SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI Kolbuszowa oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Specjalista do spraw logistyki
Data publikacji: 2019-09-06
Lokalizacja: Kolbuszowa (podkarpackie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kolbuszowa, powiat: kolbuszowski, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Specjalista do spraw logistyki
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kolbuszowa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kolbuszowski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw logistyki
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.09.2019
Data zakończenia pracy: 30.11.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: chęci do pracy, brak przeciwskazań zdrowotnych
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kolbuszowej
Adres pracodawcy:
Piłsudskiego 59A, 36-100 Kolbuszowa, powiat: kolbuszowski, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: kolbuszowski
Gmina pracodawcy: Kolbuszowa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kolbuszowa
Ulica pracodawcy: Piłsudskiego
Numer budynku pracodawcy: 59A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kolbuszowej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw logistyki
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 06.09.2019
Data dodania oferty pracy: 06.09.2019
Oferta pracy ważna do: 04.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 06.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 06.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?7ae1cdda50c362fc68f6703ec06c59f7
Podobne oferty pracy
Przygotowanie menu współgrającego z winami, receptury/kalkulacje, przygotowanie menu na imprezy grupowe/degustacje wina. Tworzenie grafiku dla personelu. Wyszukiwanie dostawców oferujących towary premium.
kontakt przez PUP - 2017-04-01 - Gdańsk (pomorskie)
Sporządzanie raportów zgodności podatkowej między firmą a kontraktorami (wymagany język angielski).
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Kraków (małopolskie)
weryfikacja faktur pod kątem formalnym i rachunkowym oraz podatkowym, przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych, ewidencja i księgowanie dokumentów bankowych, weryfikacja i uzgadnianie sald, wsparcie działu księgowości w bieżących sprawach, zarządzanie dokumentacją (monitorowanie i archiwacja)
Przedsiębiorstwo Zbożowo-Młynarskie "PZZ" w Stoisławiu S.A. - 2018-10-15 - Stoisław (zachodniopomorskie)
Interpretacja przepisów podatkowych, uzgadnianie i przygotowywanie raportów, obsługa klientów w języku angielskim.
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Zabierzów (małopolskie)
Oferta dla osób do 30 roku zgodnie z art. 150f ustawy.Wykształcenie wyższe, techniczne; doświadczenie stan. produkcyjnym, znajomość podstawowych narzędzi pomiarowych, zdolności manualne, zmysł techniczny, zaangażowanie, samodzielność; prawo jazdy kat. B; zakres obowiązków: obsługa maszyn rotacyjnych np. Lesko, Grafotronic itp., rozliczanie surowca, wyrobu gotowego oraz komponentów użytych podczas realizacji procesu, kontrola jakości z obowiązującymi procedurami; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2018-09-24 - Gliwice (śląskie)
• Sporządzanie ofert, wyceny pracochłonności, przygotowanie budżetów.
FINOW POLSKA Sp. z o.o. - 2016-11-04 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
obsługa klientów biznesowych, tworzenie i koordynowanie branżowych wydarzeń i materiałów promocyjnych
HOTEL SENATOR s.c. Prokop i s-ka - 2018-11-05 - Starachowice (świętokrzyskie)
- Obsługa zapytań graczy (głównie graczy online) w języku portugalskim (odmiana brazylijska) oraz koreańskim. Obsługa zapytań graczy z Portugalii, Brazylii oraz Korei. Praca na komputerze w systemie ticketowym. Obsługa zapytań z czatu, e-maila, for internetowych oraz Socjal Media.- Wynagrodzenie: 5300 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na 36 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Doświadczenie w branży gier komputerowych lub obsłudze klienta mile widziane, ale nie wymagane. Zainteresowanie grami komputerowymi / branżą gier komputerowych będzie dodatkowym atutem. Wymagana znajomość języka portugalskiego w stopniu C1 w piśmie. Wymagana znajomość języka koreańskiego w stopniu B2 w piśmie. Wymagana znajomość języka angielskiego w stopniu B1 w mowie i piśmie. Uwagi: Znajomość języków obcych będzie sprawdzana wewnętrznymi testami językowymi firmy.
