SPECJALISTA - KSIĘGOWY / EKONOMISTA(NR 0898) Bydgoszcz oferta pracy BRANŻOWA SZKOŁA I STOPNIA NR 6 SPECJALNA

Stanowisko: SPECJALISTA - KSIĘGOWY / EKONOMISTA(NR 0898)

Wynagrodzenie: od 2 600 PLN

Zakres obowiązków: Współpraca z Bydgoskim Biurem finansów Oświatowych w zakresie:- sprawozdawczości- planowania wydatków- kontroli faktur- sporządzania i wysyłania faktur- sporządzanie i wysyłanie informacji do PFRON, GUS, SIO- obsługa dokumentów na platformie OPIUM- prowadzenie spraw Funduszu Socjalnego- prowadzenie ewidencji zwolnień lekarskichwynagrodzenie 2200zł brutto wynagrodzenie zasadnicze + premia + stażowe

Data publikacji: 2020-03-02

Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

Pracodawca: BRANŻOWA SZKOŁA I STOPNIA NR 6 SPECJALNA

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Grunwaldzka 41, 85-239 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Współpraca z Bydgoskim Biurem finansów Oświatowych w zakresie:- sprawozdawczości- planowania wydatków- kontroli faktur- sporządzania i wysyłania faktur- sporządzanie i wysyłanie informacji do PFRON, GUS, SIO- obsługa dokumentów na platformie OPIUM- prowadzenie spraw Funduszu Socjalnego- prowadzenie ewidencji zwolnień lekarskichwynagrodzenie 2200zł brutto wynagrodzenie zasadnicze + premia + stażowe

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA - KSIĘGOWY / EKONOMISTA(NR 0898)

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pracownik obsługi płacowej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 16.03.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, ekonomiczne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: obsługa urządzeń biurowych

