SPECJALISTA DS. GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI Racibórz oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI LOKALAMI "DOM"SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Wykształcenie średnie/wyższe-techniczne, znajomość przepisów dotyczących najmu i dzierżawy, znajomość pakietu MS Office, mile widziane prawo jazdy kat. "B".Praca biurowa i w terenie.
Data publikacji: 2018-09-18
Lokalizacja: Racibórz (śląskie)
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI LOKALAMI "DOM"SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Bukowa 1, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykształcenie średnie/wyższe-techniczne, znajomość przepisów dotyczących najmu i dzierżawy, znajomość pakietu MS Office, mile widziane prawo jazdy kat. "B".Praca biurowa i w terenie.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Racibórz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: raciborski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Racibórz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: administrator nieruchomości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 24.09.2018
Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI LOKALAMI "DOM"SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Adres pracodawcy:
Bukowa 1, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV.Kontakt osobisty z pracodawcą w siedzibie firmy - pokój nr 9.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: raciborski
Gmina pracodawcy: Racibórz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Racibórz
Adres strony pracodawcy: www.pgl-dom.com.pl
Ulica pracodawcy: Bukowa
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy:
Zarządzanie nieruchomościami wykonywane na zlecenie
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: administrator nieruchomości
Data dodania oferty pracy: 18.09.2018
Oferta pracy ważna do: 18.10.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 18.09.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 18.09.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
tworzenie rozwiązań internetowych i sprzedaż internetowa
kontakt przez PUP - 2017-11-24 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Obsługa sklepu stacjonarnego i internetowego, pozycjonowanie stron internetowych.
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Pińczów (świętokrzyskie)
w/zakresu
kontakt przez PUP - 2016-05-04 - Radomsko (łódzkie)
kontakt mailowy i telefoniczny z klientami
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Kraków (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-09-06 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Warszawa (mazowieckie)
Zakres obowiązków- księgowanie sprzedaży zagranicznej i krajowej -uzgadnianie rozrachunków z kontrahentami krajowymi i z zagranicznymi -co miesięczne uzgadnianie rejestrów sprzedaży i kont do deklaracji VAT- tworzenie odpisów aktualizujących należności, spisywanie należności- bieżąca współpraca z działem windykacji- uczestnictwo w inwentaryzacjiUmiejętności:- mile widziana znajomość zagadnień transportowych- znajomość zasad księgowania (kosztów, sprzedaży, wyciągów bankowych, rozliczania różnic kursowych)- znajomość: systemu Symfonii, transakcji zagranicznych WDT, WNT, Importu usług, - znajomość języka angielskiego komunikatywnie- znajomość excela- poziom zaawansowany- typu tabele przestawne, formuły wyszukaj pionowo i inne
VISLINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-27 - Banino (pomorskie)
Specjalista do spraw sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Dolsk (wielkopolskie)
Prowadzenie spraw kadrowych
kontakt przez PUP - 2016-11-09 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie księgowości budżetowej, sporządzanie listy płac, naliczanie wynagrodzeń pracowników.
ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 7 W KALISZU - 2017-04-13 - Kalisz (wielkopolskie)
j.w.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-05-12 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie akt osobowych i dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy, sporządzanie umów i świadectw pracy, naliczanie wynagrodzeń, ewidencja czasu pracy (urlopów, zwolnień, sporządzanie deklaracji podatkowych, zaświadczeń, deklaracji ZUS).
