SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI Ruda Śląska oferta pracy EURO-INWEST PROJEKT GRZEGORZ ENGLER, TOMASZ LACH SPÓŁKA JAWNA
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: kompleksowa obsługa procesów rekrutacji i selekcji kandydatów na stanowiska pracowników fizycznych; prowadzenie aktywnych działań rekrutacyjnych zgodnych z bieżącymi potrzebami firmy; przygotowywanie dokumentów personalnych dla Kandydatów
Data publikacji: 2016-05-23
Lokalizacja: Ruda Śląska (śląskie)
Pracodawca: EURO-INWEST PROJEKT GRZEGORZ ENGLER, TOMASZ LACH SPÓŁKA JAWNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:41-709 Ruda Śląska, powiat: m. Ruda Śląska, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
kompleksowa obsługa procesów rekrutacji i selekcji kandydatów na stanowiska pracowników fizycznych; prowadzenie aktywnych działań rekrutacyjnych zgodnych z bieżącymi potrzebami firmy; przygotowywanie dokumentów personalnych dla Kandydatów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ruda Śląska
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Ruda Śląska
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ruda Śląska
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw rekrutacji pracowników (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Uprawnienia SEP do 1 kv
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość programu MS Office
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Mile widziane wykształcenie o kierunku Zarządzanie Zasobami Ludzkimi. Wymagana pomysłowość w docieraniu do Kandydatów i budowaniu baz Kandydatów, bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, samodzielność w rozwiązywaniu problemów, umiejętność pracy pod presją czasu. Mile widziane uprawnienia SEP powyżej 1 KV
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
EURO-INWEST PROJEKT GRZEGORZ ENGLER, TOMASZ LACH SPÓŁKA JAWNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rudzie Śląskiej
Adres pracodawcy: 41-809 Zabrze, powiat: m. Zabrze, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, dokumenty potwierdzające kwalifikacje
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Zabrze
Gmina pracodawcy: Zabrze
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zabrze
Profil działalności pracodawcy: Wykonywanie instalacji elektrycznych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rudzie Śląskiej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Data dodania oferty pracy: 23.05.2016
Oferta pracy ważna do: 22.06.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 23.05.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 23.05.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prowadzenie procesów rekrutacyjnych zagranicznych i krajowych, udział w spotkaniach rekrutacyjnych, selekcja aplikacji, headhunting, direct search kandydatów w innych krajach
MALTA DECOR SP. Z O.O. - 2018-05-14 - Poznań (wielkopolskie)
utrzymywanie kontaktów z klientami portugalskojęzycznymi oraz budowanie relacji pozwalajacych na dłuższą współpracę , udzielanie klientom informacji o usługach, produktach firmy, dbałość o właściwy przepływ informacji , przygotowanie odpowiedniej dokumentacji i raportów
kontakt przez PUP - 2018-06-08 - Rzeszów (podkarpackie)
tworzenie oraz kontrola dokumentacji jakościowej, , zlecanie analiz niezbędnych do wysyłki produktów zgodnie z wymaganiami klienta. zlecanie do laboratoriów zewnętrznych badań produktów zgodnie z harmonogramem. wypełnianie raportów jakościowych i wprowadzanie danych do systemów informatycznych. odpowiedzialność za badania przechowalnicze półproduktów i wyrobów gotowych. kontrola surowców, półproduktów i wyrobów gotowych na zgodność z wymaganiami jakościowymi. wykonywanie pomiarów, analiz w ramach kontroli dostaw, zleceń wewnętrznych zgodnie z harmonogramem badań. udział w rozwiązywaniu problemów jakościowych pojawiających się trakcie kontroli dostaw. współpraca z Działem Technologii, Działem Produkcji, Działem Magazynów, Działami Sprzedaży, Biurem Obsługi Klienta. uczestnictwo w inspekcjach, kontrolach, audytach oraz szkoleniach obejmujących zakres Kontroli Jakości.
