SPECJALISTA SEKCJI KSIĘGOWOŚCI I ROZLICZEŃ PIONU GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO Koszalin oferta pracy Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej
Stanowisko: SPECJALISTA SEKCJI KSIĘGOWOŚCI I ROZLICZEŃ PIONU GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO
Wynagrodzenie: od 2 470 PLN
Zakres obowiązków: 1. bieżące i zgodne z dekretacją księgowanie dokumentów księgowych w programie komputerowym Ft - FK oraz jego bieżąca obsługa, 2. bieżące i prawidłowe prowadzenie ewidencji księgowej, sporządzanie wszelkich planów i sprawozdań dotyczących działalności pozabudżetowej i budżetowej, zakładowego funduszu świadczeń socjalnych oraz funduszu emerytów i rencistów Straży Granicznej, 3. kompletowanie i przygotowywanie dokumentów dotyczących zawierania umowy o pożyczkę ze środków zakładowego funduszu świadczeń socjalnych, 4. prowadzenie zbiorczego rejestru zakupu i sprzedaży VAT, terminowe rozliczanie Ośrodka z Urzędem Skarbowym z podatku od towaru i usług (VAT) poprzez sporządzanie deklaracji VAT 7, 5. przygotowywanie do organów podatkowych jednolitego pliku kontrolnego, zgodnie z obowiązującymi przepisami, 6. sporządzanie projektów rocznych planów oraz ostatecznych planów finansowych i ich korekt Funduszu Wsparcia Straży Granicznej oraz sprawozdań w tym zakresie, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, 7. realizacja czynności uporządkowania akt powstałych w Sekcji przed przekazaniem do właściwego archiwum
Data publikacji: 2019-07-11
Lokalizacja: Koszalin (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Marszałka Józefa Piłsudskiego 92, 75-531 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. bieżące i zgodne z dekretacją księgowanie dokumentów księgowych w programie komputerowym Ft - FK oraz jego bieżąca obsługa, 2. bieżące i prawidłowe prowadzenie ewidencji księgowej, sporządzanie wszelkich planów i sprawozdań dotyczących działalności pozabudżetowej i budżetowej, zakładowego funduszu świadczeń socjalnych oraz funduszu emerytów i rencistów Straży Granicznej, 3. kompletowanie i przygotowywanie dokumentów dotyczących zawierania umowy o pożyczkę ze środków zakładowego funduszu świadczeń socjalnych, 4. prowadzenie zbiorczego rejestru zakupu i sprzedaży VAT, terminowe rozliczanie Ośrodka z Urzędem Skarbowym z podatku od towaru i usług (VAT) poprzez sporządzanie deklaracji VAT 7, 5. przygotowywanie do organów podatkowych jednolitego pliku kontrolnego, zgodnie z obowiązującymi przepisami, 6. sporządzanie projektów rocznych planów oraz ostatecznych planów finansowych i ich korekt Funduszu Wsparcia Straży Granicznej oraz sprawozdań w tym zakresie, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, 7. realizacja czynności uporządkowania akt powstałych w Sekcji przed przekazaniem do właściwego archiwum
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 168
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 470 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
wynagrodzenie: 2470 zł brutto+ 5% premii regulaminowej + dodatek za wysługę lat
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA SEKCJI KSIĘGOWOŚCI I ROZLICZEŃ PIONU GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Koszalin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Koszalin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Koszalin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 470 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2019
Data zakończenia pracy: 31.10.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagania związane ze stanowiskiem pracy: wykształcenie minimum średnie, staż pracy min. 3 lata, min. 2 lata stażu pracy w księgowości, znajomość zagadnień i pojęć z zakresu rachunkowości i księgowości, znajomość przepisów dotyczących finansów publicznych, funduszu wsparcia, funduszu świadczeń socjalnych, itp., znajomość przepisów dotyczących podatku VAT, jednolitego pliku kontrolnego, kas rejestrujących, itp., obsługa komputera w zakresie pakietu Microsoft Office, umiejętność obsługi urządzeń biurowych, komunikatywność, kreatywność i umiejętność pracy w zespole, mile widziane: wykształcenie ekonomiczne
Nazwa pracodawcy: Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Adres pracodawcy:
Marszałka Józefa Piłsudskiego 92, 75-531 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
dodatkowe informacje: wynagrodzenie: 2470 zł brutto+ 5% premii regulaminowej + dodatek za wysługę lat, praca w godz. 7:30 -15:30, szczegółowe informacje na temat oferty znajdują się na stronie www.cos.strazgraniczna.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Koszalin
Gmina pracodawcy: Koszalin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Koszalin
Ulica pracodawcy: Marszałka Józefa Piłsudskiego
