SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ Spalice oferta pracy TELKA SPÓŁKA AKCYJNA
Stanowisko: SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ
Wynagrodzenie: od 3 349,3 PLN
Zakres obowiązków: Tworzenie ofert handlowych w oparciu o klienta, realizacja planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych klientów, klientów indywidualnych i biznesowych, negocjowanie umów i warunków handlowych, fakturowanie sprzedaży, raportowanie sprzedaży, przyjmowanie i ewidencja zamówień, obsługa reklamacji, aktywny wkład w tworzenie wizerunku firmy.
Data publikacji: 2019-03-28
Lokalizacja: Spalice (dolnośląskie)
Pracodawca: TELKA SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Warszawska 6, 56-400 Spalice, powiat: oleśnicki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Tworzenie ofert handlowych w oparciu o klienta, realizacja planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych klientów, klientów indywidualnych i biznesowych, negocjowanie umów i warunków handlowych, fakturowanie sprzedaży, raportowanie sprzedaży, przyjmowanie i ewidencja zamówień, obsługa reklamacji, aktywny wkład w tworzenie wizerunku firmy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 349,3 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Spalice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: oleśnicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Oleśnica
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista sprzedaży internetowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 349,3 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 29.03.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista sprzedaży internetowej (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 8)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
obsługa Comarch Oprima, znajomość rosyjskiego i angielskiego zaawansowany.
Nazwa pracodawcy: TELKA SPÓŁKA AKCYJNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Oleśnicy
Adres pracodawcy:
Warszawska 6, 56-400 Spalice, powiat: oleśnicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagania: staż pracy 8 miesięcy, obsługa COMARCH OPTIMA, znajomość języka rosyjskiego zaawansowany, angielski zaawansowany.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: oleśnicki
Gmina pracodawcy: Oleśnica
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Spalice
Ulica pracodawcy: Warszawska
Numer budynku pracodawcy: 6
Profil działalności pracodawcy: nr krs0000473817
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Oleśnicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista sprzedaży internetowej
Data dodania oferty pracy: 28.03.2019
Oferta pracy ważna do: 27.04.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 28.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 28.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Współpraca z ENERGA Centrum Usług Wspólnych w zakresie kadrowo-płacowymprzygotowywanie danych do sporządzania list płac z uwzględnieniem dodatków i potrąceń, przygotowywanie danych do dokumentacji ubezpieczeniowej ZUS RP7wprowadzenie i weryfikacja ewidencji czasu pracy, opisywanie faktur oraz innych dokumentów księgowych z obszaru kadrowo-płacowego, tworzenie i rozliczanie planów urlopowych, raportowanie z zakresu kadr i płac, archiwizacja dokumentów kadrowo-płacowych
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Gdańsk (pomorskie)
PROWADZENIE SPRAW KADROWYCH KLIENTÓW BIURA, W TYM NAWIĄZANIE STOSUNKU PRACY, WYSTAWIENIE SWIADECTWA PRACY, ZAWARCIE UMOWY ZLECENIA.PROWADZENIE SPRAW PŁACOWYCH KLIENTÓW BIURA, W TYM NALICZANIE WYNAGRODZEŃ, ROZLICZANIE ZASIŁKÓW, SPORZĄDZANIE RACHUNKÓW DO UMÓW ZLECEŃ, OBSŁUGA PŁATNIKA, WYSTAWIANIE PIT-ÓW.SKŁADANIE WNIOSKÓW I DEKLARACJI MIESIĘCZNYCH DO PFRON.
Kancelaria Podatkowo-Prawna Micramet Sp. z o.o. - 2018-07-03 - Rzeszów (podkarpackie)
Obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, dbanie o czystość i wystrój lokalu
kontakt przez PUP - 2018-10-11 - Bochnia (małopolskie)
obsługa sprzedazy zagranicznej (kraje UE)
FROZEN FOODS SP. Z O.O. z siedzibą w Łodzi - 2017-04-04 - Grabów (łódzkie)
Realizacja zadań zw. z organizacja szkoleń zawodowych
Podlaska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Białymstoku - 2016-04-27 - Białystok (podlaskie)
Pozyskiwanie nowych kontrahentów, obsługa realizacji zamówień, prowadzenie aktywnej sprzedaży i negocjacji cenowych, analiza dynamiki sytuacji rynkowej na rynku chińskim.
AMBER TRADING Sp. z o.o. - 2017-08-10 - Gdańsk (pomorskie)
.
"ROMOS " spółka z o.o. - 2017-05-23 - Gostyń (wielkopolskie)
Planowanie i realizacja zamówień. Zapewnienie terminowości dostaw materiałów. Ustalanie warunków zakupów. Prowadzenie negocjacji. Poszukiwanie alternatywnych dostawców i optymalizacja warunków zakupu. Współpraca z dostawcami na rynku krajowym.
