SPECJALISTA OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK WĘGIERSKI) (NR REF. S/HU/2019) (MOŻLIWOŚĆ PRACY ZDALNEJ) K/M Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK WĘGIERSKI) (NR REF. S/HU/2019) (MOŻLIWOŚĆ PRACY ZDALNEJ) K/M
Wynagrodzenie: od 5 500 PLN
Zakres obowiązków: Bieżąca obsługa klientów, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
Data publikacji: 2019-07-24
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Bieżąca obsługa klientów, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premie: 1000-2000 zł netto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK WĘGIERSKI) (NR REF. S/HU/2019) (MOŻLIWOŚĆ PRACY ZDALNEJ) K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 24.07.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
węgierski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie co najmniej średnie, bardzo dobra znajomość języka węgierskiego, mile widziane doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klienta lub sprzedażą, wWysokie zdolności komunikacyjne, interpersonalne i negocjacyjne, doskonała organizacja czasu własnej pracy, samodzielność i nastawienie na realizację wyznaczonych celów, motywacja i zaangażowanie w powierzone zadania. Obowiązki: kompleksowa telefoniczna obsługa klientów, doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb, badanie potrzeb klientów i dbanie o budowanie pozytywnych relacji, administrowanie systemem zamówień, dbanie o dobry wizerunek firmy.[Sposób aplikowania: rekrutacja (at) hrsystems.pl, z dopiskiem: "S/HU/2019", telefonicznie: 22 243 33 07]
Nazwa pracodawcy: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Po ustaleniu z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Ciołka
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Data dodania oferty pracy: 25.07.2019
Oferta pracy ważna do: 31.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 25.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 24.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?9b33e09331e20c5bda81174ade02ac7f
Podobne oferty pracy
testowanie materiałów; nadzorowanie oraz kontakt z dostawcami materiałów; przeprowadzanie audytów u dostawców materiałów i surowców; przygotowywanie raportów dla specjalistów w Japonii
kontakt przez PUP - 2018-10-10 - Gliwice (śląskie)
wykonywanie przecisków pod drogami i chodnikami w celu realizacji wszelkiego rodzaju przyłączy związanych z instalacjami elektrycznymi, telekomunikacyjnymi, budowlanymi, wodno-kanalizacyjnymi itp., miejsce wykonywania pracy: Niemcy
Gowtel2 Radosław Foliński - 2016-02-17 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Konkurs szczegóły naboru na stronie www.gliwice.so.gov.pl: Wykształcenie wyższe techniczne, pref. kierunki: instalacje cieplne, wentylacyjne gazowe, wodociągowe kanalizacyjne; udokumentowany co najmniej pięcioletni staż pracy w zakresie wykonawstwa, nadzoru inwestorskiego, doświadczenie w zakresie prowadzenia prac w zakresie wentylacji i klimatyzacji, przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa oraz aktualny wpis do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane zgodnie z art. 12 ust. 1 i 2 Prawa budowlanego Dz. U. z 2017r. poz.1332 j.t. (o ile podlega temu obowiązkowi), zdolność analitycznego myślenia, znajomość techniki pracy biurowej, w tym bardzo dobra umiejętność posługiwania się sprzętem komputerowym, oraz programami Word, Excel i kosztorysowymi, komunikatywność, kreatywność, dyspozycyjność i odporność na stres, umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji, umiejętność sprawnej organizacji pracy własnej i zespołowej, dodatkowym atutem będzie: znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych i prawo zamówień publicznych oraz procedur udzielania zamówień publicznych w trybie tej ustawy, posiadanie uprawnień do kierowania i nadzorowania realizacji robót budowlanych przy zabytkach nieruchomych o których mowa w ustawie z dnia 23.07.2003 r. o ochronie i zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2014 r. poz. 1446 j.t. ze zm.), wiedza i doświadczenie w zakresie organizacji i zarządzania projektami; zakres obowiązków: opracowywanie planów w zakresie remontów i inwestycji wraz z elementami rozliczania nadzorowanych zadań; wykonywanie lub weryfikowanie kosztorysów inwestorskich i wykonawczych oraz przedmiarów bądź obmiarów robót; opracowywanie danych wyjściowych dla projektantów wykonujących dokumentację techniczną do realizacji przedsięwzięć remontowych i inwestycyjnych wraz z dokonywaniem niezbędnych uzgodnień w imieniu inwestora z organami nadzoru; sprawowanie bezpośredniego nadzoru inwestorskiego nad wykonywanymi robotami remontowymi lub inwestycyjnymi; wykonywanie funkcji inspektora nadzoru na wyznaczonych robotach budowlanych; uczestnictwo w odbiorach technicznych realizowanych robót; współudział w przygotowywaniu przetargów w oparciu o ustawę Prawo zamówień publicznych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
