SPECJALISTA/SPECJALISTKA DS. WSPARCIA KLIENTA Warszawa oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA/SPECJALISTKA DS. WSPARCIA KLIENTA
Wynagrodzenie: 3聽000 - 4聽000 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: - wsparcie metodyk贸w w przygotowywaniu szkole艅 j臋zykowych dla klient贸w biznesowych.- nadz贸r nad realizacj膮 um贸w z naszymi klientami i lektorami- bie偶膮cy kontakt z lektorami, s艂uchaczami i klientami- przygotowywanie zestawie艅, raport贸w i rozlicze艅- zarz膮dzanie bie偶膮c膮 dokumentacj膮
Data publikacji: 2020-08-17
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
- wsparcie metodyk贸w w przygotowywaniu szkole艅 j臋zykowych dla klient贸w biznesowych.- nadz贸r nad realizacj膮 um贸w z naszymi klientami i lektorami- bie偶膮cy kontakt z lektorami, s艂uchaczami i klientami- przygotowywanie zestawie艅, raport贸w i rozlicze艅- zarz膮dzanie bie偶膮c膮 dokumentacj膮
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na okres pr贸bny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: 3聽000 - 4聽000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracuj膮cych na tym stanowisku: + opieka medyczna
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA/SPECJALISTKA DS. WSPARCIA KLIENTA
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Warszawa
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: mazowieckie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m.st. Warszawa
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1465
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d:
pozostali specjali艣ci do spraw administracji i rozwoju
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: 3聽000 - 4聽000 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 17.08.2020
Wymagany zawody dla kandydat贸w na to stanowisko pracy:
Pozostali specjali艣ci do spraw administracji i rozwoju (wymagany sta偶 - [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 0, [cbop.i18n.stazSerializer.miesiace]: 6)
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: wy偶sze (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B2 - wy偶szy 艣rednio zaawansowany, w pi艣mie - B2 - wy偶szy 艣rednio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydat贸w: Program Excel
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
Wymagania: wykszta艂cenie wy偶sze, znajomo艣膰 programu MS Office, co najmniej 6 miesi臋cy do艣wiadczenia zawodowego, znajomo艣膰 j臋zyka angielskiego na poziomie B2.Obowi膮zki:- wsparcie metodyk贸w w przygotowywaniu szkole艅 j臋zykowych dla klient贸w biznesowych.- nadz贸r nad realizacj膮 um贸w z naszymi klientami i lektorami- bie偶膮cy kontakt z lektorami, s艂uchaczami i klientami- przygotowywanie zestawie艅, raport贸w i rozlicze艅- zarz膮dzanie bie偶膮c膮 dokumentacj膮
Wymagania odno艣nie sta偶u pracy:
[cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 0, [cbop.i18n.stazSerializer.miesiace]: 6
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
danePracodawcy_nip: 7010687344
danePracodawcy_regon: 367187830
Spos贸b aplikowania: za po艣rednictwem urz臋du
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Urz膮d Pracy Miasta Sto艂ecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Grochowska 171b, 04-111 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
danePracodawcy_kodPowiatu: 1465
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Warszawa
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0918123
Ulica pracodawcy: Grochowska
Numer budynku pracodawcy: 171b
Oferta zg艂oszona przez: Urz膮d Pracy Miasta Sto艂ecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 1
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urz臋dzie pracy: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242290
Zaw贸d wykonywany przez pracownika:
pozostali specjali艣ci do spraw administracji i rozwoju
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 18.08.2020
Oferta pracy wa偶na do: 17.09.2020
Data udost臋pnienia oferty pracy: 18.08.2020
Data przyj臋cia oferty pracy: 17.08.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?bb2ef3e1938476fc862f9cc3fd8bbb3b
Podobne oferty pracy
t艂umaczenie materia艂贸w otrzymanych od kontrahenta na j臋zyk ukrai艅ski, szkolenie w j臋zyku ukrai艅skim konsultant贸w z Ukrainy, t艂umaczenie scenariuszy rozm贸w konsultant贸w na j臋zyk ukrai艅ski, szkolenie konsultant贸w z zakresu obs艂ugi infolinii na rzecz linii lotniczych.
