SPECJALISTA - OBSŁUGA ADMINISTRACYJNA WYDZIAŁU REMONTOWEGO Jastrzębie-Zdrój oferta pracy Jastrzębskie Zakłady Remontowe Spółka z o.o.

Stanowisko: SPECJALISTA - OBSŁUGA ADMINISTRACYJNA WYDZIAŁU REMONTOWEGO

Wynagrodzenie: 3 000 - 4 500 PLN

Zakres obowiązków: 1.Ewidencja czasu pracy zgodnie z obowiązującymi prepisami 2. Przygotowywanie absencji pracowników 3. Prowadzenie wydziałowej dokumentacji pracowniczej 4. Prowadzenie i przestrzeganie terminów badań okresowych, psychotechnicznych oraz szkoleń okresowych 5. Sporzadzanie kart wyjść, tzw. obiegówek, delegacji, skierowań na badania 6. Sporządzanie planu urlopów 7. Sporządzanie indywidualnych list odzieżowych, środków czystości 8. Prowadzenie rejestru uprawnień pracowniczych 9. Przygotowanie niezbędnych raportów, analiz, sprawozdań 10. Współpraca z innymi działami Spółki

Data publikacji: 2019-04-04

Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój (śląskie)

Pracodawca: Jastrzębskie Zakłady Remontowe Spółka z o.o.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Węglowa 4, 44-268 Jastrzębie-Zdrój, powiat: m. Jastrzębie-Zdrój, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1.Ewidencja czasu pracy zgodnie z obowiązującymi prepisami 2. Przygotowywanie absencji pracowników 3. Prowadzenie wydziałowej dokumentacji pracowniczej 4. Prowadzenie i przestrzeganie terminów badań okresowych, psychotechnicznych oraz szkoleń okresowych 5. Sporzadzanie kart wyjść, tzw. obiegówek, delegacji, skierowań na badania 6. Sporządzanie planu urlopów 7. Sporządzanie indywidualnych list odzieżowych, środków czystości 8. Prowadzenie rejestru uprawnień pracowniczych 9. Przygotowanie niezbędnych raportów, analiz, sprawozdań 10. Współpraca z innymi działami Spółki

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 4 500 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA - OBSŁUGA ADMINISTRACYJNA WYDZIAŁU REMONTOWEGO

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jastrzębie-Zdrój

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Jastrzębie-Zdrój

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Jastrzębie-Zdrój

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: technik administracji*

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 4 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 04.04.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: PRAWO JAZDY KAT. B*

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dobra znajomość pakietu MS Office

Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Minimum 2 letnie doświadczenie na stanowisku administracyjnym

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Znajomość prawa pracy

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność pracy z ludźmi

Nazwa pracodawcy: Jastrzębskie Zakłady Remontowe Spółka z o.o.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jastrzębiu-Zdroju

Adres pracodawcy:
Węglowa 4, 44-268 Jastrzębie-Zdrój, powiat: m. Jastrzębie-Zdrój, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: m. Jastrzębie-Zdrój

Gmina pracodawcy: Jastrzębie-Zdrój

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Jastrzębie-Zdrój

Adres strony pracodawcy: www.jzr.pl

Ulica pracodawcy: Węglowa

Numer budynku pracodawcy: 4

Profil działalności pracodawcy:
usługi dla kopalń, górnictwa, usługi remontowe

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jastrzębiu-Zdroju

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: technik administracji*

Data dodania oferty pracy: 04.04.2019

Oferta pracy ważna do: 02.05.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 04.04.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 04.04.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

KIEROWCA - od 2 100 PLN

odbiór załadunek wózków transportowych z Centralnej Sterylizatorni do samochodu, przewożenie wózków transportowych zaweirajacych materiał wysterylizowany z CS do budynku szpitala, odbiór i przewóz bielizny operacyjnej z pralni szpitanlej do CS, odbiór i dostarczanie do CS materiałów z magazynu gospodarczego, mycie, dezynfekcja i suszenie wózków transportowych i pojemników do narzędzi w CS , itp.
Głogowski Szpital Powiatowy Sp. z o.o. - 2018-05-17 - Głogów (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. REALIZACJI ZADAŃ BUDOWLANYCH - 2 100 - 2 700 PLN