Nazwa pracodawcy: BRANŻOWA SZKOŁA I STOPNIA NR 6 SPECJALNA

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

Adres pracodawcy:
Grunwaldzka 41, 85-239 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty:- podanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem- CV z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie kwalifikacji i umiejętności- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego stażu pracy- zgoda na przetwarzanie danych osobowych- oświadczenie o niekaralności- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy przesłać na adres:Branżowa Szkoła I stopnia nr 6 Specjalna ul. Grunwaldzka 41 (wejście od strony Kanału Bydgoskiego ), 85-239 Bydgoszcz,Lub osobiście w sekretariacie szkoły w zamkniętych kopertach z dopiskiem NABÓR NA STANOWISKO SPECJALISTA W terminie do 11.03.2020 do godz. 12:00Decyduje data wpływu. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.-----------------------------Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia o Ochronie Danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r. (RODO), informujemy, że Administratorem danych jest Branżowa Szkoła I stopnia nr 6 Specjalna z siedzibą w Bydgoszczy, ul. Grunwaldzka 41 (zwana dalej BS06S). Dane osobowe przetwarzane są w celach rekrutacyjnych. Uprzejmie informujemy, że w procesie rekrutacji BS06S postępuję zgodnie z przepisami prawa określonymi w art. 22 § 1 w KP i prosi wyłącznie o przekazanie danych osobowych określonych tymi przepisami, czyli: 1) imię (imiona) i nazwisko;2) imiona rodziców;3) datę urodzenia;4) miejsce zamieszkania (adres do korespondencji);5) wykształcenie;6) przebieg dotychczasowego zatrudnienia.Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, cofnięcia zgody w każdym czasie. Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane do momentu zakończenia rekrutacji. Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, który jest polskim organem nadzorczym w/s. BS06S weszła w posiadanie danych osobowych z chwilą dostarczenia ich przez kandydata na pracownika. Posiadane dane nie służą profilowaniu. Wszelkie wnioski i zapytania prosimy kierować na adres bs06 (at) edu.bydgoszcz.pl-----------------------------KWESTIONARIUSZ OSOBOWY KANDYDATA DO PRACY1. Imię (imiona) i nazwisko ............................................................................................................................................2. Imiona rodziców.................................................................................. .........................................................................3. Data urodzenia4. Miejsce zamieszkania (adres do korespondencji) .........................................................................................................5. Wykształcenie ..............................................................................................................................................................ZawódSpecjalnośćStopieńTytuł zawodowy - naukowyWykształcenie uzupełniającekursystudia podyplomowe6. Przebieg dotychczasowego zatrudnieniaokresNazwa i adres pracodawcyStanowiskooddo.................................................... .............................................................................................. (miejscowość i data) (podpis osoby składającej kwestionariusz)------------------OŚWIADCZENIEJa niej podpisany/a ..............................................................................................(imię i nazwisko)Zamieszkały/a ..............................................................................................(adres zamieszkania)legitymujący/a się dowodem osobistym ..........................................................................wydanym przez ..............................................................................................świadomy/a odpowiedzialności karnej wynikającej z art. 233 § 1 kodeksu karnegoprzewidującego karę pozbawienia wolności do lat 3 za składanie fałszywych zeznańo ś w i a d c z a m- i nie byłem/byłam karany/karana za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe- nie jest prowadzone przeciwko mnie postępowanie o przestępstwo ściganez oskarenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,- posiadam pełną zdolność do czynności prawnych i korzystam z pełni prawpublicznych....................................... ......................................(miejscowość, data) (własnoręczny podpis)------------------------------KWESTIONARIUSZ OSOBOWY KANDYDATA DO PRACY1. Imię (imiona) i nazwisko ............................................................................................................................................2. Imiona rodziców.................................................................................. .........................................................................3. Data urodzenia4. Miejsce zamieszkania (adres do korespondencji) .........................................................................................................5. Wykształcenie ..............................................................................................................................................................ZawódSpecjalnośćStopieńTytuł zawodowy - naukowyWykształcenie uzupełniającekursystudia podyplomowe6. Przebieg dotychczasowego zatrudnieniaokresNazwa i adres pracodawcyStanowiskooddo.................................................... .............................................................................................. (miejscowość i data) (podpis osoby składającej kwestionariusz)

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, Godziny : 8:00-15:30

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz

Gmina pracodawcy: Bydgoszcz

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz

Ulica pracodawcy: Grunwaldzka

Numer budynku pracodawcy: 41

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik obsługi płacowej

Data dodania oferty pracy: 02.03.2020

Oferta pracy ważna do: 11.03.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 02.03.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 02.03.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?32fd1510fdc299c4f763571139ed1f8d

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - do 1 850 PLN

Praca w salonie kosmetycznym, promowanie kosmetyków
Elit Service sp. z o. spółka komandytowa - 2016-07-10 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA D/S OBSŁUGI KLIENTA - od 2 000 PLN

obsługa klienta w punkcie obsługii. Obsługa telefoniczna firm.
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Gniezno (wielkopolskie)

LIDER DO SPRAW PROCESÓW I PROJEKTÓW ŁAŃCUCHA DOSTAW - od 9 000 PLN

Prowadzenie projektów usprawniających procesy łańcucha dostaw oraz zarządzanie zmianą
Electrolux Poland sp. z o.o. oddział w Oławie - 2019-03-18 - Oława (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. REFUNDACJI KOSZTÓW SZKOLENIA ZAWODOWEGO MŁODOCIANYCH - od 2 600 PLN

sprawdzanie i wprowadzanie wniosków o wypłatę refundacji kosztów szkolenia młodocianych, sprawdzanie i wprowadzanie wniosków o zawarcie umowy o refundację kosztów szkolenia młodocianych, sporządzanie okresowych sprawzdań, prowadzenie prac administarcyjno-biurowych, inne zadania zlecone przez Dyrektora
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2019-12-02 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTÓW I PRACOWNIKÓW - od 250 PLN

