SPECJALISTA Kraków oferta pracy Instytut Biotechnologii Surowic i Szczepionek BIOMED Spółka Akcyjna
Stanowisko: SPECJALISTA
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: •kontrolowanie przebiegu krytycznych etapów i parametrów wytwarzania zgodnie z obowiązującymi wymaganiami •Bieżące dokumentowanie procesowe, przechowywanie i nadzór nad dokumentacją procesową oraz techniczną, aktualizacja dokumentacji wytwarzania•Nadzór nad odchyleniami, wdrażanie zmian•przygotowaniem materiałów procesowych, pomocniczych, rozliczanie produkcji•wykonywanie badań kontrolnych w poszczególnych etapach produkcji nadzorowanie realizacji Planu Higieny pomieszczeń i urządzeń•nadzorowanie nad terminowym wykonywaniem przeglądów i konserwacji urządzeń produkcyjnych•współpraca z wydziałami usługowymi•praca w obszarze czystym zgodnie z zasadami GMP, HACCP[Godzina zakończenia pracy] : 14:00[Praca w zastępstwie] : 06.2021
Data publikacji: 2020-09-10
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: Instytut Biotechnologii Surowic i Szczepionek BIOMED Spółka Akcyjna
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sosnowa 8, 30-224 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
•kontrolowanie przebiegu krytycznych etapów i parametrów wytwarzania zgodnie z obowiązującymi wymaganiami •Bieżące dokumentowanie procesowe, przechowywanie i nadzór nad dokumentacją procesową oraz techniczną, aktualizacja dokumentacji wytwarzania•Nadzór nad odchyleniami, wdrażanie zmian•przygotowaniem materiałów procesowych, pomocniczych, rozliczanie produkcji•wykonywanie badań kontrolnych w poszczególnych etapach produkcji nadzorowanie realizacji Planu Higieny pomieszczeń i urządzeń•nadzorowanie nad terminowym wykonywaniem przeglądów i konserwacji urządzeń produkcyjnych•współpraca z wydziałami usługowymi•praca w obszarze czystym zgodnie z zasadami GMP, HACCP[Godzina zakończenia pracy] : 14:00[Praca w zastępstwie] : 06.2021
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|22
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: trzy zmiany
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|3
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 12
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1261
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2020
Data zakończenia pracy: 30.06.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 2] : wysoka świadomość wymogów bezpieczeństwa i jakości pracy[Umiejętność 1] : mile widziana znajomość zasad zarządzania jakością (GMP, ISO22000)
danePracodawcy_nip: 6750005418
danePracodawcy_regon: 000288024
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 12
danePracodawcy_kodPowiatu: 1261
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0950463
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|213105
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 10.09.2020
Oferta pracy ważna do: 31.10.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 10.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 10.09.2020
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?334347e751b4376b0117bd815592cab0
Podobne oferty pracy
- pozyskiwanie wiedzy ubezpieczeniowej; - funkcjonowanie zakładnu ubezpieczeń - zasady Gospodarki Finansowej - procedury RODO oraz IOD - znajomość Dowodu Rejestracyjnego - szkolenia systemowe on-line- Zapoznanie się z portalami sprzedażowymi- Telefoniczny kontakt z klientem- Treściowanie polis komunikacyjnych- Przeprowadzanie kalkulacji ubezpieczeniowych- Szkolenie początkowe w centrali CUK UBEZPIECZENIA nadające uprawnienia do portali ubezpieczeniowych- Po odbyciu szkolenia i pozytywnym zaliczeniu - bieżąca obsługa biura1) Prezentowanie oferty i aktywna sprzedaż produktów2) obsługa klienta zgodnie z wyznaczonym standardem3) Realizacja planów sprzedażowych4) Terminowe rozliczanie i wysyłka dokumentów polisowych5) Zarządzanie portfelem klientów6) Czynny udział w dedykowanych szkoleniach 7) Znajomość przepisów dotyczących ochrony danych osobowych8) Budowanie trwałych realizacji z klientem9) Ciągły rozwój i poszerzanie wiedzy dotyczącej ubezpieczeń komunikacyjnych, majątkowych, życiowych jak rónież standardów obsługi klienta, procedur dotyczących sprzedaży, wypowiedzeń i ochrony danych osobowych.
