SPECJALISTA KONTROLI JAKOŚCI Tarnobrzeg oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: SPECJALISTA KONTROLI JAKOŚCI
Wynagrodzenie: od 1 860 PLN
Zakres obowiązków: znajomość tabeli wad; kontrola wizerunku szyb; pakowanie szyb
Data publikacji: 2016-06-15
Lokalizacja: Tarnobrzeg (podkarpackie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Tarnobrzeg, powiat: m. Tarnobrzeg, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
znajomość tabeli wad; kontrola wizerunku szyb; pakowanie szyb
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: trzy zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 860 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA KONTROLI JAKOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tarnobrzeg
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Tarnobrzeg
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista kontroli jakości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 860 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.06.2016
Data zakończenia pracy: 15.06.2018
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Specjalista kontroli jakości
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe 4-letnie
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_2: średnie ogólnokształcące
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Sandomierzu
Adres pracodawcy:
Mickiewicza 34, 27-600 Sandomierz, powiat: sandomierski, woj: świętokrzyskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: świętokrzyskie
Powiat pracodawcy: sandomierski
Gmina pracodawcy: Sandomierz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Sandomierz
Ulica pracodawcy: Mickiewicza
Numer budynku pracodawcy: 34
Profil działalności pracodawcy: usługi
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Sandomierzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista kontroli jakości
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 15.06.2016
Data dodania oferty pracy: 06.06.2016
Oferta pracy ważna do: 31.07.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 15.06.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 03.06.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
praca w biurze, budowanie profesjonalnych i długotrwałych relacji z klientami, ofertowanie oraz opieka nad realizacją zlecenia, aktywna sprzedaż produktów realizowaną przez doradztwo rozwiązań technicznych klientom firmy, udział w targach branżowych
Systemy i Technologie Sp. z o.o. - 2016-09-22 - Polkowice (dolnośląskie)
- nadzór nad bezpieczeństwem i higieną pracy w zakładach pracy,- prowadzenie szkoleń BHP,- sporządzanie analiz i raportów związanych z zagadnieniami BHP,- ocena ryzyka zawodowego,- opracowywanie instrukcji stanowiskowych,- koordynowanie przeprowadzania pomiarów środowiska pracy,- sporządzanie dokumentacji powypadkowej.
P.P.H.U. AGC ENGINEERING Adam Celebański - 2018-03-30 - Koniecpol (śląskie)
telefoniczna realizacja zmówień , realizacja zamówień modemowych, sprzedaż promocji.
kontakt przez OHP - 2016-02-17 - Dywity (warmińsko-mazurskie)
- obsługa administracyjno-finansowa projektu- przygotowywanie umów, protokołów, sprawozdań okresowych i końcowych, wniosków o płatność, kosztorysów, harmonogramów płatności zgodnie z zawartymi umowami na realizację projektów- bieżąca obsługa elektronicznego Systemu SL2014 (w zakresie związanej z rozliczaniem projektów)- kontrola wydatkowanych środków finansowych – prowadzenie dokumentacji oraz korespondencji wewnętrznej oraz zewnętrznej związanej z wydatkowaniem środków- opisywanie dokumentów księgowych zgodnie z wytycznymi oraz archiwizacja dokumentacji rozliczeniowej projektów- współpraca z zespołem projektowym, podmiotami zewnętrznymi oraz instytucjami wdrażającymi
Fundacja OKNO NA WSCHÓD - 2018-04-20 - Białystok (podlaskie)
kontrola jakości dostaw, procesu produkcji oraz wyrobu gotowego w odniesieniudo zasad systemu HACCP oraz IFS, przy użyciu podstawowych narzędzi kontroli; samodzielne prowadzenie potrzebnej dokumentacji;
TEE NORD POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-18 - Myszków (śląskie)
Bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień; Kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym; Odpowiedzi na zapytania klientów; Promowanie i sprzedaż produktów; Dbanie o relację z klientami; Kształtowanie dobrego wizerunku firmy; Pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb; Administracja i praca z wewnętrznym systemem.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-01-20 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa zamówień sklepu internetowego, obsługa telefoniczna klientów, przygotownie list wysyłkowych, przygotowanie produktów do wysyłki, obsługa poczty e-mail, ewidencjonowanie zwrotów, dbanie o porzadek w magazynie.
