SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Lubin oferta pracy J. Chodacki, A. Misztal MEDICA Spółka Jawna
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: •przygotowywanie ofert przetargowych zgodnie z ustawą „Prawo Zamówień Publicznych”,•sporządzanie pism wynikających z procedury przetargowej •kompleksowa obsługa postępowania przetargowego od momentu jego wszczęcia do podpisania umowy,•realizacja określonych celów sprzedażowych,•współpraca z działem handlowym i PH,•nawiązywanie i utrzymywanie relacji biznesowych z klientami firmy,•monitoring rynku zamówień publicznychOferujemy:•pracę w firmie o wiodącej pozycji na rynku w swojej branży,•możliwość rozwoju na danym stanowisku,•wynagrodzenie uzależnione od efektów pracy,•możliwość przystąpienia do programu Multisport,•miłą i przyjazną atmosferę pracy.
Data publikacji: 2019-06-28
Lokalizacja: Lubin (dolnośląskie)
Pracodawca: J. Chodacki, A. Misztal MEDICA Spółka Jawna
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Przemysłowa 4a, 59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
•przygotowywanie ofert przetargowych zgodnie z ustawą „Prawo Zamówień Publicznych”,•sporządzanie pism wynikających z procedury przetargowej •kompleksowa obsługa postępowania przetargowego od momentu jego wszczęcia do podpisania umowy,•realizacja określonych celów sprzedażowych,•współpraca z działem handlowym i PH,•nawiązywanie i utrzymywanie relacji biznesowych z klientami firmy,•monitoring rynku zamówień publicznychOferujemy:•pracę w firmie o wiodącej pozycji na rynku w swojej branży,•możliwość rozwoju na danym stanowisku,•wynagrodzenie uzależnione od efektów pracy,•możliwość przystąpienia do programu Multisport,•miłą i przyjazną atmosferę pracy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lubin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lubiński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lubin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.07.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość Prawa Zamówień Publicznych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
umiejętność obsługi pakietu biurowego MS Office (WORD, EXCEL)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Inne] : •znajomość obsługi programu MS Office ze szczególnym uwzględnieniem arkusza kalkulacyjnego Excel,•zaangażowanie w wykonywanie obowiązków i aktywność w działaniu,•umiejętność organizacji pracy własnej oraz ustalania priorytetów,•nastawienie na zdobywanie nowej wiedzy i doświadczenia,•umiejętność pracy pod presją czasu,•umiejętność pracy w zespole,•komunikatywność,•odpowiedzialność,
Nazwa pracodawcy: J. Chodacki, A. Misztal MEDICA Spółka Jawna
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Adres pracodawcy:
Przemysłowa 4a, 59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: lubiński
Gmina pracodawcy: Lubin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lubin
Ulica pracodawcy: Przemysłowa
Numer budynku pracodawcy: 4a
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
Data dodania oferty pracy: 28.06.2019
Oferta pracy ważna do: 12.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 28.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 28.06.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?2af7381690102c088c799b4d26f1bada
Podobne oferty pracy
obsługa klienta, fakturowanie
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe AGRONAS Spółka z o.o. - 2016-09-15 - Koło (wielkopolskie)
kontrola stanu matryc i tłoczników, konserwacja, usuwanie awarii, naprawy, obsługa przyrządów
Flex HR Doradztwo Personalne Agencja Zatrudnienia Sp. z o.o. - 2017-08-21 - Ostaszewo (kujawsko-pomorskie)
sprawne i skuteczne odpowiadanie na mailowe zapytania klientów, jednocześnie zapewniając wysoki standard i jakość obsługi; dostarczanie informacji o usługach i możliwych rozwiązaniach w przypadku problemów, które mogą napotkać Klienci; zapewnienie pomocy i wsparcia w trakcie procesu składania zamówień, zwrotów lub wymian; identyfikowanie potrzeb klienta.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-01-30 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa systemu magazynowego Subiekt GT, firmy insert. Kontakt z klientami; administracja biurowa; wystawianie faktur; sporządzanie raportów stanu magazynowego; organizowanie pracy zespołu.