MUSIAŁEK KAZIMIERZ PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO - HANDLOWE ,,EURO - KAM'' - 2019-03-14 - Wołczyn (opolskie)
Wykształcenie wyższe ekonomiczne, spec. finanse lub rachunkowość; staż pracy: min. 2 lata; komunikatywna znajomość jęz. angielskiego; praktyczne doświadczenie w zakresie: ewidencji faktur sprzedaży i rozrachunków, ewidencji wyciągów bankowych, przepisów regulujących proces odzyskiwania należności, rozrachunków; biegła obsługa komputera w zakresie Word, Excell, PowerPoint oraz internetu; praktyczna znajomość i umiejętność obsługi systemu Microsoft Dynamics AX lub systemu klasy ERP, mile widziana znajomość systemów hotelowych; prawo jazdy kat. B; Ponadto: umiejętność posługiwania się bazami danych do celów analitycznych, zdolność szybkiego uczenia się, dokładność i rzetelność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole; zakres zadań: ewidencja wyciągów bankowych w systemie ERP, ewidencja zapłat w systemie hotelowym, współpraca wewnętrzna w zakresie aktualizacji stanu należności przeterminowanych, bieżące kontakty z kontrahentami w zakresie realizacji płatności współpraca z Kancelarią Prawną w zakresie procedury prawnej odzyskiwania należności, współpraca z pozostałymidziałami Spółki, wykorzystanie wiedzy w zakresie rachunkowości, controllingu i finansów; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
HOTELE DIAMENT SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-08-03 - Gliwice (śląskie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowej, płacowej, obsługa programu PŁATNIK, programu kadrowego STREAMSOFT, prowadzenie dokumentacji związanej z PFRON
P.P.U.H. "BARBARA" Kurzelewscy i Niedźwiedź Sp.J. - 2015-12-28 - Człuchów (pomorskie)
Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów finansowych, pozyskiwanie nowych członków kasy, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa "Piast: - 2018-03-23 - Zamość (lubelskie)
Główne obowiązki: - przeprowadzanie kontroli stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego, rozmieszczenia podręcznego sprzętu gaśniczego i agregatów w Oddziale, w celu zapewnienia zgodnej z obowiązującymi przepisami ochrony przeciwpożarowej; - udział w odbiorach technicznych nowobudowanych, przebudowanych, remontowanych obiektów, pomieszczeń i urządzeń, w celu zapewnienia stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego; - prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży pożarowych dla nowo przyjmowanych funkcjonariuszy i pracowników, w celu zapoznania z zasadami posługiwania się sprzętem gaśniczym i przestrzegania przepisów przeciwpożarowych;- udział w opracowaniu oraz uaktualnianiu planów ochrony przeciwpożarowej nadzorowanych obiektów, w celu zapewnienia bezpieczeństwa osób i ochrony mienia;- opracowanie analiz dotyczących stanu ochrony przeciwpożarowej w Oddziale, w celu przekazania Komendantowi Oddziału oraz do Komendy Głównej Straży Granicznej; - przeprowadzanie ćwiczebnych alarmów pożarowych z udziałem współdziałających jednostek Państwowej Straży Pożarnej, w celu praktycznego przećwiczenia wymaganych zachowań funkcjonariuszy i pracowników na wypadek zagrożenia pożarowego; - opracowanie projektów decyzji, wytycznych i instrukcji regulujących zagadnienia ochrony przeciwpożarowej, w celu dokonania wymaganych uregulowań prawnych w Oddziale. Warunki pracy: - warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: konieczność przeprowadzania niektórych czynności poza stałym miejscem pracy; praca w godzinach ustalonych z przełożonym na podstawie harmonogramu pracy; - miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe (telefon, fax, kserokopiarka); stanowisko pracy znajduje się na czwartym piętrze; - możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi. Wykształcenie: - tytuł zawodowy inżyniera pożarnictwa lub ukończone w Szkole Głównej Służby Pożarniczej studia wyższe w zakresie inżynierii bezpieczeństwa w specjalności inżynieria bezpieczeństwa pożarowego.Wymagania niezbędne: - znajomość przepisów przeciwpożarowych; - umiejętność działania w sytuacjach stresowych; - umiejętność analitycznego myślenia, rozwiązywania problemów; - pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE. Wymagania dodatkowe: - posiadanie uprawnień specjalisty ds. bhp; - posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego; - posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy na stanowisku związanym z ochroną przeciwpożarową.Inne informacje: - Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). - Tylko kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni o kolejnym etapie selekcji. - Oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. "Wymagane dokumenty i oświadczenia" należy uwiarygodnić własnoręcznym podpisem. - Kandydat jest zobowiązany złożyć wszystkie dokumenty wskazane w pkt. "Wymagane dokumenty i oświadczenia", dokumenty wskazane w pkt. "Inne dokumenty" kandydat przedkłada dobrowolnie. - Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. - Proponowane wynagrodzenie brutto: minimum 1309,81 zł. - Mile widziana osoba o orzeczonym stopniu niepełnosprawności. - Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (32) 414 4139 lub (32) 414 4342.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2018-07-19 - Racibórz (śląskie)
Kontakt z klientem, pomoc klientom w zakresie internetowych produktów reklamowych, odpowiadanie na zapytania klienta, rozwiązywanie problemów klienta mailowo, telefonicznie oraz za pomocą komunikatora chat, współpraca z działem inżynierów w celu usprawnienia produktów
kontakt przez PUP - 2019-02-27 - Kraków (małopolskie)
opracowywanie strategii marketingu internetowego zorganizowanej części przedsiębiorstwa, wypracowanie wizerunku marki na rynku wschodnim za pośrednictwem mediów elektronicznych, przeprowadzanie badań rynku, zaplanowanie budżetu marketingu internetowego, współpraca z rosyjskojęzycznym zespołem firmy
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Łódź (łódzkie)
udział w organizowaniu systemu ochrony kompleksów, udział w składzie komisji nadzorujących realizacjędań w zakresie budowy, udział w pracach zespołu ds. analizy zagrożeń
21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu - 2018-04-23 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Wykonywanie prac związanych z poszukiwaniem i obsługą projektów, zawieranie umów, kontrola realizacji zobowiązań finansowych
NOVARO Sp. z o.o. - 2018-10-09 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Pozyskiwanie pracowników dla Firmy
Zakład Rem-Bud. "GIPS-SERVICE" - Gracjan Robert Staniszewski - 2017-12-04 - Zgierz (łódzkie)
Kontrola ostrzy przemysłowych, kontrola pakowania.
