SPECJALISTA KONTROLI JAKOŚCI Bystrzyca Kłodzka oferta pracy TESSA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA KONTROLI JAKOŚCI
Wynagrodzenie: 2 000 - 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Nadzór i kontrola jakości produkcji, współpraca z innymi działami w zakresie poprawy jakości. Rozwiązywanie aktualnych problemów jakościowych, sporządzanie raportów.
Data publikacji: 2016-06-03
Lokalizacja: Bystrzyca Kłodzka (dolnośląskie)
Pracodawca: TESSA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kolejowa 151a, 57-500 Bystrzyca Kłodzka, powiat: kłodzki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Nadzór i kontrola jakości produkcji, współpraca z innymi działami w zakresie poprawy jakości. Rozwiązywanie aktualnych problemów jakościowych, sporządzanie raportów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 000 - 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA KONTROLI JAKOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bystrzyca Kłodzka
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kłodzki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bystrzyca Kłodzka
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista kontroli jakości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 000 - 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.06.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaDodatkowe_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Nazwa pracodawcy:
TESSA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku
Adres pracodawcy:
Ostrowska 69, 63-410 Wtórek, powiat: ostrowski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie +CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: ostrowski
Gmina pracodawcy: Ostrów Wielkopolski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wtórek
Ulica pracodawcy: Ostrowska
Numer budynku pracodawcy: 69
Profil działalności pracodawcy: Produkcja mebli biurowych i sklepowych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista kontroli jakości
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 03.06.2016
Data dodania oferty pracy: 02.06.2016
Oferta pracy ważna do: 01.07.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 02.06.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 02.06.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Kontrola jakości żywności i przestrzegania zasad higieny w procesie produkcyjnym,Nadzór nad przestrzeganiem wdrożonego systemu zarządzania jakością, Bieżące rozwiązywanie problemów jakościowych, Tworzenie dokumentacji jakościowej (raporty jakościowe, zapisy z przeprowadzonej kontroli).
Animex Foods Spółka z o.o. Sp. k. - 2017-09-18 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Transport międzynarodowy
MTD DANIEL DANIELEWICZ - 2016-09-16 - Ponętów Dolny (wielkopolskie)
Księgowanie sprzedaży, uzgadnianie rachunków z kontrahentem, rejestr sprzedaży, deklaracja VAT, współpraca z działem windykacji.
VISLINE Sp. z o.o. - 2018-04-27 - Gdańsk (pomorskie)
Obsługa klienta, przygotowywanie ofert dla klientów, realizacja celów sprzedażowych, dbanie o wygląd salonu i ekspozycje. Dbanie o pozytywny wizerunek firmy. Reprezentowanie i kreowanie dobrego wizerunku salonu. Praca w godz. 09:00-17:00 w salonie HABEMA w Otyniu
HABEMA Beata Smolicz-Moroz - 2018-01-26 - Otyń (lubuskie)
Prace typowe dla kucharza: Przygotowanie potrawPrzygotowanie karty dańZakupyOdpowiednie przygotowanie dańWłaściwe przechowywanie produktówSzkolenie młodszych kucharzy i uczniówPrace dla pomocy kuchennej:Pomoc w organizacji pracy w kuchni, wsparcie kucharzy.
Landhotel Maarblick Frank Weiler - 2018-03-01 - Niemcy (Niemcy)
Wykształcenie minimum średnie, mile widziana znajomość dokumentacji pożyczkowej i produktów finansowych, znajomość Pakietu Microsoft Office, umiejętność pracy w zespole, dokładność i sumienność, odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu, umiejętność podejmowania decyzji, dyspozycyjność, samodzielność i wysoka motywacja do pracy; zakres obowiązków: weryfikacja wniosków pożyczkowych, weryfikacja otrzymanej dokumentacji pożyczkowej pod kątem kompletności i zgodności z wewnętrznymi procedurami, weryfikacja poprawności wprowadzenia danych systemowych w zakresie danych personalnych, adresowych i rejestrowych Klientów, podejmowanie decyzji pożyczkowych, współpraca z Partnerami w zakresie umożliwiającym prawidłowe procesowanie wniosków; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice,
PLUS GOTÓWKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-06-27 - Gliwice (śląskie)
Sprzedaż internetowa, Social Media, moda ciekawostki z sieci.