Wykonywanie prac budowlanych i instalacyjnych, obsługa maszyn budowlanych i prowadzenie pojazdów w ramach posiadanych uprawnień, przyjmowanie materiałów, sprawdzanie zgodności dostawy i przygotowanie dokumentacji magazynowej.
kontakt przez OHP - 2018-03-29 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. KONTROLI JAKOŚCI - od 3 000 PLN

1.Opracowywanie planów kontroli jakości2.Nadzór nad dokumentacją jakościową oraz jej przygotowanie3.Sporządzanie deklaracji zgodności, poświadczeń, świadectw jakości itp.4.Odbiory jakościowe rurociągów, konstrukcji stalowych, urządzeń ciśnieniowych, zbiorników magazynowych i technologicznych- Miejsce wykonywania pracy: Katowice, Warszawa, Stalowa Wola oraz inne obiekty energetyczne w kraju z za granicą (praca w delegacji, jeśli budowa znajduje się poza miejscem zamieszkania).- Wynagrodzenie: od 3000 zł brutto/mies.- ustalane indywidualnie podczas rozmowy o pracę. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do 3 miesięcy. Następnie umowa na czas określony do 33 miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie średnie (technik mechanik) lub wyższe (inżynier mechanik/inżynier spawalnik). Mile widziane doświadczenie zawodowe jako kontroler jakości, mile widziane uprawnienia energetyczne (E lub D grupa 2). Wymagana znajomość norm i dyrektyw ciśnieniowych oraz WUDT-UC, umiejętność czytania dokumentacji technicznej, dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office, umiejętność pracy z programem AutoCAD, dobra organizacja pracy, dokładność, samodzielność, odpowiedzialność, uczciwość, znajomość j. angielskiego lub niemieckiego na poziomie komunikatywnym.Kontakt telefoniczny (tel.: 32-783-53-63) w godz.: 7:00-15:00 lub wysłać CV na adres e-mail: rekrutacja (at) remak.com.pl w temacie wiadomości wpisując nazwę stanowiska tj. Specjalista ds. kontroli jakości.
PRZEDSIĘBIORSTWO MODERNIZACJI URZĄDZEŃ ENERGETYCZNYCH "REMAK" SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-02-26 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DS. HANDLU -CD - od 2 000 PLN

Handel olejem roślinnym, jadalnym. Praca biurowa przy komputerze oraz telefonie komórkowym.Obsługa klientów wg obowiązującej już bazy klientów + poszukiwanie nowych.Składanie ofert drogą elektroniczną. Pensja zasadnicza + premia od sprzedaży. Praca w godzinach 8:00-16:00
Flota Logistic Bis Sp. z o.o. Sp. k. - 2017-08-16 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)