EXPOL 777 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-30 - Legionowo (mazowieckie)
Zapewnienie zgodnego z przepisami naliczania wynagrodzeń osób zatrudnionych.Sporządzanie deklaracji podatkowych, deklaracji PFRON i ZUS
UCMS Group Poland Sp. z o. o. - 2016-05-12 - Kielce (świętokrzyskie)
Obsługa maszyn budowlanych typu Panien używanych do stabilizacji gruntu dla potrzeb budowy dróg.Praca na terenie całego kraju.
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Kraków (małopolskie)
prowadzenie szkoleń bhp,tworzenie wymaganej dokumentacji wynikającej z przepisów bhp i prawa pracy, wykonywanie audytów bhp, tworzenie programów szkoleń, dokumentacji powypadkowej, usuwanie uwag pokontrolnych PIP, prowadzenie rejestrów bhp
BHPEX Wielgus Spółka Jawna - 2015-12-17 - Zielona Góra (lubuskie)
prowadzenie bazy kandydatóprowadzenie rekrutacji pracowników dla klientów w POlsce i za granicąpozyskiwqanie kandydatów do zatrudnienia
Human & Hunter Byliński S.J. - 2015-11-09 - Cieszyn (śląskie)
- przygotowanie polityki marketingowej usług/produktów firmy na rynek ukraiński - kontakt z klientami ukrainojęzycznymi- przygotowanie ofert handlowychUmowa o dzieło, przewidywany okres 02.05.2019-01.05.2022. System wynagradzania - miesięczny.
kontakt przez PUP - 2019-03-25 - Łódź (łódzkie)
OPIS STANOWISKA:– TWORZENIE UNIKALNYCH TEKSTÓW W POZYCJONOWANIU,– MONITORING I OPTYMALIZACJA PROWADZONYCH KAMPANII,– SKUTECZNE POZYCJONOWANIE STRON,– ANALIZA I RAPORTOWANIE POZYCJI SŁÓW KLUCZOWYCH W GOOGLE,– PLANOWANIE I REALIZACJA KAMPANII REKLAMOWYCH W GOOGLE ADWORDS,– KOREKTA I DZIAŁANIA NA RZECZ POPRAWY POZYCJONOWANIA,– POSZUKIWANIE I WDRAŻANIE NOWYCH ROZWIĄZAŃ Z ZAKRESU POZYCJONOWANIA.
SUNECO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-08 - Rzeszów (podkarpackie)
Pracując u nas będziesz odpowiedzialny jest za:
sprzedaż produktów z działu DAGD tj. akcesoria kuchenne, produkty do domu, kuchni i pielęgnacji urody (np. odkurzacze, żelazka, golarki, depilatory i wiele innych).
kompleksową obsługę Klienta według standardów firmy
realizację planów sprzedaży na jak najwyższym poziomie
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
Media Expert - 2016-10-07 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Znajomość i zamiłowanie do roślin, prace pielęgnacyjne rośllin, wspieranie i edukacja zespołu współpracowników w codziennej dbałości o krzewy i kwiaty na terenie ogrodu. Prac w systemie dwuzmianowym w godzinach 08.00-16.00, 12.00-20.00, proponowane wynagrodzenie 3500 zł - 5000 zł brutto.
Zieleń Plan Zbigniew Wolański - 2019-05-27 - Bolesławiec (dolnośląskie)
obsługa klienta stacjonarna , przygotowywanie ofert dla wykonawców,przyjmowanie faktur . poszukiwanie nowych firm wykonawczych.
KOSTA Sp. z o.o - 2017-03-09 - Opole (opolskie)
Utrzymanie ruchu maszyn i urządzeń produkcyjnych oraz linii technologicznych. Nadzór i codzienną kontrolę stanu technicznego urządzeń. Konserwację i wykonywanie przeglądów okresowych urządzeń zgodnie z instrukcjami obsługi. Prowadzenie zapisów jakości zgodnie z obowiązującymi procedurami. Modernizację maszyn i urządzeń.
