SPECJALISTA SEKCJI GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ I KWATERUNKOWEJ WYDZIAŁU TECHNIKI I ZAOPATRZENIA Krosno Odrzańskie oferta pracy NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ.
Stanowisko: SPECJALISTA SEKCJI GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ I KWATERUNKOWEJ WYDZIAŁU TECHNIKI I ZAOPATRZENIA
Wynagrodzenie: od 3 517,32 PLN
Zakres obowiązków: - uczestniczenie w opracowywaniu propozycji do planu zamówień publicznych, w zakresie właściwości sekcji, w oparciu o propozycje podziału zamówień wg Wspólnego Słownika Zamówień- prowadzenie Rejestru Zamówień Publicznych w celu kontroli wydatków do 14 000 Euro- analizowanie i kontrolowanie właściwego wykorzystywania środków pieniężnych w zakresie właściwości sekcji oraz sporządzania na koniec miesiąca planu salda końcowego w celu prawidłowego wydatkowania przydzielonych środków finansowych- prowadzenie bierzącej analizy wydatków budżetowych w zakresie właściwości sekcji w ramach przydzielonych środków finansowych na day rok kalendarzowy w celu zapewnienia prawidłowej realizacji planowanych zamierzeń- opracowywanie faktur w zakresie zadań wykonywanych w sekcji oraz opłaty za energię elektryczną , usłufi komunalne, sprzęt kwaterunkowy, gospodarczy, przeciwpożarowy i środki do utrzymania czystości w celu zapewnienia terminowej realizacji zapłaty- kontrolowanie przestrzegania bieżacych umów pod względem finansowym w celu prawidłowego ewidencjonowania dokumentacji i przestrzegania terminów rozliczeń finansowych- rejestrowanie faktur za wykonane dostawy i usługi w celu zapewnienia terminowego i prawidłowego zapewnienia ewidencji księgowej prowadzonej w sekcji
Data publikacji: 2020-06-22
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Pracodawca: NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:POPRZECZNA 1, 66-600 Krosno Odrzańskie, powiat: krośnieński, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- uczestniczenie w opracowywaniu propozycji do planu zamówień publicznych, w zakresie właściwości sekcji, w oparciu o propozycje podziału zamówień wg Wspólnego Słownika Zamówień- prowadzenie Rejestru Zamówień Publicznych w celu kontroli wydatków do 14 000 Euro- analizowanie i kontrolowanie właściwego wykorzystywania środków pieniężnych w zakresie właściwości sekcji oraz sporządzania na koniec miesiąca planu salda końcowego w celu prawidłowego wydatkowania przydzielonych środków finansowych- prowadzenie bierzącej analizy wydatków budżetowych w zakresie właściwości sekcji w ramach przydzielonych środków finansowych na day rok kalendarzowy w celu zapewnienia prawidłowej realizacji planowanych zamierzeń- opracowywanie faktur w zakresie zadań wykonywanych w sekcji oraz opłaty za energię elektryczną , usłufi komunalne, sprzęt kwaterunkowy, gospodarczy, przeciwpożarowy i środki do utrzymania czystości w celu zapewnienia terminowej realizacji zapłaty- kontrolowanie przestrzegania bieżacych umów pod względem finansowym w celu prawidłowego ewidencjonowania dokumentacji i przestrzegania terminów rozliczeń finansowych- rejestrowanie faktur za wykonane dostawy i usługi w celu zapewnienia terminowego i prawidłowego zapewnienia ewidencji księgowej prowadzonej w sekcji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|22
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 517,32 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie : 3517,32 zł , dodatek za wysługę lat ( od 5% do 20% )
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA SEKCJI GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ I KWATERUNKOWEJ WYDZIAŁU TECHNIKI I ZAOPATRZENIA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Krosno Odrzańskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 08
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: krośnieński
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0802
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Krosno Odrzańskie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 517,32 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 23.06.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Doświadczenie zawodowe : 1 rok praca w księgowościUprawnienia : prawo jazdy kat. BUmiejętność : znajomość obsługi komputera, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, dokładność, systematyczność, umiejętność analitycznego myślenia , kreatywnośćWymagania pożądane : wykształcenie wyższe ekonomiczne, doświadczenie 1 rok praca w administracji, obsługa programów finansowo - księgowych, wiedza z zakresu księgowości
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 1
Nazwa pracodawcy:
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ.
