SPECJALISTA DS. AKUSTYKI I OBSŁUGI TECHNIKI SCENICZNEJ Sławków oferta pracy MIEJSKI OŚRODEK KULTURY
Stanowisko: SPECJALISTA DS. AKUSTYKI I OBSŁUGI TECHNIKI SCENICZNEJ
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Zakres obowiązków: • obsługa sprzętu akustycznego , audiowizualnego i oświetleniowego podczas imprez organizowanych oraz współorganizowanych przez MOK, • dbanie o stan techniczny, dokonywanie konserwacji sprzętu akustycznego, audiowizualnego i oświetleniowego oraz wykonywanie drobnych napraw nie wymagających uprawnień zapewniających ciągłość pracy instytucji, • udział w przygotowywaniu planów zakupów i specyfikacji technicznych.
Data publikacji: 2019-03-27
Lokalizacja: Sławków (śląskie)
Pracodawca: MIEJSKI OŚRODEK KULTURY
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Młyńska 14, 41-260 Sławków, powiat: będziński, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres obowiązków: • obsługa sprzętu akustycznego , audiowizualnego i oświetleniowego podczas imprez organizowanych oraz współorganizowanych przez MOK, • dbanie o stan techniczny, dokonywanie konserwacji sprzętu akustycznego, audiowizualnego i oświetleniowego oraz wykonywanie drobnych napraw nie wymagających uprawnień zapewniających ciągłość pracy instytucji, • udział w przygotowywaniu planów zakupów i specyfikacji technicznych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 168
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. AKUSTYKI I OBSŁUGI TECHNIKI SCENICZNEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sławków
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: będziński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Sławków
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik akustyk
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.05.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat B
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0:
angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
• wiedza i doświadczenie zapewniające obsługę sprzętu nagłośnieniowego i oświetleniowego,
Nazwa pracodawcy: MIEJSKI OŚRODEK KULTURY
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie
Adres pracodawcy:
Młyńska 14, 41-260 Sławków, powiat: będziński, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV z dopiskiem: Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Miejski Ośrodek Kultury w celu rekrutacji, zgodnie z Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku zprzetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochroniedanych) (Dz.Urz.UE L 119 z 04.05.2016, str.1)-list motywacyjny-dokument poświadczający wykształcenie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, inny - Dokumenty powinny być złożone osobiście, doręczone listownie lub przesłane na adres maila: sekretariatmok (at) mok.slawkow.pl w terminie od 26.03.2019r do 12.04.2019r pod adresem:Miejski Ośrodek Kultury ul. Młyńska 14 41-260 Sławków
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: będziński
Gmina pracodawcy: Sławków
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Sławków
Ulica pracodawcy: Młyńska
Numer budynku pracodawcy: 14
Profil działalności pracodawcy: Działalność obiektów kulturalnych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik akustyk
Data dodania oferty pracy: 27.03.2019
Oferta pracy ważna do: 12.04.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 27.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 27.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prowadzenie dokumentacji kadrowej, naliczanie płac, rozliczanie z ZUS-program Płatnik, sporządzanie delkaracji podatkowych, PIT 11, PIT 8C, PIT 4R, ewidencja czasu pracy, realizacja ubezpieczeń pojazdów
Zakład Robót Elektrycznych EL-MONT Krzysztof Kuśmierski - 2016-03-31 - Bielawa (dolnośląskie)
- Zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów w firmie oraz prawidłowej ich archiwizacji, weryfikacja pod względem merytorycznym i formalno-rachunkowym dokumentów księgowych, współpraca z biurem rachunkowym, fakturowanie, przygotowywanie raportów i analiz, przygotowywanie ofert, kontakt z kontrahentami z krajów byłego bloku wschodniego (Rosja, Ukraina, Białoruś).- Znajomość języka ukraińskiego jest wymagana do kontakt z kontrahentami z krajów byłego bloku wschodniego (Rosja, Ukraina, Białoruś) w celu ustalania finansowych szczegółów kontraktów oraz w celu uzgodnień i kontroli rozliczeń finansowy z kontrahentami i pracownikami.- Wynagrodzenie: 2250 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe na kierunku ekonomia lub finanse lub rachunkowość. Wymagane doświadczenie zawodowe 5 lat w księgowości lub finansach. Wymagana umiejętność obsługi programu finansowo - księgowego SYMFONIA. Wymagana biegła znajomość obsługi MS Office, w szczególności MS Excel i MS Word. Wymagana umiejętność obsługi programu finansowo-księgowego 1C. Wymagana biegła (C2) znajomość języka ukraińskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2019-01-23 - Katowice (śląskie)
Głównym zadaniem specjalisty ds. wsparcia sprzedaży i administracji będzie merytoryczne i bezpośrednie wspomaganie działu sprzedaży firmy. Pomoc w sporządzaniu ofert handlowych, przyjmowaniu zleceń i zamówień, a także nadzór nad ich terminowym dostarczeniem lub realizacją. Obsługa klientów firmy, poszukiwanie nowych kontrahentów, ewidencjonowanie dokumentów oraz wsparcie pracy biura w zakresie obiegu informacji i dokumentów.
ABATEC SP. Z O. O. - 2016-09-09 - Słupsk (pomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-03-08 - Poznań (wielkopolskie)
wsparcie działu technicznego w zakresie konserwacji i serwisu klimatyzacji i wentylacji
REFSYSTEM SP. Z O.O. - 2016-06-20 - Kwidzyn (pomorskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Sprzedaż perfum i kosmetyków.