Call Connect Sp. z o.o. - 2020-11-13 - Warszawa (mazowieckie)
1. Prowadzenie indywidualnych konsultacji z zakresie praktyk zawodowych z osobami bez zatrudnienia, biernymi zawodowo, zagro偶onymi wykluczeniem spo艂ecznym, osobami z niepe艂nosprawno艣ci膮.2. Organizacja spotka艅 z pracodawcami.3. Organizacja praktyk u wybranych pracodawc贸w.4. Opieka nad praktykami i 艣cis艂a wsp贸艂praca z pracodawcami.5. Prowadzenie dokumentacji zwi膮zanej z konsultacjami indywidualnymi.6. Wsp贸艂praca przy rekrutacji uczestnik贸w do projektu.7. Organizacja i wsp贸艂prowadzenie dodatkowych form wsparcia przewidzianych w projekcie.8. Wypracowanie rezultat贸w projektu w zakresie reintegracji zawodowej i efektu zatrudnienia uczestnik贸w projektu.9. Przygotowywanie informacji do sprawozda艅 okresowych.10. 艢cis艂a wsp贸艂praca z kadr膮 projektu w zakresie aktywizacji spo艂eczno-zawodowej uczestnik贸w.11. Archiwizacja dokumentacji projektu.12. Inne czynno艣ci zwi膮zane z zadaniami projektu zlecone przez zwierzchnika.Wymagane dokumenty: Obowi膮zkowe:- 呕yciorys zawodowy (CV) i list motywacyjny,- Podanie o przyj臋cie na stanowisko obj臋te naborem,- Kserokopie dokument贸w potwierdzaj膮cych posiadanie wymaganego wykszta艂cenia,- Kserokopie dokument贸w potwierdzaj膮cych posiadanie wymaganego do艣wiadczenia zawodowego,- Kserokopie dokument贸w potwierdzaj膮cych posiadanie wymaganego do艣wiadczenia,- O艣wiadczenie o posiadaniu obywatelstwa pa艅stwa cz艂onkowskiego UE, - O艣wiadczenie o niekaralno艣ci, - O艣wiadczenie o posiadaniu zdolno艣ci do czynno艣ci prawnych i korzystaniu z pe艂ni praw publicznych, - O艣wiadczenie o nieposzlakowanej opinii w 艣rodowisku.Dodatkowe:- Kserokopie dokument贸w potwierdzaj膮ce wymagania, dodatkowe umiej臋tno艣ci zwi膮zane ze stanowiskiem, np. dokumenty potwierdzaj膮ce posiadane kwalifikacje i umiej臋tno艣ci niezb臋dne w pracy, na stanowisku obj臋tym naborem.Forma i termin sk艂adania ofert:1. Wymagane dokumenty nale偶y z艂o偶y膰 osobi艣cie lub przes艂a膰 do sekretariatu Wroc艂awskiego Centrum Integracji we Wroc艂awiu, ul. Strzegomska 49, w godz. 8:00-15:30.2. Dokumenty nale偶y z艂o偶y膰 w zamkni臋tej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nab贸r na stanowisko: Specjalista ds. wsp贸艂pracy z pracodawcami, w terminie do dnia 15.01.2020 r. do godziny 15.00.3. Informacja o wyniku naboru b臋dzie umieszczona na stronie internetowej Wroc艂awskiego Centrum Integracji - www.wci.wroclaw.pl 4. Aplikacje, kt贸re wp艂yn膮 do Wroc艂awskiego Centrum Integracji po terminie lub b臋d膮 niekompletne, nie b臋d膮 rozpatrywane.Inne informacje:1. Wybrane osoby spe艂niaj膮ce kryteria formalne naboru, zostan膮 powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. 2. Dane osobowe zbierane w celu realizacji procesu rekrutacji b臋d膮 przetwarzane przez okres trwania post臋powania rekrutacyjnego, nie d艂u偶ej jednak ni偶 2 miesi膮ce (przy czym w przypadku zatrudnienia dane te zostan膮 w艂膮czone do akt osobowych). 3. Po up艂ywnie okresu, o kt贸rym mowa w pkt. 2 dokumenty zostan膮 komisyjne zniszczone. Z czynno艣ci tej sporz膮dzony zostanie protok贸艂.Dodatkowych informacji udziela: Jadwiga G贸ralewicz jadwiga.goralewicz (at) wci.wroclaw.pl tel.: 71 782 35 14 w godz. 9:00-15:00. Oferta dost臋pna w sali C, E, A.
Wroc艂awskie Centrum Integracji - 2020-01-08 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
j.w.
