SPECJALISTA W DZIALE KSIĘGOWOŚCI Katowice oferta pracy CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH
Stanowisko: SPECJALISTA W DZIALE KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: 3 620 - 4 344 PLN
Zakres obowiązków: - Bliższe informacje na: cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:przeprowadzała kontrolę formalno-rachunkową dowodów księgowych, wprowadzała dokumenty księgowe do programu FK, uzgadniała dane do sprawozdań, prowadziła bieżące i okresowe rozliczenia dochodów z kontrahentami, naliczała odsetki od nieterminowych płatności.- Wynagrodzenie: od 3620 do 4344 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od 09 sierpnia 2019.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe umożliwiające wykonywanie zadań na tym stanowisku doświadczenie zawodowe przy średnim 5 lat pracy, przy wyższym 4 lata pracy. Wymagana znajomość klasyfikacji budżetowej, znajomość ustawy o finansach publicznych i ustawy o rachunkowości, znajomość zasad księgowości i programów księgowych, znajomość programów Word i Excel w zakresie podstawowym, umiejętność obsługi urządzeń biurowychUmiejętności dodatkowe: doświadczenie w jednostce sektora finansów publicznych
Data publikacji: 2019-06-19
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wita Stwosza 7, 40-040 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Bliższe informacje na: cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:przeprowadzała kontrolę formalno-rachunkową dowodów księgowych, wprowadzała dokumenty księgowe do programu FK, uzgadniała dane do sprawozdań, prowadziła bieżące i okresowe rozliczenia dochodów z kontrahentami, naliczała odsetki od nieterminowych płatności.- Wynagrodzenie: od 3620 do 4344 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od 09 sierpnia 2019.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe umożliwiające wykonywanie zadań na tym stanowisku doświadczenie zawodowe przy średnim 5 lat pracy, przy wyższym 4 lata pracy. Wymagana znajomość klasyfikacji budżetowej, znajomość ustawy o finansach publicznych i ustawy o rachunkowości, znajomość zasad księgowości i programów księgowych, znajomość programów Word i Excel w zakresie podstawowym, umiejętność obsługi urządzeń biurowychUmiejętności dodatkowe: doświadczenie w jednostce sektora finansów publicznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 620 - 4 344 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: od 3620 do 4344 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od 09 sierpnia 2019
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA W DZIALE KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 620 - 4 344 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.08.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
ymagane wykształcenie średnie lub wyższe umożliwiające wykonywanie zadań na tym stanowisku doświadczenie zawodowe przy średnim 5 lat pracy, przy wyższym 4 lata pracy. Wymagana znajomość klasyfikacji budżetowej, znajomość ustawy o finansach publicznych i ustawy o rachunkowości, znajomość zasad księgowości i programów księgowych, znajomość programów Word i Excel w zakresie podstawowym, umiejętność obsługi urządzeń biurowychUmiejętności dodatkowe: doświadczenie w jednostce sektora finansów publicznych
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
Wita Stwosza 7, 40-040 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
6. Wymagane dokumenty:a) list motywacyjny,b) życiorys (cv),c) kserokopie świadectw pracy /zaświadczeń o zatrudnieniud) kserokopie świadectw i dyplomów potwierdzających wykształcenie,e) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach - jako dodatkowy dokument,f ) oryginał kwestionariusza osobowego,g) własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydata:- o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,- że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;- o posiadaniu obywatelstwa polskiego,- o zapoznanie się z klauzulą o przetwarzaniu danych osobowych kandydata do pracyh) kserokopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku zamiaru skorzystania przez kandydata, z wyłączeniem stanowisk urzędniczych kierowniczych, ze szczególnego uprawnienia niepełnosprawnych tj. pierwszeństwa w uzyskaniu zatrudnienia.7. Dokumenty aplikacyjne należy składać:osobiście w siedzibie Centrum Usług Wspólnych w Katowicach w Kancelarii na parterze pokój nr 9 lub 10 lub za pośrednictwem poczty na adres: Centrum Usług Wspólnych, 40-040 Katowice , ul. Wita Stwosza 7 w terminie do dnia 12.07.2019r. w zamkniętej kopercie opisanej imieniem i nazwiskiem , adresem, telefonem kontaktowym osoby z dopiskiem dotyczy naboru nr 9/2019 na stanowisko urzędnicze specjalisty w Dziale Księgowości 1 etat.Aplikacje, które wpłyną do Centrum Usług Wspólnych w Katowicach po upływie wyżej określonego terminu, nie będą rozpatrywane.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://cuwkatowice.bip.gov.pl oraz na tablicy informacyjnej Centrum Usług Wspólnych znajdującej się w siedzibie Centrum w Katowicach przy ul. Wita Stwosza 7
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta, Termin: Termin składania dokumentów do 12.07.2019 r., Godziny : 9:00- 15:30
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Katowice
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Katowice
Adres strony pracodawcy: www.zojo.katowice.pl
Ulica pracodawcy: Wita Stwosza
Numer budynku pracodawcy: 7
Profil działalności pracodawcy:
DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 19.06.2019
Oferta pracy ważna do: 12.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 19.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 19.06.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a9b63fd85a714b8cb96a385ec36206c9
