SPECJALISTA R&D – DS. BADAŃ I ROZWOJU Lillehammer oferta pracy kontakt przez WUP
![Największy wybór odzieży](/pracodawcy/banner-zakupy.avanti24.pl.png)
Stanowisko: SPECJALISTA R&D – DS. BADAŃ I ROZWOJU
Wynagrodzenie: od 65 000 CHF
Zakres obowiązków: Dbanie o rozwoju produktów firmy BRAV - wykonywanie preparatów i zadań analitycznych w laboratorium, zgodnie ze strategią badawczo-rozwojową firmy, w ścisłej współpracy z kierownikiem ds. Rozwoju Produktów firmy z pracującym w Oslo.
Data publikacji: 2020-11-25
Lokalizacja: Lillehammer ()
Pracodawca: kontakt przez WUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Lillehammer , NorwegiaRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Dbanie o rozwoju produktów firmy BRAV - wykonywanie preparatów i zadań analitycznych w laboratorium, zgodnie ze strategią badawczo-rozwojową firmy, w ścisłej współpracy z kierownikiem ds. Rozwoju Produktów firmy z pracującym w Oslo.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11
Liczba godzin pracy w tygodniu: 45
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 65 000 CHF
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką roczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|10
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA R&D – DS. BADAŃ I ROZWOJU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lillehammer
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Norwegia
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: pozostali chemicy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 65 000 CHF
warunkiPracyIPlacy_powodOddelegowania: Szwajcaria
warunkiPracyIPlacy_dodSwiadczenia:
Do uzgodnienia z pracodawcą, w zależności od potrzeb pracownikaWysokość pensji brutto: do ustalenia z pracownikiem, uzależniona od wykształcenia, wiedzy, doświadczenia kandydata
warunkiPracyIPlacy_dodInfoCzasPracy:
Data rozpoczęcia: do uzgodnienia z pracodawcąPoniedziałek – piątek, czasami w weekendy i delegacje
warunkiPracyIPlacy_informacjeOLokalizacji: filia
Data rozpoczęcia pracy: 31.12.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: w dziedzinie chemii, inżynierii
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: bez nałogów
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane - min.5 lat doświadczenia w pracy laboratoryjnych i rozwojowych pokrewnych dziedzin. Znajomość rodzajów powierzchni, procesów tarcia i trybologii. Wykształcenie może być równoważne w zakresie chemii polimerów lub chemicznej obróbki powierzchniowej.Profesjonalizm, wysoka etyka pracy, w, doskonałe zdolności komunikacyjne, wykonywanie pracy z zaangażowaniem, w najlepszym interesie współpracowników, klientów oraz firmy BRAV, punktualność, zorganizowanie. Zainteresowanie aktywnym trybem życia, sportem, pasja do jazdy na nartach (bardzo ważne). Język norweski – mile widziany
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 5
Nazwa pracodawcy: kontakt przez WUP
Sposób aplikowania: do doradcy EURES z WUP
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Wojewódzki Urząd Pracy w Białymstoku
Adres pracodawcy:
Tel. 85 74 97 235 WUP w Białymstoku,ul. Pogodna 2215-354 Białystok
Język aplikacji o pracę: angielski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV z opisem doświadczenia, mile widziane referencje
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
email: beata.chroscinska (at) wup.wrotapodlasia.pl – w tytule emaila proszę wpisać - Szwajcaria – Specjalista R&D – ds. Badań i Rozwoju
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Profil działalności pracodawcy:
Firma branży chemicznej, zajmująca się m.in. produkcją środków czystości, pielęgnacji obuwia i odzieży, impregnacji surowców
Dodatkowe informacje dotyczące aplikowania:
Kontakt do pracodawcy: Guro A. JohnsenEmail: guro.johnsen (at) agjohnsen.com tel. 0047 45842688
Oferta zgłoszona przez: Wojewódzki Urząd Pracy w Białymstoku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|211390
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali chemicy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 25.11.2020
Data dodania oferty pracy: 25.11.2020
Oferta pracy ważna do: 20.12.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 16.11.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
zagranicznaEures: 1
rodzajOferty_1: EURES
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?1f2d7413c146f2efaee0ee886f212bdd
Podobne oferty pracy
- Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych partnerów w celu poszerzenia bazy danych dostawców w ramach branży produktów, w której specjalista działa. Tworzenie baz danych. Cykliczny kontakt z dostawcami w celu weryfikacji potencjału do współpracy handlowej. Tworzenie i prezentacja dokumentacji zakupu. Przeprowadzanie negocjacji z dostawcami. Dokonywanie analizy procesu zakupu w celu jego optymalizacji. Wprowadzanie i aktualizacja danych o dostawcach w systemie operacyjnym Selligent, poprzez wprowadzenie informacji ułatwiających dalszą współpracę z dostawcą. Uczestnictwa w konferencjach, prezentacjach firmy, targach branżowych w celu prezentacji klientom francuskiego konceptu biznesowego. Utrzymywanie i budowa relacji długoterminowych z dostawcami.- Znajomość języków obcych jest wymagana do kontaktu z klientem zagranicznym.- Wynagrodzenie: 2800 - 5000 zł/brutto + premia miesięczna. Praca na umowę o pracę. Pierwsza umowa na okres próbny 3 miesiące. Druga umowa na czas określony 1 rok. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:30-17:00 (w tym 30 minut przerwy na lunch). Wykształcenie BEZ znaczenia. Mile widziane doświadczenie zawodowe handlowe. Mile widziana samodzielność, systematyczność, umiejętność negocjacji, zdolności komunikacyjne. Wymagana znajomość języka angielskiego w stopniu B1 w mowie i piśmie. Wymagana znajomość języka słowackiego w stopniu B2 w mowie i piśmie.- Kontakt telefoniczny (Tel. 533-368-052) w godzinach 8:30-17:00.- Kontakt e-mail: kdragosz (at) veoworldwide.com -> (przesłać CV)
AXIS SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-06-14 - Katowice (śląskie)
Sporządzanie list płac, umów zleceń i o dzieło. Naliczanie podatku do wynagrodzeń, składek ZUS pracowników oraz osób prowadzących działalność gospodarczą. Rozliczenia refundacji do PFRON-u.
Biuro Rachunkowości Zysk - 2018-04-19 - Reda (pomorskie)
przyjmowanie zapotrzebowań na zakupy, organizacja konkursu ofert, negocjacje z dostawcami, finalizacja dostaw
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Starachowice (świętokrzyskie)
Wspomaganie działu sprzedaży, pozyskiwanie nowych klientów oraz podtrzymywanie relacji biznesowych.
EURO-PACK Wiesław M. Rynkowski - 2015-12-02 - Gdynia (pomorskie)
Pozyskiwanie i obsługa klientów, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta;
Emi Plus sp.j. Maciej Dobrowolski i Mirosław Topolski - 2019-05-10 - Lublin (lubelskie)
wykonywanie masażu tajskiego w salonie masażu
GLOBAL BRITANNIA LOGISTICS Sp. z o.o. - 2018-06-15 - Koninko (wielkopolskie)
kontakt telefoniczny z potencjalnym klientem, proponowanie skorzystania z nowego ubezpieczenia, badanie potrzeb klientów, posprzedażowa obsługa klientówpraca w godz. 8.00-16.00
COB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA - 2018-11-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
utrzymywanie kontaktów ze stałymi kontrahentami, pozyskiwanie nowych klientów, sprzedaż odpadów tworzywa sztucznego do Chin, realizacja planów sprzedażowych
kontakt przez PUP - 2017-08-25 - Oświęcim (małopolskie)
Ogólny zakres obowiązkow na stanowisku pracy: sporządzanie kalkulacji oraz kosztorysowanie robot w branżach mechaniczna, elektryczna, instalacyjna.
Hutnicze Przedsiębiorstwo Remontowe Sp. z o.o. - 2019-01-10 - Legnica (dolnośląskie)
Manager ds. sprzedaży z j. szwedzkim- Nowy Sącz Firma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka szwedzkiego OBOWIĄZKOWO- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole - po szkoleniu istnieje możliwość pracy zdalnejKontakt: nzr (at) linemedia.com
LINEMEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-08 - Nowy Sącz (małopolskie)
realizacja, weryfikacja i rozliczanie umów zakupu drewna, organizowanie transportu, zgłaszanie reklamacji
GAJA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-10 - Wińsko (dolnośląskie)
Nawiązywanie i utrzymywanie współpracy z kontrahentami w kraju i za granicą, przyjmowanie zamówień, opracowywanie strategii i planów marketingowych, przygotowywanie ofert handlowych.WYMAGANIA: wykształcenie wyższe , mile widziane doświadczenie, znajomość j.angielskiego - C1.
SIPEKO GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2020-07-17 - Makowisko (podkarpackie)
Realizowanie planów sprzedażowych firmy, obsługa partnerow handlowych oraz pozyskiwanie nowych klientów, tworzenie ofert handlowych, sporządzanie dokumentacji dotyczacej sprzedaży.
Dachowe Centrum Sp. Z O.O. - 2020-05-09 - Nowa Wieś Rzeczna (pomorskie)
prowadzenie nadzoru sanitarnego nad środkami transportu żywności
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Słubicach - 2018-01-19 - Słubice (lubuskie)
jw.
