SPECJALISTA Toruń oferta pracy 12 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY TORUŃ
Stanowisko: SPECJALISTA
Wynagrodzenie: od 3 640 PLN
Zakres obowiązków: planowanie finansowo-rzeczowe;monitoring dyscypliny budżetowej;rozliczanie podróży służbowych;opracowanie projektów decyzji finansowych;współtworzenie planów zatrudnienia;współpraca z 12WOG w zakresie finansów.
Data publikacji: 2021-06-09
Lokalizacja: Toruń (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: 12 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY TORUŃ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sienkiewicza 37, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
planowanie finansowo-rzeczowe;monitoring dyscypliny budżetowej;rozliczanie podróży służbowych;opracowanie projektów decyzji finansowych;współtworzenie planów zatrudnienia;współpraca z 12WOG w zakresie finansów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 640 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
7-15praca w Centrum Szkolenia Wojsk Obrony Terytorialnej
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Toruń
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 04
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Toruń
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0463
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Toruń
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 640 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.06.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), kierunek: FINANSE
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera MS OFFICE
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: niekaralność; posiadanie obywatelstwa polskiego
Nazwa pracodawcy: 12 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY TORUŃ
danePracodawcy_nip: 9562288838
danePracodawcy_regon: 340901725
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Adres pracodawcy:
Sienkiewicza 37, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
cv należy wysłać na e-mail: cswot.sekretariat (at) ron.mil.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 04
Powiat pracodawcy: m. Toruń
danePracodawcy_kodPowiatu: 0463
Gmina pracodawcy: Toruń
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Toruń
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0982724
Ulica pracodawcy: Sienkiewicza
Numer budynku pracodawcy: 37
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|441990
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|911
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 09.06.2021
Data dodania oferty pracy: 09.06.2021
Oferta pracy ważna do: 30.06.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 09.06.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 09.06.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?01be0b1a3a6efb46ac0b4e9aa7ff2cd8
Podobne oferty pracy
Zakłady Mechaniczne WIROMET Spółka Akcyjna w Mikołowie poszukują kandydatów na stanowisko : pracownik ds. zakupów i kooperacjiDo obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie :- przyjmowanie i bieżąca realizacja zapotrzebowań na materiały, towary oraz usługi zewnętrzne,- przeprowadzanie aktywnej ofertacji wśród potencjalnych dostawców materiałów, towarów i usług, - negocjowanie zamówień, cen i terminów dostaw materiałów, towarów i usług,- przygotowanie zamówień i składanie ich u dostawców,- monitorowanie dostaw,- prowadzenie bieżącej i okresowej kwalifikacji dostawców materiałów, towarów i usług,- prowadzenie spraw związanych z reklamacjami wewnętrznymi i zewnętrznymi zamówień.Oferujemy :- Umowę o pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie- Perspektywę długoterminowej współpracy- Możliwość rozwoju zawodowego i zdobywania interesujących doświadczeń- Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i wyników pracy- Świadczenia z funduszu socjalnego, m.in. wczasy pod gruszą, bony na święta- Zgrany zespół - twoje codzienne wsparcieGodziny pracy: 7:00-15:00.
ZAKŁADY MECHANICZNE "WIROMET" SPÓŁKA AKCYJNA - 2021-06-01 - Mikołów (śląskie)
prowadzenie portali social media (FB, Twitter, Printerest itp) , narywanie i obóbka filmów, zdjęć, wstawianie do sklepu internetowego i na portale
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Poznań (wielkopolskie)
jw.
Dom Pomocy Społecznej BUDOWLANI - 2017-07-27 - Warszawa (mazowieckie)
Analiza i optymalizacja procesów zakupowych. Rapotrtowanie wskaźników zakupowych. Zakupy w określonej kategorii zakupowej dla rynku tureckiego. Kontakt z użytkownikami systemu zakupowego w Turcji. Sprawdzanie dokumentów finansowych. Szkolenie użytkowników systemu w Turcji. Ciągła analiza zachowań zakupowych. Wdrażanie strategii firmy Danfoss w procesy zakupowe.