SPECJALISTA OPERACYJNY P&C/ PEOPLE & CULTURE OPS SPECIALIST - od 5 087 PLN

Działanie jako ekspert rynkowy i centralny punkt lokalnych usług HR i zarządzaniazasobami ludzkimi poprzez rozwiązywanie złożonych wniosków i wspólnychinicjatyw. Zapewnianie klientom pełnej, dokładnej i terminowej odpowiedzi zgodnie zglobalnymi i lokalnymi wytycznymi, w ramach wskaźników KPI dotyczących HR iefektywne wykorzystywanie narzędzi i systemów HR. Przejrzystość wszystkichprzychodzących zapytań, w tym koordynacja z różnymi zespołami, regularne działaniakontrolne i informowanie klientów o statusie. Szkolenie i doradzanie klientom iwewnętrznym interesariuszom w zakresie procesów i systemów HR SSC.Utrzymanie danych HR2U i przeprowadzanie audytu zgodnie z wymaganiamikontroli wewnętrznej, procedurą audytu, OPM i wskaźnikami KPI HR.Przeprowadzanie analizy przyczyn źródłowych wszystkich błędów izaimplementowanie działania zapobiegawczego. Dostarczanie klientom i zespołomSSC jasnych i dokładnych odpowiedzi dotyczących lokalnych procesów C & B.Badanie i eskalacja wyjątkowych przypadków i przetwarzanie niespójności w zespolekompensacyjnym SSC i / lub zespołach centralnych. Wspieranie zespołukompensacyjnego SSC podczas realizacji globalnych cykli (IC, Merit, Ankietypłacowe) i dla projektów specyficznych dla rynku.- Przygotowanie wysokiej jakości standardowych i złożonych raportów, w tymobliczenia (np. Wytyczne dotyczące wzrostu wynagrodzeń) i symulacje. Uruchamianieraportów i kontroli kwalifikowalności, aby wspierać lokalne cykle C & B (nagrody,wynagrodzenia zmienne, programy świadczeń).Odgrywanie kluczowej roli w utrzymywaniu wiedzy w zespole przez wprowadzaniena rynek i szkolenie HR Generalists. Regularne tworzenie i aktualizowanie instrukcjipracy przy wysokiej jakości i w porozumieniu z różnymi zaangażowanymi stronamiHR. Wspieranie Lidera Zespołu, koordynując wspólne inicjatywy z zespołami SSC irynkowymi zespołami HR.
kontakt przez PUP - 2019-03-07 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH I KONTAKTÓW Z OBCOKRAJOWAMI (NR 0405) - od 2 000 PLN

przygotowywanie dokumentacji., kontakt z urzędami celnymi, tłumaczenie dokumentów, pozyskiwanie kontrahentów, koordynowanie importu i eksportu towarów, przygotowywanie i analiza umów, szukanie rynków zbytu
POL-AZJA LINGLING KUJAWSKA - 2017-01-20 - Osielsko (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. ROZWOJU ZAWODOWEGO - od 2 000 PLN

• organizacja szkoleń zwiększających szanse młodzieży i bezrobotnych na rynku pracy;• opracowywanie i przygotowywanie autorskich programów szkoleniowych;• sporządzanie okresowych sprawozdań, informacji i analiz;• udział i pomoc w organizacji targów edukacyjnych oraz targów pracy;• przygotowywanie ofert szkoleniowych;• koordynacja zadań wynikających z działalności MCK w Kościerzynie.
kontakt przez OHP - 2017-07-11 - Kościerzyna (pomorskie)

SPRZEDAWCA - KASJER ARTYKUŁY ŚWIEŻE - od 2 300 PLN

Praca pow. 3 kg. Obsługa sprzętu i wyposażenia działu zgodnie z przepisami BHP. Praca z towarem: transport na terenie marketu, wypakowanie towaru, układanie na półkach. Codzienna dbałość o świeżość towarów, odpowiednia ekspozyzcja oraz prawidowe oznaczenia cenowe.
Kaufland Polska Markety Sp. z o.o. Sp. k. - 2016-10-31 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 22,5 PLN

pozyskiwanie nowych klientów,analiza rynku,tworzenie ofert handlowych,realizowanie planów sprzedażowych
Przedsiębiorstwo Obrotu Skórami "Nutrex" - 2018-05-15 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)

SPECJALISTA INŻYNIERII PROCESU NOX - do 8 000 PLN

Udoskonalanie jakości komponentów NOX, sprawdzanie i ocena zmian u dostawców podzespołów, wyszukiwanie nowych dostawców komponentów, wsparcie techniczne podczas audytów u dostawców, przygotowanie raportów dla centrali w Japonii w jęz. japońskim
kontakt przez PUP - 2019-03-08 - Gliwice (śląskie)

SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ - od 1 850 PLN

obsługa programu magazynowo-księgowego
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Sandomierz (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 1 700 PLN

Stworzenie bazy danych rosyjskojęzycznych klientów. Przygotowanie ofert handlowych dla klientów rosyjsko- oraz angielskojęzycnych. Stworzenie kompleksowej strategii marketingowej oraz strategii sprzedażowej dla zorganizowanej części przedsiębiorstwa. Przeprowadzenie badań rynkowych.
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DS. SEO - od 2 000 PLN