kontakt przez PUP - 2019-05-22 - Katowice (śląskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-09-19 - Warszawa (mazowieckie)
1) Prowadzenie dokumentacji kadrowej pracowników, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności:- sporządzanie umów o pracę, umów zleceń, świadectw pracy pracowników oraz innych dokumentów dotyczących zatrudnienia (np. zakresy czynności, dodatki, zmienne składniki wynagrodzenia, nagrody, odprawy, grafik czasu pracy, listy obecności itp.) - prowadzenie akt osobowych pracowników,- gromadzenie i przetwarzanie danych w programie komputerowym,- ustalanie uprawnień urlopowych i prowadzenie dokumentacji z tym związanej (kart urlopowych, planów urlopów),- prowadzenie ewidencji czasu pracy i zwolnień lekarskich,- sporządzanie zaświadczeń dotyczących stosunku pracy na wniosek pracownika oraz zaświadczeń dotyczących awansu zawodowego nauczycieli,- współpraca i udzielanie pomocy pracownikom w zakresie składania wniosków o renty i emerytury do organu rentowego,- sporządzanie sprawozdań oświatowych, statystycznych (GUS, SIO, PFRON), oraz analiz, wykazów o stanie zatrudnienia na potrzeby Dyrektora,- wprowadzanie i aktualizacja danych do programu PABS, SIO, Kadry Optivum, - sporządzanie informacji do płac o zmianie wysokości wynagrodzeń lub innych składników, - prowadzenie ewidencji obowiązkowych badań lekarskich, badań do celów sanitarno- epidemiologicznych , szkoleń BHP pracowników i kontrola ich aktualności,- archiwizacja dokumentacji kadrowej,- wprowadzanie i aktualizowanie danych do programu PABS, SIO, Kadry Optivum.2) współpraca z Komisją Socjalną w zakresie spraw związanych z wykorzystaniem środków z Zakładowego Funduszu Socjalnego, 3) koordynowanie działań i czuwanie nad terminami składania sprawozdań, zestawień, raportów,4) uczestnictwo w opracowywaniu projektów przepisów wewnętrznych i regulaminów wydawanych przez dyrektora, w szczególności dotyczących spraw związanych z kadrami i kontrolą zarządczą, 5) współpraca z innymi działami w zakresie rekrutacji pracowników (zgłaszanie wolnych miejsc pracy do urzędu pracy, redagowanie i zamieszczanie ofert pracy na stronie BIP, współuczestnictwo w procesie rekrutacji,6) wykonywanie innych czynności zleconych przez dyrektora. Praca w godz.: 8:00-16:00. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - osobisty.
Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 4 we Wrocławiu - 2019-01-17 - Wrocław (dolnośląskie)
Obowiazki związane z wykonywanym zawodem
HEINZ-PLASTICS Polska Sp. z o.o. - 2018-12-18 - Działdowo (warmińsko-mazurskie)
obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej i terminala płatniczego, przyjmowanie zamówień, metkowanie towaru, zamawianie towaru oraz wycena, aranżacja wystaw
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Cieszyn (śląskie)
Tworzenie i przygotowywanie róznego rodzaju materiałów reklamowych, publikacji, ulotki, banery, foldery, plakaty, wizytówki itp. Obsługa ploterów,drukarek. Dbałość o jakość wydruku. Kontakt z klientem, wykonywanie kalkulacji i wyceny proponowanej usługi poligraficznej.
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Bolszewo (pomorskie)
SPECJALISTA DS. UTRZYMANIA RUCHU ODPOWIEDZIALNY BĘDZIE ZA ZAPEWNIENIE SPRAWNOŚCI INSTALACJI I URZĄDZEŃ KONIECZNYCH DLA NIEZAKŁÓCONEGO FUNKCJONOWANIA PRZEDSIĘBIORSTWA BATEKO W POLKOWICACH. W SZCZEGÓLNOŚCI OSOBA ZATRUDNIONA NA TYM STANOWISKU REALIZOWAĆ BĘDZIE WYKONYWANIE PODSTAWOWYCH NAPRAW I KONSERWACJI URZĄDZEŃ ORAZ INSTALACJI -WENTYLACYJNYCH, ELEKTRYCZNYCH, PRZEMYSŁOWYCH ORAZ TRANSPORTOWYCH. STANOWISKO PODLEGA BEZPOŚREDNIO KIEROWNIKOWI ZAKŁADU.
BatEko Sp. z o.o. - 2018-02-12 - Polkowice (dolnośląskie)
Zadania: - sprawdzanie i kwalifikowanie do napraw urządzeń sejsmicznych,- wykonywanie pomiarów specjalistycznych, napraw i instalacji aparatury sejsmicznej oraz jej uruchamianie i kontrola na powierzchni i pod ziemią,- opracowywanie dokumentacji technicznych oraz udział w pracach badawczo- rozwojowych prowadzonych w Oddziale
INOVA CENTRUM INNOWACJI TECHNICZNYCH SPÓŁKA Z O.O. - 2018-09-26 - Lubin (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Warszawa (mazowieckie)
analiza rynku i ofert konkurencji, pozyskiwanie nowych klientów, tworzenie ofert handlowych, analizowanie wyników sprzedaży, negocjowanie warunków handlowych, sporządzanie kosztorysów
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Biała Podlaska (lubelskie)
Kontakty z klientami krajowymi oraz zagranicznymi.