"MOKATE" Sp. z o.o. - 2018-02-14 - Żory (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-10-18 - Warszawa (mazowieckie)
j.w
kontakt przez PUP - 2015-11-24 - Warszawa (mazowieckie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Warszawa (mazowieckie)
zarządzanie marketingiem ,oferta handlowa firmy
Cukiernicza Spółdzielnia Inwalidów"Słowianka" w Szczecinku - 2015-12-02 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
obsługa klienta biznesowego w krajach niemieckojęzycznych i na Ukrainie
FAM PROJECT A Sp. z o.o. - 2017-07-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: obsługa klienta krajowego i międzynarodowego-logistyczna obsługa zamówień, konwersacja w języku angielskim, prowadzenie korespondencji obcojęzycznej, wystawianie dokumentów magazynowych, fakturowanie, ofertowanie, WYMAGANIA: znajomość pakietu MS Office, dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, wykształcenie średnie/wyższe; Oferta przeznaczona jest dla osób zarejestrowanych w PUP w Lublińcu, posiadających II profil pomocy, w wieku do 30 roku życia. Osoby zainteresowane ofertą oraz spełniające wymagania mogą zgłaszać się po skierowanie na rozmowę z pracodawcą u doradców klienta.
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Psary (śląskie)
- opracowywanie projektów dotyczących edukacji i pracy młodzieży, w ramach dostępnych programów krajowych i międzynarodowych oraz funduszy unijnych; - nawiązywanie współpracy z instytucjami i organizacjami z zagranicy; - przygotowywanie i składanie wniosków aplikacyjnych; - koordynowanie projektów międzynarodowych i lokalnych; - kontrola i rozliczanie budżetów realizowanych projektów; - sporządzanie analiz, raportów i sprawozdań z realizacji projektów.
kontakt przez OHP - 2016-07-20 - Gdańsk (pomorskie)
Rekrutacja pracowników
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Kraków (małopolskie)
j.w.
BNP PARIBAS SECURITIES SERVICES S.K.A O/W POLSCE - 2015-11-04 - Warszawa (mazowieckie)
cv
KRAJOWA SZKOŁA SKARBOWOŚCI - 2018-03-07 - Warszawa (mazowieckie)
•wsparcie w realizacji zadań dot. zamówień publicznych•pozyskiwanie ofert cenowych i pomoc w ich realizacji•kompletowanie i redagowanie dokumentów związanych z zamówieniami publicznymi•prowadzenie rozeznania rynku dla drobnych zakupów towarów i usług
AGENCJA REZERW MATERIAŁOWYCH - 2015-10-01 - Ozorków (łódzkie)
Obsługa biura spółki, sekretariatu i rady nadzorczej, w okresie próbnym proponowane wynagrodzenie 3000 zł
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Bolesławcu Sp.z o.o. - 2017-08-01 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Specjalista do spraw marketingu i handlu
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Warszawa (mazowieckie)
praca w kuchni
Kuchnia Roślinna VEGETOTU Iwona Deperas - 2017-08-16 - Skoczów (śląskie)
Montaż instalacji elektrycznych.Praca związana z wyjazdami (teren RP)
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Łódź (łódzkie)
Współpraca z mediami, promocja medialna i wizualna wydarzeń kulturalnych wraz z prowadzeniem strony internetowej i portali społecznościowych, przygotowywanie tekstów do materiałów promocyjnych i informacyjnych oraz efektywne budowanie wizerunku instytucji, redagowanie tekstów dla potrzeb instytucji, organizacja dystrybucji i sprzedaży biletów oraz pozostałej oferty WCK, obsługa widza, praca przy organizacji wydarzeń kulturalnych i realizacji projektów artystycznych, prowadzenie i sprzedaż powierzchni reklamowej, współtworzenie projektów i wniosków o dofinansowanie imprez kulturalnych organizowanych przez WCK oraz pomoc w ich rozliczeniu, opracowanie strategii, wybór narzędzi oraz realizacja działań związanych z promocją WCK, pozyskiwanie i dbałość o kanały komunikacji z widzem i mediami, prowadzenie konferansjerki podczas wydarzeń kulturalnych organizowanych przez WCK, ścisła współpraca ze Specjalistą ds. marketingu i obsługi widza.Wymagania: udokumentowane doświadczenie w pracy w promocji i sprzedaży produktów kulturalnych, wykształcenie wyższe, biegła obsługa programów MS Office oraz biegła umiejętność wprowadzania informacji na stronę internetową, portale społecznościowe, itp. znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym, doświadczenie w redagowaniu tekstów promocyjnych i informacyjnych (szczególnie promowana branża artystyczno-kulturalna), prawo jazdy kategorii B, mile widziane doświadczenie w pracy z fotografią, samodzielność, kreatywność, bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność pracy pod presją czasu, zdolności interpersonalne.