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Gdańsk (pomorskie)
wykładanie towaru, obsługa kasy fiskalnej, sprzedaż towarów
kontakt przez OHP - 2016-09-08 - Kraków (małopolskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Łochów (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-04-16 - Warszawa (mazowieckie)
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Kraków (małopolskie)
Branża przemysłowa* Bieżący kontakt z zewnętrznym biurem rachunkowym;* Przygotowywanie dokumentów do biura rachunkowego;* Wprowadzanie przelewów do systemu bankowości internetowej w PLN i EURO;* Sprawdzanie faktur zakupowych i monitorowanie terminów płatności;* Prowadzenie gospodarki magazynowej, wprowadzanie towaru do dystemu magazynowego;* Kontrola nad formularzami zamówień;* Zamawianie towaru, negocjowanie cen;* Współpraca z innymi działami firmy.OKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:Umowa o pracę na okres próbny do 3 m-cy, następnie umowa na czas określonyMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:MikołówPRACA W DNIACH I GODZINACH:pn - pt, godz. 8.00-16.00
IWAGO - POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-03-28 - Mikołów (śląskie)
montaż okien, drzwi, ocieplenia, tynkowanie
"BOGROM" S.C. ROMAN KIRSZ, BARBARA BROGOWSKA - 2018-08-27 - Zabrze (śląskie)
Sprzedaż towarów dla klientów.
P.H. "U WITKA" - 2016-06-06 - Kębłowo (pomorskie)
sprawowanie bezpośredniej opieki i czuwanie nad bezpieczeństwem mieszkańca, wykonywanie zabiegów pielęgnacyjno-leczniczych, przygotowywanie i podawanie leków; pomoc mieszkańcom w czynnościach życia codziennego
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ - 2017-11-22 - Poznań (wielkopolskie)
Wykonywanie prac ślusarskich.
ZPHU Żelazo Jan Zelazo - 2016-03-17 - Sobienie Kiełczewskie Drugie (mazowieckie)
-kontakt z klientem-praca biurowa-wystawianie zleceń -wystawianie faktur
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Połchowo (pomorskie)
Lakierowanie elementów drewnianych i drewnopodobnych.
P.H.U. DREW-STYL Dariusz Charuba - 2019-02-21 - Orzeszków (łódzkie)
- PLANOWANIE PRZEBIEGU PROCESÓW PRODUKCYJNYCH W OPARCIU O ZAMÓWIENIA, W TYM ICH EWIDENCJA I ROZPISYWANIE W FORMIE ZLECEŃ PRODUKCYJNYCH,- OPRACOWYWANIE PLANÓW PRODUKCJI W OPARCIU O MOŻLIWOŚCI PRZEDSIĘBIORSTWA I PRIORYTETY DZIAŁAŃ,- NADZOROWANIE STATUSU ZLECEŃ PRODUKCYJNYCH,- KONTROLA MATERIAŁÓW I KLUCZOWYCH KOMPONENTÓW NIEZBĘDNYCH DO REALIZACJI ZAŁOŻONEGO PLANU, - DBANIE O WYSOKĄ JAKOŚĆ OBSŁUGI, TERMINOWOŚĆ I POPRAWNOŚĆ REALIZOWANYCH ZLECEŃ PRODUKCYJNYCH.Okres próbny 3 m-ce. Godz. pracy 7-15.
P.P.H.TRIO-SKORPION E.A.MIELEWCZYK - 2018-10-23 - Słupsk (pomorskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28,122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Sopot (pomorskie)
Odbiór, procesowanie i weryfikacja zamówień od klientów, rozpatrywanie reklamacji i innych kwestii wpływających na zamównia klientów, kontakt z działami wewnętrznymi, dbanie o poprawność dokumentacji i komunikacji.
KEMIRA GDAŃSK SP. Z O.O. - 2016-01-19 - Gdańsk (pomorskie)
wykonywanie badań termowizyjnych, projektowanie konstrukcji
MW Construction S.C. - 2016-12-20 - Grzybowo (zachodniopomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2015-11-26 - Warszawa (mazowieckie)
realizacja założeń polityki sprzedażowej, pozyskiwanie i obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2016-12-07 - Starachowice (świętokrzyskie)
Wykonywanie prac porządkowych na terenie zakładu (pomieszczenia biurowe oraz socjalne) obsługa maszyny czyszczącej
kontakt przez OHP - 2018-08-17 - Olszowa (wielkopolskie)
Zadaniowe wykonywanie prac polowych w gospodarstwie sadowniczym, cięcie sadu i sortowanie owoców prace porządkowe, sadzenie drzewek.Bardzo dobra znajomość zagadnień niezbędnych do wykonywania przedmiotu umowy o dzieło, znajomość zagadnień związanych z ogrodnictwem;
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Warka (mazowieckie)
wykształcenie min. średnie z doświadczeniem pracy na podobnym stanowisku,kultura osobista, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, otwartość na zdobywanie wiedzy, biegła obsługa komputera, telefoniczne doradztwo w zakresie energii elektrycznej, niezbędne narzędzia pracy, szkolenia produktowe przygotowujące do pracy, szkolenia podnoszące kwalifikacje, stabilna praca w branży o bardzo wysokim potencjale rynku, mozliwość rozwoju zawodowego w branży energetycznej.Umowa o dzieło, wynagrodzenie 12zł brutto / h
EKOSYNERGIA Sp.zo.o - 2017-02-14 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2019-03-12 - Brzeg (opolskie)
j.w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-05-27 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa sklepu internetowego oraz platformy Allegro, dodawanie nowych ofert sprzedaży, wdrażanie nowych klientów sprzedaży
Firma Handlowa "DAWIKA" Dariusz Suwalski - 2017-04-04 - Koteże (pomorskie)