Zakład Usług Leśnych - R. Trejchel - 2015-12-02 - Samławki (warmińsko-mazurskie)
Koordynacja sprzeedaży produktów, przygotowywanie raportów ze sprzedaży, kontrola nad terminowością dostaw produktów. Praca pn-pt 8-16
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Bełchatów (łódzkie)
Prowadzenie polityki zakupowej, monitorowanie i optymalizacja poziomu zapasów, monitorowanie rynku materiałów i części wykorzystywanych przy produkcji, poszukiwanie nowych partnerów oraz rozwiązań w zakresie stosowanych materiałów, negocjacja cen i warunków współpracy krajowej i zagranicznej
kontakt przez OHP - 2016-04-26 - Liszki (małopolskie)
monitorowanie projektów kompleksowych,analiza dokumentacji,koordynacja działań zw z logistyką,zakupami,kontrolą budżetu i rozliczanie wykonanych prac, współpraca z podwykonawcami,inwestorami i projektantami
Konkret Dagmara Fik, Marcin Mazurkiewicz - 2017-05-08 - Chełmno (kujawsko-pomorskie)
zadania związane z obsługą marketingową firmy
Stal-Hurt Spółka Cywilna Józef Ptak, Zofia Ptak, Marek Ptak, Robert Ptak - 2018-01-19 - Marciszów (dolnośląskie)
Samodzielen prowadzenie procesu zakupu materiałów i surowców do produkcji.
Ferroplast, Z.E.D.Rybiccy Spółka Jawna - 2017-12-14 - Świdwinek (zachodniopomorskie)
Wykształcenie zawodowe techniczne; uprawnienia SEP Grupa 1: 1 kV; możliwość pracy na wysokości powyżej 3 metrów, obsługa komputera; zakres obowiązków: regularna kontrola i konserwacja (naprawa) urządzeń technicznych wg wytycznych organizacyjnych i dokumentacji technicznej w celu zapobiegania awariom i problemom technicznym. Przeprowadzanie drobnych napraw budynku, urządzeń małej architektury, instalacji i urządzeń (również prace na wysokości powyżej 3 metrów); Zarządzanie wykonywaniem napraw, kontroli i przeglądów przez podmioty zewnętrzne oraz kontrola jakości i terminowości wykonywanych prac. Uczestnictwo w kontrolach przeprowadzanych przez urzędy państwowe;Prowadzenie i kontrolowanie dokumentacji technicznej zgodnie z wytycznymi organizacyjnymi; oferta także dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności;
TESCO (POLSKA) SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-10 - Gliwice (śląskie)
Sprawna obsługa mieszkańców obszaru LSR 2014 2020. Przygotowywanie opracowań,analiz finansowych wg zapotrzebowania Biura LGD. Prowadzenie procedury badania ceny,rozeznania rynku, przygotowywanie umów zwykonawcami. Monitoring realizacji umów i rozliczeń, Współpraca z bankami współpracującymi ze stowarzyszeniem i prowadzenie spraw z tym związanych.Sporządzanie pism, wniosków i podań związanych z działalnością finansowo- księgową Stowarzyszenia. Przygotowanie wniosków o płatność wraz z załącznikami. Wykonywanie czynności związanych z obsługą wniosków owsparcie realizacji operacji/projektów grantowych. Informowanie o obszarze działania LGD, założeniach LSR, zasadach przyznawania pomocy na realizację operacji w ramach LSR. Udział w targach, konferencjach, szkoleniach, imprezach społeczno-kulturalnych i innychwydarzeniach związanych z promocją LGD. Udział w szkoleniach wg planu szkoleń LGD. Komunikacja i współpraca z lokalną społecznością, partnerami i członkami LGD. Monitorowanie problematyki związanej z Funduszami Unii Europejskiej, Wsparcie Biura LGD w zakresie doradztwa finansowego związanego z wdrażaniem programu. Udzielanie doradztwa na rzecz podmiotów ubiegających się o wsparcie realizacji operacji/ powierzeniegrantu, wniosków o płatność w ramach LSR w szczególności w zakresie spraw finansowych i przepisów podatkowych. Prowadzenie innych spraw na polecenie Dyrektora Biura.
Stowarzyszenie Środkowopomorska Grupa Działania - 2016-05-27 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Prace biurowe.
Przedsiebiorstwo "AGRO - PLON" Sp. z o.o. - 2017-04-21 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
Wymagane wykształcenie wyższe, mile widziane doświadczenie. Osoba będzie odpowiedzialna za reklamę firmy oraz marketing. Wysokość wynagrodzenia do omówienia podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Praca w godzinach od 9.00 do 17.00 lub od 10.00 do 18.00. Kontakt z pracodawcą e-mailowy: joannacermar2 (at) wp.pl (CV ze zdjęciem).
KARASIŃSKA JOANNA HURTOWNIA SALON PŁYTEK CERAMICZNYCH CERMAR 2 - 2018-01-05 - Jejkowice (śląskie)
Opiniowanie i sporządzanie pism i notatek służbowych dotyczących zagadnień budowlanych oraz urządzeń na stałe związanych z obiektami, czynności administracyjne oraz współpraca z instytucjami branżowymi i urzędami państwowymi, nadzór firm zewnętrznych świadczących usługi konserwacyjne i naprawcze, przygotowywanie postępowań w ramach zamówień publicznych.
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2019-07-24 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa kontrahentów krajowych i zagranicznych, wystawianie faktur sprzedaży,prtaca w godz. 7-15 lub 8-16
WYTWÓRNIA HYDRAULIKI OKRĘTOWEJ Sp. z o.o. - 2016-10-13 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)