SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Starogard Gdański oferta pracy VET-ANIMAL ALEKSANDRA RACZYŃSKA
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: -realizowanie planów sprzedażowych związanych ze sprzedażą produktów dla zwierząt, w tym leków weterynaryjnych,- stały, telefoniczny kontakt z klientami oraz pozyskiwanie nowych klientów,- przygotowywanie ofert handlowych,- przygotowywanie analiz sprzedażowych,- uczestniczenie w wydarzeniach branżowych (targi, spotkania, itp.),- proponowanie działań usprawniających sprzedaż.
Data publikacji: 2016-05-10
Lokalizacja: Starogard Gdański (pomorskie)
Pracodawca: VET-ANIMAL ALEKSANDRA RACZYŃSKA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Lubichowska 126, 83-200 Starogard Gdański, powiat: starogardzki, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-realizowanie planów sprzedażowych związanych ze sprzedażą produktów dla zwierząt, w tym leków weterynaryjnych,- stały, telefoniczny kontakt z klientami oraz pozyskiwanie nowych klientów,- przygotowywanie ofert handlowych,- przygotowywanie analiz sprzedażowych,- uczestniczenie w wydarzeniach branżowych (targi, spotkania, itp.),- proponowanie działań usprawniających sprzedaż.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + system premiowy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Starogard Gdański
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: starogardzki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Starogard Gdański
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość systemu Windows
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość obsługi komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość Ms Office
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane doswiadczenie w sprzedaży- kontakt telefoniczny z klientem.Wymagane cechy osobowe: pracowitość, dokładność, umiejętnośc pracy w zespole, wysoka kultura osobista, łatwość w nawiązywaniu kontaktu z klientem i współpracownikami, umiejętność radzenia sobie w sytuacji trudnej z klientem, umiejętność efektywnego organizowania pracy, kreatywość.Pożądane wykształcenie wyższe ekonomiczne, handlowe, weterynaryjne oraz doświadczenie w sprzedaży branży farmaceutycznej.
Nazwa pracodawcy: VET-ANIMAL ALEKSANDRA RACZYŃSKA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Starogardzie Gdańskim
Adres pracodawcy:
Lubichowska 126, 83-200 Starogard Gdański, powiat: starogardzki, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, skierowanie do pracodawcy
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: starogardzki
Gmina pracodawcy: Starogard Gdański
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Starogard Gdański
Ulica pracodawcy: Lubichowska
Numer budynku pracodawcy: 126
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Starogardzie Gdańskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 11.05.2016
Oferta pracy ważna do: 31.05.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 11.05.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 10.05.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prowadzenie akt osobowych, naliczanie płac i wszystkich składników płacowych (program R2Płatnik), deklaracje ZUS, rozliczanie podatku dochodowego pracowników. Wszystkie czynności związane z zatrudnianiem, przebiegiem zatrudnienia i zwolnieniem pracowników oraz ogół rozliczeń kadrowo płacowych.
MILTON CASH Sp. z o.o. - 2016-09-05 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
kompleksowa obsługa procesów rekrutacji i selekcji kandydatów na stanowiska pracowników fizycznych; prowadzenie aktywnych działań rekrutacyjnych zgodnych z bieżącymi potrzebami firmy; przygotowywanie dokumentów personalnych dla Kandydatów
EURO-INWEST PROJEKT GRZEGORZ ENGLER, TOMASZ LACH SPÓŁKA JAWNA - 2016-05-23 - Ruda Śląska (śląskie)
jw.
Instytut Technologii Materiałów Elektronicznych - 2017-11-22 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Warszawa (mazowieckie)
ps
kontakt przez PUP - 2017-10-20 - Radomsko (łódzkie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klientów, wyceny, kosztorysy
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Radomsko (łódzkie)
do uzgodnienia
SZWED IDEA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-29 - Rzeszów (podkarpackie)
Rekrutacje personelu, selekcja aplikacji oraz samodzielne prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych, aktywne poszukiwanie i analizowanie nowych źródeł pozyskiwania kandydatów, monitorowanie właściwego funkcjonowania procesów HR w wybranym obszarze, wsparcie procesu wdrożenia i adaptacji zawodowej pracowników, sporządzanie raportów i analiz.
CORRECT Krzysztof Błaszczyk i Wspólnicy Spółka Komandytowa - 2017-06-09 - Ociąż (wielkopolskie)
Kontrola jakości produktów. Praca w wymiarze 1/2 etatu.
