SPECJALISTA DS. WSPÓŁPRACY Z PRACODAWCAMI Wrocław oferta pracy Wrocławskie Centrum Integracji
Stanowisko: SPECJALISTA DS. WSPÓŁPRACY Z PRACODAWCAMI
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: 1. Prowadzenie indywidualnych konsultacji z zakresie praktyk zawodowych z osobami bez zatrudnienia, biernymi zawodowo, zagrożonymi wykluczeniem społecznym, osobami z niepełnosprawnością.2. Organizacja spotkań z pracodawcami.3. Organizacja praktyk u wybranych pracodawców.4. Opieka nad praktykami i ścisła współpraca z pracodawcami.5. Prowadzenie dokumentacji związanej z konsultacjami indywidualnymi.6. Współpraca przy rekrutacji uczestników do projektu.7. Organizacja i współprowadzenie dodatkowych form wsparcia przewidzianych w projekcie.8. Wypracowanie rezultatów projektu w zakresie reintegracji zawodowej i efektu zatrudnienia uczestników projektu.9. Przygotowywanie informacji do sprawozdań okresowych.10. Ścisła współpraca z kadrą projektu w zakresie aktywizacji społeczno-zawodowej uczestników.11. Archiwizacja dokumentacji projektu.12. Inne czynności związane z zadaniami projektu zlecone przez zwierzchnika.Wymagane dokumenty: Obowiązkowe:- Życiorys zawodowy (CV) i list motywacyjny,- Podanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem,- Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia,- Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego doświadczenia zawodowego,- Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego doświadczenia,- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa członkowskiego UE, - Oświadczenie o niekaralności, - Oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, - Oświadczenie o nieposzlakowanej opinii w środowisku.Dodatkowe:- Kserokopie dokumentów potwierdzające wymagania, dodatkowe umiejętności związane ze stanowiskiem, np. dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności niezbędne w pracy, na stanowisku objętym naborem.Forma i termin składania ofert:1. Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji we Wrocławiu, ul. Strzegomska 49, w godz. 8:00-15:30.2. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór na stanowisko: Specjalista ds. współpracy z pracodawcami, w terminie do dnia 15.01.2020 r. do godziny 15.00.3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Wrocławskiego Centrum Integracji - www.wci.wroclaw.pl 4. Aplikacje, które wpłyną do Wrocławskiego Centrum Integracji po terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.Inne informacje:1. Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. 2. Dane osobowe zbierane w celu realizacji procesu rekrutacji będą przetwarzane przez okres trwania postępowania rekrutacyjnego, nie dłużej jednak niż 2 miesiące (przy czym w przypadku zatrudnienia dane te zostaną włączone do akt osobowych). 3. Po upływnie okresu, o którym mowa w pkt. 2 dokumenty zostaną komisyjne zniszczone. Z czynności tej sporządzony zostanie protokół.Dodatkowych informacji udziela: Jadwiga Góralewicz jadwiga.goralewicz (at) wci.wroclaw.pl tel.: 71 782 35 14 w godz. 9:00-15:00. Oferta dostępna w sali C, E, A.
Data publikacji: 2020-01-08
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: Wrocławskie Centrum Integracji
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Strzegomska 49, 53-611 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. Prowadzenie indywidualnych konsultacji z zakresie praktyk zawodowych z osobami bez zatrudnienia, biernymi zawodowo, zagrożonymi wykluczeniem społecznym, osobami z niepełnosprawnością.2. Organizacja spotkań z pracodawcami.3. Organizacja praktyk u wybranych pracodawców.4. Opieka nad praktykami i ścisła współpraca z pracodawcami.5. Prowadzenie dokumentacji związanej z konsultacjami indywidualnymi.6. Współpraca przy rekrutacji uczestników do projektu.7. Organizacja i współprowadzenie dodatkowych form wsparcia przewidzianych w projekcie.8. Wypracowanie rezultatów projektu w zakresie reintegracji zawodowej i efektu zatrudnienia uczestników projektu.9. Przygotowywanie informacji do sprawozdań okresowych.10. Ścisła współpraca z kadrą projektu w zakresie aktywizacji społeczno-zawodowej uczestników.11. Archiwizacja dokumentacji projektu.12. Inne czynności związane z zadaniami projektu zlecone przez zwierzchnika.Wymagane dokumenty: Obowiązkowe:- Życiorys zawodowy (CV) i list motywacyjny,- Podanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem,- Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia,- Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego doświadczenia zawodowego,- Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego doświadczenia,- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa członkowskiego UE, - Oświadczenie o niekaralności, - Oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, - Oświadczenie o nieposzlakowanej opinii w środowisku.Dodatkowe:- Kserokopie dokumentów potwierdzające wymagania, dodatkowe umiejętności związane ze stanowiskiem, np. dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności niezbędne w pracy, na stanowisku objętym naborem.Forma i termin składania ofert:1. Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji we Wrocławiu, ul. Strzegomska 49, w godz. 8:00-15:30.2. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór na stanowisko: Specjalista ds. współpracy z pracodawcami, w terminie do dnia 15.01.2020 r. do godziny 15.00.3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Wrocławskiego Centrum Integracji - www.wci.wroclaw.pl 4. Aplikacje, które wpłyną do Wrocławskiego Centrum Integracji po terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.Inne informacje:1. Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. 2. Dane osobowe zbierane w celu realizacji procesu rekrutacji będą przetwarzane przez okres trwania postępowania rekrutacyjnego, nie dłużej jednak niż 2 miesiące (przy czym w przypadku zatrudnienia dane te zostaną włączone do akt osobowych). 3. Po upływnie okresu, o którym mowa w pkt. 2 dokumenty zostaną komisyjne zniszczone. Z czynności tej sporządzony zostanie protokół.Dodatkowych informacji udziela: Jadwiga Góralewicz jadwiga.goralewicz (at) wci.wroclaw.pl tel.: 71 782 35 14 w godz. 9:00-15:00. Oferta dostępna w sali C, E, A.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: zgodnie z Regulaminem Wynagradzania WCI
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. WSPÓŁPRACY Z PRACODAWCAMI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pośrednicy pracy i zatrudnienia
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Pozostali pośrednicy pracy i zatrudnienia
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem: 1. Obywatelstwo państwa członkowskiego UE.2. Nieposzlakowana opinia.3. Wykształcenie wyższe.4. Doświadczenie w pracy w obszarze współpracy z pracodawcami i pośrednictwa pracy oraz znajomość rynku pracy.5. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.6. Osoba kandydująca nie była prawomocnie skazana za przestępstwa przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karno-skarbowe.Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem: 1. Znajomość i przestrzeganie obowiązujących aktów prawnych związanych z wykonywaną pracą, a szczególnie:a) Ustawy o ochronie danych osobowych i RODO.b) Ustawy o zatrudnieniu socjalnym.c) Ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy.2. Mile widziane doświadczenie w pracy z osobami zagrożonymi wykluczeniem społecznym, zwłaszcza w zakresie prowadzenia szkoleń grupowych oraz konsultacji indywidualnych.3. Dobra znajomość obsługi komputera i programów (m.in. systemy operacyjne MS Windows, pakiet MS Office, Internet).4. Kreatywność, samodzielność i umiejętność podejmowania decyzji.5. Umiejętność pracy w zespole (zdolności interpersonalne), sumienność, rzetelność, dobra organizacja czasu pracy.
Nazwa pracodawcy: Wrocławskie Centrum Integracji
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Strzegomska 49, 53-611 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Obowiązkowe:- Życiorys zawodowy (CV) i list motywacyjny,- Podanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem,- Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia,- Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego doświadczenia zawodowego,- Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego doświadczenia,- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa członkowskiego UE, - Oświadczenie o niekaralności, - Oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, - Oświadczenie o nieposzlakowanej opinii w środowisku.Dodatkowe:- Kserokopie dokumentów potwierdzające wymagania, dodatkowe umiejętności związane ze stanowiskiem, np. dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności niezbędne w pracy, na stanowisku objętym naborem.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta, Godziny : 9-16
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Strzegomska
Numer budynku pracodawcy: 49
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pośrednicy pracy i zatrudnienia
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 08.01.2020
Data dodania oferty pracy: 08.01.2020
Oferta pracy ważna do: 15.01.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 08.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 07.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?3034fd064ad3dfd080e12562ba23de66
Podobne oferty pracy
Zgodnie ze stanowiskiem; Obsługa kontrahentów, wykonywanie ofert sprzedażowych, kontakt z klientami.
