SPECJALISTA UTRZYMANIA RUCHU - AUTOMATYK (NR 2968)/JANIKOWO Janikowo oferta pracy CIECH SODA POLSKA SA


Największy wybór odzieży

Stanowisko: SPECJALISTA UTRZYMANIA RUCHU - AUTOMATYK (NR 2968)/JANIKOWO

Wynagrodzenie: od 2 250 PLN

Zakres obowiązków: odpowiedzialność za prawidłową eksploatację urządzeń aparatury kontrolno-pomiarowej i automatyki w powierzonym obszarze; opracowywanie planów przeglądów i remontów instalacji technologicznych, urządzeń technicznych oraz innych obiektów na instalacji w zakresie systemów sterowania, monitoringu ciągłego oraz urządzeń AKPiA; zapewnienie sprawności aparatów, urządzeń i instalacji oraz ich ciągłości produkcyjno- ruchowej z zapewnieniem bezpieczeństwa eksploatacyjnego i bezpieczeństwa obsługi; prowadzenie ciągłej obserwacji stanu technicznego urządzeń AKP, systemów automatyki i systemów sterowania; sprawowawanie nadzoru nad właściwą eksploatacją w/w urządzeń i systemów

Data publikacji: 2019-09-13

Lokalizacja: Janikowo (kujawsko-pomorskie)

Pracodawca: CIECH SODA POLSKA SA

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Przemysłowa 30, 88-160 Janikowo, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
odpowiedzialność za prawidłową eksploatację urządzeń aparatury kontrolno-pomiarowej i automatyki w powierzonym obszarze; opracowywanie planów przeglądów i remontów instalacji technologicznych, urządzeń technicznych oraz innych obiektów na instalacji w zakresie systemów sterowania, monitoringu ciągłego oraz urządzeń AKPiA; zapewnienie sprawności aparatów, urządzeń i instalacji oraz ich ciągłości produkcyjno- ruchowej z zapewnieniem bezpieczeństwa eksploatacyjnego i bezpieczeństwa obsługi; prowadzenie ciągłej obserwacji stanu technicznego urządzeń AKP, systemów automatyki i systemów sterowania; sprawowawanie nadzoru nad właściwą eksploatacją w/w urządzeń i systemów

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA UTRZYMANIA RUCHU - AUTOMATYK (NR 2968)/JANIKOWO

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Janikowo

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: inowrocławski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kruszwica

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: inżynier utrzymania ruchu

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2019

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), techniczne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe techniczne (preferowane kierunki: automatyka i robotyka/pokrewne); Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w branży przemysłowej lub energetycznej; Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym; Umiejętność wdrażania systemów automatyki i sterowania; samodzielność i zaangażowanie w wykonywaniu powierzonych obowiązków

Nazwa pracodawcy: CIECH SODA POLSKA SA

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu

Adres pracodawcy:
Przemysłowa 30, 88-160 Janikowo, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: kontakt pod nr tel. 52 354 13 47

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie

Powiat pracodawcy: inowrocławski

Gmina pracodawcy: Kruszwica

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Janikowo

Ulica pracodawcy: Przemysłowa

Numer budynku pracodawcy: 30

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: inżynier utrzymania ruchu

Data dodania oferty pracy: 13.09.2019

Oferta pracy ważna do: 13.10.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 13.09.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 13.09.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d73900f275bfa00265707f6564907936

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY (NR 1966) - od 2 600 PLN

przygotowanie dokumentów do wysyłki, obsługa klienta internetowego
BAZKAR BAZYK&KARDASZ SPÓLKA JAWNA - 2019-05-29 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZAKUPÓW - od 2 000 PLN

Przygotowanie i realizacja wszystkich etapów procesu zakupu, ze względu na charakter przyszłych dostawców wymagana jest biegła znajomość języka tureckiego. Praca na 3/4 etatu, od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Raszyn (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. POZYSKIWANIA DARCZYŃCÓW - CALL CENTER - od 14,7 PLN

