SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ Sztombergi oferta pracy Firma Odzieżowa "BARBARAS" Marcin Skowron
Stanowisko: SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: obsługa sklepu internetowego i strony internetowej, wprowadzanie artykułów do sprzedaży internetowej, nadzorowanie sprzedaży w sklepie internetowym, wdrażanie rozwiązań zwiększających efektywność sprzedazy online, realizowanie zamówień i przygotowywanie produktów do wysyłki oraz monitorowanie przesyłek, obsługa klientów w procesie sprzedaży w formie telefonicznej i e-mailowej
Data publikacji: 2019-03-20
Lokalizacja: Sztombergi (świętokrzyskie)
Pracodawca: Firma Odzieżowa "BARBARAS" Marcin Skowron
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:28-200 Sztombergi 100, powiat: staszowski, woj: świętokrzyskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa sklepu internetowego i strony internetowej, wprowadzanie artykułów do sprzedaży internetowej, nadzorowanie sprzedaży w sklepie internetowym, wdrażanie rozwiązań zwiększających efektywność sprzedazy online, realizowanie zamówień i przygotowywanie produktów do wysyłki oraz monitorowanie przesyłek, obsługa klientów w procesie sprzedaży w formie telefonicznej i e-mailowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sztombergi
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: świętokrzyskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: staszowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Staszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista sprzedaży internetowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.03.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
firma zajmuje się produkcją czapek dla dzieci i dorosłych
Nazwa pracodawcy: Firma Odzieżowa "BARBARAS" Marcin Skowron
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Staszowie
Adres pracodawcy:
28-200 Sztombergi 100, powiat: staszowski, woj: świętokrzyskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: świętokrzyskie
Powiat pracodawcy: staszowski
Gmina pracodawcy: Staszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Sztombergi
Numer budynku pracodawcy: 100
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Staszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista sprzedaży internetowej
Data dodania oferty pracy: 20.03.2019
Oferta pracy ważna do: 19.04.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 20.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 20.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prace ogólnobudowlane, roboty wykończeniowe.
kontakt przez PUP - 2016-12-01 - Janowo (warmińsko-mazurskie)
sprzedaż ofert turystycznych; godz. pracy 10-18; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 10-18; wysokość wynagrodzenia 3000 zł brutto lub do uzgodnienia w zależności od posiadanych kwalifikacji
Herkules Express Biuro Turystyczne - 2018-10-01 - Słupsk (pomorskie)
,
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Białystok (podlaskie)
W ZAWODZIE
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
Obsługa, rozliczanie automatów. Obsługa klientów korzystających z automatów, wypłaty z automatów.
Casino Sp. z o.o - 2017-08-04 - Gdańsk (pomorskie)
- Prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydatów. Pomoc w tworzeniu harmonogramu realizacji projektów rekrutacyjnych. Przygotowywanie i publikacja ogłoszeń o pracę oraz selekcja napływających aplikacji. Budowanie profili osobowościowych. Systematyczne zamieszczanie ofert pracy oraz ich efektywne pozycjonowanie. Planowanie, organizacja wyjazdów opiekunek do Niemiec. Prowadzenie, organizacja biura w Katowicach. Sporządzanie umów cywilnoprawnych. Prowadzenie kursów języka niemieckiego dla kandydatów na opiekunów dla osób starszych.- Wynagrodzenie: 2500 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe. Doświadczenie zawodowe NIE jest wymagane. Wymagana znajomość obsługi komputera oraz poruszania się w środowisku internetowym. Kontakt telefoniczny (7:30-16:30) (Tel. 32-456-07-70) lub e-mail: rybnik (at) royaljob.pl
ROYAL JOB AGENCJA PRACY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-03 - Katowice (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2019-01-02 - Warszawa (mazowieckie)
Usługi w zakresie kosmetyki- henna, wykonywanie zabiegów na twarz i ciało, zdobienie i pielęgnacja paznokci
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Sulejów (łódzkie)
Aktywne poszukiwanie klientów, budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami, monitorowanie aktywności konkurencji.