OBOWIĄZKI:– TWORZENIE UNIKALNYCH TEKSTÓW W POZYCJONOWANIU,– MONITORING I OPTYMALIZACJA PROWADZONYCH KAMPANII,– SKUTECZNE POZYCJONOWANIE STRON,– ANALIZA I RAPORTOWANIE POZYCJI SŁÓW KLUCZOWYCH W GOOGLE,– PLANOWANIE I REALIZACJA KAMPANII REKLAMOWYCH W GOOGLE ADWORDS,– KOREKTA I DZIAŁANIA NA RZECZ POPRAWY POZYCJONOWANIA, – POSZUKIWANIE I WDRAŻANIE NOWYCH ROZWIĄZAŃ Z ZAKRESU POZYCJONOWANIA.
EUROLOGIC ZENON GŁODOWSKI - 2017-03-13 - Siedliska (podkarpackie)

SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - od 2 100 PLN

Obsługa sprzedaży internetowej oraz sprzedaży poprzez serwisy aukcyjne -obsługa klienta
GRUNER-SERVICE S.C. Gruner Dariusz, Tomasz, Mariola - 2018-07-31 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA DS KSIĘGOWOŚCI I PŁAC - od 1 500 PLN

1) Prowadzenie na pods dowodów księgowych ksiąg rach ujmujących zapisy zdarzeń w porządku chronologicznym i systematycznym, prowadzenie kont ksią pomocniczych m.in dla środków trwałych wartości niematerialnych prawnych oraz dokonywanych od nich odpisów amortyzacyjnych lub umorzonych, rozrachunków z kontrahentami, z pracownikami, operacji zakupu i sprzedaży,b) przekazywanie w terminie do bud żetu w należnejwysokości pobranych dochodów nale żnych jednostcesamorządu terytorialnego;2) obsługa finansowo-ksi ęgowa placówki -prowadzenie pełnej księgowości placówki za pomoc ąprogramu finansowo - księgowego pod nazwą finansefirmy yULCAN Sp. z o.o.;3) regulowanie w tenninie zobowiązań jednostki, ztytułu dostaw i usług;4) prowadzenie rejestrów dla celów podatku VAT isporządzanie deklaracji cząstkowejVAT-7C5) rozliczanie w księgach rachunkowychprzeprowadzonej W jednostce inwentaryzacji;6) sporządzanie i kontrola realizacji planówdochodów i wydatków;7) przestrzeganie dyscypliny budżetowej;8) zakładanie i prowadzenie kart wynagrodze ń orazkart podatkowych dla pracowników,9) dokonywanie zmian po otrzymaniu odpowiedniejdokumentacji w zakresie: wysokościwynagrodzeń, wypłat jednorazowych, naliczaniapotrąceń, zasiłków płatnych z ZUS.10) sporządzanie list płac dla pracowników orazpotrąceń zgodnie z obowiązującymi przepisamiprawa,11) sporządzanie i przekazywanie dokumentówzgłoszeniowych, rozliczeniowych i innych,wynikających z przepisów o ubezpieczeniachspołecznych.12) naliczanie w ustalonym terminie nagrody rocznej(13-stka) i innych.13) prowadzenie dokumentacji zwi ązanej zrozliczeniami z Urzędem Skarbowym i PFRON.14) wykonywanie czynności związanych zprzeprowadzeniem regulacji p łac pracowników.15) sporządzanie sprawozdań statystycznych wzakresie zatrudnienia, analiz i informacji dotycz ącychspraw pracowniczych.16) wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobkówdla pracowników.17) stałe podnoszenie kwalifikacji, w tym poprzezsamokształcenie;18) bieżące monitorowanie zmian w obowi ązi ącychprzepisach w zakresie wykonywanych czynno ści;19) przestrzeganie przepisów powszechnieobowiązujących oraz przepisów wewnętrznychokreślonych wjednostce;20) należyte przechowywanie i zabezpieczeniedokumentów finansowo-ksi ęgowych;21) prowadzenie korespondencji w zakresie sprawfinansowych22) zakładanie i prowadzenie kart wynagrodzeń orazkart podatkowych dla pracowników,23) dokonywanie zmian po otrzymaniu odpowiedniejdokumentacji w zakresie: wysokościwynagrodzeń, wypłat jednorazowych, naliczaniapotrąceń, zasiłków płatnych z ZUS.24) sporządzanie list p łac dla pracowników orazpotrąceń zgodnie z obowiązującymi przepisamiprawa,25) sporządzanie i przekazywanie dokumentówzgłoszeniowych, rozliczeniowych i innych,wynikających z przepisów o ubezpieczeniachspołecznych.26) naliczanie w ustalonym terminie nagrody rocznej(13-stka) i innych.27) prowadzenie dokumentacji zwi ązanej zrozliczeniami z Urzędem Skarbowym.28) wykonywanie czynności związanych zprzeprowadzeniem regulacji p łac pracowników.29) sporządzanie sprawozdań statystycznych wzakresie r aali-infQnnacu zlntyczacychOświadczam, że w okresie 365 dni przed dniem zgłoszenia oferty nie zosta łem ukarany lub skazany prawomocnym wyrokiem za przepisóworaz, że nie jestem objęty postępowaniem dotyczącym ich naruszenia, a ofert ę pracy zgłosiłem do jednego Powiatowegpromocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz U. Nr 69 z 2008, poz. 415 z póź. zm.) i Rozporządzeniepoz 667)spraw pracowniczych.30) wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobkówdla pracowników.31) informowanie Głównego księgowego CentrumUsług Wspólnych Oświaty w Łodzi ozauważonych nieprawidłowościach w obszarzewykonywanych obowiązków oraz innych czynnikówmogących negatywnie wplynąć na działalnośćjednostki.
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2017-04-21 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DS ZATRUDNIENIA CUDZOZIEMCÓW - 2 200 - 2 400 PLN