Wejherowskie Centrum Kultury - 2016-01-05 - Wejherowo (pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie procesu przygotowywania oferty zgodnie z procedurami firmy i zasadami rynku. Analizowanie dokumentacji i wymagań technicznych. Wysyłanie zapytań ofertowych. Analiza ofert i sporządzanie zestawień. Prowadzenie i uczestniczenie we wstępnych negocjacjach techniczno - handlowych. Kalkulacja kosztów pośrednich projektu. kompleksowe scalanie wyceny całego projektu i opracowywanie budżetu.
Bildau & Bussmann Polska Sp. z o.o. - 2018-05-18 - Płock (mazowieckie)
wsparcie klienta przez telefon i e-mail w języku niemieckim, rozwiązywanie problemów technicznych klientów
SELLBYTEL GROUP GMBH (SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ) ODDZIAŁ W POLSCE - 2015-12-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-06-30 - Warszawa (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2018-11-13 - Pasym (warmińsko-mazurskie)
uzupełnianie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Grzegorzew (wielkopolskie)
Opracowywanie strategii realizaji i komunikacji, organizacja działań promocyjnych, monitorowanie rynku, tworzenie i koordynowanie działań promocyjnych. Praca w godz.: 7:30-15:30. Miejsce wykonywania pracy: Bolesławiec, ul. Łokietka 9/3 lub Wrocław, ul. Kobierzycka 10.Oferta dostępna w sali C. Kontakt z pracodawcą - tel.: 536 861 537, e-mail: sekretariat (at) inzynieriabudowlana.com
INŻYNIERIA BUDOWLANA PAWEŁ MŁYNEK - 2018-08-31 - Wrocław (dolnośląskie)
-prowadzenie szkoleń z zakresu kwalifikowanej pierwszej pomocy,-prowadzenie kursów i szkoleń z udzielania pierwszej pomocy.
Centrum Szkolenia Straży Granicznej w Kętrzynie - 2017-11-14 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-10-03 - Warszawa (mazowieckie)
Nadzór nad spływem i prawidłowością zamówień oraz nad ewidencją dostaw ze sklepów.Współpraca w terenie ze sklepami w celu maksymalizacji parametrów sprzedażowych.Miejsce pracy Ropczyce oraz teren Podkarpacia.
PIEKARNIA GALICYJSKA Sp. z o.o. - 2017-11-06 - Ropczyce (podkarpackie)
-raportowanie statusu działań w ramach podległego obszaru oraz potrzeb związanych z jego doskonaleniem do Kierownika i/lub Dyrektora Jakości-nadzorowanie i promowanie jakości procesów realizowanych w ramach przydzielonych obowiązków dla spełnienia wymagań klienta-aktywne uczestnictwo w auditach strony trzeciej (certyfikujących)-uczestniczenie w spotkaniach jakościowych-zapewnienie świadomości i wiedzy pracowników na podległym obszarze w zakresie obowiązujących norm i standardów jakościowych oraz wymagań klienta-rozwijanie świadomości pro-jakościowej na podległym obszarze-zarządzanie i zapewnienie nadzoru nad: a)planowaniem, przeprowadzaniem auditów procesu, LPA, produktu;b)procesem rekwalifikacji we współpracy z inżynierami jakości Klienta oraz laboratoriami wewnętrznymi i zewnętrznymic)implementowaniem statystycznej kontroli jakości procesówd)działaniami korygującymi wynikającymi z auditów klienta, wewnętrznych, procesów oraz inicjowanie działań zapobiegawczych i przewidującyche)dokumentacją jakości na podległym obszarzef)sprzętem kontrolno-pomiarowym na podległym obszarzeg)definiowanie testów , badanie rynku pod kątem dostępnych urządzeń testowych, nadzór nad zakupem instalacji testowych, pomiarowychh)systemem gromadzenia i aktualizowania LLC dla Zakładu-współpraca z inżynierami jakości Klienta w ramach wizyt, auditów, reklamacji-współpraca z działem Technicznym i Działem Produkcji w zakresie nowych i realizowanych projektów dla klienta-wsparcie przy przygotowaniach nowych uruchomień pod względem jakości-wsparcie przy przygotowaniach wzorców produkcyjnych i dokumentacji do zatwierdzenia przez klienta (PPAP) -tworzenie raportów i analiz jakościowych dla Dyrektora jakości-dbałość o bezpieczeństwo danych w systemach Maflow, klienta i poufność uzyskanych informacji oraz aktywny udział w procesie reagowania na incydenty w zakresie bezpieczeństwa informacji-wykonywanie innych zadań przekazanych przez przełożonegoWysokość wynagrodzenia uzależniona od kwalifikacji kandydata
BORYSZEW SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-02-10 - Toruń (kujawsko-pomorskie)