SPECJALISTA KSIĘGOWY Ruda Śląska oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: od 3 120 PLN
Zakres obowiązków: -prowadzenie rozliczeń z tytułu podatku od nieruchomości,-ewidencjonowanie, analiza i kontrola związana z gruntami w użytkowaniu wieczystym,-ewidencja miesięcznych odpisów amortyzacji i umorzeń oraz sporządzanie sprawozdań ze stanu majątku trwałego,-prowadzenie kartoteki środków trwałych,-prowadzenie zagadnień związanych z ubezpieczeniem majątku,-ewidencjonowanie, rozliczanie, kontrola oraz sprawozdawczość działalności inwestycyjnej
Data publikacji: 2020-09-16
Lokalizacja: Ruda Śląska (śląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ruda Śląska, powiat: m. Ruda Śląska, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-prowadzenie rozliczeń z tytułu podatku od nieruchomości,-ewidencjonowanie, analiza i kontrola związana z gruntami w użytkowaniu wieczystym,-ewidencja miesięcznych odpisów amortyzacji i umorzeń oraz sporządzanie sprawozdań ze stanu majątku trwałego,-prowadzenie kartoteki środków trwałych,-prowadzenie zagadnień związanych z ubezpieczeniem majątku,-ewidencjonowanie, rozliczanie, kontrola oraz sprawozdawczość działalności inwestycyjnej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 120 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ruda Śląska
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Ruda Śląska
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2472
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: księgowy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 120 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane umiejętności: prowadzenie kartoteki środków trwałych, prowadzenie zagadnień związanych z ubezpieczeniem majątku, prowadzenie rozliczeń z tytułu podatku od nieruchomości.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
danePracodawcy_nip: 6412547857
danePracodawcy_regon: 384217727
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rudzie Śląskiej
Adres pracodawcy:
Ballestremów 16, 41-700 Ruda Śląska, powiat: m. Ruda Śląska, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV,skierowanie z PUP
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24
Powiat pracodawcy: m. Ruda Śląska
danePracodawcy_kodPowiatu: 2472
Gmina pracodawcy: Ruda Śląska
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Ruda Śląska
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0942630
Ulica pracodawcy: Ballestremów
Numer budynku pracodawcy: 16
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rudzie Śląskiej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|331301
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 16.09.2020
Oferta pracy ważna do: 15.10.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 16.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 16.09.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?87f002b15f49b167fb891c3575286ab0
Podobne oferty pracy
- Sporządzanie list płac. Sporządzanie deklaracji ZUS, sporządzanie rachunków do umów cywilnoprawnych. Prowadzenie akt osobowych.- Wynagrodzenie: 3500 do 3900 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata na podobnym stanowisku. Mile widziane doświadczenie zawodowe w biurze rachunkowym. Wymagana znajomość zagadnień kadrowo - płacowych. Mile widziana znajomość programu ENOVA. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) e-fresz.com.pl
USŁUGI KSIĘGOWE FRESZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-15 - Katowice (śląskie)