SĄD OKRĘGOWY W GLIWICACH - 2017-07-18 - Gliwice (śląskie)
utrzymanie czystości przydzielonych do sprzątania pomieszczeń tj. pasaże handlowe, pomieszczenia socjalne i sanitarneMiejsce pracy: C.H. AuraGodziny pracy: 6-14; 14-22
EVER CLEANING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-06-26 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-11 - Warszawa (mazowieckie)
znajomość zagadnień sprzedaży wyrobów i usług, identyfikacja potencjalnych klientów i ich pozyskiwanie, tworzenie i efektywne wdrażanie strategii sprzedaży naszych usług, dbałość o wysoki poziom relacji z obecnymi i przyszłymi klientami
Zakład Techniki Próżniowej TEPRO S.A. - 2018-11-26 - Koszalin (zachodniopomorskie)
- Więcej informacji na stronie: : http://bip.womkat.edu.pl/regionalny-osrodek-doskonalenia-nauczycieli-wom-w-katowicach-oglasza-nabor-na-wolne-stanowisko-urzednicze-specjalista-ds-finansowych- Zakres wykonywanych zadań:dekretacja dowodów księgowych przychodów i wydatków, księgowanie syntetyczne i analityczne dokumentacji źródłowej, uzgadnianie obrotów i sald, sporządzanie przelewów, sporządzanie sprawozdań do Urzędu Marszałkowskiego, prowadzenie ewidencji zakupu i sprzedaży, rozliczanie z Jednostką prowadzącą podatku VAT, wystawianie i ewidencja faktur VAT, sporządzanie deklaracji rozliczeniowych, rozliczanie odpłatności za szkolenia, prowadzenie i uzgadnianie ksiąg inwentarzowych oraz rozliczenia składników majątku, przygotowanie dokumentacji finansowej do archiwum, składanie do Głównego księgowego wniosków dotyczących usprawnienia wykonywanych zadań wynikających z zakresu obowiązków.- Wynagrodzenie: 2640 zł brutto + wysługa lat (płaca zasadnicza 2200 zł brutto + do 20% premii + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Wymagania Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem:- wykształcenie: ukończenie ekonomicznych studiów magisterskich, ekonomicznych wyższych studiów zawodowych, uzupełniających ekonomicznych studiów magisterskich lub ekonomicznych studiów podyplomowych, staż pracy-nie wymagany lub średnie wykształcenie ekonomiczne staż pracy - minimum 3 lata w księgowości- znajomość i umiejętność praktycznego zastosowania ustawy o finansach publicznych, ustawy o podatku VAT oraz ustawy o rachunkowości oraz przepisów wykonawczych do tych ustaw,- znajomość i umiejętność praktycznego zastosowania Rozporządzenia w sprawie rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, Rozporządzenia sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów i wydatków oraz przychodów i Rozporządzenia w sprawie sprawozdawczości budżetowej, - znajomość zasad inwentaryzacji,- znajomość obsługi komputera, praca w zakresie programów biurowych (Excel, Word), finansowo-księgowych oraz kadrowo-placowych (Płatnik, Vulcan Optivum),- biegła obsługa urządzeń biurowych,- obywatelstwo polskie,- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,- zgoda na przetwarzanie danych osobowych,- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku, potwierdzony zaświadczeniem lekarskim. Ponadto od kandydata oczekujemy (wymagania dodatkowe)- dokładność, samodzielność, odpowiedzialność, terminowość,- operatywność i zaradność, umiejętność szybkiego rozwiązywania problemów,- komunikatywność, umiejętność współpracy,- elastyczność, podzielność uwagi, kultura osobista,- zdolności analityczne.
REGIONALNY OŚRODEK DOSKONALENIA NAUCZYCIELI "WOM" W KATOWICACH - 2019-02-18 - Katowice (śląskie)
Bezpośredni kontakt z klientem, utrzymywanie relacji z obecnymi klientami oraz pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie ofert i doradztwo, realizacja planów sprzedażowych. Sprzedaż aparatury laboratoryjnej i materiałów pomocniczych oraz odczynników chemicznych do analiz chemicznych. Miejsce pracy: teren Polski.
Labindex Spółka Cywilna - 2016-06-27 - Warszawa (mazowieckie)
Rekrutacja pracowników na terenie kraju i cudzoziemców (Ukraina, Rosja, Białoruś, Mołdawia) na rózne stanowiska produkcyjne. Gotowość do wyjazdów służbowych.8
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Częstochowa (śląskie)
Przyjmowanie zamówień ze sklepu internetowego; Wprowadzanie zamówień od klientów detalicznych oraz hurtowych; Kontakt z klientem telefoniczny oraz mailowy - poprzez stronę www; Odbieranie telefonów od klientów; Korespondencja mailowa z klientem.