kontakt przez PUP - 2020-07-30 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
współpraca z klientami zagranicznymi, przygotowywanie ofert, kalkulacji cenowych, negocjowanie warunków współpracy, wyjazdy na targi zagraniczne oraz spotkania handlowe w Europie
WORLD ACOUSTIC GROUP S.A. - 2019-01-09 - Chróstnik (dolnośląskie)
1. PROWADZENIE WYMIANY KORESPONDENCJI POPRZEZ DOKONYWANIE TŁUMACZEŃ TEKSTÓW Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO NA JĘZYK POLSKI I ODWROTNIE2. OPINIOWANIE POD WZGLĘDEM MERYTORYCZNYM I FORMALNO- PRAWNYM DOKUMENTÓW ZWIĄZANYCH Z PLANOWANIEM I REALIZACJĄ PROJEKTÓW BUDOWLANYCH3. UDZIAŁ W SPECJALISTYCZNYCH NADZORACH OBIEKTÓW BUDOWLANYCH4. DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO W MOWIE I PIŚMIE
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY W SZCZECINIE - 2020-07-14 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Działania marketingowe.
kontakt przez PUP - 2021-05-13 - Kalisz (wielkopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Poznań (wielkopolskie)
Specjalista do spraw kadr i płac/Księgowa KPiR
"Kancelaria Doradztwa Podatkowego Piotr Wróbel" Sp. z o.o. - 2019-09-26 - Tarnów (małopolskie)
zamawianie detali handlowych na potrzeby produkcji, utrzymanie kontaktów z obecnymi kontrahentami i pozyskiwanie nowych, budowanie długofalowych relacji z kontrahentami, rozliczanie faktur zakupu, wyszukiwanie najkorzystniejszych ofert, negocjowanie cen
"Anatol" Sp. z o.o. - 2019-01-29 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
prowadzenie urządzeń ewidencyjnych określonych w Zarządzeniu Ministra Sprawiedliwości z 03 marca 2016 roku w sprawie organizacji i zakresu działania sekretariatów oraz innych działów administracji w powszechnych jednostkach organizacyjnych prokuratury;wykonywanie wszystkich prac kancelaryjno biurowych i pomocniczych w sprawach prowadzonych przez prokuratorów w ramach ich ustawowych kompetencji oraz zleconych czynności formalnoprawnych przewidzianych w ustawach, jeżeli do ich wykonania nie jest uprawniony wyłącznie prokurator;wykonywanie czynności z zakresu administracji Prokuratora Rejonowego;prowadzenie korespondencji, redagowanie projektów pism;zapewnienie sprawnego obiegu wpływających i sporządzanych w prokuraturze dokumentów procesowych i innych pism oraz ich ewidencjonowanie i rejestrowanie;obsługa wszystkich urządzeń biurowych.
Prokuratura Okręgowa w Olsztynie - 2020-10-26 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie spraw związanych z zamówieniami publicznymi
J. Chodacki, A. Misztal MEDICA Sp. Jawna - 2019-03-06 - Lubin (dolnośląskie)
- ewidencja czynszowa lokali mieszkalnych, użytkowych, kasy- wystawianie faktur- analiza sald lokali, wundykacja- raporty kasowe- umowy najmu lokali użytkowych, dzierżawy
Nauczycielska Spółdzielnia Mieszkaniowa Sopot Dolny - 2021-04-30 - Sopot (pomorskie)
Obsługa urządzeń biurowych, kasy fiskalnej, prowadzenie dokumentacji szkoleniowej. Umowa o pracę na czas określony 3 m-ce.
kontakt przez PUP - 2017-12-18 - Piła (wielkopolskie)
Praca przy komputerze, obsługa, kodowanie i wystawianie faktur vat, paragonów
MAJSTER - Chorążakowie Sp. J. - 2018-01-26 - Leszno (wielkopolskie)
pozyskiwanie nowych dealerów, utrzymywanie dobrych relacji z obecnymi kontrahentami, rozliczanie się z wyników pracy
"Anatol" Sp. z o.o. - 2018-03-08 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
-Montaż płytek, wiązek kabli i modułów elektronicznych, dostarczanie komponentów do produkcji urządzeń elektronicznych,-Kontakt telefoniczny 512 093 413
JOB IMPULSE POLSKA SP. Z O.O. - 2016-02-10 - Tczew (pomorskie)
administrator sieci komputerowej , wdrażanie i opieka nad programem HETMAN
Zakład Produkcji Tektury i Opakowań Arkadiusz Cebula - 2018-11-30 - Młynary (warmińsko-mazurskie)
Aktywne poszukiwanie klientów, kompletacja dokumentów
kontakt przez OHP - 2018-04-17 - Sosnowiec (śląskie)
Praca na kasie, wykładanie towaru.
