SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Brzeg oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY

Wynagrodzenie: 1 017,4 PLN

Zakres obowiązków: wg wniosku

Data publikacji: 2019-03-12

Lokalizacja: Brzeg (opolskie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy: Brzeg, powiat: brzeski, woj: opolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań

Zakres obowiązków: wg wniosku

Forma zatrudnienia: Nie dotyczy

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 017,4 PLN

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Brzeg

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: brzeski

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw sprzedaży

Forma zatrudnienia: Inny

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 017,4 PLN

warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6

Data rozpoczęcia pracy: 21.03.2019

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Brzegu

Adres pracodawcy:
Armii Krajowej 32, 49-300 Brzeg, powiat: brzeski, woj: opolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: karta ref. i DO

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: opolskie

Powiat pracodawcy: brzeski

Gmina pracodawcy: Brzeg

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Brzeg

Ulica pracodawcy: Armii Krajowej

Numer budynku pracodawcy: 32

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Brzegu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży

Typ oferowanej pracy: (staż z UP)

Data dodania oferty pracy: 12.03.2019

Oferta pracy ważna do: 21.03.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 12.03.2019

Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - 3 500 - 4 650 PLN

Specjalista ds. obsługi klienta zajmuje się obsługą pasażerów linii lotniczej Qatar Airways, udziela im wsparcia i niezbędnych informacji. Zajmuje się także przygotowywaniem biletów, ich aktywną sprzedażą, rezerwacjami oraz anulowaniem podróży. Na bieżąco wprowadza niezbędne zmiany do systemu Amadeus. Obsługuje pasażerów w języku angielskim oraz w co najmniej jednym innym języku (w zależności od przypisanego rynku). Jest zobowiązany do podnoszenia i aktualizowania swojej wiedzy na bieżąco, zgodnie z wytycznymi i procedurami. Praca na trzy zmiany: od 08:45 do 17:00; 09:45 do 18:00; 10:45 do 19:00. Umowa o pracę na czas określony, następnie na czas nieokreślony.
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. PRZYGOTOWYWANIA OFERT-2141 - od 5 500 PLN

przedtawicielstwo firmy niemieckiej, obsługa rynku europy środkowo-wschodniej
FOTOWOLTAIKA ŚLĄSKA Artur Pawlik - 2015-12-18 - Świdnica (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

nadzór nad procesem sprzedaży w firmie, ofertowanie, przyjmowanie zamówień, wysyłka towaru, raportowanie w języku tureckim
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - 997,4 PLN

Prace biurowe, obsługa klienta.
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Legionowo (mazowieckie)

KOLPORTER ULOTEK W TERENIE - 30 - 50 PLN

roznoszenie ulotek pod wskazane adresy
kontakt przez OHP - 2016-02-08 - Rybnik (śląskie)

REFERENT - 1 017,4 PLN

*
kontakt przez PUP - 2019-01-30 - Ełk (warmińsko-mazurskie)

SPECJALIŚCI DO SPRAW ADMINISTRACJI I ROZWOJU - nieodpłatny

•przyjmowanie oraz rozdysponowywanie wpływającej i wypływającej z Biura korespondencji•przekazywanie korespondencji wewnętrznej do poszczególnych komórek organizacyjnych w Agencji•przygotowywanie projektów pism oraz innych dokumentów •wsparcie audytorów wewnętrznych w ramach zadań audytowych•wsparcie w zakresie utrzymania systemu zarządzania•wykonywanie zadań związanych z organizowaniem i doskonaleniem systemu kontroli zarządczej
AGENCJA REZERW MATERIAŁOWYCH - 2015-10-05 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY - od 3 500 PLN

Analiza rynku i ofert konkurencji; Pozyskiwanie nowych klientów; Tworzenie ofert handlowych; Sporządzanie dokumentacji dotyczącej sprzedaży; Utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi
GZD sp. z o.o. sp.k. - 2018-01-22 - Jonkowo (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA/ ST.INSPEKTOR DS. BHP - od 2 600 PLN

•zapewnienie wsparcia merytorycznego w zakresie BHP dla całej organizacji,•zapewnienie realizacji obowiązków i wymagań formalnoprawnych w zakresie BHP (pozwolenia, sprawozdawczość, prowadzenie dokumentacji wymaganej przepisami),•sporządzanie dokumentacji powypadkowej oraz nadzór nad realizacją zaleceń powypadkowych,•prowadzenie audytów wewnętrznych oraz szkoleń w zakresie BHP,•kontrola kluczowych wskaźników w zakresie BHP,•współpraca z jednostkami zewnętrznymi i administracją państwową w tym obszarze,•sporządzenie sprawozdań statystycznych dla GUS.•ciągłe doskonalenie standardów BHP i p.poż.•dokonywanie oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy,•współudział w procesach wdrażania i certyfikacji ISO 45001:2017•współpraca w zakresie przeprowadzania badań profilaktycznych pracowników-udział w przekazywaniu do użytku nowych stanowisk pracy, maszyn i budynków; godz. pracy do uzgodnienia; forma zatrudnienia: umowa o pracę lub umowa zlecenie - do negocjacji; wynagrodzenie od 2600 zł brutto - w zależności od formy zatrudnienia;
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp.z o.o. - 2017-06-01 - Słupsk (pomorskie)