E 100 POLSKA SP. Z O. O. - 2016-12-01 - Warszawa (mazowieckie)
sporządzanie kalkulacji przed wykonawczych poszczególnych produktów, wykonywannie projektów i dokumentacji warsztatowych, nadzorowannie dokumentacji handlowej i technicznej
GEDE Sp. z o.o - 2016-01-19 - Stare Bojanowo (wielkopolskie)
Zamawianie części zapasowych, organizowanie aukcji zakupowych, zlecanie prac firmom zewnętrznym
COGNOR S.A. ODDZIAŁ FERROSTAL ŁABĘDY W KRAKOWIE - 2019-04-29 - Kraków (małopolskie)
Specjalista do spraw logistyki
kontakt przez PUP - 2019-09-06 - Kolbuszowa (podkarpackie)
przygotowywanie ofert dla klienta, archiwizacja dokumentów, prowadzenie sekretariatu
kontakt przez PUP - 2016-08-23 - Poznań (wielkopolskie)
Sprzedaż warzyw i owoców.Praca w godzinach 14.30-18.30
Dominik Sklep Spożywczy Muryjas Dominik - 2018-02-16 - Mielec (podkarpackie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-06-28 - Lwówek Śląski (dolnośląskie)
UCZESTNICZENIE W PRZYGOTOWANIU ROCZNEGO BUDŻETU, PROGNOZ PLANU WIELOLETNIEGO, KONTROLA ICH REALIZACJII ANALIZA ODCHYLEŃ, WYKONYWANIE KALKULACJI DOT. OCENY RENTOWNOŚCI, WYKONYWANIE KALKULACJI NA POTRZEBY DZIAŁU KSIĘGOWOŚCI, SPORZĄDZANIE ANALIZI RAPORTÓW FINANSOWYCH, ANALIZOWANIE RENTOWNOŚCI WG PRODUKTÓW
kontakt przez PUP - 2017-06-02 - Idzikowice (łódzkie)
Specjalista do spraw sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Częstochowa (śląskie)
-Wysoko rozwiniętych zdolności komunikacyjnych i interpersonalnych-Samodzielności i bardzo dobrej organizacji pracy-Pomysłowości w dążeniu do osiągnięcia wyznaczonego celu-Biegłej znajomości języka angielskiego-Samodzielności w prowadzeniu profili w Social Media
P.P.H.U FAST SERVICE Sochoń Tadeusz w Wasilkowie - 2016-11-16 - Wasilków (podlaskie)
Prowadzenie i administrowanie akt pracowniczych oraz kartotek urlopowychRozliczanie czasu pracySporządzanie i rozliczanie umów cywilno-prawnychKoordynowanie dokumentacji z zakresu BHPSporządzanie zestawień oraz raportów sprawozdań finansowychProwadzenie powierzonego obszaru księgowości w zakresie rozliczeń, fakturowania, ewidencji oraz innych dokumentów księgowo-rachunkowychProwadzenie bieżących rozliczeń z zakresu wykonywanych usług medycznych .
CENTRUM MEDYCZNE PROMEDICA SPÓŁKA CYWILNA PIOTR COMPAŁA, HALINA COMPAŁA-KUŚNIERZ - 2016-01-15 - Rzeszów (podkarpackie)
Prowadzenie działań sprzedażowych dla posiadanych Klientów zagranicznych i pozyskiwanie nowych Budowanie i rozwijanie relacji biznesowych z Klientami Bieżące wsparcie działań Managera Regionu Przygotowywanie ofert handlowych, negocjowanie warunków współpracy z Klientami Monitorowanie bieżących działań, nadzór nad terminowością i jakością realizowanych zamówień Analiza zagranicznych rynków oświetlenia
ES-SYSTEM S.A. - 2016-02-16 - Kraków (małopolskie)
pracownik odpowiedzialny za kontakt z klientem, doradztwo w zakresie informatycznym, kampanie reklamowe
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Jaworzno (śląskie)
wg. stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Brzeg Dolny (dolnośląskie)
Dokonywanie całokształtu rozliczeń finansowych dostaw i sprzedaży surowca, wystawianie i sprawdzanie faktur za zakup, sprzedaż i transport zbóż, sporządzanie wymaganych sprawozdań, kompleksowa obsługa zawieranych umów zgodnie z obowiązującymi przepisami, sporządzanie analiz, opracowań dotyczących obrotemzboża.
Przedsiębiorstwo Zbożowo-Młynarskie "PZZ" w Stoisławiu S.A. - 2018-04-09 - Stoisław (zachodniopomorskie)
zarządzanie personelem na kontraktach koordynacja kontraktów
INTRASERVIS JOB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-06-05 - Nowogard (zachodniopomorskie)