Współpraca z klientami w zakresie realizacji umów, organizacja pracy i pobytu pracowników ukraińskich, kontrola wykonywanych umów cywilnoprawnych, prowadzenie dokumentacji pracowniczej w języku polskim i ukraińskim, możliwość pracy w delegacji.
PHU BIZNES-SERWIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-13 - Strzelno (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA CHŁODNICTWA - od 3 500 PLN

ELEKTRONIK AUTOMATYK , ELEKTRYK AUTOMATYK , ELEKTRYK , ELEKTROMECHANIK , MECHANIK.OBSŁUGA SERWISOWA MASZYN HYDRAULIKI SIŁOWEJ , AUTOMATYKI I ZABEZPIECZEŃ , CZYTANIE SCHEMATÓW ELEKTRYCZNYCH
"CLIMA SOLUTIONS" S.C. - 2016-02-17 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

SPECJALISTA DS. PERSONALNYCH (J. UKRAIŃSKI) K/M - od 3 000 PLN

Wymagania: wykształcenie średnie/wyższe; znajomość pakietu MS Office w szczególności Excel; znajomość przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych znajomość programu Xpertis; 5 miesięcy doświadczenia zawodowego na stanowisku specjalista ds. personalnych; dobra znajomość j. ukraińskiego. Obowiązki: przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji (w tym w j. ukraińskim); naliczanie wynagrodzeń; wspieranie i bezpośredni kontakt z pracownikami (w tym z obywatelami Ukrainy); obsługa systemu kadrowo płacowego.
kontakt przez PUP - 2019-05-17 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - 997,4 PLN

zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Olkusz (małopolskie)

SPECJALISTA DS. KOSZTORYSOWANIA - od 1 850 PLN

Przygotowywanie kalkulacji, kosztorysów, harmonogramów robót, przetargów, itp.
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Ćwiklice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW TURYSTYKI I REKREACJI - od 2 500 PLN

Opracowywanie programu imprez dla uczestników turnusówrehabilitacyjnych i realizowanie go poprzez organizowanie czasuwolnego dla uczestników,np. spacery, zabawy integracyjne, grill,wieczorki taneczne. Umiejętności i uprawnienia: Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, umiejętność nawiązywaniakontaktów i pracy w grupie.Cierpliwość,empatia,opanowanie w pracy z osobami starszymi, schorowanymi iniepełnosprawnymi.
1.Ryszard Balkowski - PPUT Balkar, 2.P.U.T BALTUR s.c. Bonderowicz Andrzej, Balkowski Ryszard - 2017-06-27 - Polanica-Zdrój (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW (KEY ACCOUNT MANAGER) - od 2 500 PLN

bieżące kontakty z klientami w języku angielskiem, polskim i francuskim, aktywna współpraca, utrzymywanie i nawiązywanie długotrwałych kontaktów z klientami kluczowymi, koordynacja terminowości i jakości przygotowanych projektów w branzy odzieżowej
ŁUKSJA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-03-08 - Łazy (lubelskie)

SPECJALISTA DO SPRAW CZASOWEGO ZATRUDNIANIA PRACOWNIKÓW - od 2 900 PLN

samodzielne zarządzanie projektami, poszukiwanie i organizacja zakwaterowania oraz transportu dla pracowników, pomoc w adaptacji pracowników, tłumaczenie zasad pracy, instrukcji stanowiskowych, propwadzenie ewidencji czasu pracy, administrowanie dokumentacją personalną , wsparcie procesu rekrutacji i selekcji nowych pracowników
kontakt przez PUP - 2017-09-15 - Gniezno (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 200 PLN

pozyskiwanie nowych klientów, utrzymanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi, analizowane ofert sprzedaży, tworzenie ofert handlowych, negocjowanie umów i warunków handlowych, realizowanie planów sprzedaży, porządkowanie dokumentacji dotyczącej sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Chojna (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MEDIÓW INTERAKTYWNYCH - od 1 850 PLN

projektowanie i prowadzenie kampanii w mediach interakrywnych;kreowanie i planowanie strategii kampanii marketingowych;projektowanie graficzne
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Częstochowa (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

pozyskiwanie i obsługa klientów w zakresie realizacji zamówień,bieżąca analiza rynku,prowadzenie analiz sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-10-31 - Łubna (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY REFERATU DO SPRAW BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY SŁUŻBY I PRACY WYDZIAŁU KONTROLI - od 1 146,79 PLN