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Lublin (lubelskie)
PREZENTOWANIE OFERTY FIRMY NOWYM I DOTYCHCZASOWYM KLIENTOM, PRZYGOTOWANIE UMÓW ORAZ KOORDYNOWANIE ICH REALIZACJI, BUDOWANIE WIZERUNKU FIRMY NA RYNKU;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, OBSŁUGA KOMPUTERA I URZADZEŃ BIUROWYCH, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA CHIŃSKIEGO I ROSYJSKIEGO
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Szczecin (zachodniopomorskie)
pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi
kontakt przez PUP - 2016-10-17 - Bochnia (małopolskie)
przygotowanie wyrobów cukierniczych, do wypieku, sprzątanie stanowkiska pracy
kontakt przez PUP - 2019-03-22 - Dzierżązna (łódzkie)
Zadania wynikające z przepisów służby BHP
Miejski Zakład Komunalny Sp. z o.o. w Leżajsku - 2017-10-16 - Leżajsk (podkarpackie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-02 - Poznań (wielkopolskie)
-Kontakt z klientem dotyczący zamówień (telefoniczny, mailowy)-Zakładanie kartotek dla nowych towarów-Uzupełnianie kartotek o odpowiednie dane po ofertach z DMS-Wprowadzanie zamówień do systemu XL-Potwierdzanie zamówień-Wystawianie dokumentów WZ dla FV krajowych, FV WDT, WZ dla FV eksportowych-Wystawianie faktur krajowych, WDT, eksportowych-Wystawianie dokumentów transportowych -CMR, packaging list itp.-Wystawianie zleceń transportowych dla spedytorów-Wycena transportu u spedytorów i przewoźników-Przygotowywanie dokumentów celnych , kontakt z agencją celną-Bieżący kontakt z działem handlowym dotyczący zamówień i ofert-przyjmowanie zamówień, potwierdzanie zleceń w systemie, potwierdzanie zmian na życzenie klienta, wystawianie rachunków, dla działu wyrobów metalowych
SOR-DREW S.A. - 2020-07-15 - Świętochłowice (śląskie)
- Kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników, sporządzanie wszelkich umów o pracę, sporządzanie, wydawanie świadectw pracy, zaświadczeń i innych dokumentów dotyczących zatrudniania i wynagrodzeń pracowników, ustalanie uprawnień urlopowych i prowadzenie dokumentacji z tym związanej (karty urlopowe, plany urlopowe, ekwiwalent za urlop), prowadzenie ewidencji czasu pracy, prowadzenie wszelkiej dokumentacji ubezpieczeniowej /zgłoszenia i wyrejestrowania z ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych pracowników i członków ich rodzin jak również świadczeniobiorców Ośrodka Pomocy Społecznej/, raportów dla pracowników, wydawanie zaświadczeń dotyczących stosunku pracy na wniosek pracownika, współpracowanie i udzielenie pomocy pracownikom w zakresie składania wniosków o renty i emerytury do organu rentowego, przyjmowanie wniosków dotyczących wypłaty należnych, wynikających z przepisów prawa świadczeń pracowniczych, prowadzenie ewidencji obowiązkowych badań lekarskich pracowników i kontrola ich aktualności, k. prowadzenie ewidencji obowiązkowych szkoleń BHP i Ppoz pracownika oraz kontrola ich aktualności, i. rozliczanie pracowników z wykorzystanych dni urlopów wypoczynkowych oraz innych przerw w wykonywaniu pracy, w tym urlopów okolicznościowych, wychowawczych, itp. stosownie do przepisów Kodeksu Pracy, sporządzanie sprawozdań w zakresie dotyczących zatrudnienia pracowników, zgodnie z obowiązującymi przepisami i terminami, sporządzanie sprawozdań w zakresie spraw personalnych określonych przez odpowiednie przepisy prawa do Urzędu Statystycznego, w. okresowa analiza funduszu płac, przestrzeganie tajemnicy służbowej, y. wykonywanie innych czynności oraz poleceń służbowych Kierownika Ośrodka. Opracowywanie i aktualizowanie informacji o potrzebach kadrowych firmy oraz rekrutowanie i selekcjonowanie kandydatów do pracy.- Znajomość języka Ukraińskiego, Rosyjskiego, Białoruskiego jest wymagana do: tworzenia regulaminów organizacyjnych, prowadzenia rekrutacji pracowników z Rosji, Ukrainy, Białorusi oraz prowadzenia rozmów rekrutacyjnych.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 2 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe - Licencjat lub Magister. Wymagany 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy na podobnym stanowisku. Praktyczna znajomość przepisów z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych. Wymagane umiejętności sprawnego przygotowywania wszelkiej dokumentacji kadrowej, tj. umów, porozumień, zaświadczeń, świadectw pracy. Wymagana znajomość programów kadrowych. Wymagana biegła obsługa komputera w zakresie pracy biurowej (MS Office, Internet). Wymagane wysokie zdolności organizacyjne i odporność na stres. Wymagana odpowiedzialność, sumienność oraz duże zaangażowanie w wykonywanie obowiązków.
kontakt przez PUP - 2018-10-02 - Katowice (śląskie)
Pozyskiwanie klientów (również z zagranicy), utrzymywanie relacji z klientami. Do wynagrodzenia doliczana jest premia. Praca w godz. 7-15.