kontakt przez PUP - 2020-09-10 - Kartuzy (pomorskie)
- podłączanie mebli gastronomicznych - praca na podstawie schematów elektrycznych
ADECCO POLAND Sp. Z o. o. - 2019-02-13 - Gdynia (pomorskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: przesyłanie zamówień do działu produkcyjnego, harmonogramowanie zamówień, negocjowanie i zamawianie usług transportowych, dbałość o kompletność dokumentacji wysyłkowej; WYMAGANIA: wykształcenie wyższe - mile widziane logistyka lub handel, min. pół roku doświadczenia na podobnym stanowisku, dobra znajomość pakietu Office (Excel, Outlook, Word, PowerPoint), odpowiedzialność, dokładność, terminowość, komunikatywność, asertywność, umiejętność pracy w zespole, dobra znajomość języka angielskiego lub niemieckiego
"LENTEX" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-11-13 - Lubliniec (śląskie)
Sporządzanie wycen pokryć dachowych na podstawie projektu dachu przedstawionego przez klienta. Sporządzanie ofert handlowych.
"Dachy 24"S.C. - 2017-02-02 - Gdańsk (pomorskie)
Organizowanie spotkań biznesowych z potencjalnymi klientami w zakresie współpracy produkcyjnej. Sprzedaż produktów i usług na rynki wschodnie. Poszukiwanie inwestorów w zakresie kooperacji oraz ekspansji badawczo-wdrożeniowej. Poszukiwanie możliwości handlowych na rynkach wschodnich (Ukraina, Białoruś, Rosja, Kazachstan).
kontakt przez PUP - 2018-10-30 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
-sporządzanie dokumentacji sprzedażowej-sporządzanie dokumentacji wysyłkowej-nadzór nad procesami realizacji zamówień klientów -prowadzenie rozrachunków z dostawcami i odbiorcami-sporządzanie ofert handlowych-obsługę obecnych klientów firmy i potrzymywanie relacji z nimi-rozbudowa rynku poprzez aktywne pozyskiwanie nowych klientów
Astop spj - 2017-07-20 - Białystok (podlaskie)
sporządzanie ofert dla klientów, realizacja założonych celów sprzedażowych, prezentacja produktu oraz stały kontakt z klientami
P.P.H.U. " KAMPOL" - 2017-06-22 - Rusiec (łódzkie)
osoby sprzątającej
kontakt przez PUP - 2018-06-13 - Tarnawatka (lubelskie)
analiza rynku branżowego w Azerbejdżanie. Nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów handlowych z podmiotami z Azerbejdżanu. Budowanie korzystnego wizerunku firmy
kontakt przez PUP - 2019-07-10 - Rzeszów (podkarpackie)
ZARZĄDZENIE MINISTRA SPRAWIEDLIWOŚCI z dnia 1 lutego 2016 r. w sprawie ustalenia standardów metodologii opiniowania w opiniodawczych zespołach sądowych specjalistów (Dz. Urz. MS z dnia 18 lutego 2016 r.). Umowa na rok; godziny pracy: 7.30- 15.30
Sąd Okręgowy w Słupsku - 2017-11-09 - Chojnice (pomorskie)
1.Nadzór nad prawidłowym przygotowaniem, realizacją i rozliczaniem projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego.2.Wstępne opiniowanie wniosków o zgodę na realizację projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego.3.Udział w procesie przygotowywania dokumentacji projektowej oraz dokumentacji aplikacyjnej.4.Przygotowywanie dokumentów do podpisania umowy.5.Nadzór nad prawidłową realizacją harmonogramu rzeczowo-finansowego.6.Współpraca z kierownikami projektów.7.Współpraca z Instytucją Pośredniczącą/Zarządzającą.8. Realizacja projektów zgodnie z przepisami dotyczącymi trwałości projektów i udzielania pomocy publicznej.9.Przygotowywanie wewnętrznych aktów prawnych niezbędnych do prawidłowej realizacji projektów.10.Obsługa administracyjno organizacyjna zespołów kontrolujących projekty.11.Udzielanie pracownikom Uniwersytetu informacji dotyczących procedur obowiązujących w procesie aplikacji i realizacji projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego.12. Monitoring projektów zgodnie z przepisami i procedurami obowiązującymi w Uniwersytecie oraz przedstawianie bieżącej informacji o stwierdzonych nieprawidłowościach i zagrożeniach w realizacji projektów.13. Weryfikacja dokumentacji projektowej oraz jej wprowadzanie do elektronicznego systemu informatycznego.
