SPECJALISTA SEKCJI GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ I KWATERUNKOWEJ WYDZIAŁU TECHNIKI I ZAOPATRZENIA Krosno Odrzańskie oferta pracy NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ.
Stanowisko: SPECJALISTA SEKCJI GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ I KWATERUNKOWEJ WYDZIAŁU TECHNIKI I ZAOPATRZENIA
Wynagrodzenie: od 3 517,32 PLN
Zakres obowiązków: - uczestniczenie w opracowywaniu propozycji do planu zamówień publicznych w zakresie właściwości sekcji, w oparciu o propozycje podziału zamówień wg Wspólnego Słownika Zamówień wszystkich dokonywanych dostaw materiałów , sprzętu i usług oraz nad realizacją powyższego planu w celu właściwej realizacji zadań sekcji - prowadzenie Rejestru Zamówień Publicznych w celu kontroli wydatków do 14 000 Euro- analizowanie i kontrolowanie właściwego wykorzystywania środków pieniężnych w zakresie właściwości sekcji oraz sporządzanie na koniec miesiąca planu salda końcowego w celu prawidłowego wydatkowania przydzielonych środków finansowych - prowadzenie bieżącej analizy wydatków budżetowych w zakresie właściwości sekcji w ramach przydzielonych środków finansowych na dany rok kalendarzowy w celu zapewnienia prawidłowej realizacji planowanych zamierzeń- opracowywanie faktur w zakresie zadań wykonywanych w sekcji oraz opłaty za energię elektryczną , usługi komunalne, sprzęt kwaterunkowy , gospodarczy, przeciwpożarowy i środki do utrzymania czystości w celu zapewnienia terminowej realizacji zapłaty- kontrolowanie i przestrzeganie bieżących umów pod względem finansowym w celu prawidłowego ewidencjonowania dokumentacji i przestrzegania terminów rozliczeń finansowych- rejestrowanie faktur za wykonanie dostawy i usługi w celu zapewnienia terminowego i prawidłowego zapewnienia ewidencji księgowej prowadzonej w sekcji
Data publikacji: 2020-07-29
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Pracodawca: NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:POPRZECZNA 1, 66-600 Krosno Odrzańskie, powiat: krośnieński, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- uczestniczenie w opracowywaniu propozycji do planu zamówień publicznych w zakresie właściwości sekcji, w oparciu o propozycje podziału zamówień wg Wspólnego Słownika Zamówień wszystkich dokonywanych dostaw materiałów , sprzętu i usług oraz nad realizacją powyższego planu w celu właściwej realizacji zadań sekcji - prowadzenie Rejestru Zamówień Publicznych w celu kontroli wydatków do 14 000 Euro- analizowanie i kontrolowanie właściwego wykorzystywania środków pieniężnych w zakresie właściwości sekcji oraz sporządzanie na koniec miesiąca planu salda końcowego w celu prawidłowego wydatkowania przydzielonych środków finansowych - prowadzenie bieżącej analizy wydatków budżetowych w zakresie właściwości sekcji w ramach przydzielonych środków finansowych na dany rok kalendarzowy w celu zapewnienia prawidłowej realizacji planowanych zamierzeń- opracowywanie faktur w zakresie zadań wykonywanych w sekcji oraz opłaty za energię elektryczną , usługi komunalne, sprzęt kwaterunkowy , gospodarczy, przeciwpożarowy i środki do utrzymania czystości w celu zapewnienia terminowej realizacji zapłaty- kontrolowanie i przestrzeganie bieżących umów pod względem finansowym w celu prawidłowego ewidencjonowania dokumentacji i przestrzegania terminów rozliczeń finansowych- rejestrowanie faktur za wykonanie dostawy i usługi w celu zapewnienia terminowego i prawidłowego zapewnienia ewidencji księgowej prowadzonej w sekcji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|22
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 517,32 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie : 3517,32 zł + dodatek za wysługę lat ( od 5% do 20% )
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA SEKCJI GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ I KWATERUNKOWEJ WYDZIAŁU TECHNIKI I ZAOPATRZENIA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Krosno Odrzańskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 08
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: krośnieński
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0802
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Krosno Odrzańskie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 517,32 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera (pakiet MS Office)
wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne : Wykształcenie wyższePrawo jazdy kat. B1 rok pracy w księgowościZnajomość obsługi komputera, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, dokładność, systematyczność, umiejętność analitycznego myślenia, kreatywnośćWymagania pożądane :Wykształcenie wyższe ekonomiczne1 rok pracy w administracjiobsługa programów finansowo - księgowych wiedza z zakresu księgowosci
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 1
Nazwa pracodawcy:
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ.