P.P.H.U."ABAT" Spółka Jawna Andrzej Janus, Roman Chocholski - 2018-08-02 - Wejherowo (pomorskie)
Zarządzanie obiegiem opakowań zwrotnych, nadzorowanie zgodności i terminowości realizowanych dostaw, inwentaryzacja opakowań zwrotnych, organizowanie eksportów poza Unię Europejską.
GRUPA PRODUCENTÓW WARZYW PRIMAVEGA SP. Z O.O. - 2020-06-29 - Wróblewo-Osiedle (mazowieckie)
Wg harmonogramu stażu
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Kraków (małopolskie)
- Telefoniczna i bezpośrednia obsługa Klienta,- Aktywna sprzedaż produktów szkoły,- Promocja i marketing szkoły, rekrutacja nowych Słuchaczy,- Pozyskiwanie kontaktów podczas prelekcji i spotkań z potencjalnymi Słuchaczami,- Dystrybucja materiałów reklamowych (plakatowanie, ulotkowanie).
Centrum Nauki i Biznesu "ŻAK" w Białymstoku - 2018-01-05 - Białystok (podlaskie)
3.Podstawowe obowiązki:1)pełnienie funkcji zastępcy Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych;2)zapewnienie ochrony fizycznej informacji niejawnych, w tym stosowanie środków ochrony fizycznej w Zarządzie;3)prowadzenie szkoleń podstawowych i uzupełniających w zakresie ochrony informacji niejawnych;4)opracowanie oceny stanu ochrony informacji niejawnych w Zarządzie;5)prowadzenie postępowań wyjaśniających okoliczności naruszenia przepisów o ochronie informacji niejawnych;6)realizowanie zadań związanych z ochroną informacji niejawnych podczas wykonywania umów lub zadań przez przedsiębiorców:- prowadzenie wykazu umów i zadań związanych z dostępem do informacji niejawnych realizowanych przez przedsiębiorców na rzecz Zarządu,-udział w opracowywaniu umów i instrukcji bezpieczeństwa przemysłowegodotyczących zlecania przedsiębiorcy wykonania umów lub zadańzwiązanych z dostępem do informacji niejawnych,7) opiniowanie minimalnych wojskowych wymagań organizacyjno-użytkowych w zakresie bezpieczeństwa fizycznego pomieszczeń przeznaczonych do przetwarzania informacji niejawnych,
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2018-01-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
audyt procedur odpowiedzialność za cele dotyczące wydajności, jakości i pokrycia analiza danych, znajdowanie luk, rekomendowanie rozwiązań biznesowych i optymalizacja procesów przeprowadzanie analizy przyczyn źródłowych i identyfikacja ograniczeń, dokumentowanie wszelkich problemów Szkolenie i mentoring nowych pracowników i innych współpracowników współdziałanie i komunikacja z innymi działami
AMAZON DEVELOPMENT CENTER POLAND SP. Z O.O. - 2019-05-23 - Gdańsk (pomorskie)
Wykształcenie wyższe techniczne lub średnie techniczne, kierunek/specjalność: inż. budownictwa lub technik budownictwa, staż pracy minimum 5 lat w eksploatacji lub nadzorze, uprawnienia/umiejętności: uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. Ogólny zakres obowiązków: monitorowanie i analiza zużycie mediów, nadzór na gospodarką cieplną, wodno- kanalizacyjną, ciepłej wody użytkowej, ciepła technologicznego, wentylacji, klimatyzacji, gazami medycznymi. Kontakt z pracodawcą telefoniczny.
kontakt przez PUP - 2020-07-02 - Rybnik (śląskie)
Sprzedaż ubezpieczeń
Michalski Wiesław 1.Michalski Motors 2.Autopol - 2017-09-22 - Płock (mazowieckie)
Robotnik gospodarczy
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: obsługa klienta krajowego i międzynarodowego-logistyczna obsługa zamówień, konwersacja w języku angielskim, prowadzenie korespondencji obcojęzycznej, wystawianie dokumentów magazynowych, fakturowanie, ofertowanie, WYMAGANIA: znajomość pakietu MS Office, dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, wykształcenie średnie/wyższe; Oferta przeznaczona jest dla osób zarejestrowanych w PUP w Lublińcu, posiadających II profil pomocy, w wieku do 30 roku życia. Osoby zainteresowane ofertą oraz spełniające wymagania mogą zgłaszać się po skierowanie na rozmowę z pracodawcą u doradców klienta.
