SPECJALISTA Legionowo oferta pracy Centrum Szkolenia Policji
Stanowisko: SPECJALISTA
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie gospodarki sprzętem sportowym i kulturalno-oświatowym, sprzętem szkoleniowym oraz materiałami i sprzętem przeznaczonym do celów dydaktycznych.
Data publikacji: 2016-09-19
Lokalizacja: Legionowo (mazowieckie)
Pracodawca: Centrum Szkolenia Policji
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zegrzyńska 121, 05-119 Legionowo, powiat: legionowski, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie gospodarki sprzętem sportowym i kulturalno-oświatowym, sprzętem szkoleniowym oraz materiałami i sprzętem przeznaczonym do celów dydaktycznych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Legionowo
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: legionowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Legionowo
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.10.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość MS OFFICE
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie ogólne i staż pracy 3 lata lub wykształcenie wyższe i 1 rok stażu pracy. Umiejętność współpracy, organizacji pracy własnej, interpretacji przepisów.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: Centrum Szkolenia Policji
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Legionowie
Adres pracodawcy:
Gen.Władysława Sikorskiego 11, 05-119 Legionowo, powiat: legionowski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: telefonicznie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: legionowski
Gmina pracodawcy: Legionowo
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Legionowo
Adres strony pracodawcy: www.csp.edu.pl
Ulica pracodawcy: Gen.Władysława Sikorskiego
Numer budynku pracodawcy: 11
Profil działalności pracodawcy:
Pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane
Nazwisko osoby zgłaszającej: Jarosław Przywoźny
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Legionowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 19.09.2016
Data dodania oferty pracy: 19.09.2016
Oferta pracy ważna do: 19.10.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 19.09.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 19.09.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prowadzenie indywidualnego doradztwa zawodowego mającego na celu wsparcie w wyborze drogi rozwoju zawodowego, kierunku przekwalifikowania, analizie potencjału zawodowego studentów i absolwentów WSAiB. Prowadzenie zajęć grupowych z zakresu metod i sposobów poszukiwania zatrudnienia. Opracowywanie materiałów doradczych i edukacyjnych. Projektowanie i wdrażanie przedsięwzięć ukierunkowanych na rozwój kompetencji i wzrost zatrudnialności. Udział w opracowywaniu strategii biura, ustalania priorytetów i wypracowania właściwych metod działania. Aktywne poszukiwanie dobrych praktyk, nowatorskich rozwiązań i potencjalnych możliwości rozwoju Biura Karier. Rozwijanie wpółpracy pomiędzy Biurem Karier a partnerami i specjalistami zewnętrznymi. Dbanie o wizerunek Biura Karier na Uczelni i poza nią.
WYŻSZA SZKOŁA ADMINISTRACJI I BIZNESU IM. EUGENIUSZA KWIATKOWSKIEGO W GDYNI - 2018-02-09 - Gdynia (pomorskie)
zgodny z charakterystyką pracy
Adros Group Sp. z o.o. Sp. K. - 2016-03-10 - Dobrzyca (wielkopolskie)
Główne obowiązki: pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, kierownika budowy lub kierownika robót oraz koordynatora umów o roboty budowlane i usługi, reprezentowanie inwestora na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z opisem przedmiotu zamówienia, w tym projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej. Sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych i stosowania przy wykonywaniu tych robót wyrobów zgodnie z art. 10 obowiązującej ustawy Prawo budowlane. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy. Współpraca z pozostałymi inspektorami nadzoru inwestorskiego, projektantami i osobami odpowiedzialnymi za realizację robót budowlanych. dokonywanie kontroli okresowych zgodnie z ustawą Prawo budowlane oraz dokonywanie oględzin obiektów budowlanych celem oceny ich stanu technicznego, określania przyczyn powstania wad i sytuacji awaryjnych, projektowanie i proponowanie rozwiązań technicznych mających na celu doprowadzanie obiektu do stanu zgodnego z przepisami. sporządzanie przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich, założeń i programów funkcjonalno użytkowych, programów inwestycji i dokumentacji projektowych.Warunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa, praca w godzinach pomiędzy 7.30 a 15.30, praca przed monitorem; wymuszona pozycja ciała, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, zagrożenie korupcją, częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: wyższe techniczneWymagania niezbędne: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi i/lub projektowania; znajomość regulacji prawnych z zakresu prawa budowlanego; umiejętność obsługi programów kosztorysowych, umiejętność sprawnego korzystania z pakietu biurowego Office; umiejętność analitycznego myślenia; komunikatywność i kreatywność; umiejętność argumentowania i konsultacji kwestii drażliwych; umiejętność współpracy. posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy w branży budowlanej. pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwaosobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: wykształcenie wyższe o kierunku budownictwo, inżynieria środowiska, elektrotechnika lub energetyka; przeszkolenie z zakresu ochrony informacji niejawnych; umiejętność obsługi programów do projektowania typu CAD; posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2017-06-19 - Racibórz (śląskie)
Wypiek pieczywaI zmiana 6:00-14:00II zmiana 22:00-6:00
kontakt przez PUP - 2015-12-03 - Mielec (podkarpackie)
Naprawa bieżąca samochodów osobowych.