PZ CORMAY S.A. - 2016-11-17 - Marynin (lubelskie)
Rozpoznawanie przyczyn oraz usówanie awarii hydraulicznych/mechanicznych w działaniu urządzeń oraz maszyn występujących na linii produkcyjnej, montaż instalacji rurowych w technologii: stal, PE, polipropylen, prowadzenie przeglądów prac konserwatorskich linii, modernizacja urządzeń istniejących na liniach, udział w montażach nowych linii produkcyjnych
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa bieżąca klientów odwiedzających placówkę firmy; obsługa interesantów zainteresowanych produktami finansowymi.
kontakt przez PUP - 2019-04-04 - Świdnica (dolnośląskie)
tworzenie materiałów marketingowych, przygotowanie treści promocyjnych, śledzenie trendów rynkowych, prowadzenie kont social media, obsługa sklepu internetowego
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "ŚWIETLIK" - MARIA JANISZEWSKA - 2018-06-21 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Załatwianie spraw kadrowo-płacowych, w tym obsługa pracowników cudzoziemców. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 316 20 71 w. 32.
WIELOBRANŻOWA SPÓŁKA PRODUKCYJNA MIROSŁAWICE Sp. z o.o. - 2016-10-19 - Mirosławice (dolnośląskie)
1. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z prowadzonymi inwestycjami; 2. Nadzorowanie prac budowlanych prowadzonych przez Wykonawców na rzecz Spółdzielni;3. Prowadzenie całokształtu spraw dotyczących stanu prawnego nieruchomości gruntowych i budynkowych zasobów Spółdzielni; 4. Współudział w pracach i czynnościach dotyczących wyodrębnienia lokali mieszkalnych i użytkowych; 5. Analiza i przygotowanie dokumentacji dotyczącej czasowego wejścia innych inwestorów na tereny Spółdzielni (np. infrastruktury osiedlowej);6. Udział w przeglądach okresowych i rocznych zasobów mieszkaniowych; 7. Udział przy opiniowaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej;8. Kompletowanie dokumentacji technicznej w rozbiciu na poszczególne obiekty i zadania; 9. W razie potrzeby, sporządzanie świadectw energetycznych dla nieruchomości znajdujących się w zasobach Spółdzielni; 10. Bieżące załatwianie korespondencji, przygotowanie informacji z realizacji inwestycji dla potrzeb Zarządu Spółdzielni; 11. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z wykańczaniem mieszkań według indywidualnych zapotrzebowań członków Spółdzielni; 12. Uczestniczenie w naradach koordynacyjnych związanych z działalnością inwestycyjną Spółdzielni; 13. Prowadzenie i kontrola inwestycji własnych Spółdzielni jako inspektor nadzoru; 14. Współudział przy przekazywaniu i przyjmowaniu do eksploatacji zrealizowanych zadań inwestycyjnych w Spółdzielczym budownictwie mieszkaniowym; 15. Czuwanie nad prawidłowym i terminowym realizowaniu przez wykonawców poszczególnych zadań inwestycyjnych i podejmowanie interwencji w przypadku opóźnień i zagrożeń prac budowlanych; 16. Dopilnowanie usunięcia zauważonych wad i nieprawidłowości wykonywanych robót oraz dokonywanie w tym zakresie niezbędnych interwencji; 17. Udział w podejmowaniu decyzji w porozumieniu z inwestorem zastępczym i użytkownikiem;18. Ponoszenie osobistej odpowiedzialności służbowej za pracę na powierzonym stanowisku wobec przełożonych (Prezesa Zarządu); 19. Wykonywanie innych nie wymienionych w zakresie czynności prac zleconych przez Prezesa Zarządu zgodnych z Kodeksem pracy.