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski - 2016-10-20 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
praca
HORECA24 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-25 - Rzeszów (podkarpackie)
TELEFONICZNA OBSŁUGA AKTUALNYCH KLIENTÓW BANKU.
CALL CENTER POLAND SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-04-06 - Rzeszów (podkarpackie)
Prowadzenie analiz i gromadzenie informacji rynkowych. Doskonalenie procesu sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2019-06-25 - Włodawa (lubelskie)
- Więcej informacji na stronie: https://www.katowice.so.gov.pl/konkurs-o-sygn-o-kdr-110-1102-9819-na-trzy-stanowiska-specjalisty-w-zakresie-psychologii-w-pelnym-wymiarze-czasu-pracy-w-iv-opiniodawczym-zespole-sadowych-specjalistow-w-sadzie-okregowym-w-katowicach-z-siedziba-w-sosnowcu,new,m2,168.html,572Do zadań specjalisty w zakresie przeprowadzania badań oraz opiniowania należy:1) realizacja procesu diagnostycznego w obszarze posiadanej specjalności, adekwatnie do problemu diagnostycznego;2) stosowanie metod i technik badawczych, dokonywanie interpretacji i integracji wyników badania w zakresie posiadanych kompetencji zawodowych;3) sporządzanie części opinii w zakresie posiadanych kompetencji zawodowych;4) wykonywanie czynności diagnostycznych z najwyższą starannością, zgodnie z aktualnymi wskazaniami wiedzy i nauki oraz etyką wykonywanego zawodu, bezstronnie i terminowo.5) W ramach zespołu, na zlecenie sądu, prowadzenie mediacji, przeprowadzania wywiadów środowiskowych w sprawach nieletnich, prowadzenie poradnictwa specjalistycznego dla małoletnich, nieletnich i ich rodzin.- Miejsce pracy: IV Opiniodawczy Zespół Sądowych Specjalistów z siedzibą w Sosnowcu . - Praca od godz.: 7:30 do 15:30. Możliwość pracy w systemie zadaniowego czasu pracy.- Termin I etapu konkursu: 14 października 2019 r.- Miejsce przeprowadzenia konkursu: Sąd Okręgowy w Katowicach- Miejsce i termin II i III etapu konkursu zostanie ogłoszone na stronie internetowej www.katowice.so.gov.pl w dziale Oferty pracy. Zarządzam zamieszczenie ogłoszenia na tablicy ogłoszeń w gmachu Sądu Okręgowego w Katowicach, nadto w siedzibie Urzędu Pracy w Katowicach, w Biuletynie Informacji Publicznej, na stronie internetowej Sądu Okręgowego w Katowicach oraz na portalu pracuj.pl
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2019-09-12 - Sosnowiec (śląskie)
jw.