zajmowanie się logistyką zamówień,przygotowanie towarów do wysyłki, serwis urządzeń medycznych służących do tlenoterapii
kontakt przez PUP - 2020-03-11 - Syców (dolnośląskie)
w/zakresu
kontakt przez PUP - 2016-04-07 - Radomsko (łódzkie)
- wyszukiwanie przetargów właściwych dla profilu firmy- przygotowywanie, kompletowanie i prowadzenie dokumentacji przetargowej niezbędnej do udziału w przetargach zgodnie z zasadami określonymi w Ustawie Prawo Zamówień Publicznych - prowadzenie dokumentacji postępowania przetargowego wg norm ISO 9001- kontrola nad terminami zadawania pytań do Zamawiającego, składania ofert, wysyłka grupy kapitałowej- sporządzanie odpowiedzi na wezwanie, przygotowywanie dokumentacji uzupełniającej - aktualizacja dokumentów przetargowych: zaświadczenie z ZUS, US, KRK, KRS- monitorowanie wyników postępowań przetargowych- koordynowanie i nadzorowanie wpłat/wypłat wadium i zabezpieczeń- archiwizacja dokumentacji przetargowej- sporadyczny kontakt z Klientem- kontrola nad kalendarzem spotkań handlowców- uczestnictwo w szkoleniach- zarządzanie umowami i protokołami- weryfikacja umów
OPTA-TECH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-09-12 - Warszawa (mazowieckie)
rozliczanie wynagrodzeń, rozliczanie zadań wykonywanych przez innych pracowników, sprzedaż ubezpieczeń, wprowadzanie danych do systemu, kontrola terminów, zarządzanie dokumentacją, skanowanie, kserowanie
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Łaziska Górne (śląskie)
-Wprowadzanie innowacji w zakresie organizacyjnym, ekonomicznym, technologicznym w firmach i podmiotach zewnętrznych
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2017-09-01 - Łódź (łódzkie)
obsługa klientów w biurze podróży, obsługa rezerwacji zakładanych przez stronę www., obsługa mobilna z dojazdem do klienta na spotkanie w miejscu wyznaczonym przez klienta
kontakt przez PUP - 2018-11-07 - Pułtusk (mazowieckie)
praca na recepcji;
TOMASZ JĘDRZEJEWSKI TJ - 2016-04-04 - Gryżyna (lubuskie)
Realizowanie polityki BHP, nadzór nad przepisami BHP, planowanie, organizowanie szkoleń wstępnych i okresowych, współpraca z zewnętrznymi organami kontroli
FABRYKA MEBLI OKRĘTOWYCH "FAMOS" Sp. z o.o. - 2016-10-27 - Starogard Gdański (pomorskie)
praca biurowa
Port Jachtowy w Łebie sp. z.o.o - 2016-03-01 - Łeba (pomorskie)
obsługa klienta wg standardów firmy , przygotowanie ofert handlowych, wykonywanie powierzonych zadań na dziale sprzedaży.
FAGO Sp. z o.o. - 2017-09-07 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
- Górnośląskie Przedsiębiorstwo Wodociągów S.A. z siedzibą w Katowicach, którego podstawową dziedziną działalności jest ujmowanie, uzdatnianie i sprzedaż hurtowa wody pitnej, poszukuje kandydata na stanowisko: Specjalista ds. personalnych.- Główny zakres obowiązków: Prowadzenie dokumentacji kadrowej oraz akt pracowniczych, sporządzanie wszelkich dokumentów związanych z nawiązaniem, zmianą oraz rozwiązaniem stosunku pracy, prowadzenie ewidencji czasu pracy oraz urlopów, prowadzenie spraw dotyczących badań lekarskich, aktualizacja danych kadrowych i placowych pracowników w systemie informatycznym, wystawianie dokumentów i zaświadczeń o zatrudnieniu, nadzorowanie procesu adaptacji nowych pracowników, udział w projektowaniu i wdrażaniu projektów HR, planowanie, monitorowanie i realizacja działań HR, opracowywanie raportów i zestawień.- Firma Oferuje: ciekawą i odpowiedzialną pracę w ramach stosunku pracy; pracę w doświadczonym zespole w przedsiębiorstwie o ugruntowanej pozycji rynkowej;możliwości rozwoju zawodowego.- Godziny pracy: 7:00-15:00.
GÓRNOŚLĄSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW SPÓŁKA AKCYJNA - 2020-04-27 - Katowice (śląskie)
- generowanie danych w informatycznym systemie obsługi budżetu państwa TREZOR na szczeblu dysponenta II stopnia,- bieżące weryfikowanie, kompletowanie oraz przekazywanie do jednostki nadrzędnej projektów i planów finansowych, harmonogramów i zapotrzebowań na środki budżetowe, wniosków o decyzje budżetowe oraz sprawodań budżetowych i finansowanych z poziomu dysponenta II stopnia, w informatycznym systemie obsługi budżetu państwa TREZOR,- weryfikowanie, kompletowanie i przekazywanie do jednostki nadrzędnej budżetów jednostek w układzie zadaniowym,- gromadzenie i wstępną weryfikację pod względem formalnym i rachunkowym, danych liczbowych zawartych w sprawozdawczości finansowej podległych jednostek,- sporządzanie zbiorczych sprawozdań budżetowych i finansowych z obszaru Prokuratury Regionalnej we Wrocławiu,- realizację uprawnień jednostki nadzorującej, wynikającej z rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie sprawozdawczości budżetowej, dotyczącej kontroli merytorycznej prawidłowości złożonych sprawozdań finansowych podległych jendostek,- reakuzację zapisów ustawy o finansach publicznych oraz obowiązujących procedur w zakresie kontoli finansowo-gospodarczych w Prokuraturze Regionalnej i w podległych jednostkach,- przygotowanie do zatwierdzenia propozycji rocznego planu kontroli finansowo-gospodarczych, opracowanie programu i harmonogramu kontroli oraz rocznego sprawozdania z kontroli przeprowadzonych z poziomu dysponenta II stopnia,- przeprowadzanie kontroli finansowo-gospodarczych zgodnie z planem oraz przeprowadzanie kontroli doraźnych w podległych prokuraturach,- gromadzenie i wstępne opracowywanie danych analitycznych uzyskanych z podległych jednostek dla potrzeb informacji łącznych,- wykonanie analiz ekonomiczno-finansowych zlecanych przez przełożonych lub organ nadrzędny.Konkurs składa się z trzech etapów:1. etapu pierwszego - selekcji wstępnej zgłoszeń kandydatów pod kątem spełnienia wymogów formalnych przystąpienia do konkursu, przeprowadzanego w opraciu o analizę przekazanych zgłoszeń,2 etapu drugiego - praktycznego sprawdzianu umiejętności,3 etapu trzeciego - rozmowy kwalifikacyjnej.Termin składania zgłoszeń: 9 października 2019 r. Termin i miejsce przeprowadzenia konkursu: I etap (wstępna weryfikacja zgłoszeń kandydatów pod kątem spełnienia wymogów formalnych przystąpienia do konkursu) - 16 października 2019 r. Informacje zawierające listy kandydatów dopuszczonych do kolejnych etapów konkursu oraz terminy ich przeprowadzenia, będą umieszczane na tablicy ogłoszeń w siedzibie Prokuratury Regionalnej we Wrocławiu, na stronie internetowej tejże prokuratury - www.wroclaw.pr.gov.pl oraz w Biuletynie Informacji Publicznej.Lista kandydatów dopuszczonych do drugiego etapu konkursu (praktycznego sprawdzianu umiejętności), wraz ze wskazaniem miejsca i terminu jego przeprowadzenia, zostanie ogłoszona, w wyżej wskazany sposób, nie później niż na 7 dni przed terminem rozpoczęcia drugiego etapu.Wymagane dokumenty:- wniosek o dopuszczenie do konkursu,- życiorys i informacja o przebiegu kariery zawodowej,- kwestionariusz osobowy (plik do pobrania w formacie DOC- w zakładce oferty pracy),- oryginał lub urzędowo poświadczony odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych w Polsce i uzyskania tytułu magistra lub zagranicznych studiów uznanych w Polsce albo zaświadczeń o zdanym egzaminie magisterskim,- oświadczenie kandydata o tym, że nie jest prowadzone przeciwko niemu postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe (plik do pobrania w formacie PDF - w zakładce oferty pracy),- aktualna fotografia, zgodna z wymogami stosowanymi przy wydawaniu dowodu osobistego,- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby konkursu (plik do pobrania w formacie PDF - w zakładce oferty pracy),- dokumenty poświadczające posiadanie uprawnień niezbędnych do zajmowania stanowiska.Składane oświadczenia winny być własnoręcznie podpisane przez kandydatów.Do zgłoszenia kandydat może dołączyć dokumenty potwierdzające dodatkowe kwalifikacje i osiągnięcia. Kwestionariusz osobowy dostępny jest na stronie internetowej Prokuratury Regionalnej we Wrocławiu - www.wroclaw.pr.gov.plKandydaci na stanowisko specjalisty winni złożyć