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Niwnica (opolskie)
wykonywanie prac budowlanych i instalacyjnych, obsługa maszyn budowlanych i prowadzenie pojazdów w ramach posiadanych uprawnień, przyjmowanie materiałów, sprawdzanie zgodności dostawy i przygotowanie dokumentacji magazynowej
kontakt przez OHP - 2018-03-29 - Sieradz (łódzkie)
jw.
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2018-10-24 - Warszawa (mazowieckie)
Zainteresowane osoby z profilem II powinny zgłosić się do swojego doradcy klienta po skierowanie do pracodawcy. Oferta pracy w ramach refundacji wynagrodzenia, nagród i składek ZUS dla bezrobotnych do 30 roku życia. Wykształcenie min.średnie, specjalność: handel, finanse, marketing. Minimum rok stażu pracy na podobnym stanowisku. Bardzo dobra znajomość j.angielskiego lub niemieckiego, znajomość programu Subiekt GT lub podobny, obsługa MS Office, prawo jazdy kat.B. przygotowywanie ofert handlowych. koordynowanie procesu zamówień-koordynacja procesu wysyłki towaru do klienta. obsługa bieżących klientów i pozyskiwanie nowych z rynku instalacji elektrycznych i komputerowych. Korespondecja handlowa z kontrahentami w Niemczech i Belgi. Przygotowanie szkoleń i prezentacji dla klientów.
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Rybnik (śląskie)
sprzedaż stacjonarna w markecie budowlanym, składanie zamówień, obsługa wykonawców, instalatorów, pisanie ofert.
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Staszów (świętokrzyskie)
przygotowywanie ofert przetargowych, prowadzenie dokumentacji dot. prowadzonych robót budowlanych, przygotowywanie dokumentacji odbiorowej, analiza dokumentacji projektowej
kontakt przez PUP - 2019-03-25 - Rekowo Górne (pomorskie)
j.w
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-04-29 - Warszawa (mazowieckie)
Aktywne poszukiwanie klientów; budowanie bazy klientów; obsługa przed, w trakcie i posprzedażowa; realizacja bieżących zadań; prowadzenie dokumentacji; przygotowywanie pionów sprzedażowych; wyjazdy w delegacje
OFFICE SUPPORT KRZYSZTOF WYLĄG - 2017-03-29 - Tąpkowice (śląskie)
- wykorzystywanie opisu stanowisk jako podstawy określenia procedury rekrutacji i wyboru instrumentów oceny kandydatów; - identyfikacja ograniczeń procesu rekrutacji - wewnętrznych i zewnętzrnych i ich wpływu na proces rejkrutacji; - przeprowadzanie procesu wyboru kandydatów; - współpraca z Działem Rekrutacji; - wspołpraca z klientem końcowym. Praca w godz.: 8-16. Proponowany okres zatrudnienia: 3 lata.
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Wrocław (dolnośląskie)
sporządzanie i kontrolę dokumentacji personalnej, rekrutację nowych pracowników, kontrolę umów dot. kosztów stałych, współpracę z biurem rachunkowym, przygotowanie zestawień oraz analiz dla użytkowników wewnętrznych.
Amwin SP. z o.o. Sp.k. - 2017-03-13 - Września (wielkopolskie)
profesjonalna obsługa klienta w oparciu o funkcjonujące standardy, realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i jakościowych, budowanie długotrwałych cełow i zapewnianie obsługi posprzedażowej klientom, raportowanie efektów pracy. Praca na pełen etat od poniedziałku do niedzieli w godzinach 9-21
PTI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-04 - Janki (mazowieckie)
Montaż konstrukcji reklamowych z rónego rodzaju emenentów lub prefabrykatów
kontakt przez PUP - 2018-08-27 - Łódź (łódzkie)
praca w terenie - sprzedaż towarów i promocja firmy
kontakt przez PUP - 2016-12-07 - Kraśnik (lubelskie)