GAMON Pojazdy Komunalne Sp. z o.o. - 2017-01-17 - Łódź (łódzkie)
Nadzór nad wykonywaniem kontraktu z ramienia inwestora inwestora pod kątem zgodności z projektem; egzekwowanie jakości; ścisławspółpraca z Generalnym Wykonawcą, Inspektorami Nadzoru, Kontrolerem Kosztów, bieżąca współpraca z pozostałami oddziałami firmy, sporządzanie raportów oraz dokumentacji w jezyku koreańskim oraz angielskim. Miejsce pracy: Wrocław ul. KruczaKontakit kandydatów z pracodawcą: elektronicznyOferta w sali: D
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Wrocław (dolnośląskie)
Staż dla os. powyżej 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
obsługa klientów w języku niemieckiem, sporządzanie ofert. podpisywanie umów.
"BENIMET" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-18 - Kostrzyn nad Odrą (lubuskie)
obróbka metali i nakłądanie powłok na metale, obróbka mechaniczna elementów metalowych
Obramet Sławomir Płuciennik - 2016-03-15 - Józefów (mazowieckie)
prowadzenie działu kadr, sporządzanie i rozwiązywanie umów o pracę oraz umów cywilnoprawnych, prowadzenie akt osobowych
PPHU "OSKAR" Łukasz Gacek - 2015-12-03 - Lubsko (lubuskie)
Wykształcenie: wyższe techniczne; min. 10 lat pracy w japońskim przedsiębiorstwie produkcyjnym związanym z motoryzacją; znajomość języka japońskiego na poziomie Native Speaker; znajomość urzadzeń służących do produkcji filtrów ceramicznych; zakres obowiązków: nadzór nad prawidłowym instalowaniem i utrzymanie parku maszynowego w zkaładzie NGK w Polsce; sporządzanie raportów do macierzystej spółki z Japonii, utrzymywanie kontaktów z Japońskimi producentami i serwisantami maszyn; organizowanie pracy dla Japońskich serwisantów maszyn oraz dla podwykonawców; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-07-26 - Gliwice (śląskie)
PRACOWNIK BIUROWY/SPEDYTORHOME OFFICE
RETRANS Renata Chmielowska - 2016-01-08 - Pilzno (podkarpackie)
1. Prowadzenie sekretariatu,2. Organizowanie właściwego obiegu dokumentów, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, rejestrowanie pism przychodzących i wychodzących, 3. Pośredniczenie w kontaktach Prezesa z pracownikami i interesantami,4. Obsługa poczty elektronicznej,5. Sporządzanie sprawozdań, 6. Przygotowywanie dokumentów dotyczących zatrudnienia, rozwiązania umów o pracę, zaszeregowania, przeniesień, urlopów i innych spraw wynikających ze stosunku pracy,7. Inne czynności służbowe zlecone przez Prezesa Spółki.
Stadnina Koni "Racot" Sp. z o.o. - 2018-07-13 - Racot (wielkopolskie)
w/g potrzeb
ESKA GROUP Okna - 2015-12-18 - Morawica (świętokrzyskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:•PRZYGOTOWYWANIE OFERT NA INDYWIDUALNE PROJEKTY MEBLOWE•KOSZTORYSOWANIE WYPOSAŻENIA MEBLOWEGO•PRZYGOTOWYWANIE ZESTAWIEŃ POTRZEBNYCH MATERIAŁÓW•NADZÓR NAD REALIZACJĄ PROJEKTÓWWYMAGANIA:•ZNAJOMOŚĆ MATERIAŁÓW I ROZWIĄZAŃ STOSOWANYCH W MEBLARSTWIE•DOŚWIADCZENIE W KOSZTORYSOWANIU MEBLI•BARDZO DOBRA ORGANIZACJA PRACY ORAZ UMIEJĘTNOŚĆ PRACY POD PRESJĄ CZASU I OTOCZENIA•ZAANGAŻOWANIE W PRACĘ I SAMODZIELNOŚĆ W REALIZACJI ZADAŃ•ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA•PRAWO JAZDY KATEGORII BOFERUJEMY:•STAŁĄ PRACĘ W DYNAMICZNIE ROZWIJAJĄCEJ SIĘ FIRMIE•MOŻLIWOŚĆ ROZWOJU ZAWODOWEGO•WYNAGRODZENIE ADEKWATNE DO POSIADANEJ WIEDZY, UMIEJĘTNOŚCI, ZAANGAŻOWANIA W REALIZACJĘ ZADAŃ I OSIĄGANYCH EFEKTÓW PRACY
Meble.pl S.A. - 2016-06-17 - Rzeszów (podkarpackie)
Aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów, bieżąca obsługa klientów,doradztwo techniczne w zakresie oferowanych produktów,koordynacja dostaw,
ELMET-RZESZÓW Sp. z o.o. - 2017-03-09 - Rzeszów (podkarpackie)
Realizacja procesu zakupów materiałów produkcyjnych, monitorowanie terminów dostaw, analiza rynku dostaw. gromadzenie ofert
FABRYKA MEBLI OKRĘTOWYCH "FAMOS" Sp. z o.o. - 2016-10-28 - Starogard Gdański (pomorskie)
Bieżąca obsługa Klientów w ramach realizacji operacji związanych z obrotem gotówkowym (obsługa kasowa); bieżąca obsługa Klientów w zakresie bezgotówkowym (czynności dysponenckie); informowanie Klientów o pełnej ofercie Banku; promowanie i sprzedaż podstawowych produktów i usług oferowanych przez Bank; pozyskiwanie nowych Klientów oraz utrzymywanie i rozwijanie trwałych relacji z aktualnymi Klientami Banku; zapewnienie wysokiej jakości obsługi dla Klientów Banku.