zgłoszenie do konkursu - zawierające wskazane wyżej dokumenty - w terminie do dnia 9 października 2019 r. w Prokuraturze Regionalnej we Wrocławiu ul. Piłsudskiego 76/78, 50-020 Wrocław, osobiście w biurze podawczym (parter, pokój nr 3, w godzinach urzędowania prokuratury - tj. od 7:30 do 15:30) lub za pośrednictwem operatora pocztowego (za datę złożenia uważa się datę nadania przesyłki w placówce pocztowej operatora) Wnioski składane za pośrednictwem poczty elektronicznej nie będą rozpatrywane. Lista kandydatów wybranych na stanowisko, na które przeprowadzony był konkurs podawana jest do publicznej wiadomości poprzez jej wywieszenie w siedzibie prokuratury, publikację na stronie internetowej Prokuratury Regionalnej we Wrocławiu oraz BIP. Całość dokumentacji z przebiegu konkursu sekretarz komisj przekaże Prokuratorowi Regionalnemu w terminie 7 dni od dnia sporządzenia protokołu. Protokół w częsci dotyczącej wyników i oceny kandydata udostępnia się na jego wniosek - w siedzibie prokuratury. Wyłonieni w drodze konkursu kandydaci, odbywają staż urzędniczy, który trwa 6 miesięcy i kończy się egzaminem. W okresie stażu wybrana osoba zatrudniona jest na czas określony. Wynagrodzenie w okresie odbywania stażu wynosi 3400 zł brutto. Okres stażu może być skrócony decyzją Prokuratora Regionalnego we Wrocławiu, w zależności od posiadanego doświadczenia zawodowego kandydata.Po zakończonym stażu przewidaywane wynagrodzenie zasadnicze brutto wynosić będzie ok. 3800 zł + dodatek stażowy ( w zależności od posiadanych kwalifikacji)Początkowo 6 miesiecy - staż, umowa na czas określony. Później na czas nieokreślony.Praca w systemie jednozmianowym w godzinach: 7:30 - 15:30.Kontakt kandydatów z pracodawcą: tel. 33 06 880, e-mail: sekretariat (at) wroclaw.pr.gov.pl
Prokuratura Regionalna we Wrocławiu - 2019-09-19 - Wrocław (dolnośląskie)
XXX
kontakt przez PUP - 2015-12-16 - Słupca (wielkopolskie)
Budowanie bazy potencjalnych Klientów, budowanie i podtrzymywanie długofalowych relacji z klientami, bezpośredni kontakt z potencjalnym klientem. Praca w systemie CRM oraz innych systemach informatycznych obowiązujących w organizacji. Przygotowywanie oraz modyfikacja ofert handlowych, rozsyłanie informacji handlowych, współpraca z Działem Marketingu, udział w spotkaniach Marketingowych, dążenie do realizacji założonego planu kontaktów z klientem i planu sprzedaży, raportowanie wyników sprzedaży.Proponowane wynagrodzenie2800 - 2900 zł brutto.Pracodawca oferuje: Ciekawą pracę z możliwością realizacji ambicji zawodowych, stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę), pracę w firmie z ugruntowaną pozycją na rynku, możliwość szkoleń branżowych oraz zdobycie wartościowego doświadczenia.
Zamek Kliczków Sp. z o.o. - 2017-02-14 - Kliczków (dolnośląskie)
-
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Oborniki (wielkopolskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Warszawa (mazowieckie)
kreowanie wizerunku firmy dla rynku chińskiego, wspieranie działu sprzedaży, ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą chińskich towarów
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
-wdrażanie nowoczesnych rozwiązań organizacyjnych w obszarze sprzedaży,-utrzymanie domen,-serwis oprogramowania księgowego,kadrowego,bieżący instruktaż,usuwanie skutków awarii i błędów operatorskich,-obsługa serwisu oprogramowania rezerwacyjnego,sprzętu komputerowego,sieci komputerowej,wifi,serwera
Hotele Olsztyn Sp. z o.o. - 2017-02-27 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, obsługa bazy danych, administracja i praca z wewnętrznym systemem
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-05-08 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie nadzoru merytorycznego w procesie automatycznych badań NDT metodą UT i ET rur stalowych, zgodnie z dokumentacją techniczną na podstawie posiadanych/uzyskanych certyfikatów badań NDT nadzorowanie naprawy i wzorcowania przyrządów do pomiaru długości, kąta i ciśnienia
ALCHEMIA S.A. ODDZIAŁ WALCOWNIA RUR ANDRZEJ - 2018-05-02 - Zawadzkie (opolskie)
Planowanie, koordynacja i realizacja działań marketingowych, przygotowywanie i wysyłanie ofert dla klientów, negocjacje z kontrahentam. Zdobywanie i podtrzymywanie istotnych dla rozwoju firmy kontaktów, tworzenie i utrzymywanie pozytywnego wizerunku firmy.