GRUPA CONTACTHOUSE.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-14 - Warszawa (mazowieckie)
WG PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowanie zamówień i wysyłka, raportowanie, planowanie zakupów
kontakt przez PUP - 2018-06-20 - Sopot (pomorskie)
prowadzenie dokumentów księgowych
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Przasnysz (mazowieckie)
-
F. H. TUREX - MACIEJ I PIOTR MURAWSCY S.C. - 2015-12-01 - Głogów (dolnośląskie)
Specjalista do spraw sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Kiełczewo (wielkopolskie)
prace związane z przygotowaniem/planowaniem sprzedaży zagranicznej/opracowaniu strategii działań marketingu zagranicznego, przygotowanie materiałów promocyjnych, przygotowanie organizacyjno-merytoryczne kursów szkoleniowych, pomoc w utrzymywaniu i nawiązywaniu kontaktów z klientami zagranicznymi, prowadzenie korespondencji zagranicznej, prowadzenie dokumentacji związanej ze współpracą międzynarodową, przygotowanie i tłumaczenie dokumentacji związanej z rejestracją wyrobów za granicą, przyjmowanie zamówień na wyroby firmy, przygotowanie kart zapotrzebowania magazynu wyrobów gotowych, przygotowanie i realizacja wysyłek międzynarodowych: fakturowanie, pakowanie implantów/narzędzi, wypełnianie świadectw przewozowych ATR, EUR1, wysyłka wyrobów kurierem, prowadzenie statystyki sprzedaży zagranicznej/realizacji płatności, udział w organizacji/przygotowaniach do konferencji/targów zagranicznych, udział w konferencjach/ targach zagranicznych, udział w spotkaniach z klientami zagranicznymi, sporządzanie raportów z wizyt kontrahentów, tłumaczenia na język angielski pism, raportów
LFC Spółka z o.o. - 2017-07-07 - Czerwieńsk (lubuskie)
Profesjonalna obsługa klientów indywidualnych (obsługa bezpośrednia, telefoniczna, internetowa); rezerwacja i sprzedaż ofert turystycznych, ubezpieczeń turystycznych, biletów lotniczych; pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywnie dobrej współpracy ze stałymi klientami; dbanie o wygląd witryny okiennej; czynny udział w akcjach promocyjnych.
kontakt przez PUP - 2017-09-19 - Sosnowiec (śląskie)
Główne obowiązki: - przeprowadzanie kontroli stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego, rozmieszczenia podręcznego sprzętu gaśniczego i agregatów w Oddziale, w celu zapewnienia zgodnej z obowiązującymi przepisami ochrony przeciwpożarowej; - udział w odbiorach technicznych nowobudowanych, przebudowanych, remontowanych obiektów, pomieszczeń i urządzeń, w celu zapewnienia stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego; - prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży pożarowych dla nowo przyjmowanych funkcjonariuszy i pracowników, w celu zapoznania z zasadami posługiwania się sprzętem gaśniczym i przestrzegania przepisów przeciwpożarowych;- udział w opracowaniu oraz uaktualnianiu planów ochrony przeciwpożarowej nadzorowanych obiektów, w celu zapewnienia bezpieczeństwa osób i ochrony mienia;- opracowanie analiz dotyczących stanu ochrony przeciwpożarowej w Oddziale, w celu przekazania Komendantowi Oddziału oraz do Komendy Głównej Straży Granicznej; - przeprowadzanie ćwiczebnych alarmów pożarowych z udziałem współdziałających jednostek Państwowej Straży Pożarnej, w celu praktycznego przećwiczenia wymaganych zachowań funkcjonariuszy i pracowników na wypadek zagrożenia pożarowego; - opracowanie projektów decyzji, wytycznych i instrukcji regulujących zagadnienia ochrony przeciwpożarowej, w celu dokonania wymaganych uregulowań prawnych w Oddziale. Warunki pracy: - warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: konieczność przeprowadzania niektórych czynności poza stałym miejscem pracy; praca w godzinach ustalonych z przełożonym na podstawie harmonogramu