SPECJALISTA RACHUNKOWOŚCI Myślenice oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA RACHUNKOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: wprowadzanie dokumentów do książki przychodów i rozchodów kilku firm, wprowadzanie dokumentów do ksiąg handlowych kilku firm, sporządzanie zestawień w excel,obsługa programu płatnik
Data publikacji: 2020-07-15
Lokalizacja: Myślenice (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Myślenice, powiat: myślenicki, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wprowadzanie dokumentów do książki przychodów i rozchodów kilku firm, wprowadzanie dokumentów do ksiąg handlowych kilku firm, sporządzanie zestawień w excel,obsługa programu płatnik
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA RACHUNKOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Myślenice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 12
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: myślenicki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1209
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie branżowe, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
biegła obsługa komputera (internet, Microsoft Office)
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Inne] : możliwe zatrudnienie bez doświadczenia zawodowego pod warunkiem chęci pracy w tym zawodzie oraz dobrych ocen na świadectwie i dobrze zdanej matury
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 5
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
danePracodawcy_nip: 6811088842
danePracodawcy_regon: 351192950
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Myślenicach
Adres pracodawcy:
Drogowców 2, 32-400 Myślenice, powiat: myślenicki, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 12
Powiat pracodawcy: myślenicki
danePracodawcy_kodPowiatu: 1209
Gmina pracodawcy: Myślenice
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Myślenice
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0951617
Ulica pracodawcy: Drogowców
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Myślenicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|241190
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 16.07.2020
Oferta pracy ważna do: 31.08.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 16.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 15.07.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?fbb7052a38c2c1fcc03e4cf614d2af9f
Podobne oferty pracy
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: -ANALIZA WYMAGAŃ DOTYCZĄCYCH OPROGRAMOWANIA, PROJEKTOWANIE I IMPLEMENTACJA OPROGRAMOWANIA, PRZYGOTOWANIE SPECYFIKACJI/ DOKUMENTACJI ODPOWIEDNICH CZESCI OPROGRAMOWANIA, WSPÓŁPRACA Z INTEGRATORAMI W ZAKRESIE WERYFIKACJI PRODUKTU KOŃCOWEGO. [Godzina zakończenia pracy] : 17:00[Praca na czas określony] : OD 15.03. 2017 - 14.03.2018
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Wrocław (dolnośląskie)
wg. zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2016-12-07 - Strzałków (łódzkie)
do uzgodnienia
SMART KIDS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-07-10 - Rzeszów (podkarpackie)
1. Obsługa zgłoszeń telefonicznych od użytkowników zgodnie z ustalonym grafikiem.2. Prowadzenie zgłoszonych problemów od momentu zgłoszenia do rozwiązania.3. Współpraca z partnerami na całym świecie.4. Ustalanie priorytetów i praca z zarejestrowanymi sprawami dostarczanie rozwiązania lub przekazanie ich innego zespołu wsparcia.5. Utrzymywanie wysokiej jakości danych w systemie rejestracji zgłoszeń. Umowa o pracę na okres próbny, następnie na czas nieokreślony.