danePracodawcy_nip: 9261016080
danePracodawcy_regon: 970598756
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim
Adres pracodawcy:
POPRZECZNA 1, 66-600 Krosno Odrzańskie, powiat: krośnieński, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Cv, list motywacyjny, oświadczenie o niekaralności, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych , oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, kopie dokumentów potwierdzających niezbędne kwalifikacje kandydata oraz wykształcenie i doświadczenie zawodowe
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 08
Powiat pracodawcy: krośnieński
danePracodawcy_kodPowiatu: 0802
Gmina pracodawcy: Krosno Odrzańskie
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Krosno Odrzańskie
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0988460
Ulica pracodawcy: POPRZECZNA
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411090
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 29.07.2020
Oferta pracy ważna do: 31.07.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 29.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 29.07.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ece9693c10c7896f0b1500b656bd76f9
Podobne oferty pracy
Korespondencja z kontrahentami zagranicznymi, tłumaczenia zamówień, ofert, umów, zamawianie biletów dla pracowników, wiz, sporządzanie meldunków na budowach zagrnicznych.
INOX INSTAL Sp z o.o, sp. k - 2018-01-18 - Brzesko (małopolskie)
Rodzaj pracy: praca biurowaZakres podstawowych obowiązków
kontakt przez PUP - 2019-01-17 - Mikołów (śląskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Łasin (kujawsko-pomorskie)
- zakup materiałów, komponentów do produkcji- kontrola i nadzór nad stanami materiałów oraz poziomu ich zużycia- planowanie zaopatrzenia materiałów oraz zapewnienie odpowiedniego poziomu zapasów- monitorowanie zdolności produkcyjnych w porozumieniu z działem produkcji- kontakt i negocjacje z dostawcami zewnętrzynymi
BASTEK Coffee & Tea Spółka Jawna - 2017-06-20 - Karwie (warmińsko-mazurskie)
organizacja procesów produkcyjnych, tworzenie planów produkcyjnych w oparciu o aktualne zamówienia, optymalizacja procesów produkcyjnych w obszarze jakości i poziomu kosztów, podnoszenie efektywności procesu produkcji, wdrażanie rozwiązań pozwalających na optymalizację procesów produkcyjnych, nadzór nad sprawnym i bezawaryjnym funkcjonowaniem parku maszynowego, bezpośredni nadzór nad pracą pracowników produkcji, nadzór nad magazynem surowców i wyrobów gotowych, prowadzenie dokumentacji produkcyjnej zgodnie z przyjętymi normami, tworzenie raportów, rozliczanie zleceń produkcyjnych, wspólpraca z innymi działami firmy w zakresie realizacji procesu produkcji,wynagrodzenie do uzgodnienia
ACOUSTICS Sp. z o.o. - 2016-03-04 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
KONKURS; Szczegóły na stronie internetowej www.gliwice.so.gov.plWykształcenie: wyższe z zakresu psychologii; co najmniej 3 letni staż pracy w poradnictwie rodzinnym lub z młodzieżąspołecznie niedostosowaną albo posiadanie 3 letniej praktyki klinicznej; miejsce pracy: I Opiniodawczy Zespół Sądowych Specjalistów z siedzibą w Raciborzu, ul. Wojska Polskiego 24, 47-400 Racibórz
SĄD OKRĘGOWY W GLIWICACH - 2018-04-11 - Racibórz (śląskie)
Bieżące rozliczanie działalności gastronomicznej.