OŚRODEK ROZWOJU AKTYWNOŚCI VIA SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-02 - Ćmiłów (lubelskie)
administracyjna obsługa biura, planowanie kampanii promocyjno - reklamowej, redagowanie tekstów promocyjnych oraz reklam, nadzorowanie i rozbudowa firmowej strony internetowej
Wyższa Szkoła Bezpieczeństwa - 2016-09-14 - Jaworzno (śląskie)
Zgodnie ze stanowiskiem, wymagane wykształcenie wyższe, prawo jazdy kat. B, studia podyplomowe w zakresie BHP lub ukończone technik BHP, doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (w kadrach, komórce BHP), doświadczenie w prowadzeniu szkoleń BHP.Ogólny zakres obowiązków:-Prowadzenie szkoleń wstępnych i okresowych w zakresie BHP.-Prowadzenie dokumentacji kadrowej.
SZKOLTEX CENTRUM USŁUG BHP I KADR - 2015-12-21 - Lublin (lubelskie)
Kontakt z pracownikami z Baiłorusi, Ukrainy, Rosji, prowadzenie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2017-10-16 - Łódź (łódzkie)
rozwijanie sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontaktowanie się z kontrahentami klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Pełen zakres obowiązków w zakresie gospodarki magazynowej; przyjmowanie towaru do magazynu, składowanie, rozdzielanie na galerię mebli.
OTEX S.A. - 2018-01-18 - Lublin (lubelskie)
Analizowanie rynku i ofert konkurencji
kontakt przez PUP - 2016-07-28 - Sieradz (łódzkie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2016-05-04 - Świdnica (dolnośląskie)
bliższe informacje na stronie - www.strazluban.internetdsl.pl
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej - 2018-07-30 - Lubań (dolnośląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Złotów (wielkopolskie)
• organizacja i prowadzenie szkoleń z zakresu nauki aktywnego poszukiwania pracy,• opracowywanie diagnoz przydatności zawodowej na podstawie zebranego materiału badawczego,• opracowywanie i przygotowanie własnych autorskich programów szkoleniowych,
kontakt przez OHP - 2017-12-13 - Słupsk (pomorskie)
Prace stolarskie, przygotowywania do wykonania prototypu form.
LAMIRS Barbara Sirocka - 2016-07-20 - Małkowo (pomorskie)
Obsługa procesów związanych z zatrudnianiem, tzn. przygotowanie umów, kierowanie pracownika na badania lekarskie oraz szkolenia BHP. Zapewnienie formalno-prawnych norm dla wszelkich zmian w warunkach zatrudnienia. Dbałość o formalną stronę spraw dotyczących pracowników. Rozliczanie godzin pracy zatrudnionych pracowników. Godziny pracy: do ustalenia. Oferta dostępna w sali E, A. Oferta skierowana także do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Kontakt z pracodawcą - tel.: 792 706 792.
ROBOSERVICE SP. Z O.O. - 2018-03-30 - Wrocław (dolnośląskie)
Praca w dziale kadr, polegająca na obsłudze zatrudniania nowych pracowników, zarządzaniem środkami BHP, kontrola czasu pracy.