Awans Sp. z o.o. - 2015-12-02 - Warszawa (mazowieckie)
Wykonywanie analizy rynku bran偶owego na terenie Ukrainy, Rosji, nawi膮zywanie i podtrzymywanie kontakt贸w z podmiotami maj膮cymi siedzib臋 w Rosji i na Ukrainie, budowanie korzystnego wizerunku firmy. Praca na terenie RP oraz delegacje - Ukraina.
kontakt przez PUP - 2018-02-26 - Jaros艂aw (podkarpackie)
refundacja cz臋艣ci koszt贸w poniesionych na wynagrodzenia do 30. roku 偶ycia
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - 艁owicz (艂贸dzkie)
zgodnie z programem sta偶u
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Olsztyn (warmi艅sko-mazurskie)
praca w bran偶y IT, 6 -mczny sta偶
kontakt przez OHP - 2016-05-19 - Kluczbork (opolskie)
prowdzenie kadr
AMIR Ciastkarnia-Cukiernia Adam Majchrzak - 2018-09-11 - Ryki (lubelskie)
Obszywanie firan i zas艂on, modelowanie firan i zas艂on, przyszywanie ta艣m i dekoracji do firan i zas艂on
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Mielec (podkarpackie)
planowanie, przygotowywanie oraz wdrazanie dzia艂a艅 marketingowych i PR we wsp贸艂pracy z Kierownikami Projektu oraz Dyrekcj膮,wdra偶anie oraz realizacja zaplanowanych promocji sprzeda偶y,organizacja wydarze艅,przygotowywanie materia艂贸w promocyjnych-katalogi, prezentacje, ulotki itp.wsp贸艂praca z zewnetrznymi dostawcami-grafikami, copywriterami, agencjami reklamowymi, producentami gad偶et贸w reklamowych itp.prowadzenie stron internetowych oraz profilu FB, wsp贸艂praca z mediami i pras膮 bran偶ow膮, koordynacja rocznego badania satysfakcji uczestnik贸w projekt贸w, dbanie o wizerunek firmy oraz przestrzeganie zasad Identyfikacji Wizualnej Instytucji, raportowanie i bie偶膮ca analiza wszystkich realizowanych dzia艂a艅
KUJAWSKIE CENTRUM KULTURY - 2019-08-05 - Inowroc艂aw (kujawsko-pomorskie)
Oferta sta偶u dla os贸b m艂odych (do 30 roku 偶ycia) pozostaj膮cych bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER)Wykszta艂cenie 艣rednie; znajomo艣膰 j. angielskiego lub niemieckiego; opracowywanie kompleksowych kampanii reklamowych; jedna zmiana; miejsce odbywania sta偶u: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-07-05 - Gliwice (艣l膮skie)
przygotowywanie ofert wycieczek i wczas贸w dla klient贸w, obs艂uga komputera
Agencja Turystyczna "AIR TRAVEL" Sp. Jawna W.艁askawiec, P.G膮siorowska - 2016-08-31 - Sosnowiec (艣l膮skie)
Udzia艂 w sporz膮dzaniu dokumentacji zwi膮zanych z przebiegiem zatrudnienia.
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Stasz贸w (艣wi臋tokrzyskie)
Szeroko rozumiana obs艂uga klient贸w, aktywne poszukiwanie nowych klient贸w, praca w biurze jak i w terenie, opracowywanie ofert dla klient贸w.
