SPECJALISTA W BIURZE GOSPODAROWANIA MAJĄTKIEM Słupsk oferta pracy Akademia Pomorska w Słupsku
Stanowisko: SPECJALISTA W BIURZE GOSPODAROWANIA MAJĄTKIEM
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: nadzorowanie jakości i terminowości realizowanych inwestycji i remontów, zgodnie z projektem budowlanym, specyfikacją techniczną, sztuką budowlaną ora zawartymi przez AP umowami;współpraca z urzędami i innymi instytucjami w celu ustalenia zakresu i terminu inwestycji;prowadzenie dokumentacji technicznej i uczestnictwo w odbiorach częściowych i końcowych;analiza dokumentacji technicznej oraz monitoring kosztów remontowo budowlanych;współpraca z wykonawcą prac budowlanych, projektantami i innymi zespołami technicznymi;nadzór nad przestrzeganiem zasad BHP podczas inwestycji;udział w rocznych i pięcioletnich kontrolach obiektów budowlanych;zarządzanie budynkami Akademii Pomorskiej w Słupsku;przygotowywanie kosztorysów projektowych i inwestycyjnych w zakresie robót budowlanych;Pracodawca oferuje: umowę o pracę po 3 6 miesięcznym okresie próbnym, adekwatne warunki płacy do kompetencji i zaangażowania, stabilne zatrudnienie, możliwość rozwoju osobistego, w tym udział w szkoleniach, pakiet socjalny, przyjazny klimat pracy i współpracy
Data publikacji: 2017-01-05
Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)
Pracodawca: Akademia Pomorska w Słupsku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Arciszewskiego 22A, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
nadzorowanie jakości i terminowości realizowanych inwestycji i remontów, zgodnie z projektem budowlanym, specyfikacją techniczną, sztuką budowlaną ora zawartymi przez AP umowami;współpraca z urzędami i innymi instytucjami w celu ustalenia zakresu i terminu inwestycji;prowadzenie dokumentacji technicznej i uczestnictwo w odbiorach częściowych i końcowych;analiza dokumentacji technicznej oraz monitoring kosztów remontowo budowlanych;współpraca z wykonawcą prac budowlanych, projektantami i innymi zespołami technicznymi;nadzór nad przestrzeganiem zasad BHP podczas inwestycji;udział w rocznych i pięcioletnich kontrolach obiektów budowlanych;zarządzanie budynkami Akademii Pomorskiej w Słupsku;przygotowywanie kosztorysów projektowych i inwestycyjnych w zakresie robót budowlanych;Pracodawca oferuje: umowę o pracę po 3 6 miesięcznym okresie próbnym, adekwatne warunki płacy do kompetencji i zaangażowania, stabilne zatrudnienie, możliwość rozwoju osobistego, w tym udział w szkoleniach, pakiet socjalny, przyjazny klimat pracy i współpracy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA W BIURZE GOSPODAROWANIA MAJĄTKIEM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.01.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
uprawnienia budowlane - inspektor, kierownik nadzoru budowlanego - budownictwo lądowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
min. 3 letnie doświadczenie zawodowe związane prowadzeniem inwestycji i remontów w zakresie robót budowlanych, finansowanych ze środków budżetu państwa; znajomość regulacji prawnych z zakresu prawa budowlanego i zagospodarowania przestrzennego, ustawy o gospodarce nieruchomościami, zamówień publicznych, ustawy o finansach publicznych; znajomość procesu inwestycyjnego w zakresie sporządzania dokumentacji projektowych i uzyskiwania niezbędnych decyzji administracyjnych oraz uzgodnień w toku projektowania; zdolności komunikacyjne i interpersonalne; bardzo dobra organizacja pracy, w tym związana z nadzorowaniem inwestycji i remontów; dyspozycyjność, samodzielność i kreatywność;mile widziane: uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, doświadczenie w zakresie nadzorowania zespołem ludzkim, wysoki poziom wiedzy ogólnej i kultury osobistej
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: Akademia Pomorska w Słupsku
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Arciszewskiego 22A, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV i list motywacyjny,- kopie dokumentów potwierdzających zdobyte wykształcenie i posiadane kwalifikacje (np. certyfikaty, zaświadczenia o odbytych szkoleniach i kursach),- oświadczenie o niekaralności i oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z praw publicznych.Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres: Akademia Pomorska w Słupsku, 76-200 Słupsk, ul. Arciszewskiego 22A Kancelaria z dopiskiem Konkurs Specjalista BGM lub na adres e-mailowy: krzys (at) apsl.edu.pl do 31 stycznia 2017r.Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi wybranym Kandydatom.W aplikacji proszę zawrzeć następujące sformułowanie: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w przekazanych CV dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2016 poz. 922 z późn. zm.).