Gostynińska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2019-07-23 - Gostynin (mazowieckie)
Praca w dziale płac, naliczanie wynagrodzeń, obsługa programu Płatnik
"SPOŁEM" WSS Warszawa Wola - 2019-04-04 - Warszawa (mazowieckie)
Promocja działań Państwowej galerii Sztuki w Sopocie: bezpośrednia i stała współpraca w tym zakresie z: mediami ogólnopolskimi, w tym specjalizującymi się w sztukach wizualnych, mediami lokalnymi, portalami internetowymi, innymi podmiotami funkcjonującymi w obszarze promocji działań wystawienniczych, pozyskiwanie środków pozabudżetowych na organizację działań podejmowanych przez PGS w ramach prowadzonej działalności statutowej, koordynacja innych działań powierzonych przez przez bezpośredniego przełozonego lub Dyrektora PGS, prowadzenie rejestru wydatków w zakresie udzielanych zamówień, konsultowanych każdorazowo z bezpośrednim przełozonym, systematyczne prowadzenie rozliczeń z zakupów gotówkowych i pobranych na ten cel zaliczek, stała współpraca z innymi samodzielnymi pracownikami PGS, w zakresie realizowanych przez nich działań statutowych.
Państwowa Galeria Sztuki w Sopocie - 2018-03-23 - Sopot (pomorskie)
Pomoc przy krojeniu materiału.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE ZAKŁAD KRAWIECKI "HUNTER" JERZY NIEMIEC, JANUSZ NIEMIEC S.C. - 2018-01-22 - Brzezówka (podkarpackie)
Przewóz osób. Praca na umowę o pracę w godz. 5-13:30, 13:30-21:00 na terenie powiatu kołobrzeskiego, również w soboty i niedziele.
USŁUGI TURYSTYCZNO-PRZEWOZOWE PIOTR WOJCIECHOWSKI - 2019-03-07 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
- weryfikacja składanych wniosków o udzielenie zamówienia publicznego, w tym sprawdzanie kompletności dokumentów określających przedmiot zamówienia publicznego dostarczonych przez komórki organizacyjne w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia,- przygotowywanie i rozstrzyganie postępowań przetargowych zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych,- opracowywanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dla przygotowywanych postępowań przetargowych,- aktualizowanie informacji publikowanych w Biuletynie Informacji Publicznej dotyczących zamówień publicznych,- prowadzanie dokumentacji zrealizowanych zamówień publicznych (archiwizacja) zgodnie z obowiązującymi przepisami, wytycznymi i regulacjami wewnętrznymi PR,- wykonywanie innych czynności, koniecznych dla prawidłowego przygotowania i przeprowadzenia postępowań o zamówienie publiczne, zleconych przez przełożonych.Umowa na okres próbny.Praca w systemie jednozmianowym.Kontakt kandydatów z pracodawcą: osobisty, tel. 71 77 31 521
Pogotowie Ratunkowe we Wrocławiu - 2019-08-23 - Wrocław (dolnośląskie)
Przyjmowanie i wydawanie materiałów z magazynu, prowadzenie dokumentacji magazynowej, zaopatrzenie zakładu w niezbędne narzędzia i materiały, prowadzenie ewidencji gospodarki samochodowej, organizacja i kontrola gospodarki paliwowej i samochodowej. Godziny pracy: 7.00-15.00
ZAKŁAD USŁUG WODNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-13 - Słupsk (pomorskie)
bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny zklientem indywidualnym, odpowiedzi na zapytania klientów, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-05-23 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa urządzeń oczyszczalni ścieków, prowadzenie prac naprawczych instalacji i urządzeń elektrycznych.Praca w godzinach 6-14, 14-22, 22-6.
Wałbrzyskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. - 2018-03-28 - Świebodzice (dolnośląskie)
Wyszukiwanie pracowników ze wschodu, przeprowadzanie rozmowy kwalifikacyjnej
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Białośliwie (wielkopolskie)
sprzedaż ofert turystycznych; godz. pracy 10-18; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 10-18; wysokość wynagrodzenia 3000 zł brutto lub do uzgodnienia w zależności od posiadanych kwalifikacji
Herkules Express Biuro Turystyczne - 2018-10-01 - Słupsk (pomorskie)
zgodnie z wnioskiem
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Skierniewice (łódzkie)