SPECJALISTA DS. HANDLOWYCH - od 2 250 PLN

Poszukiwanie kontrahentów i klientów, realizacja planu sprzedażowego, obsługa zamówień, sporządzanie ofert
kontakt przez PUP - 2019-02-14 - Śrem (wielkopolskie)

SPECJALISTA ZASTOSOWAŃ INFORMATYKI - od 1 850 PLN

Tworzenie bazy danych,prace biurowe,nadzorowanie,możliwość projektowania.
Fabryka Okien i Drzwi BAS Sp. z o.o. - 2016-10-19 - Lublin (lubelskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - od 3 200 PLN

kompleksowa obsługa kadrowa pracowników( prowadzenie akt osobowych, sporządzanie dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy, zgłaszanie, wyrejestrowanie pracowników, członków ich rodzin do ZUS), rozliczanie czasu pracy, sporządzanie list płac, sporządzanie deklaracji do ZUS, US, GUS, pism do komorników, przygotowywanie dokumentów na potrzeby Zarządu, sporządzanie i rozliczanie umów cywilnoprawnych
Agmar S.A. - 2019-01-14 - Mielec (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

Aktywny i skuteczny rozwój bazy obsługiwanych klientów, realizacja wyznaczonych planów sprzedaży, dbanie o pozytywny wizerunek firmy i dystrybuowanych marek.
GRUPA PASCAL sp. zo.o. - 2017-07-28 - Nysa (opolskie)

SPECJALISTA DS. HANDLOWYCH - od 2 350 PLN

Obsługa programu sprzedażowego Subiekt, przyjmowanie zamówień, obsługa biura handlowego. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 w Bielsku-Białej.
HASIO Sp. z o.o. - 2016-09-30 - Bielsko-Biała (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 997,4 PLN

telefonicznie pozyskiwanie nowych klientów, tworzenie ofert handlowych i obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Miechów (małopolskie)

SPECJALISTA DS. PODATKÓW (KSIĘGOWOŚCI) - od 2 800 PLN

Sporządzanie rej. zakupu i sprzedaży dot. podatku od towarów i usług, sporządzanie deklaracji VAT-7, rozliczanie podatku odroczonego.
kontakt przez PUP - 2018-08-08 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)

SPAWACZ - od 4 500 PLN

Spawanie
kontakt przez PUP - 2018-11-30 - Jakuszowice (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DS OBSŁUGI KLIENTA - od 1 000 PLN

obsługa zamówień w sklepie internetowym
A&J Trade Justyna Ciurkowska - 2017-11-24 - Puławy (lubelskie)

SPECJALISTA W DZIALE FINANSOWO KSIĘGOWYM - od 2 500 PLN

PRACA W SYSTEMIE KADROWO PŁACOWYM, FINANSOWO KSIĘGOWYM, PROWADZENIE I KSIĘGOWANIE RAPORTÓW KASOWYCH, WYCIĄGÓW BANKOWYCH I POZOSTAŁYCH DOKUMENTÓW KSIĘGOWYCH, SPORZĄDZANIE DOKUMENTACJI ROZLICZENIOWEJ Z ZUS I US, ANALIZA KONT ANALITYCZNYCH Z GŁÓWNĄ KSIĘGOWĄ, SPORZĄDZANIE SPRAWOZDAŃ (MIESIĘCZNYCH, KWARTALNYCH, ROCZNYCH), SPORZĄDZANIE PROJEKTÓW PISM WYCHODZĄCYCH NA ZEWNĄTRZ (W RAMACH ZAKRESU CZYNNOŚCI), PROWADZENIE KASY W ODDZIALE ZGODNIE Z OBOWIĄZUJACYMI ZASADAMI PROWADZENIA KASY;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE (RACHUNKOWOŚĆ, FINANSE), OBSŁUGA KOMPTERA (PAKIET BIUROWY), UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, ZDOLNOŚĆ PODEJMOWANIA DECYZJI, UMIEJĘTNOŚĆ SPORZĄDZANIA DOKUMENTÓW I WYCIĄGANIA WNIOSKÓW, ZNAJOMOŚC ZAGADNIEŃ Z ZAKRESU USTAWY O REHABILITACJI ZAWODOWEJ I SPOŁECZNEJ ORAZ ZATRUDNIANIU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH, USTAWY O FINANSACH PUBLICZNYCH, USTAWY O RACHUNKOWOŚCI, ORDYNACJI PODATKOWEJ, USTAWY O ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA NARUSZENIE DYSCYPLINY FINANSÓW PUBLICZNYCH, USTAWY O PODATKU DOCHODOWYM OD OSÓB FIZYCZNYCH, USTAWY O PODATKU DOCHODOWYM OD OSÓB PRAWNYCH, USTAWY O SYSTEMIE UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH I INNYCH PRZEPISÓW REGULUJĄCYCH WYPŁATĘ ŚWIADCZEŃ Z UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO, USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, STAŻ PRACY 2 LATA , 1 ROK W SEKTORZE FINANSÓW PUBLICZNYCH;WYMAGANE DOKUMENTY: C.V, LIST MOTYWACYJNY, DOKUMNETY POTWIERDZAJĄCE POZIOM I KIERUNEK WYKSZTAŁCENIA, STAŻ PRACY, DOŚWIADCZENIE WYMAGANE NA DANYM STANOWISKU PRACY, INNE DOKUMNETY, KTÓRE KANDYDAT UZNA ZA ISTOTNE NALEŻY ZŁOŻYĆ OSOBIŚCIE, PRZESŁAĆ NA ADRES MAIL szczecin (at) pfron.org.pl LUB POCZTĄ TRADYCYJNĄ NA ADRES ODDZIAŁU
PAŃSTWOWY FUNDUSZ REHABILITACJI OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH - 2016-07-21 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. HANDLU - od 3 000 PLN