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : 7.30- 15.30
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Słupsk
Gmina pracodawcy: Słupsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Słupsk
Ulica pracodawcy: Arciszewskiego
Numer budynku pracodawcy: 22A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 05.01.2017
Oferta pracy ważna do: 31.01.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 05.01.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 05.01.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
komunikacja w języku angielskim z klientami firmy; dbałość o poprawność językową w kontaktach; udział w realizacji projektów; wsparcie marketingu; realizacja celów sprzedażowych; udział w realizacji projektów; wsparcie marketingu; realizacja celów sprzedażowych; podtrzymanie relacji z klientami firmy
kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Żernica (śląskie)
sprzątanie pomieszczeń biurowych
Kmorder Sp. Z O.O. - 2017-04-21 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Opracowywanie dokumentacji technologicznej i produkcyjnej, działania operacyjne w zakresie rozwoju opakowań, rzetelne wywiązywanie się z powierzonych zadań i projektów. Miejsce pracy: Kartoszyno, ul. Spokojna 3.Pracodawca oferuje: pakiet socjalny (świąteczne karty podarunkowe, imprezy integracyjne), bezpieczne warunki pracy, możliwość opłacania dodatkowego ubezpieczenia grupowego. Wymagania: wykształcenie min. średnie - marketing, doświadczenie zawodowe w przemyśle spożywczym w dziale marketingu lub technologii, doświadczenie w realizowaniu projektów nowych produktów mile widziane, biegła znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie, umiejętnośc obsługi komputera, wysoko rozwinięte zdolności organizacji pracy, umiejętność pracy w zespole, analityczne myślenie, dokładność, rzetelność. Wynagrodzenie do uzgodnienia.
GRAAL SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-06-02 - Kartoszyno (pomorskie)
Znajomość sprzętu IT, Znajomość języka angielskiego w stopniu conajmniej średnim, Wykształcenie średnie lub wyższe (kierunkiinformatyczne), Doświadczenie na podobnym stanowisku, Prawojazdy kat. B, Chęć nauki i zdobywania nowych umiejętności,Samodzielność na powierzonym stanowisku, Chęć podejmowanianowych wyzwań zawodowych, Otwartość na wiedzę i noweumiejętności, Dyspozycyjność oraz umiejętność efektywnej pracy w zespole
System Data Spółka z o.o. - 2016-12-29 - Mielec (podkarpackie)
Zlecone prace biurowe; procesowanie dokumentów księgowych dla spółek rumuńskich.
kontakt przez PUP - 2018-05-07 - Kraków (małopolskie)
CV na adres: magdalena.osadzin (at) secura.org.pl
SECURA sp. z o.o. - 2016-10-03 - Zdzieszowice (opolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-01-10 - Warszawa (mazowieckie)
świadczenie usług informatycznych dla kontrahentów tureckich firmy, programowanie różnych aplikacji, współpraca z pracodawcą i kontrahentami, w tym tureckimi
kontakt przez PUP - 2016-10-11 - Tarczyn (mazowieckie)
SPRZEDAŻ PRODUKTÓW BETONIARNI NA PODLEGŁYM TERENIEAKTYWNE POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓWPRZYGOTOWYWANIE OFERT HANDLOWYCH, ZBIERANIE ZAMÓWIEŃ, SYSTEMATYCZNA OBSŁUGA KLIENTÓW W ZAKRESIE SPRZEDAŻY BETONUPOSZUKIWANIE I POZYSKIWANIE NOWYCH PARTNERÓW HANDLOWYCHREALIZACJA PLANU SPRZEDAŻYDORADZTWO TECHNICZNEDBANIE O WIZERUNEK FIRMY KONTROLA NALEŻNOŚCI
INSTALBUD - RZESZÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-22 - Rzeszów (podkarpackie)
Badanie, ocenianie i monitorowanie wdrożonych projektów, doradzanie klientowi zewnętrznemu i wewnętrznemu w języku angielskim w zakresie opracowania, implementacji, rozwoju i użytkowania systemów informatycznych, rozwiązywanie potencjalnych konfliktów i problemów związanych z implementacją projektu.
kontakt przez PUP - 2017-04-05 - Wrocław (dolnośląskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Warszawa (mazowieckie)
- SPRZEDAŻ USŁUG SZKOLENIOWYCH- REALIZACJA PLANU MARKETINGOWEGO- PRZYGOTOWYWANIE OFERT- WSPÓŁPRACA Z TRENERAMI- ZAANGAŻOWANIE
PODKARPACKA FUNDACJA ROZWOJU - 2017-06-23 - Trzebownisko (podkarpackie)
przygotowywanie zwojowych i arkuszowych maszyn typograficznych, przygotowywanie farb o odpowiedniej barwie i konsystencji, konserwowanie obsługiwanych maszyn, może być osoba do przyuczenia
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Nowy Glinnik (łódzkie)
Prowadzenia spraw kadrowych, spraw związanych z pobytem i pracą pracowników/zleceniobiorców ukraińskich,białoruskich. Prowadzenie rozmów rekrutacyjnych w języku ukraińskim i rosyjskim
Concept Elżbieta Mączewska - 2018-03-14 - Gdańsk (pomorskie)
kompleksowa obsługa kadrowo- płacowa pracowników w zakresie umów o pracę tymczasową, umów o pracę oraz umów cywilno- prawnych, prowadzeniem dokumentacji personalnej oraz rozliczaniem kadrowych ( urlopy, zwolnienia lekarskie, itp.), sporządzanie dokumentacji związanej z przebiegiem zatrudnienia, naliczaniem wynagrodzeń, realizacja zgłoszeń oraz rozliczeń do ZUS, US, GUS, współpraca z pozostałymi działami firmy.