Ośrodek Medyczny DMP Sp. z o.o. - 2017-03-17 - Lublin (lubelskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Warszawa (mazowieckie)
- organizacja procesów logistycznych- koordynowanie załadunku pociągów głównie na terenie Polski, Czech, Słowacji oraz Niemiec- kontrola jakości i ilości towaru- stały kontakt, budowanie i utrzymywanie partnerskich relacji z Klientami oraz Podwykonawcami- przygotowywanie dokumentów przewozowych-sporządzenie listy wagonowej, wysyłanie raportów oraz dokumentacji fotograficznej- monitorowanie i kontrola realizacji zleceń transportowych.Praca na terenie całego kraju oraz Czech, Słowacji, Niemiec (delegacje max. 7 dni). Umowa o pracę na okres próbny 3 m-cy, praca od pn. do pt. sporadycznie sobota/niedziela w zadaniowym systemie czasu pracy, w godzinach między 7.00 a 22.00.Wynagrodzenie 3486,00 zł brutto + premia uznaniowa; możlidwość podniesienia kwalifikacji, Pracodawca zapewnia samochód, laptop, telefon, itp.
ECCO WOOD SP Z O.O. - 2018-03-02 - Katowice (śląskie)
specjalista pracy z rodziną
kontakt przez PUP - 2017-10-02 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
- archiwizowanie dokumentacji,- uczestnictwo w Telekonferencjach z Klientami, koordynacja kwestii administracyjnychwynikających z umów z klientami.- obsługę biurową i administracyjną Kancelarii,- utrzymanie sprzętu i możliwość realizowania zleceń za pomocą środków komunikacji bezpośredniej- zarządzanie kalendarzem spotkań, rozpraw sądowych Partnerów i Prawników Kancelarii,- sporządzanie protokołów ze spotkań,- obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,- zarządzanie obiegiem informacji i dokumentów,- przygotowanie pism, prezentacji, raportów,- planowanie i realizacja zaopatrzenia administracyjno - biurowego- kontakty z dostawcami,- kompleksowa organizacja pracy sekretariatu Kancelarii
kontakt przez PUP - 2020-07-29 - Warszawa (mazowieckie)
Poprawne, terminowe wystawianie i ewidencjonowanie dokumentów sprzedaży, (sprawdzanie ich poprawności zgodnie z obowiązującymi przepisami podatkowymi i rachunkowymi oraz wewnętrznymi wytycznymi).Planowanie, organizowanie i koordynacja wysyłek towaru - Współpraca z firmami kurierskimi.Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów.Obsługa procesów sprzedażowych dotyczących produktów firmy: przyjmowanie, planowanie/koordynacja, potwierdzanie zamówień sprzedaży.Planowanie działań zmierzających do wzrostu sprzedaży oraz aktywne pozyskiwanie klientów I podtrzymywanie dobrych relacji ze stałymi Klientami firmy.
ZAKŁAD PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWY "SZATA II" ADAM TADEUSZ SZAWŁOWSKI - 2020-10-20 - Kikół (kujawsko-pomorskie)
przyjmowanie zamówień, wystawianie faktur, przygotowywanie ofert, przyjmowanie dostaw towaru
kontakt przez PUP - 2015-11-26 - Macierzysz (mazowieckie)
REALIZACJA DŹWIĘKU, DIGITALIZACJA DŹWIĘKU, ZARZĄDZANIE ARCHIWAMI MEDIALNYMI, OPRACOWANIE ZBIORÓW MUZYCZNYCH
WOJEWÓDZKA I MIEJSKA BIBLIOTEKA PUBLICZNA W RZESZOWIE - 2018-03-21 - Rzeszów (podkarpackie)
samodzielne prowadzenie rekrutacji;
DREMAN Sp. z o.o. - 2016-12-06 - Opole (opolskie)