Obsługa kompuetra. Telefoniczne pozyskiwanie darczyńców.Praca od pn-pt. 8.00-16.00
Fundacja "Szlachetny Bohater" - 2019-07-12 - Września (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - 1 017,4 PLN

Sprzedaż art. hydraulicznych. Obsługa klienta. Sporządzanie zamówień. Przyjmowanie dostaw.
kontakt przez PUP - 2019-02-05 - Ciechocinek (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. LOGISTYKI I ZAOPATRZENIA - od 4 930 PLN

Ustalanie i nadzorowanie realizacji procedur sprowadzania materiałów zaopatrzeniowych do spółki. Zapewnienie serwisu dostawców w zakresie dostępności produktów i dostaw zgodnych z zamówieniami i terminowością, kontrola zabezpieczenia materiałowego dla produkcji, planowanie i organizowanie pracy magazynu, analiza stanów magazynowych i utrzymywanie ich na optymalnym poziomie, nadzór i koordynacja pracy podległego zespołu, monitorowanie postępowań reklamacyjnych. Planowanie zakupów materiałowych na poczet przyszłych kontraktów na podstawie otrzymanych informacji. Regulacja zakupów materiałowych w kontekście analizy stanu zapasów magazynowych.
STAL-SYSTEMS S.A. - 2019-01-08 - Bełchatów (łódzkie)

PRACOWNIK OCHRONY. - od 2 100 PLN

Ochrona mienia klienta przed kradzieżą, włamaniem, dewastacją. Reagowanie w przypadku wystąpienia zdarzeń niepożądanych, kontrola ruchu osobowego i kołowego, cykliczne obchody terenu, obiektu.
kontakt przez OHP - 2018-11-08 - Lublin (lubelskie)

OPERATOR KOPARKI KL III - od 3 500 PLN

Operator koparki kl III
P.P.H.I.U. 'ISKRO-BUD" S.C. Fafińscy - 2018-08-28 - Białystok (podlaskie)

SPECJALISTA DO PRODUKCJI REKLAM - 3 800 - 5 000 PLN

Produkcja reklam wizualnych, kasetonów świetlnych, liter podświetlanych, wyrobów z tworzyw sztucznych.
kontakt przez PUP - 2018-09-17 - Ciemne (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA - 997,4 PLN

oferta stażu skierowana do osób bezrobotnych do 30 roku życia, II profil pomocy
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZAKUPÓW - od 3 500 PLN

Znajdowanie dostawców owoców na import do Polski z regionów rolnych Turcji
kontakt przez PUP - 2017-10-09 - Godzisz (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. WENTYLACJI - od 2 200 PLN

Przygotowywanie ofert w zakresie wentylacji, tworzenie kosztorysów, robienie przedmiarów, zestawień materiałowych, przygotowywanie dokumentacji powykonawczej.
Alles Cool Chłodnictwo Klimatyzacja Wentylacja Jacek Stempin - 2016-07-06 - Kępno (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH(NR 5257) - od 3 100 PLN

organizowanie w oparciu o dokumenty odpowiednich procedur koniecznych do realizacji i zamówień publicznych oraz współuczestniczenie w pracach komisji przetargowych, opracowywanie umów związanych z udzielaniem zamówień publicznych w ramach prowadzonych postępowań
Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. J. i J. Śniadeckich w Bydgoszczy - 2017-07-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA I TELEMARKETINGU - od 2 600 PLN

- OBSŁUGA KLIENTA, PRZYJMOWANIE I WYPISYWANIE ZAMÓWIEŃ, WYSTAWIANIE DOKUMENTÓW SPRZEDAŻY- REZERWACJA TOWARU- MONITOROWANIE PROCESU ZAMÓWIENIA TOWARU- REALIZACJA USTALONYCH CELÓW HANDLOWYCH W ZAKRESIE TELEMARKETINGU
DALIMEX SP Z O.O. - 2018-06-07 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 2 300 PLN

• Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych• Realizowanie założonych planów sprzedażowych• Pozyskiwanie nowych członków Kasy• Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2018-04-17 - Oświęcim (małopolskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - od 2 700 PLN

Obsługa zamówień ze sklepu internetowego. Wystawianie dokumentów księgowych. Okazjonalne konfekcjonowanie. Nadzór nad magazynem produktów.
kontakt przez PUP - 2019-01-28 - Świecie (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 1 850 - 2 500 PLN

Specjalista do spraw sprzedażyWymagania:- Wykształcenie wyższe (preferowane informatyka, bądź kierunki związane z multimediami). -Doświadczenie w sprzedaży usług - Znajomość branży IT, bądź branży reklamowej - Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym - Wysokie kompetencje komunikacyjne - Umiejętność szybkiej analizy danych Zapał do pracy i wytrwałość - Optymizm i wiarę w siebieZakres zadań:- Sprzedaż usługi w branżach produkcji gier, produkcji filmowej, oraz szeroko rozumianej branży IT -Organizacja spotkania z klientami- Kreowanie marki i aktywne uczestnictwo w pracach działu marketingu -Współpraca z działami wewnętrznymi - Organizacja i czynny udział w targach i eventach z klientamZainteresowane osoby spełniające powyższe wymagania proszone są o przesyłanie CV do dnia 16.12.2016r koniecznie z zaznaczeniem w temacie wiadomości numeru referencyjnego: Nr. Ref.MMC/sp/1 na adres email: rekrutacja (at) miasteczkomultimedialne.pl
kontakt przez PUP - 2016-12-07 - Nowy Sącz (małopolskie)

SPECJALISTA DS. BHP K/M - 4 500 - 5 000 PLN

Nadzór nad bezpieczeństwem i higieną pracy w Spółce, przeprowadzanie szkoleń i podnoszenie poziomu wiedzy pracowników z zakresu przepisów oraz dobrych praktyk BHP, prowadzenie dokumentacji z zakres BHP i PPOŻ., zgodnie z przyjętymi standardami w organizacji i obowiązującymi przepisami, ustalenie okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz prowadzenie dokumentacji powypadkowej, przeprowadzanie audytów i przeglądów warunków pracy w zakresie BHP i PPOŻ, przygotowywanie okresowych analiz, raportów, sprawozdań i statystyk związanych z BHP i PPOŻ, współpraca z jednostkami zewnętrznymi i administracji państwowej w obszarze BHP i PPOŻ, opracowywanie wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej, dokonywanie oceny ryzyka zawodowego, inicjowanie nowych aktywności mających na celu poprawę bezpieczeństwa pracy, bieżące informowanie Pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń.
NAFTOSERWIS sp. z o.o. - 2019-06-12 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH - od 2 800 PLN

PRACE BIUROWE, KORESPONDENCJA, WYSTAWIANIE FAKTUR, ODBIERANIE TELEFONÓW, WSPARCIE SPRZEDAŻY.
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Macierzysz (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 2 100 PLN

Pozyskiwanie klientów, realizacja celów sprzedażowych, przygotowywanie ofert.
"E-DIRECT CLOUD SOLUTIONS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-29 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 100 PLN

Specjalista ds. Sprzedaży to osoba, która aktywnie wspiera sprzedaż produktów/usług znajdujących się w ofercie handlowej firmy - dla klientów indywidualnych oraz firm. Do obowiązków tego pracownika należy, m.in.: pozyskiwanie i obsługa klientów, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta, utrzymywanie trwałych relacji handlowych z dotychczasowymi klientami firmy, aktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmy na rynkach polskich, zawieranie umów oraz prowadzenie dokumentacji sprzedażowej.
Emi Plus sp.j. Maciej Dobrowolski i Mirosław Topolski - 2018-01-18 - Lublin (lubelskie)