Bieżąca obsługa klientów firmy, spotkania z klientami obecnymi,pozyskiwanie klientów dla firmy. Praca jednozmianowa w godzinach 8-16
SPRZĘT-POŻ Przeds.Specjalistyczne - 2019-02-04 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 100 PLN

obsługa i doradztwo klientowi indywidualnemu, obsługa programu sprzedażowego wraz z kasą fiskalną, zamawianie towaru handlowego, dbanie o czystośc na stanowisku pracy
"MAGNUS" Murawska - Cudny Jolanta - 2018-02-01 - Wyszków (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW OSOBOWYCH - od 2 350 PLN

- realizacja polityki kadrowej określonej przez Wojewódzkiego Komendanta OHP, zgodnie z Kodeksem Pracy i pozostałymi przepisami prawa w tym zakresie;- przygotowywanie umów o nawiązaniu lub rozwiązaniu stosunku pracy (porozumienia, wypowiedzenia, świadectwa pracy), bieżące załatwianie spraw pracowniczych powodujących skutki finansowe wynikające ze stosunku pracy (w tym również pracowników młodocianych);- ustalanie racjonalnego zatrudnienia i limitów funduszu płac we współpracy z głównym księgowym dla jednostek organizacyjnych WK OHP (w oparciu o obowiązujące struktury organizacyjne i decyzje Wojewódzkiego Komendanta OHP);- opracowywanie planu etatów na potrzeby związane z zatrudnieniem pracowników;- opracowywanie druków planistycznych;- bieżące załatwianie spraw pracowniczych;- terminowe sporządzanie sprawozdań do KG OHP, GUS;- naliczanie dodatków dla pracowników z rynku pracy ze środków z funduszu pracy;- przygotowywanie ogłoszeń dotyczących rekrutacji pracowników i zamieszczanie ich na stronach BIP, PUP
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2018-11-21 - Poznań (wielkopolskie)

TECHNIK FIZJOTERAPII - od 2 250 PLN

Wykonywanie zabiegów rehabilitacyjnych u pacjentów przebywających w zakładzie, transfer pacjenta wózek łóżko, pomoc i towarzyszenie pacjentom w ich codziennych czynnościach
Samodzielny Publiczny ZOZ Zakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczy - 2019-02-01 - Jaworzno (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA - 997,4 PLN

ZGODNIE Z PROGRAMEM STAŻU
kontakt przez PUP - 2016-07-07 - Kozenin (łódzkie)

SPECJALISTA DS ORGANIZACJI USŁUG TURYSTYCZNYCH - od 2 500 PLN

Obsługa klienta, utrzymywanie kontaktow z kraju i zagranicy
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS. WINDYKACJI - od 1 850 PLN

Obsługa klientów w zakresie działań windykacyjnych. Prowadzenie negocjacji telefonicznych oraz mailowych w sprawie spłat należności. Przygotowywanie pozwów oraz wniosków egzekucyjnych we współpracy z kancelaria prawną. Sporządzanie zestawień i sprawozdań dotyczących prowadzonych spraw. Stała współpraca z innymi działaniami firmy. Bieżące raportowanie do przełożonego.
SOBIANEK Marian Sobianek - 2016-03-02 - Parczew (lubelskie)


Wybierz powiat