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Chotomów (mazowieckie)
organizowanie i promowanie kursów
kontakt przez PUP - 2018-05-14 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
-wykorzystywanie opisu stanowisk, jako podstawy określenia procedury rekrutacji i wyboru instrumentów oceny kandydatów;- identyfikacja ograniczeń procesu rekrutacji - wewnętrznych i zewnętrznych i ich wpływu na proces rekrutacji;- stosowanie właściwych technik, instrumentów oraz procedur wyboru i doboru pracowników, wykorzystujących ich zalety i ograniczenia;- przeprowadzanie procesu wyboru kandydatów;- sterowanie procesem adaptacji nowego pracownika - określanie niezbędnego zakresu i czasu przyuczania dla nowych i mających doświadczenie pracowników obejmujących dane stanowisko.PRACA W GODZ. 08:00-16:00
HR Industry Sp. z.o.o. - 2019-07-26 - Szczecin (zachodniopomorskie)
-Upowszechnianie informacji o prowadzonych działaniach na potrzeby ECAM, w tym planów szkoleniowych;-Koordynowanie działalności szkoleniowej w jednostkach CEiPM Leszno;-Analizowanie rynku pracy z punktu widzenia potrzeb szkoleniowych;-Pozyskiwanie danych z jednostek utrzymujących rezultaty projektu OHP jako realizator usług rynku pracy,-Prowadzenie poradnictwa zawodowego dla młodzieży w wieku 15-25 lat,: bezrobotnych i młodzieży szkolnej
Ochotnicze Hufce Pracy Wielkopolska Wojewódzka Komenda - 2017-02-06 - Leszno (wielkopolskie)
1) Telefoniczna i internetowa obsługa kontaktów inicjowanych przez dotychczasowych i potencjalnych partnerów handlowych, 2) Weryfikacja i wprowadzanie danych do systemów informatycznych firmy, 3) Dbałość o właściwy przepływ informacji pomiędzy partnerami handlowymi a odpowiednimi jednostkami organizacyjnymi firmy. Oferta dostępna w sali G, C, E. Kontakt z pracodawcą e-mail: praca-dh (at) vidis.pl
VIDIS S.A. - 2017-05-26 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
jw
Przedsiębiorstwo Budownictwa Miejskiego Południe SA - 2016-09-13 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-12-16 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista do spraw handlowych
WIPLAST Sp. z o.o. - 2017-03-17 - Tarnów (małopolskie)
1. Obsługa osób bezrobotnych z prawem do zasiłku i innych świadczeń wynikających z Ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy oraz innych ustaw, tj.:a) przyjmowanie oświadczeń o stosowaniu się bezrobotnego do przepisów ustawy,b) przyjmowanie dodatkowych zaświadczeń i informacji dotyczących zmian w sytuacji bezrobotnego,c) ustalanie praw do świadczeń i wydawanie decyzji o nabyciu bądź utracie prawa do zasiłku lub innych świadczeń,d) przekazanie dyspozycji o wypłacie zasiłku dla bezrobotnych lub innych świadczeń,e) sporządzanie i sprawdzanie list wypłat zasiłków, dodatków aktywizacyjnych lub innych świadczeń,f) sporządzanie indywidualnych kart wypłat zasiłków lub innych świadczeń,g) przygotowywanie i wydawanie zaświadczeń w zakresie realizowanych zadań,h) gromadzenie, przechowywanie i weryfikacja dokumentów bezrobotnego,i) generowanie i wydawanie bezrobotnym i właściwemu urzędowi skarbowemu deklaracji rozliczeniowych PIT-11,j) wydawanie decyzji o utracie statusu bezrobotnego oraz dokonywanie odpowiednich zapisów w karcie rejestracyjnej oraz w bazie danych oraz przekazywanie kompletu dokumentów do archiwum.2. Wykonywanie zadań wynikających z realizacji projektów finansowanych i współfinansowanych z Funduszu Pracy, funduszy strukturalnych z Unii Europejskiej oraz innych funduszy celowych.3. Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi urzędu w zakresie:a) pozyskiwania informacji na temat aktualnych ofert pracy z działem pośrednictwa pracy,b) kierowanie zainteresowanych bezrobotnych do stanowisk pośrednictwa pracy, szkolenia bezrobotnych oraz doradcy zawodowego,c) przekazywania akt i stosownych dokumentów do odpowiedniej kartoteki,d) przygotowywania korespondencji.