Prowadzenie dokumentacji osobowej pracowników, przygotowywanie umów o pracę, umów cywilnoprawnych oraz wszelkich dokumentów związanych z rekrutacją i zatrudnianiem cudzoziemców.Prowadzenie rozmów z kandydatami jak również weryfikacja dokumentów pobytowych i dokumentówosobowych w urzędach z miejsca ich wystawienia, prowadzenie rozmów z agencjami zatrudnienia z poza terenu Polski.
LEO I VIRGIN SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-03-14 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI - od 2 500 PLN

koordynowanie procesów zaopatrzenia, produkcji, magazynowania i dystrybucji
kontakt przez PUP - 2016-12-29 - Łuków (lubelskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU - od 1 850 PLN

identyfikowanie potencjalnych odbiorców usług, koordynacja współpracy z firmami zewnętrznymi, opracowywanie i realizacja, strategii marketingowej
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Luboń (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 13 PLN

PRACA JAKO SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
kontakt przez OHP - 2017-05-18 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH - od 2 000 PLN

Odbieranie zgłoszeń telefonicznych, zlecanie prac i ich rozliczanie.Wysyłanie korespondencji. Praca na cały etat lub pół etatu w godzinach7:30 - 15:30.
Zarządca Sp. zo.o. - 2017-04-03 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU INTERNETOWEHO - 2 000 - 2 500 PLN

Opis stanowiska:- tworzenie i prowadzenie kampanii Google Adwords- tworzenie i prowadzenie kampanii na Facebooku- umiejętność tworzenia i prowadzenia kampanii e-marketingowych na innych platformach reklamowych- umiejętność redagowania newsletterów
Janusz Nawrocki - 2016-06-20 - Białystok (podlaskie)

KUCHARZ - od 3 485 PLN

obsługa imprez okolicznościowych- posiłki, kuchnia Polska, Europejska Wymagania: wykształcenie średnie, staż pracy 5 lat, przygotowywanie posiłków dla min. 120 osób, tworzenie menu, receptur, przygotowanie nowych propozycji do menu, nadzór nad pracownikami. Praca od czwartku do niedzieli.
Przedsiębiorstwo Handlowe Hellon s.c. - 2017-10-06 - Środa Śląska (dolnośląskie)