Firma Handlowa "ILSCY" Sp. Jawna - 2017-02-09 - Wschowa (lubuskie)
prezentacja ofert turystycznych, dokonywanie rezerwacji, sprzedaż biletów lotniczych
ESSENTIA Katarzyna Sikorska - 2017-01-17 - Ostrołęka (mazowieckie)
*utrzymanie kontaktów z istniejącymi dostawcami surowców*przygotowywanie i wysyłanie zapytań ofertowych*zestawianie i analizowanie zebranych ofert z rynku*nadzorowanie terminowości i jakości dostaw surowców*realizacja planów zakupowych*ścisła współpraca z obszarem produkcji*raporowanie do kierownika Działu Surowcowego
HORTEX HOLDING S.A. - 2016-04-04 - Skrzyńsko (mazowieckie)
Główne obowiązki:kierowanie i organizowanie pracy elektrykom i pomiarowcom,nadzór nad prawidłową pracą urządzeń i instalacji elektrycznych oraz systemów sygnalizacji włamań,przygotowywanie planów, przetargów, umów w zakresie konserwacji urządzeń i zakupu materiałów elektrycznych,kontakt kandydatów z pracodawcą: praca (at) uwr.edu.pl
Uniwersytet Wrocławski - 2017-08-30 - Wrocław (dolnośląskie)
prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w trybach i na zasadach określonych w ustawie Prawo Zamówień Publicznych; przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji postępowania o zamówienia publiczne, badanie i ocena ofert, dokonywanie czynności związanych z zawarciem umowy o zamówienie publiczne, archiwizacja dokumentacji przetargowej, planowanie i sprawozdawczość, udział w pracach komisji przetargowej, sporządzanie projektów opinii i przepisów wewnętrznych z zakresu zamówień publicznych, udział w postępowaniach odwoławczych przed Krajową Izbą Odwoławczą, występowanie przed organami kontrolującymi i audytującymi pracę jednostki w zakresie zamówień publicznych
14 Wojskowy Oddział Gospodarczy/ 12 Wielkopolska Brygada Obrony Terytorialnej w Poznaniu/Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych/Regi - 2018-05-09 - Poznań (wielkopolskie)
koordynowanie procesów transportowych, realizowanie procesów zaopatrzenia, produkcji, sporządzanie dokumentacji logistycznych
kontakt przez PUP - 2018-03-16 - Dębów (podkarpackie)
- wsparcie pracowników działu Payroll w bieżących zadaniach,- prowadzenie dokumentacji płacowej, - wprowadzanie danych do systemu, - sporządzanie raportów i analiz z zakresu wynagrodzeń.
Grafton Recruitment Polska Sp z o.o. - 2017-01-12 - Wrocław (dolnośląskie)
Zapewnienie dostaw wszelkich materiałów nieprodukcyjnych, usług, negocjacje cen i warunków handlowych, prowadzenie dokumentacji zakupowej, koordynowanie uruchomień od strony zakupowej.
kontakt przez PUP - 2016-12-27 - Tychy (śląskie)
Obsługa urządzeń biurowych, (urządzeń wielofunkcyjnych, laminatorów i bindownicy). Godz. 8.00-16.00Wynagrodzenie 1700 zł netto
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
przygotowywanie ofert handlowych, wyszukiwanie przetargów i opracowywanie ofert przetargowych, kosztorysowywanie robót w zakresie małej architektury i robót nawierzchniowych, obsługa klienta
COMES SOKOŁOWSCY SP.J. - 2016-02-03 - Szydłowiec (mazowieckie)
- Urząd Komunikacji Elektronicznej w Warszawie. Dyrektor Generalny poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. kontroli rynku wyrobów w Wydziale Nadzoru Rynku w Delegaturze w Siemianowicach Śląskich. Wymiar etatu: 1,00. Liczba stanowisk pracy: 1. Miejsce wykonywania pracy: ul. Wróblewskiego 75, 41-106 Siemianowice Śląskie.- Główne obowiązki: Udział w prowadzeniu postępowań kontrolnych i pokontrolnych w zakresie wymagań kompatybilności elektromagnetycznej, w tym w wydawaniu decyzji i postanowień w tych sprawach; Udział w prowadzeniu postępowań kontrolnych i pokontrolnych w zakresie kontroli produktów wykorzystujących energię, w odniesieniu do etykiet efektywności energetycznej dla telewizorów oraz w zakresie realizacji programu znakowania urządzeń biurowych, w tym w wydawaniu decyzji i zaleceń pokontrolnych w tym zakresie; Udział w prowadzeniu postępowań kontrolnych i pokontrolnych w zakresie wymagań dla telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i urządzeń radiowych, w tym w wydawaniu decyzji i postanowień w tych sprawach; Udział w prowadzeniu postępowań kontrolnych i pokontrolnych w zakresie przestrzegania wymogów dotyczących ekoprojektu dla produktów związanych z energią, w tym w wydawaniu decyzji i postanowień w tych sprawach.- Warunki pracy. Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: Praca biurowa przy monitorze ekranowym w wymiarze powyżej 4 godzin dziennie; Praca w terenie; Nietypowe godziny pracy (w tym dyżury); Permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach; Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych; Praca na parterze, w klimatyzowanym pokoju; Narzędzia pracy: komputer i sprzęt biurowy; Praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu.- Wynagrodzenie: 3185,53 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na czas określony 1 rok, z możliwością podpisania kolejnej umowy na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:15-16:15.