kontakt przez PUP - 2017-11-24 - Wrocław (dolnośląskie)
1. Prowadzenie ewidencji składników majątkowych-środków trwałych i przedmiotów nietrwałych, czuwanie nad ich prawidłowym przekazaywaniem osobom materialnie odpowiedizlnych, zajmowanie się sie sprawami dotyczącymi inwetaryzacji.2.Wykonywanie czaynności przygotowawczychz wiązanych z likwiadcją , w tym sprzedażą środków trwałych i przedmiotów nietrwałych.3.Sporządzanie sprawozdań w zakresie gospodarowania majątkiem trwałym i nietrwałym.4.naliczanie amortyzacji, uzgadnianie tabel amortyzacyjno-umorzeniową, conajmiej raz na kwartał.5.Prowadzenie dokumentacjidotyczącej gospodarki mieszkaniowej Nadlasnictwa Konin.6.Prowadzenie dokumentacji związanej z czynszami za najem lokali i budynków.7.Składanie zamówień na artykuły biurowe, druki, czasopisma, tonery, kalendarze i inne materiały służące potrzebom administracyjnym nadleśnictwa. Prowadzenie ewidencji wydanych materiałów biurowych.8. Organizacja funkcjonowania pokoju gościnnego.9. Organizacja narad i spotkań.10.Wykonywanie czynności związanych z zakupem energi elektrycznej i jej rozliczeniem.11.Prowadzenie rozliczeń i dokonywanie obciążeń z tytułu dostawu wody oraz wywozu nieczystości na podstawie zawartych umów.12.dokonywanie opłat abonamentowych radiowo telewizyjnych.13.Rozliczanie druków ścisłego zarachowania pod względem ciągłości i ilości wydruków przynajmniej raz w kwartale, zgodnie z wewnętrznymi uregulowaniami.14.Prowadzeni spraw ubezpieczeń rzeczowych i majatkowych nadleśnictwa.15.Sprawdzenie merytoryczne i rozliczanie faktur za dostawy i usługi w zakresie swojego działania.16.Przygotowywanie w formie edytowalnej opisu przedmiotu zamówienia i wzór umowy o zamówienie publiczne z zakresu swego działania, po akceptacji przez radcę prawnego przekazanie na stanowisko ds. zamówień publicznych.17.Opracowanie projektu uregulowań wewnętrznych wydawanych przez nadleśniczego w zakresie swojego działnia. Czuwanie nad ichaktualizacją i zgodnością z przepisami wyższego rzędu.Szczeguły dostępne na stronie www.konin.poznań.lasy.gov.pl
LASY PAŃSTWOWE NADLEŚNICTWO KONIN - 2018-11-02 - Konin (wielkopolskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, utrzymanie kontaktów z obecnymi klientami, przygotowywanie ofert handlowych.
JES OPAKOWANIA Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2018-03-16 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Dostarczanie najwyższej jakości w obsłudze pasażerów Cathay Pacific, maksymalizowanie zysków przez efektywne używanie narzędzi sprzedażowych, osiąganie celów i monitorowanie własne j pracy.
kontakt przez PUP - 2018-11-16 - Kraków (małopolskie)
nazór nad pionem technicznym
SEUNG SAN IND.POLAND Spółka z o.o. - 2017-03-30 - Ustroń (śląskie)
pozyskiwanie klientów, doradzanie klientom w zakresie wyboru produktów, przyjmowanie zamówień od klientów
P.H.U. Krzysztof Pogłodziński - 2019-10-11 - Koniecpol (śląskie)
Manager ds. sprzedaży z j. węgierskim - Nowy Sącz Firma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka węgierskiego OBOWIĄZKOWO- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
LINEMEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-18 - Nowy Sącz (małopolskie)
pozyskiwanie klientów. sprzedaz hurtowa
MET-PRIM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-10 - Radomsko (łódzkie)
Robotnik gospodarczy
kontakt przez PUP - 2019-03-20 - Pełczyce (zachodniopomorskie)
Norweski pracodawca poszukuje do zatrudnienia na stałe osób w charakterze inspektorów ładunkowych/ morskich specjalizujących się w statkach typu: cape size, panamax, coaster.Wymagania pracodawcy:- Kandydat musi mieć doświadczenie jako draft surveyor/maritime surveyor , lub posiadać doświadczenie zawodowe jako oficer pokładowy w marynarce handlowej. Preferowane osoby z doświadczeniem na dużych statkach typu masowce.- Wymagana biegła znajomość jęz. angielskiego- Książeczka żeglarska, inne potrzebne do wykonywania zawodu- Znajomość obsługi komputera, prawo jazdy kat. B
Norwegian Marine& Cargo Survey AS - 2016-04-14 - Norwegia (Norwegia)
opracowanie propozycji i nadzorowanie realizacji strategii i planów marketingowych; rozpoznawanie i analizowanie potrzeb klientów oraz ustalanie ich hierarchii; analiza czynników sprzedaży; przygotowywanie budżetu promocji; konstruowanie narzędzi promocji oferowanych produktów; tworzenie ofert handlowych; kontakt z klientami;
BRAT 2 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-06-24 - Kraków (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-09 - Warszawa (mazowieckie)
Rozpatrywanie wniosków , wprowadzanie danych do systemu, udzielanie informacji klientom.