ELTRIM KABLE Sp z o.o. - 2017-06-19 - Ruszkowo (warmi艅sko-mazurskie)
realizacja zada艅 wynikaj膮cych z obowi膮zk贸w s艂u偶by BHP, kontrolowanie stanu BHP i opracowywanie instrukcji BHP, prowadzenie kontroli warunk贸w pracy, prowadzenie szkole艅 wst臋pnych, prowadzenie dokumentacji BHP
SCO-PAK S.A - 2016-04-12 - Che艂m (lubelskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Katowice (艣l膮skie)
praca na stanowisku specjalisty ds. uczniowskichpraca na umow臋 na czas okre艣lony na okres zast臋pstwa, praca jednozmianowaoferta dost臋pna w sali C
Zesp贸艂 Szkolno-Przedszkolny Nr 15 - 2017-09-14 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
obs艂uga klienta.Godziny pracy 9-17
Miros艂aw Mi艂aszewski Biuro Podr贸偶y i Ubezpiecze艅 - 2018-08-31 - Olsztyn (warmi艅sko-mazurskie)
dekretowanie i ksi臋gowanie dokument贸w; potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami; przygotowywanie przelew贸w bankowych i ksi臋gowanie wyci膮g贸w bankowych; przestrzeganie prawid艂owego obiegu dokument贸w ksi臋gowych; analiza i kontrola koszt贸w oraz ich optymalizacja w Sp贸艂ce; pomoc w sporz膮dzaniu sprawozda艅 finansowych zgodnie z Ustaw膮 o Rachunkowo艣ci oraz standardami MSSF; prowadzenie dokumentacji podatkowej, na kt贸r膮 sk艂adaj膮 si臋: ewidencja 艣rodk贸w trwa艂ych i warto艣ci niematerialnych i prawnych, ewidencja wyposa偶enia, ewidencja dokument贸w zakupu i sprzeda偶y VAT, karty przychod贸w pracownik贸w - zwane dalej "Ewidencjami"; bie偶膮ce 艣ledzenie zmian w przepisach dotycz膮cych podatku dochodowego od os贸b fizycznych i ZUS, dopracowanie do nich programu p艂acowo - kadrowego. Obs艂uga programu PC Biznes Kadry i P艂ace Streamsoft; Obliczanie wynagrodze艅 pracownik贸w i innych nale偶no艣ci wynikaj膮cych z Kodeksu Pracy oraz sporz膮dzanie listy p艂ac; prowadzenie spraw zwi膮zanych ze 艣wiadczeniami z ubezpieczenia spo艂ecznego(zasi艂ki chorobowe, opieku艅cze, macierzy艅skie, wychowawcze, rehabilitacyjne) oraz sporz膮dzanie miesi臋cznych zestawie艅 wyp艂aconych 艣wiadcze艅 na kartach zasi艂kowych; obliczanie oraz sporz膮dzanie miesi臋cznych zestawie艅 potr膮conego podatku dochodowego od os贸b fizycznych i przekazywanie do Urz臋du Skarbowego zaliczki na podatek dochodowy, wykonywanie innych, powierzonych przez prze艂o偶onych zada艅
LFC Sp贸艂ka z o.o. - 2016-04-19 - Czerwie艅sk (lubuskie)
Poszukujemy Kandydata do nowej inwestycji, realizowanej od podstaw, zajmuj膮cej si臋 produkcj膮 drzwi stalowych. PRIMA KL oraz VETREX nale偶膮 do GRUPY LIEBOT, lidera rynku stolarki we Francji.Opis stanowiska: Nadz贸r nad dokumentacj膮 oraz w艂a艣ciwym stanem technicznym maszyn, urz膮dze艅, instalacji oraz budynk贸wPlanowanie i nadzorowanie przegl膮d贸w, konserwacji, napraw maszyn i urz膮dze艅 przez firmy zewn臋trzneRealizacja planowanych prac - w pierwszym etapie samodzielnie lub/wraz z obs艂ug膮 maszyn i urz膮dze艅Utrzymanie ci膮g艂o艣ci pracy maszyn produkcyjnych, usuwanie bie偶膮cych awariiAnaliza przyczyn awarii oraz podejmowanie dzia艂a艅 prewencyjnych w celu zagwarantowania ci膮g艂o艣ci pracy maszyn i urz膮dze艅Optymalizacja koszt贸w utrzymania ruchuPlanowanie zakup贸w cz臋艣ci zamiennych i potrzebnych materia艂贸wProwadzenie szkole艅 technicznych dla operator贸wCo oferujemy:Prac臋 w firmie z Grupy Liebot, czo艂owego producenta stolarki otworowej we Francji,Uczestnictwo w dynamicznym rozwoju firmy,Mo偶liwo艣膰 rozwoju zawodowego w ramach Akademii Przyjazn膮 atmosfer臋 w miejscu pracyPakiet 艣wiadczenia medycznych i sportowychJe艣li interesuje Ci臋 oferta to koniecznie daj nam zna膰, bo szukamy ludzi takich jak Ty!!!Wy艣lij swoje cv na maila kariera (at) vetrex.eu i do艂膮cz informacjeWyra偶am zgod臋 na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie dla potrzeb niezb臋dnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustaw膮 z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. Nr 133, poz. 883).