pracy; - miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe (telefon, fax, kserokopiarka); stanowisko pracy znajduje się na czwartym piętrze; - możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi. Wykształcenie: - tytuł zawodowy inżyniera pożarnictwa lub ukończone w Szkole Głównej Służby Pożarniczej studia wyższe w zakresie inżynierii bezpieczeństwa w specjalności inżynieria bezpieczeństwa pożarowego.Wymagania niezbędne: - znajomość przepisów przeciwpożarowych; - umiejętność działania w sytuacjach stresowych; - umiejętność analitycznego myślenia, rozwiązywania problemów; - pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE. Wymagania dodatkowe: - posiadanie uprawnień specjalisty ds. bhp; - posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego; - posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy na stanowisku związanym z ochroną przeciwpożarową.Inne informacje: - Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). - Tylko kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni o kolejnym etapie selekcji. - Oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. "Wymagane dokumenty i oświadczenia" należy uwiarygodnić własnoręcznym podpisem. - Kandydat jest zobowiązany złożyć wszystkie dokumenty wskazane w pkt. "Wymagane dokumenty i oświadczenia", dokumenty wskazane w pkt. "Inne dokumenty" kandydat przedkłada dobrowolnie. - Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. - Proponowane wynagrodzenie brutto: minimum 1309,81 zł. - Mile widziana osoba o orzeczonym stopniu niepełnosprawności. - Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (32) 414 4139 lub (32) 414 4342.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2018-07-19 - Racibórz (śląskie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowej i ewidencji czasu pracy, przygotowywanie rozliczeń otrzymanych dotacji i dofinansowań, prowadzenie kasy.
kontakt przez PUP - 2019-12-06 - Legnica (dolnośląskie)
Analiza dokumentów przetargowych, pozyskiwanie ofert niezbędnych do wyceny kontraktu, weryfikacja ofert wykonawców.
EVERSPORT Sp. z o.o. - 2016-06-03 - Warszawa (mazowieckie)
• Obsługa maszyn i urządzeń do druku cyfrowego• Realizacja zleceń produkcyjnych zgodnie z wytycznymi• Monitorowanie procesu druku oraz dbałość o wysoką jakość wyrobów• Eliminowanie problemów podczas procesu druku• Kontrola stanu technicznego obsługiwanych maszyn oraz zgłaszanie usterek• Konserwacja maszyn drukarskichKOntakt z pracodawcą e-mail: BIURO (at) MAXIMEDIA.COM.PL.
MAXI MEDIA PIOTR WIRPSZA - 2016-07-07 - Wrocław (dolnośląskie)
wg progamu stażu
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Fugasówka (śląskie)
Rekrutacja pracowników
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Kraków (małopolskie)
- Obliczanie wynagrodzeń pracowników i prowadzenie kart wynagrodzeń. Sporządzanie list płac. Obliczanie zasiłków chorobowych, macierzyńskich, obliczanie i potrącanie z wynagrodzeń stawek podatku dochodowego, rat miesięcznych pożyczek, sporządzanie deklaracji, informacji i rozliczeń podatkowych. Sporządzanie o przekazywanie deklaracji rozliczeniowych ZUS.- Wynagrodzenie: 2800 zł/brutto + premia oraz dodatek za staż pracy. Praca na umowę o pracę na zastępstwo. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie min. średnie, mile widziane wykształcenie średnie ekonomiczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 5 lat na podobnym stanowisku (w przypadku wykształcenia średniego). Wymagane doświadczenie zawodowe min. 4 lata na podobnym stanowisku (w przypadku wykształcenia wyższego). Kontakt wstępnie telefoniczny (7:30-15:30) (Tel. 32-259-74-28 w. 105) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Sokolska 26, 40-086 Katowice) lub e-mail: kadry (at) zlobek.katowice.pl
ŻŁOBEK MIEJSKI W KATOWICACH - 2017-01-09 - Katowice (śląskie)