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Psary (śląskie)
profesjonalna obsługa infolinii handlowej, wsparcie działań sprzedażowych w efektywnym poszukiwaniu nowych klientów, podtrzymywanie relacji handlowej (mailowej oraz telefonicznej) z obeznymi klientami firmy
P.P.H.U. "A-M" s.c. Andrzej Domin, Grzegorz Domin - 2016-10-31 - Jaworzno (śląskie)
Prowadzenie dokumentacji HAACAP
NATMAR SP. Z O.O. - 2016-06-13 - Połczyno (pomorskie)
kontakt z klientami ze wschodu. Praca na pełen etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30-16:30
Super Power Sp. z o.o. - 2017-05-22 - Pęcice (mazowieckie)
Obsługa i nadzór finansowo-ksiegowy projektów zielonej szkoły, zakupow wspólnych, dokonywanie przelewów wynikających z zobowiązań, rozliczanie podatku VAT, sporządzanie sprawozdań, ewidencja ilościowo-wartościowa środków trwałych
Mazowiecki Zespół Parków Krajobrazowych - 2020-11-13 - Otwock (mazowieckie)
Do zadań magazyniera należy kontrola jakości i ilości towaru przyjmowanego i wydawanego, rozmieszczanie towarów w magazynie, dokonywanie na bieżąco inwentaryzacji towaru. Magazynier musi dbać o towar, który znajduje się pod jego opieką i chronić go przed pożarem, kradzieżą, zalaniem, szkodnikami, zepsuciem i zniszczeniem.
Verso Group Sp. z o.o. - 2017-10-30 - Komorniki (wielkopolskie)
Prowadzenie sprzedaży internetowej, zagranicznej głownie na terenie Niemiec, koordynowanie wysyłek zamówionego towaru na rynku polskim i niemieckim
Werth-Holz Spółka Akcyjna - Zakład Produkcyjny Pszczew - 2016-06-02 - Pszczew (lubuskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Warszawa (mazowieckie)
-sprzedaż produktów firmy, -doradztwo techniczne w zakresieoferowanych produktów, -przygotowywanie ofert handlowych orazprowadzenie rozmów handlowych, -współpraca oraz utrzymywaniepozytywnych relacji biznesowych z kontrahentami firmy,-pozyskiwanie nowych klientów dla firmy, -reprezentacja firmy narynku i w kontaktach z klientami, -negocjacje warunków handlowych zproducentami i dostawcami.
STALSERWIS-Network-Marketing - 2018-02-14 - Nakło (opolskie)
OBSŁUGA PRACOWNIKÓW W ZAKRESIE BIEŻACYCH SPRAW PRACOWNICZYCH
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Kaźmierzów (dolnośląskie)
oferta konkursowa, szczegóły na stronie: http://zpppcieszyn.biposwiata.pl/wiadomosci/2/lista/komunikaty
Zespół Poradni Psychologiczno-Pedagogicznych w Cieszynie - 2019-03-08 - Cieszyn (śląskie)
utzrymanie i rozwój systemów zarządzania jakością, postępowanie zgodnie z obowiązującymi zasadami HACCP, GMP, GHP, nadzór nad utrzymaniem aktuslnych procedur i standardów w zakładzie : GMP, GHP, HACCP, BRC, przeprowadzanie audytów wewnętrznych, utrzymanie standardów GMP, GHP, BRC w środowisku produkcyjnym, do podstawy wynagrodzenia doliczana jest premia kwartalna
Przedsiębiorstwo Handlu Zagranicznego Spółdzielni Mleczarskich "LACPOL" Sp. z o.o. - 2020-09-21 - Wolsztyn (wielkopolskie)
Wykonywanie pracy na kosztorysowych programach ofertowych okien PCV, wycena okien i drzwi, przygotowywanie rysunków produkcyjnych, zamawianie materiałów, koordynacja prac produkcyjnych
ALUMIC SPÓŁKA AKCYJNA - 2020-09-08 - Bielsk Podlaski (podlaskie)