kontakt przez PUP - 2017-04-20 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
Specjalista do spraw szkoleń
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Puławy (lubelskie)
Prowadzenie oddziału firmy transportowej (sprawdzanie, wydawanie samochodów)
BATIM-TRANSPORT MIĘDZYNARODOWY I SPEDYCJA SPÓŁKA JAWNA BARBARA EDELMULLER-GENERAUX I JANUSZ REMBILAS W STARYM SĄCZU - 2017-08-31 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
- Wojewódzki Komendant Ochotniczych Hufców Pracy poszukuje kandydatów/ kandydatek na stanowisko: Specjalista ds. informatyki w Pionie Organizacyjno-Administracyjnym Śląskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Katowicach.- Miejsce wykonywania pracy: Katowice, Adres: 40-950 Katowice, Plac Grunwaldzki 8-10- Warunki pracy: Praca administracyjno-biurowa; Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie; Obsługa urządzeń biurowych; Praca związana z wyjazdami w teren celem konserwacji sprzętu komputerowego w jednostkach OHP;- Zakres zadań: Konserwacja sprzętu komputerowego. Zarządzanie licencjami oprogramowania w Śląskiej Wojewódzkiej Komendzie OHP. Administracja siecią komputerową.. Administrowanie oprogramowaniem QNT, oprogramowaniem z zakresu rynku pracy. Administrowanie systemem Videotel.- Wynagrodzenie: 2500 do 3000 zł/brutto. Praca na początek na umowę o pracę na okres próbny 3 miesiące. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:45-15:45. Wymagania niezbędne: Wykształcenie wyższe informatyczne; Umiejętność analitycznego myślenia; Umiejętność planowania działań i organizacja pracy własnej; Posiadanie obywatelstwa polskiego; Korzystanie z pełni praw publicznych; Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Wymagania dodatkowe: Doświadczenie zawodowe; Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
ŚLĄSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W KATOWICACH - 2016-12-27 - Katowice (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-05-09 - Warszawa (mazowieckie)
wprowadzanie danych, sporządzanie raportów
kontakt przez PUP - 2017-07-28 - Poznań (wielkopolskie)
Prace biurowe, obsluga klienta
kontakt przez PUP - 2016-04-18 - Kalisz (wielkopolskie)
Pozyskiwanie i kontakt z klientami z Egiptu. Organizacja transportu i odpraw celnych na terenie Polski i Egiptu.
kontakt przez PUP - 2017-03-15 - Jarosław (podkarpackie)
praca biurowa i wszelkie związane z tym obowiązki- obsługa urządzeń biurowych, wystawianie faktur, dokumentów księgowych, praca przy komputerze, wystawianie zleceń transportowych, organizowanie transportu, spedycja - nawiązywanie kontaktu z nowymi klientami
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Wielowieś (kujawsko-pomorskie)
-realizowanie planów sprzedażowych związanych ze sprzedażą produktów dla zwierząt, w tym leków weterynaryjnych,- stały, telefoniczny kontakt z klientami oraz pozyskiwanie nowych klientów,- przygotowywanie ofert handlowych,- przygotowywanie analiz sprzedażowych,- uczestniczenie w wydarzeniach branżowych (targi, spotkania, itp.),- proponowanie działań usprawniających sprzedaż.
VET-ANIMAL ALEKSANDRA RACZYŃSKA - 2016-05-10 - Starogard Gdański (pomorskie)
Mile widziane doświadczenie w pozyskiwaniu funduszy uniknych, wykształcenie min. średnie, umiejętność pracy w zespole.
REDGREY Andrzej Ochman - 2017-03-31 - Krzyżanowice (śląskie)
zapewnienie ochrony informacji niejawnych w wojskowym biurze emerytalnym w tym: opracowywanie projektów dok.regulujących ochronę informacji niejawnych, zapewnienie ochrony systemów teleinf. w których przetwarzane są informacje niejawne, prowadzenie kontroli ochrony informacji niejawnych, prowadzenie zwykłych kontrolnych postępowań sprawdzających
Wojskowe Biuro Emerytalne w Zielonej Górze - 2017-10-06 - Zielona Góra (lubuskie)
- Raportowanie i analiza miesięcznych wyników;- Kalkulacja kosztów i analiza struktury kosztów;- Przygotowywanie budżetów, prognoz finansowych oraz kontrola ich realizacji i analiza odchyleń.