NETRADUS POLSKA Sp. z o.o. - 2015-12-03 - Opatów (świętokrzyskie)
Wykonywanie badań laboratoryjnych, sporządzanie ofert na badania, kontakt z klientem, udział w poszukiwaniu i realizacja projektów badawczych, opracowywanie i wdrażanie mmetodyk badawczych
Centrum Naukowo Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej. - 2018-11-16 - Józefów (mazowieckie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa klientów ,zapewnienie najwyżeszego poziomu obsługi reklamacji i roszczeń,analiza przyczyn reklamacji,współtworzenie i optymalizacja procesów i procedur w obszarze reklamacji
kontakt przez PUP - 2018-11-02 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
obsługa księgowa i rozliczanie projektów ze środków publicznych i unijnych, dekretowanie dokumentów, sporządzanie faktur, sporządzanie bilansu , deklaracji VAT
Polski Związek Niewidomych Instytut Tyflologiczny ZPCH - 2016-08-03 - Warszawa (mazowieckie)
jw
kontakt przez PUP - 2018-09-24 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
Instytut Przemysłu Organicznego - 2016-07-28 - Warszawa (mazowieckie)
Opracowywanie kosztorysów oraz zapytań ofertowych, analiza oraz zarządzanie energią elektryczną, wykonywanie merytorycznego rozliczenia mediów energetycznych, wykonywanie sprawozdawczości w zakresie mediów energetycznych.
Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im.Jana i Jędrzeja Śniadeckich w Bydgoszczy - 2017-03-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Aktualizowanie schematu organizacyjnego.Przygotowywanie teczek osobowych.Przygotowywanie umów pracy i cywilnoprawnych umów i odpowiedzialność za wdrażanie nowych pracowników.Przygotowywanie wypowiedzeń.Przygotowywanie raportów kontroli dot. stanów osobowych, analiza rotacji pracowników wraz z kluczowymi wskazaniami efektywności.Praca na czas określony: 16.12.2019-16.12.2020Godziny pracy 8:00 - 16:00
kontakt przez PUP - 2019-12-06 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
- Bieżąca obsługa klientów hurtowych- Realizacja założonego planu sprzedaży- Ustalanie, wdrażanie i koordynowanie promocji dla klientów hurtowych- Negocjowanie warunków handlowych i cenowych- Nawiązywanie i utrzymywanie nienagannych relacji z klientami
Kosta Sp. z o.o. - 2019-09-16 - Opole (opolskie)
praca w laboratorium genetyki i fizykochemii i toksykologii sądowej
INSTYTUT GENETYKI SĄDOWEJ Jolanta Powierska-Czarny - 2017-03-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
współpraca z klientami i dostawcami na rynku krajowym; analizę i optymalizację kosztów transportu oraz obsługi floty; ustalanie harmonogramów czasu pracy dla kierowców; koordynacja sprzętu i transportu na prowadzonych inwestycjach oraz w kopalniach - monitoring pojazdów i maszyn budowlanych
TRANSPOL KOPALNIA KRUSZYWA POLIŃSKI ZENON - 2016-03-08 - Łojewo (kujawsko-pomorskie)
przyjmowanie rezerwacji, zakwaterowywanie i wykwaterowywanie gości hotelowych, prowadzenie obsługi recepcji w języku polskim i angielskim, obsługa elektronicznych systemów rezerwacyjnych, nawiązywanie i utrzymywanie wzorowych relacji z gośćmi hotelu, reprezentowanie hotelu zgodnie z przyjętą etykietą hotelową, współpraca z innymi jednostkami w celu zapewnienia najwyższej jakości usługi oraz komfortowych warunków pobytu gości hotelowych, oferowanie gościom dostępnych na terenie hotelu usług, udzielanie informacji turystycznej gościom hotelu, rozliczanie finansowe gości hotelowych oraz wystawianie i rozliczanie faktur, rachunków, obsługa gości przy śniadaniach
HOTEL *** Beata Sokołowska - 2017-10-26 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
Do głównych zadań na stanowisku należeć będzie:- realizowanie polityki kadrowej Spółki, - administrowanie ZFŚS, - prowadzenie bieżących spraw kadrowo płacowych, - pomoc w przygotowywaniu danych do wypłat wynagrodzeń;- wprowadzanie danych do programu kadrowo płacowego;- sporządzanie umów cywilno-prawnych;- ścisła współpraca ze Starszym specjalistą ds. płac i kadr.