Numer budynku pracodawcy: 92
Profil działalności pracodawcy: szkolenie funkcjonariuszy Straży Granicznej
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Data dodania oferty pracy: 11.07.2019
Oferta pracy ważna do: 19.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 11.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 11.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?697088eed86e05e54ad2a63335723c06
Podobne oferty pracy
Nawiązywanie oraz obsługa bieżących kontaktów z partnerami pochodzenia wietnamskiego, obsługa poczty elektronicznej z Wietnamu, budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku wietnamskim
kontakt przez PUP - 2018-01-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
do uzgodnienia
34 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2018-07-26 - Rzeszów (podkarpackie)
wykształcenie i doświadczenie bez znaczenia
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA ANETA KOPKA - 2017-03-29 - Krotoszyn (wielkopolskie)
Przygotowanie dok. transportowej do procesów zw. z realizacją zleceń (pakowanie, załadunek, wysyłka)współpraca z klientami i dostawcami w zakresie transportu, planowanie i koordynowanie dostaw produktów do klientów zgodnie z zamówieniamiwycena transportu do ofert dla klientaNadzór nad taborem firmowych busów w zakresie przeglądów, napraw, serwisuNadzór nad urządzeniami podlegającymi pod UDT
"INTOP" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-06-17 - Rychtal (wielkopolskie)
- Aktywne doradztwo produktowe: -Dbanie o wygląd ekspozycji produktowej - - Montaż i uzupełnianie materiałów reklamowych-Zatowarowwywanie półek zgodnie ze standardami merchandisingowymi -Dbałość o relacje z personelem placówki handlowej -Raportowanie dostępności produktów i sporządzanie
JET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-16 - Żory (śląskie)
poszukiwanie nowych odbiorców, kontakt z klientem, obsługa sprzedaży, działania marketingowe.
DKSM MIROSŁAW HAŁDYS SP. komandytowa - 2017-10-09 - Świdnica (dolnośląskie)
Obsługa systemów ubezpieczeniowych, szkolenia, ofertowanie, rozmowy telefoniczne z klientem, obsługa klienta, wystawianie polis.
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
Color Trading Sp zoo - 2016-04-04 - Warszawa (mazowieckie)
Charakter pracy:1.inspirowanie działalności kulturalnej w zakresie jej upowszechniania,2.pomoc w przygotowaniu i organizacji imprez kulturalnych i sportowych3.przygotowywanie planów działań, scenariuszy, kosztorysów,4.inicjowanie współpracy z innymi podmiotami; w tym z instytucjami sektora pozarządowego5.tworzenie materiałów promocyjnych,6. obsługa profilu społecznościowego, strony wwwWarunki pracy:1.Miejsce pracy: Gminny Ośrodek Kultury Sportu i Rekreacji im. St. Muchy, ul. Sportowa 7, 83-230 Smętowo Graniczne2.Praca na umowę o pracę, w wymiarze 1 etatu3.Praca od wtorku do soboty oraz w razie potrzeby w niedziele i święta.4.Termin rozpoczęcia pracy: 20 marca 2019 roku5.Wynagrodzenie zasadnicze 2 400,00 zł + dodatek za wysługę latWymagane dokumenty:1. list motywacyjny.2.Informacje o których mowa w art. 221 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1666), tj. imię (imiona) i nazwisko, imiona rodziców, data urodzenia, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia. Dane te mogą mieć kształt dowolnego dokumentu, np. CV. Kandydat może dobrowolnie podać dane dodatkowe, inne niż przewidziane Kodeksem Pracy. 3. inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach W przypadku chęci wzięcia udziału w przyszłych procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez GOKSiR, prosimy o zawarcie klauzuli w dokumentach aplikacyjnych (np. w CV) o następującej treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Gminny Ośrodek Kultury, Sportu i Rekreacji w Smętowie Granicznym dla celu realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych. W przypadku braku powyższej klauzuli, dokumenty aplikacyjne zostaną usunięte w terminie 3 miesięcy od zakończenia procesu rekrutacyjnego. Składanie dokumentów:Gminny Ośrodek Kultury, Sportu i Rekreacji, 83-230 Smętowo Graniczne, ul. Sportowa 7; z dopiskiem Dotyczy naboru na stanowisko specjalisty ds. upowszechniania kultury ; lub dostarczyć do sekretariatu Ośrodka w nieprzekraczalnych terminie do 6 marca 2019 r. Szczegółowych informacji udziela GOKSiR pod nr tel. (58) 561-90-97; e-mail: dyrektor (at) goksirsmetowo.plPod wskazanym adresem otrzymają Państwo informacje oraz szczegółowy zakres obowiązków.Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych dostępna jest pod adresem: http://goksirsmetowo.pl/osrodek/ochrona-danych-osobowych/ oraz w siedzibie Gminnego Ośrodka Kultury, Sportu i Rekreacji, ul. Sportowa 7, 83-230 Smętowo Graniczne.