Bank Polska Kasa Opieki S.A I Oddział w Zgorzelcu - 2016-05-05 - Bolesławiec (dolnośląskie)
weryfikacja ,rejestrowanie i księgowanie dokumentów,-uzgadnianie kont w systemie finansowo-księgowym,-rozliczanie w zakresie ZFŚS,-przygotowywanie dyspozycji zapłat,-rozliczenia z pracownikami(podróże służbowe, zaliczki)-księgowanie wyciągów bankowych i rejestrów kasowych,-uzgadnianie i potwierdzenia sald,,-zapewnienie zgodności zapisów księgowych z przepisami podatkowymi,
SF-FILTER sp. z o.o. - 2017-08-09 - Lubin (dolnośląskie)
branża recyklingu tworzywe sztucznych
FHU ATUS Barnaś Leszek - 2016-08-16 - Sadkowa Góra (podkarpackie)
sprzedaż przez internet
kontakt przez PUP - 2016-09-07 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
współdziałanie w opracowywaniu planów rekrutacji uczestników do jednostek organizacyjnych WWK; opinowanie i stwierdzanie zgodności rocznych planów zadaniowych (finansowych i merytorycznych) a także arkuszy organizacyjnych, regulaminów i innej dokumentacji opracowywanej przez jednostki organizacyjne ŚHP. HP, OSiW czy także dokumentacji wynikającej z funkcjonowania ZKW; przedstawianie jednostkom podległym propozycje rozwiązań w sprawach organizacyjnych oraz współuczestniczenie w realizacji przedsięwzięć w zakresie kształcenia i wychowania młodzieży
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2017-08-03 - Poznań (wielkopolskie)
Przygotowywanie ofert handlowych, sprzedaż produktów i usług świadczonych przez firmę, prowadzenie prezentacji i negocjacji handlowych, wsparcie po-sprzedażowe, świadczenie klientom wsparcia technicznego do sprzedanych produktów/usług, budowa długoterminowych relacji z klientami
Scooter Sp. z o.o. - 2018-03-27 - Bytom (śląskie)
- Dostarczanie informacji związanych z realizacją zleceń transportowych klientom zewnętrznym oraz wewnętrznym, - Rozwój narzędzi analitycznych pozwalających na sprawne i efektywne dokonywanie analiz oraz tworzenie statystyk na potrzeby klientów zewnętrznych oraz wewnętrznych, - Poszukiwanie, pozyskiwanie i rozwój przewoźników z obszarów Europy Wschodniej, - Uzupełnianie raportów na potrzeby działu. Praca w godz.: 8-16 lub 7-15.
kontakt przez PUP - 2017-05-09 - Wrocław (dolnośląskie)
- badanie oraz analiza nowych rynków, analiza konkurencji;- opracowanie i realizacja strategii promocji produktów firmy;- budowanie wizerunku firmy w mediach branżowych i społecznościowych, efektywna współpraca z innymi działami firmy w tym zakresie; - śledzenie nowych trendów, możliwości i planowania działań w dziedzinie promocji;- organizacja udziału w targach, konferencjach;- opracowywanie i przygotowywanie materiałów promocyjnych; - zarządzanie stroną internetową oraz bieżąca aktualizacja treści;- współpraca z agencjami reklamowymi oraz grafikami;- przygotowywanie planów i raportów z zakresu wykonywanych obowiązków;- raportowanie skuteczności przeprowadzonych działań
Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowo - Usługowe KARTEN Wojciech Korytkowski - 2017-12-19 - Wasilków (podlaskie)