Główne obowiązki: ustalanie okoliczności i przyczyny wypadków przy pracy oraz chorób zawodowych, prowadzenie wymaganejdokumentacji w tym zakresie w celu określenia środków i wniosków profilaktycznych; przeprowadzanie kontroli warunków pracy i służby w celu zapewnienia przestrzegania warunków bezpieczeństwai higieny pracy w Oddziale; udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów, budynków i urządzeńoraz w czynnościach odbiorczych po wykonaniu robót budowlanych w celu nadzoru nad przestrzeganiem zasadi warunków bezpieczeństwa i higieny pracy; opracowywanie sprawozdań i analiz z zakresu stanu przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy w celuprzekazania dla Państwowej Inspekcji Sanitarnej MSW, KGSG i Komendanta Oddziału; informowanie Komendanta Oddziału o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych i przedstawianie wnioskówdotyczących sposobu usunięcia tych zagrożeń w celu zminimalizowania ryzyka zawodowego; uczestniczenie w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów, instrukcji, planów modernizacji obiektówi pomieszczeń w celu koordynacji pracy w zakresie zgodności z przepisami BHP; udział w opracowywaniu analizy ryzyka na stanowiskach pracy w celu realizacji obowiązku ustawowego i dokonaniaoceny ryzyka zawodowego; prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy funkcjonariuszyi pracowników w celu zapoznawania z zasadami BHP i przestrzegania przepisów w tym zakresieWarunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa,praca w godzinach od 7.30 do 15.30, praca przed monitorem; wymuszona pozycja ciała; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzeniabiurowe; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiedniaszerokość drzwi.Wykształcenie: wyższe z zakresu bhp lub studia podyplomowe w tym zakresie.Wymagania niezbędne: znajomość przepisów prawnych z zakresu BHP (np. rozporządzenie w sprawie ogólnych przepisów BHP)i umiejętność ich stosowania w praktyce; umiejętność pracy w zespole, umiejętność działania w sytuacjach stresowych; umiejętność analitycznego myślenia; rozwiązywania problemów; komunikatywność; umiejętność obsługi komputera; posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy w służbie bhp; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwaosobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego; prawo jazdy kat. B; 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w administracji publicznej.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2017-04-07 - Racibórz (śląskie)

SPECJALISTA D/S OBSŁUGI KLIENTA - od 2 000 PLN

Rozmowy telefoniczne z klientami ,pozyskiwanie nowych klientów,komunikatywność
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW BHP I OŚ - do 15 PLN

ocena i raportowanie zgodności funkcjonowania organizacji z wymaganiami prawnymi dotyczącymi bezpieczeństwa i higieny pracy, udział w postępowaniu powypadkowym
kontakt przez OHP - 2017-06-03 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA ZAGRANICZNEGO - od 2 500 PLN

Obsługa klientów zagranicznych, przygotowywanie ofert handlowych, doradztwo techniczne, współpraca z działem realizacji zamówień
BUGLO PLACE ZABAW SP. Z O.O. SP. K. - 2017-12-12 - Koszalin (zachodniopomorskie)

PAKOWACZ - od 11 PLN

Pakowanie pustych butelek do papierowych tacek.
GRAHAM PACKAGING POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-03 - Sulejówek (mazowieckie)