kontakt przez PUP - 2018-04-25 - Zabrze (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Zawiercie (śląskie)
nadzór nad opracowaniem dokumentacji w zakresie branży elektrycznej, prowadzenie rozliczeń mediów firmy,kontrola stanu technicznego i bieżący nadzór nad obiektami, szczególnie w zakresie systemów, instalacji i urządzeń elektrycznych, w tym pilnowanie terminów przeglądów technicznych, organizowanie i udział w tych przeglądach, uzgadnianie wszystkich zmian i ulepszeń z użytkownikami
Walcownia Metali Nieżelaznych "Łabędy" S.A. - 2019-04-10 - Gliwice (śląskie)
naprawa maszyn i urządzeń husqvarna, elektronarzędzi, dorabianie kluczy, zakuwanie węzy hydraulicznych , obsługa klienta, diagnoza i kosztorys maszyn i urządzeń, obsługa programu Optima, drukarki fiskalnej, terminala płatniczego,dbanie o porzadek stanowiska pracy
kontakt przez PUP - 2019-04-26 - Pińczów (świętokrzyskie)
Opracowanie zasad i procedur rekrutacji wewnętrznej i zewnętrznej; tworzenie i publikowanie ogłoszeń rekrutacyjnych w j. rosyjskim i polskim; przyjmowanie dokumentów kandydatów do pracy i dokonywanie ich selekcji w j. rosyjskim i polskim;-koordynacja spraw związanych z przyjazdem, zatrudnieniem i zakwaterowaniem pracowników z zagranicy
Tes Vies Viktoriia Viazova - 2018-02-09 - Gdańsk (pomorskie)
utrzymanie należnego porządku i higieny, segregacja i usuwanie odpadów. wynagrodzenie i wymiar etatu do uzgodnienia
116 Szpital Wojskowy z Przychodnia SPZOZ - 2019-10-09 - Opole (opolskie)
Sporządzanie list płac oraz wprowadzanie danych osobowych w programie WAPRO Gang Kadry i Płace; sporządzanie deklaracji podatkowych oraz dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do instytucji takich jak: ZUS, US, PFRON, SOD; sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy i zaświadczeń pracowniczych; prowadzenie administracji personalnej (teczki osobowe, karty wynagrodzeń , zasiłki chorobowe, ewidencja czasu pracy); pomoc w prowadzeniu rachunkowości spółki; prowadzenie ilościowej i wartościowej ewidencji gospodarki magazynowej; przygotowywanie rejestru płatności.
Stalmit Murzyła K. Murzyła M. spółka jawna - 2018-12-17 - Bełchatów (łódzkie)
nadzór i kontrola nad efektywnościa funkcjonowania zakładu produkcyjnego w zakresie produkcji,logistyki wewnętrznej,zakupów ,zamowień,przygotowywanie raportów KPI,prognoz,zestawień dot.produktywności,wygajności na produkcji,sporządzanie kalkulacji kosztów produkcji ,analizie odchyleń
STORTEBOOM Hamrol Sp. zo.o. - 2016-11-02 - Kotowo (wielkopolskie)
Obsługa klienta w zakresie sprzedaży mieszkań, prezentowanie oferty, kompleksowa opieka posprzedażowa, utrzymywanie bieżącego kontaktu z klientami, budowanie wizerunku firmy, przygotowywanie raportów z działów sprzedażowych. Praca w godz. 8.30-16.30 w Kołobrzegu, praca w soboty.
Firma Handlowo-Usługowa Adam Prajwocki (EURO GIPS) - 2018-03-02 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2019-01-28 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowanie, analiza i sprawdzanie dokumentacji przetargowej, pozyskiwanie podwykonawców, przygotowanie projektów umów dla podwykonawców
Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o. - 2018-05-09 - Zamość (lubelskie)