GMINNY OŚRODEK KULTURY, SPORTU I REKREACJI W SMĘTOWIE - 2019-03-06 - Smętowo Graniczne (pomorskie)
Aktywne poszukiwanie kandydatów, prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych,wraz z weryfikacją poziomu znajomości języka niemieckiego, przygotowywanie ofert, ogłoszeń i aplikacji, również w języku niemieckim, utrzymywanie stałegokontaktu z pracownikami, prace administracyjne, dbanie o dobry wizerunek firmy.
Premium Work Sp. z o.o - 2017-01-12 - Opole (opolskie)
•przygotowywanie ofert przetargowych zgodnie z ustawą „Prawo Zamówień Publicznych”,•sporządzanie pism wynikających z procedury przetargowej •kompleksowa obsługa postępowania przetargowego od momentu jego wszczęcia do podpisania umowy,•realizacja określonych celów sprzedażowych,•współpraca z działem handlowym i PH,•nawiązywanie i utrzymywanie relacji biznesowych z klientami firmy,•monitoring rynku zamówień publicznychOferujemy:•pracę w firmie o wiodącej pozycji na rynku w swojej branży,•możliwość rozwoju na danym stanowisku,•wynagrodzenie uzależnione od efektów pracy,•możliwość przystąpienia do programu Multisport,•miłą i przyjazną atmosferę pracy.
J. Chodacki, A. Misztal MEDICA Spółka Jawna - 2019-06-28 - Lubin (dolnośląskie)
obsługa klientówGodziny pracy 9-17
Mirosław Miłaszewski Biuro Podróży i Ubezpieczeń - 2019-06-12 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
obsługa prasy belującej ( przetwórstwo surowców wtórnych)
GOSPODARKA KOMUNALNA W BŁAŻOWEJ SP. Z O. O. - 2019-04-09 - Błażowa (podkarpackie)
Rozliczanie kosztów pośrednich i bezpośrednich działalności na poszczególne komórki organizacyjne oraz sporządzanie wewnętrznej sprawozdawczości kosztowej, bieżące analizowanie kont kosztów w układzie rodzajowym oraz rodzajów działalności i opracowywanie zasad ewidencji i ich rozliczania, sporządzanie informacji ekonomicznych niezbędnych do bieżącego zarządzania spółką oraz wdrażanie nowych rozwiązań analitycznych mających na celu usprawnienie procesu decyzyjnego,przygotowywanie analiz i raportów na wewnętrze potrzeby spółki (Zarządu, Rady Nadzorczej), sporządzanie kalkulacji kosztów planowanych i wykonanych wybranych zadań oraz obliczanie kosztów jednostkowych stosowanych procedur medycznych (wycena), uczestniczenie w przygotowywaniu rocznych planów finansowych; itp.
Centrum Medyczne im. dr. L. Rydygiera sp. zo.o. - 2017-06-02 - Łódź (łódzkie)
w/g stanowiska
ŚWIĘTOKRZYSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OHP W KIELCACH - 2019-05-16 - Kielce (świętokrzyskie)
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należała:realizacja działań sprzedażowych z zakresu branży budowlanej i wyposażenia wnętrzprzygotowanie ofert oraz umów handlowychkompletowanie dokumentów sprzedażowych pozyskiwanie nowych Klientów oraz współpraca z obecnymi Kontrahentamikoordynacja transportu i wysyłek towarów
A&K TRADERS Sp. z o. o. Sp. k. Wałcz - 2016-02-23 - Wałcz (zachodniopomorskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Warszawa (mazowieckie)
Firma produkująca części z tworzyw sztucznych i metalu dla przemysłu motoryzacyjnego i AGD poszukuje kandydata na stanowisko logistyka. Szczegółowe informacje do omówienia na rozmowie kwalifikacyjnej.