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Suwałki (podlaskie)
Obsługa klienta w dziale sprzedaży
EVRAFISH sp. z o.o. - 2020-01-15 - Brusy (pomorskie)
Przygotowywanie dokumentów wysyłkowych, wystawianie dokumentów magazynowych, sprawdzanie kontroli nad stanami magazynowymi, ścisła współpraca z magazynem.
kontakt przez PUP - 2019-03-18 - Chromowola (kujawsko-pomorskie)
obsługa programu magazynowo - księgowegowprowadzanie i wystawianie fakturprowadzenie akt pracowniczychprzygotowywanie dokumentów dla księgowej
ECO PROGRESS SP. Z O.O. - 2016-01-18 - Boguchwała (podkarpackie)
Obsługa klienta, przyjmowanie i potwierdzanie zamówień, wystawianie faktur, prowadzenie dokumentacji sprzedażowej.
Kuvert Polska Sp. z o.o. - 2017-09-14 - Przyprostynia (wielkopolskie)
aktywne pozyskiwanie odbiorców, tworzenie ofert sprzedaży
kontakt przez PUP - 2018-07-23 - Gdynia (pomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
stały kontakt z niemieckojęzycznymi partnerami handlowymi firmy, przygotowywanie wycen oraz zamówień produktów, doradztwo techniczne, tłumaczenie korespondencji
KNS Śląska Fabryka Okien s.c. - 2017-01-05 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Budowanie, planowanie i zarządzanie bazą klientów kluczowych. Pozyskiwanie nowych, reprezentowanie oferty firmy. Dyspozycyjność i gotowość również do wyjazdów, jak i pracy w dni wolne w przypadku oczekiwań klientów.
LIZARD HOUSE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-08-19 - Kraków (małopolskie)
Obsługa dotychczasowych partnerów handlowych Przygotowanie wyceny produktówRealizacja celów sprzedażowych DoradztwoWYMAGANIA:wykształcenie średnie lub wyższeŁatwość w nawiązywaniu kontaktów zdolnośći komunikacyjne oraz organizacyjne dobra znajomość pakietu MS Officedoświadczenie minimum 1 rokbardzo dobra znajomość języka angielskiego.KONTAKT Z PRACODAWCĄ (17) 864 0470 wew.6
REH4MAT Sławomir Wroński - 2018-02-22 - Widna Góra (podkarpackie)
-analiza sprzedaży, analiza zamówień,itd..
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Świebodzin (lubuskie)
Kontakt z kontrahentami krajów trzecich, odpowiedzi na e-mail i rozmowy telefoniczne w języku rosyjskim, ukraińskim, białoruskim, azerbejdżańskim
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Grójec (mazowieckie)
rozpoznanie i analiza potrzeb klientów oraz ustalanie ich hierarchii, prowadzenie badań, gromadzenie informacji rynkowych, kontakt z klientem, bezpośrednia obsługa klienta. Kontakt tel. 41 315-40-03
"EKOM" MACIEJCZYK SPÓŁKA - 2016-07-12 - Sitkówka (świętokrzyskie)
prace lakiernicze
TOMAR - USŁUGI SAMOCHODOWE TOMASZ WRZESIEŃ - 2018-09-04 - Świętochłowice (śląskie)
Pozyskiwanie kontrahentów zagranicznych, kontakt z kontrahentami zagranicznymi. Organizacja transportu importowanych towarów. Jedna zmiana, umowa na czas określony.
kontakt przez PUP - 2017-12-05 - Wrocław (dolnośląskie)