STACJA HODOWLI I UNASIENIANIA ZWIERZĄT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy); sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy; sporządzanie umów cywilnoprawnych (umowy o dzieło, umowy zlecenie) dla zleceniobiorców; sporządzanielist płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych; obsługa programu płacowo-kadrowego OPTIMA; monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, aktualizacja, wdrażanie w obieg dokumentów kadrowych; prowadzenie dokumentacji szkoleniowej; obsługa szkoleń; sporządzanie ofert na szkolenia; nadzór nad procedurami ISO.
kontakt przez PUP - 2019-08-22 - Gryfino (zachodniopomorskie)
- Prowadzenie ewidencji ilościowo-wartościowej lub analitycznej środków trwałych, a także pozostałych środków trwałych (wyposażenia), wartości niematerialnych i prawnych oraz organizowanie ich inwentaryzacji. - Prowadzenie postępowań związanych z powierzeniem składników do użytku indywidualnego oraz rozliczeniem osób materialnie odpowiedzialnych. - Klasyfikowanie i prowadzenie dystrybucji faktur i rachunków do właściwych komórek organizacyjnych Biura. - Prowadzenie ewidencji umów na służbowe telefony komórkowe oraz rozliczanie miesięcznych kosztów użytkowania telefonów komórkowych i Internetu bezprzewodowego. - Koordynowanie procesu kasacji/likwidacji, sprzedaży, darowizny, przekazania składników rzeczowych majątku. - Ustalanie przyczyn powstania różnic inwentaryzacyjnych i formułowanie wniosków w sprawie ich rozliczenia, w tym monitorowanie terminowego składania wyjaśnień przez osoby odpowiedzialne za ich powstanie. - Okresowe uzgadnianie sald składników rzeczowych majątku z komórką właściwą do spraw finansowych. - Przygotowywanie materiałów, informacji i analiz na potrzeby statystyki i sprawozdawczości oraz kontroli prowadzonych w obszarze prowadzonych spraw.
Biuro Rzecznika Praw Pacjenta - 2019-09-04 - Warszawa (mazowieckie)
bezpośredni kontakt z klientem w zakresie sprzedaży usług rachunkowych i księgowych, aktywne pozyskiwanie nowychklientów dla firmy, realizacja planów sprzedażowych, dopasowanie oferty do indywidualnych potrzeb klienta, przygotowaniei prezentacja ofert biznesowych, planowanie działań sprzedażowych oraz bieżące ich raportowanie
BEST.BUSINESS SP.Z O.O. - 2016-12-02 - Kraków (małopolskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
FPH PAULA Parzew Sp. z o.o. - 2017-12-08 - Kotlin (wielkopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Warszawa (mazowieckie)
Planowanie, koordynowanie i kontrolowanie wszystkich działań marketingowych w firmie, dbanie o wizerunek firmy.
TECH-MEDIA Sp. z o.o. - 2017-06-28 - Siedlce (mazowieckie)
Poszukiwana osoba na stanowisko:Specjalista ds. Sprzedaży i Promocji w Mediach Społecznościowych Zasady Rekrutacji : Rekrutacja ON LINEOsoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o wypełnienie formularza / zgłoszenia rekrutacyjnego.Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.https://bit.ly/Sprzedażipromocja-praca
AVA SHOP SP.Z.O.O. - 2020-06-05 - Rzeszów (podkarpackie)
zapoznanie sie z zasadami HCCP,BHP,GMP oraz stosowaniem ich w praktyce, zapoznanie się z obsługą maszyn i urządzeń gastronomicznych,sporzadzanie potraw i napoi zgodnie z recepturą, stosowanie systemów rozliczen kelnerskich, sporzadzanie kalkulacji cen potraw i napoi, sporządzanie kart menu ,
kontakt przez PUP - 2019-02-26 - Przewłoka (pomorskie)
obsługa komputera, tłumaczenie rozmów, przygotowanie reklam i promocji
SHAN-E-PUJAB GRILL & RESTAURACJA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-31 - Ząbki (mazowieckie)
Zgodny
SOEN Sp. z o.o. - 2016-09-23 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)