danePracodawcy_nip: 9261016080
danePracodawcy_regon: 970598756
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim
Adres pracodawcy:
Piastów 10B, 66-600 Krosno Odrzańskie, powiat: krośnieński, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Cv, list motywacyjny, oświadczenie o niekaralności , oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, kopię dokumentów potwierdzających kwalifikacje kandydata oraz wykształcenie i doświadczenie zawodowe
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 08
Powiat pracodawcy: krośnieński
danePracodawcy_kodPowiatu: 0802
Gmina pracodawcy: Krosno Odrzańskie
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Krosno Odrzańskie
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0988460
Ulica pracodawcy: Piastów
Numer budynku pracodawcy: 10B
Nazwisko osoby zgłaszającej: Agnieszka Kuciewicz
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411090
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 22.06.2020
Oferta pracy ważna do: 30.06.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 22.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 22.06.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?c937ef35322132e70fb901ab5632d0fb
Podobne oferty pracy
księgowanie faktur zakupu usług logistycznych, wystawianie faktur sprzedazy usług logistycznych, sporzadzanie raportów
kontakt przez PUP - 2016-06-15 - Wronki (wielkopolskie)
w/g stanowiska
kontakt przez PUP - 2019-02-27 - Rzeczniów (mazowieckie)
jw.
YOURCHOICE PROPERTY Sp. z o.o. - 2016-06-22 - Warszawa (mazowieckie)
organizowanie sieci sprzedaży, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z kontrahentami, w tym wietnamskimi, bieżące monitorowanie rynku
kontakt przez PUP - 2017-02-21 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
prowadzenie spraw z zakresu remontów dróg i mostów oraz infrastruktury drogowej i transportu
URZĄD GMINY KWIDZYN - 2017-07-31 - Kwidzyn (pomorskie)
Nawiązywanie i utrzymywanie współpracy z dostawcami polskimi i zagranicznymi, Realizacja postępowań zakupowych, Monitorowanie stanu realizacji zamówień i dostaw, Obsługa reklamacji, Sporządzanie i zatwierdzanie faktur, Wspieranie zespołu zakupowego w efektywnej pracy, Ścisła współpraca z innymi działami Spółki w ramach realizacji bieżących zadań
CIECH Soda Polska s.a. - 2018-12-19 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Tryb pracy zadaniowy. Obsługa wyznaczonych obiektów, zabezpieczenie przed szkodnikami, raportowanie codzienne, dbałość o powierzone mienie (telefon, samochód, komputer)
VACO Sp. z o.o. - 2017-06-01 - Białystok (podlaskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej, rozliczanie ewidencji czasu pracy pracowników, sporządzanie listy płac, sporządzanie deklaracji ZUS, praca w systemie kadrowo-płacowym oraz programie płatnik, współpraca z ZUS u urzędami, przygotowywanie Analiz i Raportów na potrzeby Dyrekcji
WILK 2 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-06-25 - Chełm (lubelskie)
Wystawianie aukcji w serwisie internetowym Ebay, Allegro, kontakt z klientem, bieżąca obsługa zapytań, przygotowywanie towaru do wysyłki.