VETREX SP. Z O.O. - 2018-01-24 - Tczew (pomorskie)
Organizacja i przygotowanie wysy艂ek w sklepie internetowym.
Ajchsztet Muzolf SOLLUX LIGHTING SP.J. - 2016-02-10 - Budzy艅 (wielkopolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-12-30 - Warszawa (mazowieckie)
Rozliczanie wp艂at, fakturowanie, kontakt z ksi臋gowo艣ci膮
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Krak贸w (ma艂opolskie)
Obs艂uga klienta. Ofertowanie, ska艂adanie zam贸wie艅.
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Pruszcz Gda艅ski (pomorskie)
Koordynowanie dzia艂a艅 zwi膮zanych z pozyskiwaniem 艣rodk贸w finansowych z zewn臋trznych 藕r贸de艂, wsp贸艂praca przy sporz膮dzaniu wniosk贸w o dofinansowanie. Wsp贸艂praca z firm膮 rozliczaj膮c膮 koszty c.o., prowadzenie spraw dot. reklamacji odczyt贸w i rozlicze艅 koszt贸w ogrzewania, sporz膮dzanie analizy koszt贸w c.o., weryfikacja mocy zam贸wionej dla potrzeb c.o. i c.w.u. Wprowadzanie danych w zakresie odczytu licznik贸w (woda, pr膮d, gaz) oraz sporz膮dzanie analiz w tym zakresie, przygotowywanie projekt贸w um贸w dotycz膮cych dzier偶awy i najmu. Aktualizacja map sytuacyjnych nieruchomo艣ci gruntowych, prowadzenie spraw dotycz膮cych 艣wiadectw efektywno艣ci energetycznej, prowadzenie rejestru szk贸d zg艂aszanych do ubezpieczyciela. Praca jednozmianowa w poniedzia艂ek w godz. 7.00-17.00, od wtorku do czwartku w godz. 7.00-15.00, w pi膮tek w godz. 7.00-13.00 w Bielsku-Bia艂ej.
KARPACKA SP脫艁DZIELNIA MIESZKANIOWA - 2018-01-10 - Bielsko-Bia艂a (艣l膮skie)
Pozyskiwanie odbiorc贸w lekkich konstrukcji aluminiowych, wsp贸艂praca z biurem i projektantami. Praca na pe艂ny etat, od poniedzia艂ku do pi膮tku w godzinach 8-17.
ZPUH Pawe艂 艁ukasiak i s-ka Sp贸艂ka Komandytowa - 2017-05-09 - Piast贸w (mazowieckie)
planowanie transport贸w, negocjacje z klientem, pozyskiwanie nowych klient贸w, rozliczanie kierowc贸w
"SAWDEL" Sp. z o.o. - 2016-11-29 - Nak艂o nad Noteci膮 (kujawsko-pomorskie)
OBS艁UGA SPRZ臉TU GRAWERSKIEGO, OBS艁UGA PROGRAM脫W GRAFICZNYCHWYMAGANIA: WYKSZTA艁CENIE ZAWODOWE, UMIEJ臉TNO艢膯 OBS艁UGI SPRZ臉TU GRAWERSKIEGO, MIN. 1,5 MIESI膭CA DO艢WIADCZENIA ZAWODOWEGO
kontakt przez PUP - 2018-08-02 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- Obs艂uga ksi膮偶ki nadawczej, obr贸bka dokument贸w spedycyjnych, archiwizacja, praca w programie transportowym, wystawianie faktur sprzeda偶owych, sprawdzanie faktur kosztowych, obs艂uga i przyjmowanie poczty wychodz膮cej i przychodz膮cej.- Wynagrodzenie: od 2800 z艂/brutto. Praca na umow臋 o prac臋 na pocz膮tek na okres pr贸bny do trzech miesi臋cy. Docelowo praca na sta艂e. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00 - do uzgodnienia. Wymagane wykszta艂cenie min. 艣rednie. Wymagane do艣wiadczenie zawodowe min. 2 lata na stanowisku asystenta do spraw ksi臋gowo艣ci lub specjalisty do spraw ksi臋gowo艣ci lub ksi臋gowego.
LENMAR SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 SP脫艁KA KOMANDYTOWA - 2017-10-31 - Katowice (艣l膮skie)
.
Pa艅stwowa Inspekcja Sanitarna MSWiA - 2019-10-25 - Warszawa (mazowieckie)