RADIX-BIS Sp. z o.o. - 2017-03-21 - Rotmanka (pomorskie)
Kierowanie zespołem sprzedawców, pozyskiwanie nowych klientów, necgocjowanie warunków handlowych, kontrola przebiegu współpracy z aktualnymi klientami, realizacja wizyt i opieka handlowa nad klientami, przygotowywanie ofert i umów handlowych, analiza rynku.Jedna zmiana:od 8:00-16:00
SAMDEX sp z o.o. - 2016-06-16 - Mielec (podkarpackie)
Główne obowiązki:• Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych• Realizowanie założonych planów sprzedażowych• Pozyskiwanie nowych członków Kasy• Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2018-04-17 - Wola (śląskie)
WPROWADZANIE FAKTUR I WYCIĄGÓW DO PROGRAMU KSIĘGOWEGO (PEŁNA KSIĘGOWOŚĆ), OBSŁUGA PROGRAMU PŁATNIK, PRZYGOTOWYWANIE DEKLARACJI PODATKOWYCH,PROWADZENIE AKT OSOBOWYCH, OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH.
GRANBAU MACHINE Sp. z o.o. - 2016-07-13 - Zawiercie (śląskie)
opracowanie propozycji i nadzorowanie realizacji strategii i planów marketingowych, rozpoznawanie i analizowanie potrzeb klientów, analizowanie czynników wywierających znaczący wpływ na poziom sprzedaży i prognozowanie popytu rynkowego na produkty i usługi
kontakt przez PUP - 2017-11-16 - Żyrardów (mazowieckie)
pielenie, wyrywanie chwastów, podlewanie terenów zielonych
kontakt przez PUP - 2016-11-29 - Rydzyna (wielkopolskie)
Do zakresu obowiązków należało będzie : tworzenie dokumentacji jakościowej, udział w udoskonaleniu procesów i opracowywanie działań podnoszących jakość, prowadzenie analizy niezgodności, określenie sposobów wykrywania i eliminowani niezgodności, analiza przyczyn powstających wad oraz wdrażanie działań korygujących, podnoszenie świadomości jakościowej pracowników.
KSM Poland Sp. z o.o. - 2017-07-11 - Legnica (dolnośląskie)
jw
BIO-OGRÓD-ZIELONE BUDOWNICTWO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-10 - Warszawa (mazowieckie)
OFERTA PRACY W RAMACH REFUNDACJI WYNAGRODZENIA, NAGRÓD I SKŁADEK ZUS DLA BEZROBOTNYCH DO 30 ROKU ŻYCIA (art. 150 f ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy) ZAREJESTROWANYCH W TUTEJSZYM URZĘDZIE PRACY.Praca biurowa, przygotowywanie ofert sprzedaży, doradztwo techniczne, negocjacje z dostawcami.Wykształcenie min. średnie, prawo jazdy kat. "B".
PIVEXIN TECHNOLOGY Sp. z o.o. - 2018-02-05 - Babice (śląskie)
Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.
SHELL POLSKA SP Z O. O. Oddział w Krakowie - 2017-07-21 - Kraków (małopolskie)
- SAVOIR Agencja Pracy Tymczasowej Sp. z o.o. należąca do Savoir Group, działająca na terenie całego kraju, wspierająca firmy zagraniczne jak i krajowe w zakresie rekrutacji stałych oraz pracy tymczasowej poszukuje kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. Rekrutacji. Miejsce pracy: Katowice. Region: śląskie.- Opis stanowiska: Rekrutacja pracowników tymczasowych na stanowiska niższego szczebla, Budowanie i aktualizowanie bazy kandydatów, Aktywne poszukiwanie kandydatów do pracy, Bieżąca obsługa klienta i realizacja planu zatrudnienia, Budowanie dobrych i długoterminowych relacji z klientem, Nadzorowanie zmian i koordynacja zlecenia, Terminowa i prawidłowa obsługa zleceń rekrutacyjnych przyjmowanych od klientów.- Firma oferuje: Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, System premiowy powiązany z wynikami pracy, Możliwość awansu, Pracę w zespole w dynamicznie rozwijającej się firmie, Prywatną opiekę medyczną. - Wynagrodzenie: od 2350 do 2775 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie minimum średnie. Wymagane minimum roczne doświadczenie zawodowe w rekrutacji i selekcji pracowników. Wymagana znajomość podstawowych zagadnień Prawa Pracy. Samodzielność i nastawienie na cel. Bardzo dobra organizacja pracy. Dobra znajomość MS Office (Word, Excel, Power Point). Szeroka wiedza na temat metod i procesów rekrutacyjnych. Dodatkowym atutem będzie: Miejsce zamieszkania Katowice, Doświadczenie w obsłudze klienta, Prawo jazdy kategorii B.