Specjalista ds. kontroli jakości - -

Media Expert testowanie urządzeń AGD pod kątem jakościowym, technicznym i funkcjonalnym,
analiza i raportowanie wyników testów wg wypracowanych wcześniej zasad,
weryfikacja i przygotowywanie dokumentacji i certyfikatów jakościowych,
współpraca z dostawcami, w tym firmami zagranicznymi w zakresie jakościowym.
Media Expert - 2016-05-06 - Centrala Złotów (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC - od 3 500 PLN

SPORZĄDZANIE DOKUMENTÓW ZWIĄZANYCH Z NAWIĄZANIEM, PRZEBIEGIEM I ROZWIĄZANIEM STOSUNKU PRACY TJ. UMÓW O PRACĘ, ANEKSÓW, WYPOWIEDZEŃ, ŚWIADECTW PRACY;PROWADZENIE EWIDENCJI CZASU PRACY, URLOPÓW I ZWOLNIEŃ LEKARSKICH; KONTROLOWANIE TERMINÓW WAŻNOŚCI OBOWIĄZKOWYCH BADAŃ LEKARSKICH ORAZ SZKOLEŃ BHP;NALICZANIE WYNAGRODZEŃ I TERMINOWE SPORZĄDZANIE LIST PŁAC; SPORZĄDZANIE DEKLARACJI ROZLICZENIOWYCH DO ZUS I US;PRZYGOTOWYWANIE DEKLARACJI PIT-11 DLA WSZYSTKICH PRACOWNIKÓW FIRMY ORAZ PIT 4-R.
TABOR DĘBICA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-06-13 - Dębica (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 2 775 PLN

sprzedaż, obsługa klienta
GK HAIR POLSKA Sp. z o.o. - 2019-02-28 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS ADMINISTRACJI I SPRZEDAŻY - od 2 750 PLN

Wprowadzanie i wystawianie faktur zakupu, sprzedaży, prowadzenie biura sprzedaży, administracja biura
OTELO SP.Z O.O - 2015-12-11 - Grójec (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. FINANSOWO-KSIĘGOWYCH - od 2 450 PLN

Księgowanie faktur kosztowych i sprzedaży, dekretowanie i księgowanie dokumentów finansowo- księgowych, uzgadnianie zapisów na kontach, weryfikacja rejestru VAT
FONTIA Sp. z o.o. - 2019-10-09 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - od 3 000 PLN

realizowanie zamówień klientów w zakresie zatrudnienia pracownikówtymczasowych przez poszukiwanie kandydatów do pracy tymczasowej; -prowadzenie rekrutacji pracowników tymczasowych, tj. przygotowywanieogłoszeń rekrutacyjnych, analiza złożonych aplikacji, prowadzenie selekcjikandydatów oraz prowadzenie wstępnych wywiadów z kandydatami dopracy; koordynowanie pracy zatrudnionych pracowników tymczasowych,W szczególności: -rekrutacja pracowników tymczasowych z Ukrainy -realizacja projektów rekrutacyjnych w Polsce - rekrutacja pracowników doprac w Holandii - selekcja kandydatów.Praca w godz.8-16
TIME2WORK Sp. z o.o. - 2016-08-12 - Opole (opolskie)

SAMODZIELNY REFERENT - od 2 558,72 PLN

prowadzenie ewidencji, księgowości, sprawozdawczości i rozliczeń ( w oparciu o system informatyczny SAP), w zakresie sprzętu, materiałów służby kulturowo-oświatowej, realizowanie zakupów w dziale kulturowo-oświatowej, przygotowywanie ( zgodnie z przepisami projektów zamówień) umów na dostawy, roboty i usługi w zakresie sprzętu, materiałów, służby kulturowo-oświatowej. Praca na pełen etat od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-15:30. Wysokość wynagrodzenia 1999zł/brutto + 28% premii. Umowa zawarta w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności
Ośrodek Reprezentacyjny Ministerstwa Obrony Narodowej - 2017-06-07 - Pruszków (mazowieckie)


Wybierz powiat