"Feniks" Spółka z o.o. - 2019-12-11 - Krosno (podkarpackie)
Obługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Sochaczew (mazowieckie)
zajmowanie się kadrami i płacami, korespondencja z ZUS, PIP oraz innymi instytucjami w zakresie kadrowo-płacowym
BWE-POLSKA sp. z o.o. - 2017-03-21 - Świdnica (dolnośląskie)
- wsparcie wychowawcy, - poznanie organizacji, zadań i zasad funkcjonowania HP w Opolu, - wsparcie wychowawcy w organizowaniu wychowawnkom zajęć pozalekcyjnych, - pomoc w prowadzeniu dokumentacji wychowawczej, - udział w przedsięwzięciach i zadaniach realizowanych przez HP w Opolu
OPOLSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY - 2016-02-16 - Opole (opolskie)
prowadzenie pojazdu ciężarowego i bieżąca obsługa , drobne naprawy
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Gniezno (wielkopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Warszawa (mazowieckie)
- WDROŻENIA ROZWIĄZAŃ TELEINFORMATYCZNYCH W ZAKRESIE INSTALACJI I KONFIGURACJI URZĄDZEŃ,- REALIZOWANIE ZLECEŃ INTERWENCYJNYCH U KLIENTÓW (IDENTYFIKOWANIE I ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW),- STAŁA OBSŁUGA FIRM I INSTYTUCJI
VEGACOM S.A. - 2017-07-07 - Rzeszów (podkarpackie)
opracowanie projektów marketingowych, prowadzenie firmowych sewisów internetowych,sprzedaż usług hotelowych
F.H.U "FOX" Piotr Cybula - 2016-10-19 - Sandomierz (świętokrzyskie)
- Opis stanowiska: Będziesz odpowiedzialny/a za: aktywne poszukiwanie nowych klientów z wykorzystaniem różnorodnych kanałów komunikacji (telemarketing, mailing), kompleksową obsługę zamówień składanych za pośrednictwem sklepu internetowego, udzielanie klientom informacji na temat sprzedawanych produktów, realizację akcji marketingowych, telefoniczny i mailowy kontakt z klientami, obsługę przed i po sprzedażową, sprzedaż produktów firmy z szeroko rozumianej branży elektronarzędzi / technik zamocowań.- Forma oferuje: stałe godziny pracy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00. Stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę). Pracę w ambitnym zespole. Kontakt z najnowszymi technologiami z branży. Możliwość zdobycia doświadczenia oraz zrobienia kroku naprzód w swojej karierze zawodowej. Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia produktowe i kompetencyjne.- Wynagrodzenie: od 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie BEZ znaczenia. Mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta, w telefonicznej sprzedaży bądź pracy w sklepie internetowym. Mile widziane będzie doświadczenie z branżą elektronarzędzi / technik zamocowań. Mile widziana będzie również znajomość programu SUBIEKT GT. Mile widziana umiejętność obsługi sklepu internetowego opartego na oprogramowaniu Sote. Wymagany zapał i determinację do pracy. Komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu nowych relacji. Umiejętności negocjacyjne. Wymagana umiejętność szybkiego uczenia się.
BUDOHIT DARIUSZ TYTOŃ - 2016-07-22 - Katowice (śląskie)
Bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień; Kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym; Odpowiedzi na zapytania klientów; Promowanie i sprzedaż produktów; Dbanie o relację z klientami; Kształtowanie dobrego wizerunku firmy; Pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb; Administracja i praca z wewnętrznym systemem.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-01-20 - Warszawa (mazowieckie)
współpraca z kontrahentami z Ukrainy oferującymi drewno, sporządzanie ofert handlowych, realizacja zakupów importowanych, utrzymywanie stałych realizacji z kontrahentami i pozyskiwanie nowych kontrahentów, wyjazdy zagranicze (oddelegowanie)praca na umowę zlecenie, 160 godzin w miesiący, dyspozycyjność w godzinach 8:00-16:00oferta dostępna w sali C
kontakt przez PUP - 2017-01-26 - Wrocław (dolnośląskie)
Nadzór i kontrola nad siecią wodn-kanalizacyjną, przepompowni, odbiory przyłączy wodociągowych i kanalizacyjnych. Prowadzenie dokumentacji budowlanych oraz istniejących sieci do należących do ZWiK. Nadzór i kontrola wybranych pracowników terenowych
Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. w Człuchowie - 2019-05-15 - Człuchów (pomorskie)
Według programu stazu
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Kraków (małopolskie)
realizacja procesu przyjmowania i rozpatrywania reklamacjizapewnienie prawidłowego przebiegu procesu przyjmowania i rozpatrywania reklamacjiUmowa na okres próbny: 3 miesiące; godziny pracy: 7.00- 15.00Pracodawca oferuje: zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, możliwość zdobycia doświadczenia i podwyższenia kwalifikacji zawodowych, stabilną pracę w znanej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, dobrą atmosferę w pracy
Gino Rossi S.A. - 2017-09-08 - Słupsk (pomorskie)
tworzenie i uzupełnianie formularzy zamówienia, kontakt z klientami biznesowymi, pomoc w tworzeniu materiałów marketingowych i organizowaniu wysyłek do klientów
kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Niepołomice (małopolskie)
j.w.