SPECJALISTA W ZAKRESIE PRZYGOTOWYWANIA SŁODYCZY HINDUSKICH - od 2 500 PLN

PRZYGOTOWYWANIE SŁODYCZY HINDUSKICH, CZYNNOŚCI POMOCNICZE W KUCHNI TJ. PRZYGOTOWYWANIE PÓŁPRODUKTÓW I MIESZANEK PRZYPRAW DO SŁODYCZY HINDUSKICH, KONSULTACJE Z PRACODAWCĄ W ZAKRESIE RECEPTURY SŁODYCZY HINDUSKICH
kontakt przez PUP - 2017-10-26 - Otyń (lubuskie)

SPECJALISTA DO SPRAW POSPRZEDAŻOWEJOBSŁUGI KLIENTA - od 3 000 PLN

Profesjonalna obsługa klienta, w tym zapewnienie wsparcia technicznego; identyfikowanie i rozwiązywanie bieżących problemów klientów; rejestrowanie informacji w systemach; prowadzenie negocjacji z klientami; budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami. Zatrudnienie od marca 2019r., pierwsza umowa o pracę na okres próbny - 3 miesiące, docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony, praca na jedną zmianę od 8.00-16.00.
D.A.KORBUT ANETTA KORBUT - 2019-02-14 - Piła (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW EKSPORTU Z JĘZYKIEM NIEMIECKIM - 3 000 - 4 000 PLN

-realizacja działań sprzedażowych z zakresu branży budowlanej-przygotowanie wycen i ofert handlowych-bieżąca obsługa oraz pozyskiwanie nowych Klientów-budowanie i podtrzymywanie trwałych relacji biznesowych ze stałymi klientami-kontakt telefoniczny i mailowy z klientami zagranicznymi-nadzorowanie procesu realizacji zamówień
A&K TRADERS Sp. z o. o. Sp. k. Wałcz - 2018-10-05 - Wałcz (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW (IMPORT Z INDII) - od 2 100 PLN

Specjalista ds. zakupów (import z Indii)
kontakt przez PUP - 2018-07-26 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. ZASOBÓW LUDZKICH - od 6 200 PLN

utrzymywanie danych SAP HR2U w należytym porządku oraz ich kontrolowanie zgodnie z wewnętrznymi i zewnętrznymi procedurami -działa jako ekspert rynku i punkt odniesienia dla lokalnych usług HR i zarządzania zasobami ludzkimi poprzez rozwiązywanie złożonych wniosków i uczestnicząc we wspólnych inicjatywach aby zapewnić klientom kompletne, dokładne i terminowe odpowiedzi zgodnie z globalnymi i lokalnymi wytycznymi oraz poprzez efektywne wykorzystanie narzędzi i systemów HR -odpowiada za wszystkie przychodzące zapytania oraz współpracę z różnymi zespołami; regularnie informuje klientów o statusie; doradza klientom i wewnętrznym interesariuszom na temat procesów i systemów HR -współpraca z managerami i liderami w kwestiach identyfikacji możliwości usprawnienia procesów; -zastępuje lidera zespołu podczas jego / jej nieobecności. -kontrolowanie i przeprowadzanie koniecznych zmian poprzez analizowanie struktury firmy , przygotowywanie raportów; -dbanie o poprawność dokumentów zgodnie z przyjętymi standardami, -aktywne monitorowanie Kluczowych Wskaźników Efektywności (KPI) zespołu w celu określenia przyczyny opóźnienia i / lub błędów oraz proponowania ulepszeń -wspieranie wdrażania nowych procesów i narzędzi poprzez uczestnictwo w działaniach zarządzania zmianą -przygotowywanie kompleksowych raportów zawierających kalkulacje dotyczące wynagrodzeń i świadczeń w celu wspierania działu wynagrodzeń i świadczeń;
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Kraków (małopolskie)