcjii oczyszczania ścieków oraz ich kosztów;Nadzór nad utrzymaniem w należytym stanie obiektów i urządzeń oczyszczalni oraz planowanie ich bieżących i kapitalnych remontów;Sprawowanie nadzoru nad eksploatacją urządzeń należących do oczyszczalni ścieków;Zarządzanie pracownikami zajmującymi się obsługą urządzeń oraz instalacji wodno ściekowej;Wykonywanie badań oraz pilnowanie stanu twardości wód kotłowych;Sporządzanie raportów dotyczących zużycia środków chemicznych
SCO-PAK S.A W RESTRUKTURYZACJI - 2018-10-05 - Orchówek (lubelskie)
Według stanowiska
kontakt przez PUP - 2020-09-21 - Kraków (małopolskie)
Ds. zajęcia i rozliczania zajętego pasa drogowego w celach nie związanych z funkcjonowaniem drogi.
MIEJSKI ZARZĄD DRÓG I KOMUNIKACJI W KALISZU - 2017-10-24 - Kalisz (wielkopolskie)
j.w.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-04-22 - Warszawa (mazowieckie)
Szczegółowe informacje na stronie:https://skk.erecruiter.pl/Offer.aspx?oid=3329529&cfg=cc0ae990861a4e05b0726cc7304d5537&fromSkk=1620288734806&ejoId=219869&ejorId=268900&comId=20004088
EKO-OKNA SPÓŁKA AKCYJNA - 2021-05-10 - Kornice (śląskie)
Naliczanie płac, zasiłków chorobowych, macierzyńskich, ustalanie zaliczek na podatek doch. obsługa programu PŁATNIK
Szkoła Podstawowa Nr 4 im. Kornela Makuszyńskiego - 2019-01-07 - Rawa Mazowiecka (łódzkie)
prowadzenie pełnej księgowości, prowadzenie spraw kadrowych;wymagana znajomość MS Excel i programów kadrowych, min. 1 rok doswiadczenia na podobnym stanowisku
FlexHR Doradztwo Personalne Agencja Zatrudnienia EWA KORECKA - 2015-12-07 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)