GREENIE POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-02-02 - Warszawa (mazowieckie)
przeprowadzanie szkoleń na stanowiskach pracowniczych zgodnie z procedurami obowiązującymi w Mc Donald,s, prowadzenie dokumentacji przeprowadzonych szkoleń zgodnie z procedurami obowiązującymi w McDonald,s, praca na wszystkich stanowiskach na obszarze produkcji(kuchnia), na obszarze sprzedaży(obsługa gości), na sali restauracyjnej, na zapleczu i na terenie zewętrznym(prace porządkowe i utrzymywanie czystości), kierowanie obszarem produkcji na terenie kuchni, prace magazynowe, prace przygotowawcze przed otwarciem i po zamknięciu restauracji oraz dostawy na obszar kuchni i serwisu, wypełnianie wszystkich zleconych przez pracodawcę zadań w zakresie objętym rodzajem powierzonej pomocy
JACEK WĄSIK LICENCJOBIORCA MCDONALD`S - RESTAURACJA - 2017-11-16 - Jawornik (małopolskie)
Wsparcie techniczne w obsłudze nieruchomości m.in. w następującym zakresie: prowadzenie spraw technicznych związanych z eksploatacją lokali mieszkalnych, udział w przygotowywaniu planów remontów i modernizacji zasobów mieszkaniowych, lokali użytkowych, koordynacja i nadzór nad realizacją prowadzonych remontów i modernizacji, udział w komisjach technicznych, odbiorowych i okresowych przeglądów budynków, wykonywanie bieżących przeglądów placów zabaw, nadzór nad naprawami gwarancyjnymi, prowadzenie czynności związanych z przekazywaniem oraz odbiorem lokali mieszkalnych, użytkowych i garaży,przygotowywanie specyfikacji zamawianych robót, współudział w likwidacji szkód w majątku GTBS,przeprowadzanie oględzin miejsc, w których ujawniono wady, w szczególności budynków i małej architektury, sporządzanie stosownych raportów z oględzin oraz przygotowywanie projektów pism/zgłoszeń do podmiotów właściwych do usunięcia wad.
Gdańskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp.z o.o. - 2020-07-06 - Gdańsk (pomorskie)
Podtrzymywanie dotychczasowych kontaktów z klientami, nawiązywanie nowych, wysylanie ofert do klientów, prowadzenie negocjacji handlowych, zawieranie kontraktów, czuwanie nad ich realizacją, obsługa klientów, współpraca z agencja celną oraz PIORiN, Po okresie próbnym możliwe dalsze zatrudnienie.
KAMPOL-FRUIT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-29 - Milejów (lubelskie)
Zapewnienie środków do walki z praniem pieniędzy, przestępstwami finansowymi, uchylaniem się od opodatkowania i finansowaniem terroryzmu,Zapewnienie profesjonalnej i wysokiej jakości analizy KYC dla Klientów korporacyjnych i indywidualnych,Eskalacja obaw o ryzyko i aktywna współpraca z zespołem, Zwiększenie jakości, wydajności oraz skuteczności w procesie.
kontakt przez PUP - 2019-11-12 - Kraków (małopolskie)
- Samodzielne poszukiwanie nowych konsumentów wśród pełnoletnich osób palących papierosy. Realizacja założonych celów sprzedażowych. Prezentacja produktu oraz stały kontakt ze swoimi klientami. Opieka posprzedażowa oraz prezentowanie akcesoriów IQOS. Praca z innowacyjnym produktem. - Miejsce pracy: teren woj śląskiego. - Praca po 8-godzinnym dziennie w godzinach: 8:00-20:00 do ustalenia z pracodawcą.
"ADECCO POLAND" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-02-28 - Katowice (śląskie)
Księgowanie operacji gospodarczych, ewidencja rozliczeń kosztów, ewidencja środków trwałych, wystawianie faktur sprzedażowych
Przedsiębiorstwo Budowlane "CIECHBUD" Spółka z o.o. - 2020-02-27 - Działdowo (warmińsko-mazurskie)