Wireland Sp. z o.o. - 2018-03-06 - Bytów (pomorskie)
Prowadzenie aktywnej sprzedaży usług logistycznych, nawiązywanie i rozwijanie współpracy z klientami oraz podwykonawcami, przygotowywanie ofert i negocjowanie warunków współpracy, obsługa klienta w zakresie organizacji przewozu ładunków, kompleksowa realizacja zleceń koordynacja przepływu informacji i dokumentów przewozowych.
"NORTHGATE LOGISTICS" ANNA KRZYŚKO-VASKOVIĆ - 2016-08-10 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Monitorowanie nalezności, windykacja należności krajowych i zagranicznych, potwierdzanie sald
DROP Spółka Akcyjna - 2017-12-15 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
Dbałość o PR organizacji, pozyskiwanie funduszy na działalność stowarzyszenia, przygotowanie dokumentacji aplikacyjnej do konkursów.
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Częstochowa (śląskie)
obsługa klienta, przygotowanie projektu reklamy, pozyskiwanie klientów, zarządzanie bazą ogłoszeń, robienie zdjęć, przygotowanie krótkich informacji prasowych
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
sprzedaż oferty turystycznej w biurze podróży, dbanie i czystość lokalu
Urlopy.Pl Sp. z o.o. - 2016-03-22 - Zielona Góra (lubuskie)
Współpraca z klientami firmy w zakresie wspierania działań eksportowych, Współpraca z działem marketingu, współpraca z działami: administracji sprzedaży, obsługi klienta, zarzadem.
MQX POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-25 - Zamość (lubelskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, prowadzenie ewidencji i czasu pracy, urlopy, zwolnienia lekarskie, sporządzanie list płac, deklaracji;
PASO-TRADING Sp. z o.o. - 2017-05-16 - Pabianice (łódzkie)
prognozowanie i analiza sprzedaży, monitoring bieżącego otoczenia rynkowego, projektowanie i programowanie aplikacji firmowej w języku objective- C, która będzie wykorzystana wewnątrz firmy, badanie procesów ekonomicznych (finansowych) firmy, miejsce wykonywania pracy teren całej Polski
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Kraków (małopolskie)
Samodzielne prowadzenie wszelkich spraw związanych z bezpieczeństwem i higieną pracy w dużym zakładzie produkcyjnym z branży budowlanej (szkolenia pracowników, rejestr wypadków, prowadzenie kontroli warunków pracy, udział w spotkaniach służb tj.: Sanepid, PIP, Straż Pożarna itp., przydział odzieży roboczej pracownikom etc.) Praca w wymiarze 1/2 etatu.
Comfort S.A. - 2016-02-16 - Rakowice Małe (dolnośląskie)
znajomość prawa pracy, zagadnień kadrowo-płacowych, ubezpieczeń społecznych, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, wymagane doświadczenie na podobnym stanowisku z obsługą kadrowo-płacową
DĘBOWA POLSKA SPÓŁKA JAWNA JERZY MARKIEWICZ Siedlec - 2016-07-27 - Siedlec (wielkopolskie)
wg.harmonogramu
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Kraków (małopolskie)
kompleksowa obsługa klienta banku, sprzedaż usług bankowych , kart kredytowych, obsługa komputera
Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o. - 2016-02-18 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Sporządzanie rocznego planu zamówień publicznych oddziału regionalnego, przyjmowanie wniosków o uruchomienie zamówienia publicznego,sporządzanie SIWZ i uzgodnienie ich z wnioskodawcami zamówień, prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych dotyczących usług, dostaw i robót budowlanych na potrzeby oddziału regionalnego zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych,sporządzanie dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, nadzór nad realizacją zamówień poniżej 30 tys. euro.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego O/R w Gdańsku - 2017-01-10 - Gdańsk (pomorskie)
Kontrola wejściowa zakupionych części, kontrola produktów gotowych, kontrola przestrzegania procesów technologicznych w procesie produkcyjnym, analiza przyczyn skarg wewnętrznych i zewnętrznych, działania naprawcze oraz kontrola ich przestrzegania, wykonywanie i zapewnianie audytów produktowych.
KES Poland spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-07-04 - Czechy (Czechy)