BENECKE-KALIKO SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-11-16 - Wągrowiec (wielkopolskie)
Kontakt z potencjalnymi pracownikami z Ukrainy, rekrutacja pracowników z Ukrainy, opieka nad zatrudnionymi pracownikami z Ukrainy, wypełnianie dokumentów, rozdysponowywanie pracowników, udzielanie informacji na temat zatrudnienia pracownikom z Ukrainy, wystawianie ofert pracy na ukraińskich portalach. Około 160 godzin pracy miesięcznie, dyspozyzcyjność w godz.: 8:00-16:00.
kontakt przez PUP - 2017-11-24 - Wrocław (dolnośląskie)
wystawianie umów cywilnoprawnych, naliczanie składek ZUS i PDOF, przygotowanie rejestracji i wyrejestrowania osób w ZUS, zatwierdzanie do zapłaty rachunków do umów, przygotowywanie paczek płacowych wraz z pochodnymi od wynagrodzeń, weryfikacja danych na podstawie informacji i zapisów otrzymanych z księgowości, współpraca z osobami z działów administracji (księgowość, finanse) i z osobami z działów programowych
Capital Work - 2017-02-21 - Warszawa (mazowieckie)
realizacja zadań i procedur wynikających z przepisów BHP na budowie, przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz egzekwowanie przepisów i zasad BHP
PG BUDOWA S.C. KRZYSZTOF PAJĄK, GRZEGORZ GOCYŁA - 2017-10-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-08-24 - Krępna (opolskie)
Brak danych
Senior-Medical24 - 2016-09-09 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
osoby do 30 r.ż. po zapoznaniu sie z Firmą, pozyskiwanie klientów do współpracy z agencją, analiza zasad promocji, reklamy i marketingu, prowadzonego przez zakład pracy, przeprowadzanie analiz marketingowych, zarzadzanie budzetem reklamodawcy, projektowanie oraz produkcja przekazu reklamowego, przygotowywanie kampanii reklamowych, realizacja srodków reklamowych itp.
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
pozyskiwanie klientów
kontakt przez PUP - 2017-12-05 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Wymagania: wykształcenie wyższe, 2 lata doświadczenia, komunikatywna znajomość j. angielskiego, znajomość obsługi komputera i programu Office, komunikatywność, samodzielność w wykonywaniu zadań, prawo jazdy kat. B. Kandydat będzie odpowiedzialny za zlecanie i koordynowanie oprawy graficznej materiałów informacyjnych, promocyjnych i reklamowych, utrzymywanie kontaktu z agencjami reklamowymi w zakresie realizacji określonych projektów, organizację targów branżowych, umieszczanie ogłoszeń na portalach branżowych, obsługę call center, dbanie o bieżące zaopatrzenie biura, prace biurowe związane z wykonywanymi obowiązkami. CV prosimy przesyłać na adres e-mail: a.skiba (at) polcab.com
POLCAB N. GAMOŃ SPÓŁKA JAWNA - 2015-11-30 - Rybnik (śląskie)
Zgodnie ze stanowiskiem; Osoba z predyspozycjami do pracy w handlu (branża meblowa) - kontakt telefoniczny z klientem. Wykształcenie min. średnie. Umiejętności sprzedaży. Obsługa komputera. Miła aparycja, zorientowanie na klienta, dobra dykcja, upór w dążeniu do celu, umiejętność nawiązywania i podtrzymywania kontaktów.
"EMI PLUS" SPÓŁKA JAWNA, MACIEJ DOBROWOLSKI I MIROSŁAW TOPOLSKI - 2016-03-25 - Lublin (lubelskie)
- PROWADZENIE KOMPLETNEJ DOKUMENTACJI PRACOWNICZEJ,-SPORZĄDZANIE I ROZLICZANIE UMÓW CYWILNO-PRAWNYCH-NALICZANIE WYNAGRODZEŃ-OBSŁUGA PROGRAMU PŁATNIK, CDN OPTIMA-WSPÓŁPRACA Z ZUS, GUS, US-EWIDENCJONOWANIE I ROZLICZANIE DELEGACJI SŁUŻBOWYCH PRACOWNIKÓW-WSPÓŁPRACA Z PUP.
PPUH ZAKŁAD INSTALATORSTWA ELEKTRYCZNEGO WŁADYSŁAW MIKOŁAJCZYK - 2016-06-13 - Rogoźnica (podkarpackie)