Podobne oferty pracy
Wykształcenie: średnie/wyższe ekonomiczne; min. 3 lata doświadczenia w pracy biurowej w zakresie administracji, min. 3 lata doświadczenia w dziale kadr i płac; kwalifikacje: umiejętność obsługi urządzeń biurowych; dobra znajomość MS Office; znajomość przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych oraz dokumentacji kadrowej; bardzo dobra organizacja pracy; komunikatywność, kultura osobista oraz umiejętność szybkiego uczenia się; mile widziana znajomość programu Optima Kadry i Płace, Płatnik, Asystent Faktura; zakres obowiązków: kompleksowe prowadzenie sekretariatu; bieżąca obsługa i kontakt z klientem; zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzacą; nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji w firmie; wystawianie faktur; prowadzenie rozliczeń z pracownikami i kontrahentami; prowadzenie akt pracowniczych i dokumentacji pracowniczej związanej ze stosunkiem pracy; prowadzenie ewidencji czasu pracy (w tym kierowców); pełna obsługa kadrowo-płacowa; jedna zmiana; miejsce pracy: Gierałtowice
GEOINVEST KRZYSZTOF GAJDZIK - 2018-01-18 - Gierałtowice (śląskie)
Prezentowanie oferty i sprzedaż produktów ubezpieczeniowych
kontakt przez PUP - 2017-09-11 - Chęciny (świętokrzyskie)
jw
Przedsiębiorstwo Turystyczno-Handlowe Janter - 2017-04-26 - Warszawa (mazowieckie)
projektowanie i wdrażanie produktów promocyjno-handlowych firmy, pozyskiwanie klientów z obszaru Indii;umowa o pracę na okres 3 lat.
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Pabianice (łódzkie)
Brak danych
CKWB Beata Kącka - 2017-09-04 - Włoszczowa (świętokrzyskie)
Układanie okablowania elektrycznego, podłączanie urządzeń elektrycznych, montaż i przeglądy systemów AKPIA i BMS. Miejsce pracy-teren kraju.
kontakt przez PUP - 2016-10-14 - Sosnowiec (śląskie)
- Sprzedaż usług oraz rozwój współpracy z klientami. Przygotowywanie ofert handlowych. Prowadzenie negocjacji z klientami. Monitorowanie rynku oraz działań konkurencji. Kompletowanie dokumentacji przetargowej. Przygotowywanie materiałów marketingowych.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe 1 rok. Wymagane umiejętności: obsługi programu MsOffice - EXCELU. Biegła obsługa komputera - Umiejętność obsługi programów MsOffice. Umiejętność opracowywania i realizacji planów sprzedażowych. Umiejętność pracy pod presją czasu, gotowość do podróży służbowych. Prawo jazdy kat. B.
kontakt przez PUP - 2018-04-26 - Katowice (śląskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Poznań (wielkopolskie)
Wykształcenie średnie/wyższe-techniczne, znajomość przepisów dotyczących najmu i dzierżawy, znajomość pakietu MS Office, mile widziane prawo jazdy kat. "B".Praca biurowa i w terenie.
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI LOKALAMI "DOM"SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-18 - Racibórz (śląskie)
- prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej,- ewidencja czasu pracy,- sporządzanie listy płac
Przedsiębiorstwo Remontowe Usługi-Handel PROBUD Sp. z o. o. - 2018-10-15 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
- Sprawdzanie, diagnostyka, naprawa, testowanie precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa oraz akcesoriów (między innymi: niwelatory, teodolity, tachimetry, odbiorniki GNSS, detektory i wykrawacze). Wypełnianie dokumentacji zgodnie z wymogami obowiązującego u pracodawcy systemu zarządzania jakością (system ERP). Konsultacje telefoniczne z klientami dotyczące napraw. - Wynagrodzenie: do uzgodnienia, na okresie próbnym 2000 zł/brutto + premia. System wynagradzania: podstawa + premia zależna od marży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony i nieokreślony. Praca na pełny etat.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie zawodowe lub średnie techniczne lub wyższe techniczne (Elektronik lub Mechanik Precyzyjny lub Elektryk lub Energoelektronik lub Automatyk lub Informatyk lub Optyk lub Zegarmistrz). Mile widziane doświadczenie w pracy w serwisie urządzeń. Wymagana umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Windows i Office, poczta elektroniczna, instalacje oprogramowania na systemach mobilnych Windows, systemy ERP oraz CRM). Wymagana umiejętność szybkiego uczenie się oraz samo-dokształcenie. Wymagana umiejętność wykonywania precyzyjnych prac manualnych, diagnostyki urządzeń w zakresie mechaniki i elektroniki, samodzielnego rozwiązywanie problemów występujących w urządzeniach. Wymagana znajomość języków obcych: język angielski podstawowy z umiejętnością czytania dokumentacji technicznej. Wymagana gotowość do ciągłego podnoszenia kwalifikacji, świadomość odpowiedzialności jaką niosą ze sobą strojenia precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa. Kontakt WYŁĄCZNIE pocztowy (ul. Zimowa 39, 40-318 Katowice) lub e-mail: praca (at) geomatix.com.pl
GEOMATIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-14 - Katowice (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
- analiza rynku przetargów, wyszukiwanie ogłoszeń.- analiza SIWZ,- ścisła współpraca z działem handlowym,- nadzorowanie wdrażania umów zawartych w wyniku wygrania przetargu,- przygotowanie ofert przetargowych,- kompleksową obsługę postępowania przetargowego,- kompletowanie dokumentacji dotyczącej przetargów,- uzyskiwanie akceptacji i dostarczanie dokumentów podmiotom ogłaszającym przetarg,- archiwizacja dokumentacji przetargowej,- monitoring postępowań przetargowych,- przygotowywanie dokumentacji odwoławczej,- uzyskiwanie akceptacji i dostarczanie dokumentów podmiotom ogłaszającym przetarg,- zbieranie informacji o przetargach i wyszukiwanie nowych możliwości biznesowych.