Emix Sp. J. Torbus - 2016-03-16 - Tychy (śląskie)
Podstawowe zadania i obowiązki na stanowisku:*efektywna sprzedaż usług szkoleniowych przez telefon*obsługa szkoleń*udzielanie informacji klientom w zakresie oferowanych usług,*pozyskiwanie nowych klientów przez telefon*koordynowanie świadczonych usług szkoleniowych,*zawieranie i podtrzymywanie pozytywnych relacji z klientami,*doradztwo dla klientów w zakresie oferowanych usług szkoleniowych*porządzanie i rejestrowanie zaświadczeń o ukończeniu szkolenia.praca w godz. 7-15 (możliwość delegacji)
Iwona Skrzypczak Centrum Szkoleniowo Techniczne - 2018-11-30 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
oferta subsydiowana
kontakt przez PUP - 2018-10-29 - Puck (pomorskie)
nawiązywanie bezpośrednich kontaktów z klientami, przygotowywanie ofert, koordynowanie procesów sprzedażowych, przyjmowanie zamówień, czuwanie nad prawidłowym funkcjonowaniem umów, zleceń, fakturowanie, sprzedaż produktów
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Mielec (podkarpackie)
•czynny udział w rozwiązywaniu zagadnień technicznych dotyczących utrzymania i eksploatacji wyposażenia mechanicznego obiektów;•utrzymywanie zakładanej dostępności obiektów wytwórczych poprzez planowanie przeglądów, remontów i modernizacji urządzeń mechanicznych z Kierownikiem Sekcji Eksploatacji oraz czynny w nich udział;•przyjmowanie, raportowanie i zgłaszanie powstałych awarii na obiektach hydroenergetycznych oraz nadzorowanie ich usunięcia;•organizacja i koordynacja prac brygady mechanicznej w ramach Sekcji Eksploatacji OWH-J;•nadzór i kontrola firm zewnętrznych obsługujących elektrownie i wykonujących prace na terenie elektrowni;•prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem w urządzenia, części zamienne i materiały niezbędne do bezawaryjnej pracy elektrowni,
ENEA WYTWARZANIE SP. Z O.O - 2016-10-12 - Jastrowie (wielkopolskie)
organizowanie i koordynowanie pracy zakładowej służby bhp; -prowadzenie doradztwa w zakresie obowiązujących przepisów i zasadbezpieczeństwa i higieny pracy; bieżące informowanie pracodawcy ostwierdzonych zagrożeniach zawodowych wraz z wnioskami zmierzającymido usuwania tych zagrożeń; - przygotowywanie ocen i analiz stanu bhp wzakładzie; - uczestniczenie w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadkówprzy pracy oraz chorób związanych z warunkami pracy, a także wopracowywaniu wniosków pro laktycznych; - udział w dokonywaniu ocenyryzyka zawodowego związanego z wykonywaniem określonych prac;
ELEMONT SP. Z O. O. - 2018-06-26 - Opole (opolskie)
SPORZĄDZANIE KALKULACJI CENOWYCH OFERTOWANYCH INWESTYCJI. PROWADZENIE UZGODNIEŃ TECHNICZNYCH Z KILENTAMI NA POTRZEBY OFERTY.PROWADZENIE UZGODNIEŃ TECHNICZNYCH Z PROJEKTANTEM. UCZESTNICTWO W WIZJACH LOKALNYCH I WYKONYWANIE OBMIARÓW. OFERUJEMY PRACĘ W DYNAMICZNIE ROZWIJAJACEJ SIE FIRMIE, PODNIESIENIE SWOICH KWALIFIKACJI.
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-PRODUKCYJNO-HANDLOWE NIWA JAN NIWA SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-04-03 - Ropczyce (podkarpackie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-01-29 - Warszawa (mazowieckie)
Kontakt z klientem zagranicznym, bieżąca obsługa biura.
Global P&P Management group LTD. - 2018-06-27 - Zabrze (śląskie)
• sprzedaż produktów i usług , udzielanie informacji o Spółce
"Uzdrowisko Lądek_Długopole" S.A - 2018-09-28 - Lądek-Zdrój (dolnośląskie)
-
Firma Usługowa "Pescar" Patryk Urban - 2016-05-12 - Kościerzyna (pomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-07-13 - Iława (warmińsko-mazurskie)
- ewidencja i księgowanie faktur kosztowych, faktur sprzedaży, wyciągów bankowych i raportów kasowych, operacji gospodarczych dotyczących środków trwałych,- uzgadnianie rozrachunków,- czynny udział w zamykaniu okresów obrachunkowych,- porzadkowanie dokumentów zgodnie z przyjętymi zasadami,- prowadzenie pełnej ewidencji ksiąg handlowych oraz książki przychodów i rozchodów.
Biuro Finansów i Rachunkowości HINZ Sp. z.o.o. - 2019-02-27 - Kościerzyna (pomorskie)