SPECJALISTA DO SPRAW RACHUNKOWOŚCI - od 2 100 PLN

rejestracja dokumentów obrotu gospodarczego w informatycznym systemie rachunkowym
Zbigniew Adamiak Spółka z O.O. - 2018-06-01 - Zduńska Wola (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

obsługa klienta, dział sprzedaży
EKO - PŁYTA Sp. z o.o. - 2016-01-27 - Kiełczewo (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. AKUSTYKI I OBSŁUGI TECHNIKI SCENICZNEJ - od 2 600 PLN

Zakres obowiązków: • obsługa sprzętu akustycznego , audiowizualnego i oświetleniowego podczas imprez organizowanych oraz współorganizowanych przez MOK, • dbanie o stan techniczny, dokonywanie konserwacji sprzętu akustycznego, audiowizualnego i oświetleniowego oraz wykonywanie drobnych napraw nie wymagających uprawnień zapewniających ciągłość pracy instytucji, • udział w przygotowywaniu planów zakupów i specyfikacji technicznych.
MIEJSKI OŚRODEK KULTURY - 2019-03-27 - Sławków (śląskie)

SPECJALISTA DS. FINANSOWYCH - 997,4 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-06-15 - Sady (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY REFERATU DO SPRAW BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY SŁUŻBY I PRACY WYDZIAŁU KONTROLI - od 1 146,79 PLN

Główne obowiązki: ustalanie okoliczności i przyczyny wypadków przy pracy oraz chorób zawodowych, prowadzenie wymaganejdokumentacji w tym zakresie w celu określenia środków i wniosków profilaktycznych; przeprowadzanie kontroli warunków pracy i służby w celu zapewnienia przestrzegania warunków bezpieczeństwai higieny pracy w Oddziale; udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów, budynków i urządzeńoraz w czynnościach odbiorczych po wykonaniu robót budowlanych w celu nadzoru nad przestrzeganiem zasadi warunków bezpieczeństwa i higieny pracy; opracowywanie sprawozdań i analiz z zakresu stanu przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy w celuprzekazania dla Państwowej Inspekcji Sanitarnej MSW, KGSG i Komendanta Oddziału; informowanie Komendanta Oddziału o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych i przedstawianie wnioskówdotyczących sposobu usunięcia tych zagrożeń w celu zminimalizowania ryzyka zawodowego; uczestniczenie w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów, instrukcji, planów modernizacji obiektówi pomieszczeń w celu koordynacji pracy w zakresie zgodności z przepisami BHP; udział w opracowywaniu analizy ryzyka na stanowiskach pracy w celu realizacji obowiązku ustawowego i dokonaniaoceny ryzyka zawodowego; prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy funkcjonariuszyi pracowników w celu zapoznawania z zasadami BHP i przestrzegania przepisów w tym zakresieWarunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa,praca w godzinach od 7.30 do 15.30, praca przed monitorem; wymuszona pozycja ciała; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzeniabiurowe; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiedniaszerokość drzwi.Wykształcenie: wyższe z zakresu bhp lub studia podyplomowe w tym zakresie.Wymagania niezbędne: znajomość przepisów prawnych z zakresu BHP (np. rozporządzenie w sprawie ogólnych przepisów BHP)i umiejętność ich stosowania w praktyce; umiejętność pracy w zespole, umiejętność działania w sytuacjach stresowych; umiejętność analitycznego myślenia; rozwiązywania problemów; komunikatywność; umiejętność obsługi komputera; posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy w służbie bhp; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwaosobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego; prawo jazdy kat. B; 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w administracji publicznej.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2017-04-07 - Racibórz (śląskie)

SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW - od 2 500 PLN

Praca biurowa. Tworzenie zamówień wewnętrznych, wysyłanie zamówień do dostawców, monitorowanie zamówień, kontakt z dostawcą, tworzenie wykresów, analiz i raportów.
Automationstechnik sp. z o.o. - 2017-03-10 - Kraków (małopolskie)


Wybierz powiat