Evres Cleaning - 2017-01-13 - Łódź (łódzkie)
Profesjonalna obsługa klienta podczas wideorozmowy, wsparcie klienta międzynarodowego, weryfikacja tożsamości.
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Gdańsk (pomorskie)
ochrona obiektów (dozorowanie obiektów-obchody), wydawanie kluczy, obserwacja osób wchodzących i wychodzących, sporządzanie dziennych raportów, ścisła współpraca z koordynatorem obiektu. Praca w systemie 12 godzinnym (6.00-18.00, 18.00-6.00) wg grafiku.
kontakt przez PUP - 2019-02-01 - Zabrze (śląskie)
Aktywny i skuteczny rozwój bazy obsługiwanych klientów, realizacja wyznaczonych planów sprzedaży, dbanie o pozytywny wizerunek firmy i dystrybuowanych marek.
GRUPA PASCAL sp. zo.o. - 2017-07-27 - Nysa (opolskie)
Rekrutacja pracowników z Ukrainy, umieszczanie ogłoszeń w internecie w języku ukraińskim i rosyjskim, prowadzenie rozmów z kandydatami, aktywne poszukiwanie kandydatów do pracy, raportowanie o wynikach.
SYMETRICUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-06 - Gdańsk (pomorskie)
Dozór nad mieniem Zakładu wewnątrz i na zewnątrz. Prowadzenie kontroli i ewidencji kluczy. Nadzór nad osobami wchodzącymi i wychodzącymi z Zakładu. Konwojowanie i dozorowanie wychowanków przemieszczających się po terenie Zakładu. Udzielanie niezbędnej pomocy pracownikom pedagogicznym.
ZAKŁAD POPRAWCZY W POZNANIU - 2017-11-21 - Poznań (wielkopolskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie analiz chemicznych
"FAMEG" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-30 - Radomsko (łódzkie)
Współpraca z klientami firmy w zakresie wspierania działań eksportowych.Współpraca z działem marketingu.Współpraca z działami: administracji sprzedaży, obsługi klienta, zarządem.
MQX Polska Sp.z o.o - 2016-02-26 - Opole (opolskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-05-31 - Warszawa (mazowieckie)
Prowdzenie telefonicznych rozmów handlowych z klientami indywidualnymi oraz biznesowymi sieci Orange
kontakt przez OHP - 2016-07-06 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Współpraca z klientami firmy w zakresiewspierania działań eksportowych.Współpraca z działem marketingu.Współpraca z działami: administracji sprzedaży, obsługi klienta, zarządem.
MQX Polska Sp.zo.o. - 2016-02-25 - Głogów (dolnośląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Suwałki (podlaskie)
- realizacja polityki firmy z zakresu Zintegrowanego Systemu Zarządzania Jakością, BHP i HACCP, opracowywanie regulaminów zakładowych, wewnętrznych zarządzeń, procedur i instrukcji.- przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP, w tym bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych.- proponowanie i wdrażanie zmian mających na celu poprawę bezpieczeństwa pracy.- nadzór na substancjami chemicznymi i ich kartami charakterystyk.- organizacja i przeprowadzanie szkoleń dla pracowników w zakresie BHP,- doradztwo w zakresie organizacji i metod pracy na stanowiskach pracy oraz dobór najwłaściwszych środków ochrony indywidualnej.- udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz w opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe a także kontrola realizacji tych wniosków.- udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego które wiąże się z wykonywaną pracą.- wykonywanie obowiązków wynikających z procedur systemu zarządzania PN-N-18001, ISO 9001, HACCP
MEGA SERVICE PLUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-19 - Katowice (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-07-17 - Warszawa (mazowieckie)
Zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2016-08-24 - Szymany (warmińsko-mazurskie)
1. Obsługa procesu naboru wniosków 2. Doradztwo i prowadzenie szkoleń z zakresu przygotowywania projektów3. Obsługa kancelaryjna posiedzeń organów LDGSzczegółowy zakres obowiązków dostępny jest na stronie : www.plaskowyz.pl
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Płaskowyż Dobrej Ziemi - 2016-04-20 - Kietrz (opolskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów wietnamskich, kontakt z kontrahentami i klientami
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)