A. BERGER POLSKA SP. Z O.O. - 2016-06-23 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Planowanie i promocja kampani reklamowych
kontakt przez PUP - 2017-08-02 - Kraków (małopolskie)
profesjonalna obsługa klientów, obsługa biura, tworzenie ofert handlowych, rozszerzanie bazy potencjalnych klientów, dbanie o pozytywny wizerunek firmy, realizowanie celów zgodnych z polityką firmy.
kontakt przez OHP - 2017-01-05 - Warszawa (mazowieckie)
rozlicznie projektów współfinansowanych ze środków UE, przygotowywanie wniosków o płatność, harmonogramów płatności, harmonogramów rzeczowo-finansowych oraz dokumentów wymaganych IP,kontrola wydawanych środków finansowych, archiwizacja dokumentacji rozliczeniowej projektu, ścisła współpraca z klientem oraz IP w zakresie rozliczenia wniosków.
Spółdzielnia Socjalna "OPOKA" - 2018-07-27 - Chechło (małopolskie)
kontrola jakościowa procesu produkcyjnego , szkolenie pracowników z zakresu jakości wytwarzanych produktów.
Dong-a Poland Spółka z o.o - 2018-07-06 - Środa Śląska (dolnośląskie)
Organizacja pracy podległym pracownikom, odpowiedzialność za nadzorowanie, koordynowanie procesów związanych z obsługą zagranicznych klientów firmy.
kontakt przez PUP - 2017-02-15 - Żabia Wola (lubelskie)
przygotowywanie ofert handlowych bieżąca obsługa klientapozyskiwanie nowych klientów przyjmowanie i wprowadzanie zamówieńkształtowanie dobrego wizerunku firmy stała współpraca z innymidziałami stała współpraca z przedstawicielami handlowymi. Praca w godzinach 6-14
HUTA MAŁAPANEW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-22 - Ozimek (opolskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-07-11 - Ławy (mazowieckie)
REALIZACJA PROCESU ZARZĄDZANIA HOSTELEM , PLANOWANIE I PODEJMOWANIE DECYZJI,ORGANIZOWANIE, PRZEWODZENIE,MOTYWOWANIE I KONTROLOWANIE
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Skierniewice (łódzkie)
Zakres obowiązków:1.Monitorowanie przebiegu procesu inwestycyjnego realizowanego przez inwestorów wojskowych w obszarze infrastruktury szkoleniowej.2.Prowadzenie i aktualizowanie bazy danych obiektów infrastruktury szkoleniowej.3.Analiza okresowych sprawozdań z realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych infrastruktury szkoleniowej.4.Analiza stanu technicznego i utrzymania obiektów infrastruktury szkoleniowej na podstawie protokołów z przeprowadzonych przeglądów i kontroli. 5.Identyfikowanie potrzeb inwestycyjno-remontowych w zakresie obiektów bazy szkoleniowej.6.Planowanie oraz nadzorowanie szkolenia specjalistycznego w zakresie eksploatacji elementów infrastruktury szkoleniowej i ogólnej, użytkowania obiektów szkolenia poligonowego i elementów garnizonowej bazy szkoleniowej.7.Opiniowanie projektów aktów prawnych państwowych, resortowych i innych w zakresie infrastruktury ogólnej i szkoleniowej.8.Ocena sporządzanych przez zarządców nieruchomości raportów o stanie zagospodarowania przestrzennego terenów zamkniętych.9.Udział w pracach komisji w sprawie ustalania stref ochronnych obiektów wojskowych, w tym szkoleniowych, w granicach terenów zamkniętychRodzaj umowy: umowa na okres próbny (docelowo umowa na czas nieokreślony, w pełnym wymiarze czasu pracy
Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych - 2017-04-11 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Opoczno (łódzkie)
Relizacja zakupów, poszukiwanie produktów, negocjacje cenowe, relizacja reklamacji.
Design sp. z o.o. - 2016-02-18 - Głuchołazy (opolskie)
obsługa sprzedaży internetowej, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Cieszyn (śląskie)