Gminna Spółdzielnia "Samopomoc Chłopska" Koneck - 2017-10-23 - Koneck (kujawsko-pomorskie)
-Naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac;-Sporządzanie deklaracji do ZUS, US, GUS, PFRON;-Prowadzenie ewidencji czasu pracy;-Przygotowywanie umów dla pracowników oraz prowadzenie ich akt osobowych;-Wystawianie wymaganych przepisami dokumentów i zaświadczeń dla pracowników;-Sporządzanie raportów kadrowo- płacowych;-Przygotowywanie wniosków o zezwolenie na prace dla obcokrajowców z poza UE
P. W. "ROLMAG" Sp. z o. o. - 2018-04-30 - Opalenie (pomorskie)
bezpośrednia i pośrednia obsługa klientów, w tym z Ukrainy i Białorusi, prowadzenie zestawień sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-09-28 - Mroków (mazowieckie)
- obsługa faktur,- wprowadzanie operacji finansowych,- wystawianie faktur,- obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Katowice (śląskie)
Zakres zadań przewidzianych dla w/w stanowiska obejmuje m.in.: Obowiązki podstawowe: a) Przestrzeganie codziennych obowiązków określonych przepisami i zarządzeniami wewnętrznymi OSZ we Wrocławiu. b) Znajomość i przestrzeganie przepisów bhp i p.poż.c) Zachowanie tajemnicy służbowej. d) Terminowe i należyte wykonywanie poleceń służbowych.e) Przestrzeganie dyscypliny pracy.f) Utrzymywanie czystości i porządku na swoim stanowisku pracy. g) Należyta troska o mienie Ośrodka. h) Zachowanie drogi służbowej i przestrzeganie właściwych zasad współpracy i współżycia z współpracownikami i pracownikami innych działów. Obowiązki na zajmowanym stanowisku: i) Wykonywanie wszelkich prac prowadzonych przez Dział Szkoleń a w szczególności: - rekrutacja, organizowanie kursów w bazach zamiejscowych, - przygotowywanie dokumentacji kursowej, - sporządzanie planów zajęć praktycznych i teoretycznych, - opracowywanie kalkulacji cenowych ofert szkoleniowych, - sporządzanie dokumentacji przetargowej, zgodnie z wymogami zamawiającego, - koordynacja i nadzór akcji reklamującej OSZ we Wrocławiu, - sprawozdawczość z zakresu szkoleń, - przetwarzanie danych osobowych, - wykonywanie innych zadań realizowanych przez dział szkoleń, wykonywanie prac wskazanych przez Dyrektora Ośrodka lub upoważnionego pracownika. Informacja o warunkach pracy na stanowisku: a) forma zatrudnienia: umowa o pracę na okres próbny 2 miesięczny, z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony po pomyślnym okresie próbnym, b) wymiar czasu pracy: pełny etat, c) przewidywany termin zatrudnienia: 10 stycznia 2016 r., d) praca w pozycji siedzącej, przy obsłudze komputera powyżej 4 godzin dziennie, e) częstotliwość wyjazdów służbowych: w miarę potrzeb Pracodawcy, f) miejsce pracy: ul. Orzechowa 2, 50-540 Wrocław. Dokumenty należy składać w Sekretariacie Ośrodka Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu, ul. Orzechowa 2, 50-540 Wrocław, w zamkniętej kopercie z napisem: Nabór na stanowisko: Specjalista ds. szkoleń w nieprzekraczalnym terminie do 27 grudnia 2016 r. do godz. 14:00. Sekretariat czynny od poniedziałku do piątku, w godz. 7.45-15.00.Informacja o wyniku naboru zostanie zamieszczona na stronie internetowej www.osz.wroclaw.pl, w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Ośrodka Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu, ul. Orzechowa 2, 50-540 Wrocław. Ośrodek Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu zastrzega sobie prawo do zaproszenia na rozmowę kwalifikacyjną tylko i wyłącznie wybrane osoby. Ośrodek Szkolenia Zawodowego zastrzega sobie prawo do odstąpienia od rozstrzygnięcia konkursu z przyczyn przez niego niezawinionych. Osoba wskazana do kontaktu: Grzegorz Mikołajczak tel. 71 373 10 10 w. 16. Oferta dostępna w sali E, C.
Ośrodek Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu - 2016-12-15 - Wrocław (dolnośląskie)
Monitorowanie statusu projektów, zadań, itp., obsługa procesu fakturowania, zamówień i innych spraw związanych z finansami projektu, gromadzenie danych i metryk projektowych i tworzenie raportów.
kontakt przez PUP - 2015-11-25 - Kraków (małopolskie)
-Prawidłowa obsługa pod kątem kredytów hipotecznych-obsługa aplikacji wykorzystywanych w procesie zawierania umów-kontakt z klientami-ocena dokumentów związanych z udzielaniem kredytów korporacyjnych.Praca od poniedziałki do piątku 8:00-16:00. Umowa o pracę na okres próbny 1m-c lub umowa na czas określony 1m-c do uzgodnienia.
FIRMA HANDLOWA RAJMUND MÜLLER - 2017-05-09 - Mikołów (śląskie)
dostarczanie najwyższej jakości w obsłudze pasażerów, maksmalizowanie zysków C.P. przez efektywne używanie narzędzi sprzedaży, osiąganie celów i monitorowanie swojej pracy.
kontakt przez PUP - 2018-08-20 - Kraków (małopolskie)
- Nadzór nad dokumentacją systemu zarządzania jakością.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Wymagana znajomość zagadnień związanych z ISO. Mile widziana znajomość języka angielskiego.
RADIOSTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-20 - Katowice (śląskie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Stanowice (dolnośląskie)
Wykształcenie średnie techniczne; doświadczenie zawodowe w obliczaniu kosztów produkcji, znajomość zasad księgowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
ZAKŁADY MECHANICZNE "GLIMAG" SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-06-08 - Gliwice (śląskie)
- opracowywanie wewnętrznych zarżadzeń, regulaminów i instrukcji dotyczących bhp,- ustalanie okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy,zachorowań na choroby zawodowe,-prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych podejrzeń o takie choroby, przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy,- ocena ryzyka zawodowego,- organizowanie szkoleń w dziedzinie bhp, - przeprowadzanie kontroli stanu bhp,- nadzór nad właściwym zabezpieczeniem przeciwpożarowym obiektów szkoły,- przygotowywanie danych planów finansowych,- przekazywanie akt do zakładowego archiwum,- współdziałanie z jednostkami służby medycyny pracy oraz lekarzami sprawującymi profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami, a w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich pracowników,- inne czynności zlecone przez dyrektora.Godziny pracy: praca dwa razy w tygodniu. W poniedziałki od godziny 15.00 do 19.00, w czwartki od godziny 16.00 do godziny 20.00
Szkoła Podstawowa nr 19 im. Mikołaja Kopernika - 2015-12-02 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Koordynowanie przeglądów budynków, zapewnienie serwisów dla urządzeń i instalacji, kontrola świadczeń dostaw en. elekt.gazu i wody, prowadzenie dokumentacji zwiazanej z utrzymaniem obiektów budowlanych, nadzór nad ochroną obiektu i robotami elektrycznymi
"Dr. Schumacher" Sp. z o.o. - 2017-10-10 - Lubań (dolnośląskie)
- przygotowywanie ofert handlowych, - przygotowywanie kampanii marketingowych, - projektowanie i tworzenie materiałów reklamowych, - uczestnictwo we wdrożeniach systemów. Praca w godzinach 8-16. Oferta dostępna w sali E, H. Kontakt z pracodawcą: tel.: 504 207 613, e-mail: gmalczak (at) gpm.net.pl
GPM SYSTEMY Sp. z o.o. - 2017-03-28 - Wrocław (dolnośląskie)
przygotowywanie produktów np. kanapek, sałatek, napojów, deserów oraz ogólna obsługa urządzeń; sprzedaż produktów-obsługa kasy fiskalnej, zestawienie i wydawanie zamówień; prace magazynowe-uzupełnianie zapasów; utrzymywanie w czystości pomieszczeń, urządzeń, sprzętów, narzedzi i naczyń; prace porządkowe na sali restauracyjnej oraz na terenie zewnetrznym wokół restauracji; wypełnianie wszystkich zleconych przez pracodawcę zadań w zakresie objetym rodzajem powierzonej pracy.
kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Błonie (mazowieckie)
1. Przygotowanie prezentacji oraz tworzenie planu wydarzeń2. obsługa korespondecji i telefonu,3. sprzedaż produktów i usług przedsiębiorstwa poprzez dostepne kanały sprzedaży,4. Negocjacje z wszelskimi podwykonawcami usług,5. utrzymywanie trwałych i pozytywnych relacji z klientem6. realizacja prac różnych i koordynowanie spraw powierzonych związanych z organizacją imprez, szkoleń i konferencji,7. wyszukiwanie zewnętrznych partnerów i sponsorów oraz zngażowanie ich we współtworzenie i organizację wydarzeń8. organizacja wydarzeń: opracowanie i monitoring budzetu, nadzór nad harmonogramem, negocjowanie i egzekwowanie umów z partnerami, rozliczanie i formalna dokumentacja,9. obecność podczas wydarzeń i nadzór nad ich prawidłowym przebiegiem.
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Płochocin (mazowieckie)
realizacja bieżących zamówień, obsługa sklepu internetowego
kontakt przez PUP - 2018-08-27 - Sopot (pomorskie)
Obsługa klienta internetowego
kontakt przez PUP - 2018-04-11 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie dokumentacji produkcyjnej,Sporządzanie rozliczeń produkcyjnych i magazynowych,Prowadzenie dziennych meldunków skupowych surowca,Sporządzanie dziennych meldunków z produkcji wyrobu,Sporządzanie zestawień z miesięcznego wykonania produkcji,Prowadzenie dziennych rozliczeń roboczogodzin,Kompletowanie dokumentów potrzebnych do rozliczeń produkcji.Pracodawca oferuje: Stabilne zatrudnienie i atrakcyjne warunki wynagrodzenia, System premiowy, Ubezpieczenie NNW opłacane przez Zakład, Ciągły kontakt z nowoczesnymi technologiami, Możliwość rozwoju zawodowego i wsparcie w podnoszeniu kwalifikacji, Dofinansowanie do nauki języka angielskiego, Możliwość objęcia ubezpieczeniem grupowym, Świadczenia z ZFŚS, Imprezy integracyjne.
MASFROST ZIĘBICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-01 - Ziębice (dolnośląskie)