SAVOIR AGENCJA PRACY TYMCZASOWEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-04 - Katowice (śląskie)
Kompleksowa obsługa, koordynacja, realizacja, projektów eventowo-biznesowych, targów, wystaw-od briefu do realizacji. Kompleksowa obsługa, koordynacja i realizacja akcji marketingowych, przygotowywanie upominków reklamowych, budżetowanie i rozliczanie projektów eventowych, organizowanie imprez firmowych, opracowywanie materiałów reklamowo-promocyjnych, nadzór nad przebiegiem organizowanych eventów, budowa pozytywnego wizerunku firmy w kontaktach z klientami biznesowymi.
IteCom Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością - 2017-09-08 - Krotoszyn (wielkopolskie)
SPRZĄTANIE SAL LEKCYJNYCH, TOALET, POMIESZCZEŃ GOSPODARCZYCH, WYMAGANIAWYKSTZAŁCENIE PODSTAWOWOWE,
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Prowadzenie całokształtu zadań w oparciu o obwoiązujące przepisy oraz wewnętrzne uregulowania, spraw dotyczących: refundacji kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy ze środków Funduszu Pracy i PFRON ( Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych).
Powiatowy Urząd Pracy w Lubaniu - 2017-11-03 - Lubań (dolnośląskie)
Główne obowiązki:Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowychRealizowanie założonych planów sprzedażowychPozyskiwanie nowych członków KasyWspółudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-08-18 - Lubin (dolnośląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-02-05 - Warszawa (mazowieckie)
realizacja procesu przyjmowania i rozpatrywania reklamacjizapewnienie prawidłowego przebiegu procesu przyjmowania i rozpatrywania reklamacjiUmowa na okres próbny: 3 miesiące; godziny pracy: 7.00- 15.00Pracodawca oferuje: zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, możliwość zdobycia doświadczenia i podwyższenia kwalifikacji zawodowych, stabilną pracę w znanej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, dobrą atmosferę w pracy
Gino Rossi S.A. - 2017-09-08 - Słupsk (pomorskie)
-przygotowanie i obsługa administracyjna szkoleń, ustalenie planów realizacji szkoleń specjalizacyjnych, przygotowanie propozycji kadry dydaktycznej do przeprowadzenia szkoleń, przygotowanie propozycji placówek do odbycia staży związanych z organizacją kształcenia, współpraca z kierownikami szkoleń specjalizacyjnych, organizowanie naboru na specjalizacje-organizowanie i pzygotowanie egzaminów wstępnych, końcowych oraz prowadzenie dokumentacji związanej z posiedzeniami komisji kwalifikacyjnej i egzaminacyjnej- przygotowanie list obecnosci oraz dokumentacji szkoleń- sprawowanie nadzoru nad prowadzonymi szkoleniami- współpraca z Centrum Kształcenia Podyplomowego Pielęgniarek i Położnych w Warszawie- współpraca z osobami pracującymi w dziale kształcenia podyplomowego w zakresie realizacji zadań- pracownik jest zobowiązany do przestrzegania instrukcji w sprawie zarządzania i przetwarzania danych osobowych w systemie informatycznym w związku z prowadzoną bazą danych osób odbywających szkolenia- wykonywanie innych prac zleconych przez Przewodniczącą ORPiP a związanych z merytoryczną działalnością działu kształceania podyplomowegozgłoszenia kandydatów najpóźniej do dnia 14.08.2015 r.
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Łódź (łódzkie)
Monitorig dostepnych środków finansowych i funduszy europejskich, organizacja spotkań wewnetrznych z instytucjami naukowymi i partnerami przemysłowymi w trakcie przygotowywania dokumentacji aplikacyjnej, doradztwo przy sporządzaniu wniosków, weryfikacja projektów, informacja i doradztwo w zakresie mozliwości finansowania, potwierdzanie kwalifikowalności wydatków, organizowanie szkoleń z zakresu programów badawczych, opracowywanie dokumentacji związanej z realizacją projektów
kontakt przez PUP - 2016-09-29 - Częstochowa (śląskie)
jw
Gimnazjum nr 48 im. Jana Pawła II - 2016-07-18 - Warszawa (mazowieckie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-03-06 - Warszawa (mazowieckie)
wykonywanie prac pomocniczych na produkcji, a po przeszkoleniu również obsługa wtryskarek na poziomie podstawowym; godz. pracy 6-14, 14-22, 22-6; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 10-12 po wcześniejszym umówieniu telefonicznie
SAMOLEJ ZTS Sp. z o.o. Sp. k. - 2017-01-20 - Włynkówko (pomorskie)