Powiatowy Urząd Pracy w Płocku - 2016-12-23 - Płock (mazowieckie)
Aktywne pozyskiwanie klientów dla kancelarii, kompletowanie dokumentów niezbędnych do zgłoszenia szkody, obsługa klienta.
Kancelaria Prawna Legatis Spółka z o.o. - 2016-05-19 - Przemyśl (podkarpackie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowej pracowników zatrudnionych u klienta firmy, ewidencja pracy pracowników.
kontakt przez PUP - 2018-09-11 - Lublin (lubelskie)
Praca w Szwecji na terenie obiektów przemysłowych/rafineria. Rotacja 4/1 (4 tyg. Szwecja, 1 tydz. Polska).
GLT Sp. z o.o. Sp. k. - 2018-02-08 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
Obsługa telefoniczna i mailowa klienta, kontakt z firmami kurierskimi, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z kontrahentami
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Kokotów (małopolskie)
Naliczanie wynagrodzeń oraz innych świadczeń wynikających z Prawa Pracy i ubezpieczeń;- obsługiwanie programu Płatnik; - naliczanie i sporządzanie list płac; - wystawianie zaświadczeń o dochodach, zatrudnieniu; - tworzenie i wysyłanie dokumentów do PFRON; - sporządzanie zestawień i raportów
PEARL STREAM SA STRZELCE OPOLSKIE - 2015-11-30 - Strzelce Opolskie (opolskie)
obsługa sprzedaży internetowej oraz sprzedaży poprzez portale zakupowe, prowadzenie dokumentacji związanej z procesem zakupu i sprzedaży, organizowanie procesów posprzedażowych, dtukowanie i wysyłanie dokumentów, opracowywanie opisów produktów i treści promocyjnych, wdrażanie rozwiązań zwiększających efektywność sprzedaży
kontakt przez PUP - 2018-01-09 - Tychy (śląskie)
układanie polbruku
POL-DAR Usługi Budowlane i Brukarskie Dariusz Umecki - 2018-02-09 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
Umowy cywilnoprawne, umowy o pracęNadzór nad terminowym przeprowadzaniem szkoleń z zakresu BHP dla PracownikówSporządzanie zaświadczeń do celów mieszkaniowych, MOPS-u, UP, kredytów i pożyczek, sądu, ZUS i innych na prośbę PracownikaObsługa dofinansowań PFRONwyliczanie kwot do odpisu PFRONPrzyjmowanie stron w sprawach pracowniczych w zakresie w/w pracWprowadzanie danych do systemu komputerowego zakresie w/w prac
MAXUS CLEANING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-20 - Kraków (małopolskie)
wg programu stazu
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Gniezno (wielkopolskie)
KOORDYNOWANIE ZADAŃ ZWIĄZANYCH Z REALIZACJĄ INWESTYCJI PRZETARGOWYCHPRACA W BIURZE: •ROZLICZANIE CAŁOŚCI INWESTYCJIPRACA W TERENIE:•KONTROLA ZGODNOŚCI ZUŻYTEGO MATERIAŁU Z PROTOKOŁEM•RAPORTOWANIE WYNIKÓW•KONTROLA PRAWIDŁOWEGO OBIEGU DOKUMENTÓW MAGAZYNOWYCH
SOLARTIME SP. Z O.O. - 2017-09-21 - Rzeszów (podkarpackie)
Budowa ścian i sufitów z płyt kartonowo - gipsowych. Szpachlowanie oraz malowanie ścian i pomieszczeń.
Firma Remontowo Budowlana "SOLEX" Grzegorz Sołek - 2017-07-21 - Jarosław (podkarpackie)
Obsługa programu płacowo-kadrowego, obliczanie świadczeń pieniężnych wynikających ze stosunku pracy włącznie z przygotowaniem przelewów bankowych na konta osobiste pracowników; przygotowanie druku RP-7 (zaświadczenie o zatrudnieniu i wynagrodzeniu) do celów emerytalnych dla byłych i obecnych pracowników; obsługa programu Płatnik deklaracje ZUS oraz rozliczanie PDOF do US; sporządzanie miesięczne rozdzielnika płac do kosztów; przygotowanie informacji o dochodzie (US) uzyskanym w danym roku podatkowym dla pracowników Instytutu oraz pracowników zatrudnionych na umowę zlecenie i o dzieło; sporządzanie sprawozdań z wynagrodzeń kwartalnych i rocznych do GUS i PAN; wystawianie zaświadczeń o zarobkach; prowadzenie i rozliczanie kasy PKZP; prowadzenie i rozliczanie grupowego ubezpieczenia pracowniczego (PZU); przygotowanie i kompletowanie do wypłaty wniosków o wczasy pod gruszą z ZFŚS.
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Zabrze (śląskie)