URZĄD KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ - 2016-09-13 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Doświadczenie w prowadzeniu akt osobowych oraz spraw związanych z BHP.
NZOZ SAMARYTANIN - 2016-03-16 - Opole (opolskie)
- koordynacja pracy biura firmy- dbanie o prawidłowy obieg dokumentów (korespondecje, zamówienia)- kontakt z kontahentami- sporządzanie pism urzędowych, sprawozdań, raportów
Przedsiębiorstwo Produkcyjno- Handlowe "Kapica Market" Florian Kapica - 2017-03-24 - Biłgoraj (lubelskie)
Odpowiedzialność za rozwój i analiza danych, monitorowanie modułów i zbioru danych, kontrola jakości procedur ładowania danych, tworzenie ststystyk oraz raportowanie danych, kontakt z dostawcami odnośnie brakujacych danych lub problemów technicznych, udział w spotkaniach 24/7 data roster, wykonywanie pracy na wezwanie telefoniczne.
THOMSON REUTERS (MARKETS) EUROPE SA SPÓŁKA AKCYJNA ODDZIAŁ W POLSCE - 2016-06-13 - Gdynia (pomorskie)
Naliczanie wynagrodzeń, rozliczanie ZUS, obsługa programu Płatnik, dokumenty kadrowe
IGIELSKI OCHRONA Igielpol - 2016-04-04 - Gdynia (pomorskie)
Kontakt telefoniczny 604911373
Biuro Rachunkowe Anna Lis - 2016-12-12 - Kielce (świętokrzyskie)
obsługa dokumentów pracowniczych (ewidencja czasu pracy, umowy cywilno-prawne, świadectwa pracy)
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Hażlach (śląskie)
Specjalista do spraw doskonalenia organizacji
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Częstochowa (śląskie)
prowadzenie kadr, naliczanie płac, ZUS
KATA Biuro Rachunkowe - 2017-04-12 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
obsługa sprzętu nagłaśniającego i oświetleniowego, zabezpieczenie strony akustycznej i oświetleniowej imprez SCK oraz imprez zleconych, nadzór nad urządzeniami elektrycznymi, obsługa , konserwacja, montaż urządzeń i instalacji energetycznych do 1 kV,
Strzegomskie Centrum Kultury - 2018-01-16 - Strzegom (dolnośląskie)
Wewnętrzbny PR, umieszczanie informacji na stronie internetowej, uczestnictwo w mediach społeczniościowych, kontakt z mediami zewnętrznymi, organizowanie imprez integracyjnych, obsługa wydarzeń, robienie zdjęć,współpraca przy redagowaniu kwartalnika, współpraca z uczelniami technicznymi
kontakt przez PUP - 2017-07-29 - Gdańsk (pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-11-15 - Warszawa (mazowieckie)
Doskonała znajomość przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy. Szczególnie znajomość konkretnych regulacji mających zastosowanie przy określonym profilu działalności firmy. Umiejętność prowadzenia szkoleń w zakresie BHP (wstępne, okresowe, stanowiskowe). Znajomość procedur postępowania w razie wypadków, naruszania przepisów BHP oraz działalności organów kontrolnych w tym zakresie. Znajomość norm OHSAS 18001.
Szpital Wojewódzki im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach - 2017-04-27 - Suwałki (podlaskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-03-25 - Marki (mazowieckie)