SPECJALISTA KADR I PŁAC Nowy Sącz oferta pracy Mr Jerry Jerzy Florek
Stanowisko: SPECJALISTA KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: od 4 130 PLN
Zakres obowiązków: Sprawy pracownicze i kadrowe, przygotowanie dokumentów płacowych i deklaracji ZUS. Praca w systemie 8 godzinnym.
Data publikacji: 2021-04-30
Lokalizacja: Nowy Sącz (małopolskie)
Pracodawca: Mr Jerry Jerzy Florek
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Tadeusza Kościuszki 18, 33-300 Nowy Sącz, powiat: m. Nowy Sącz, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sprawy pracownicze i kadrowe, przygotowanie dokumentów płacowych i deklaracji ZUS. Praca w systemie 8 godzinnym.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 130 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto (3000 netto)
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką godzinową
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|2
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowy Sącz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 12
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Nowy Sącz
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1262
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowy Sącz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy działów kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 130 PLN/godz
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Mile widziane doświadczenie zawodowe, może być osoba do przyuczenia
Nazwa pracodawcy: Mr Jerry Jerzy Florek
danePracodawcy_nip: 7343504181
danePracodawcy_regon: 122807662
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę:
Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego
Adres pracodawcy:
Tadeusza Kościuszki 18, 33-300 Nowy Sącz, powiat: m. Nowy Sącz, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, świadectwo pracy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 12
Powiat pracodawcy: m. Nowy Sącz
danePracodawcy_kodPowiatu: 1262
Gmina pracodawcy: Nowy Sącz
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Nowy Sącz
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0959435
Adres strony pracodawcy: www.mcjerry.pl
Ulica pracodawcy: Tadeusza Kościuszki
Numer budynku pracodawcy: 18
Profil działalności pracodawcy: pizzeria
Oferta zgłoszona przez:
Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|441590
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy działów kadr
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 30.04.2021
Data dodania oferty pracy: 29.04.2021
Oferta pracy ważna do: 30.06.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 29.04.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 29.04.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?cfc2317ed2feda5ce9deb639eff6f017
Podobne oferty pracy
Tworzenie animacji postaci do gier mobilnych, tworzenie animacji scenerii do gier, tworzenie animacji interfejsów użytkownika, tworzenie animacji efektów specjalnych/particle.
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Rabka-Zdrój (małopolskie)
-budowanie baz potencjalnych klientów zagranicznych-pozyskiwanie nowych klientów i rynków zbytu-doradztwo w zakresie oferowanych produktów -podpisywanie umów
kontakt przez OHP - 2017-07-07 - Poznań (wielkopolskie)
Mobilna obsługa klienta - polegająca na obsłudze klientów w biurze i w terenie, dostarczaniu polis, wyliczeniu składek, obsłudze funduszy inwestycyjnych, telefonicznym monitoringu wpłat, wykorzystaniu dokumentacji fotograficznej ubezpieczonych pojazdów i majątku.
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Łańcut (podkarpackie)
Opracowywanie regulaminów, schematów organizacyjnych. Tworzenie procedur, instrukcji i zarządzeń w zakresie działalności poszczególnych obszarów spółki. Przygotowywanie i kompletowanie materiałów na posiedzenia organów spółki. Przygotowywanie, rejestrowanie i prowadzenie dokumentacji organów spółki w tym protokołów, uchwał i zarządzeń. Zapewnienie i koordynacja sprawnego obiegu dokumentów (m.in rejestracja, znakowanie, przechowywanie i niszczenie dokumentacji) oraz informacji w Spółce. Przygotowywanie raportów, analiz, dokumentacji i raportów na potrzeby Zarządu, wsparcie organizacyjne innych działów. Archiwizacja dokumentów zgodnie ze standardami.
MAZOWIECKI SZPITAL WOJEWÓDZKI IM. ŚW. JANA PAWŁA II W SIEDLCACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2021-04-12 - Siedlce (mazowieckie)
specjalista do spraw public relations
kontakt przez PUP - 2018-11-07 - Nowy Sącz (małopolskie)
wymagania: wykształcenie i doświadczenie bez znaczenia, znajomość kuchni tureckiejZakres obowiązków: przygotowanie wyrobu gotowego kebabu, obróbka mięsa opiekanego, układanie kebabu tureckiego, tworzenie kompozycji receptury kebabu, obróbka surowca mięsnego do produkcji kebabu, kuchnia turecka, pakowanie wyrobu gotowego
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Zduny (wielkopolskie)
rozwijanie sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Jabłonowo (mazowieckie)
Sprzedaż części samochodowych.
Centrum Części Samochodowych Ford Michał Goździewski - 2018-01-04 - Starogard Gdański (pomorskie)
obsługa klienta biznesowego
Gunnebo Fastening Systems Spółka z o.o - 2016-03-01 - Orneta (warmińsko-mazurskie)
Dozorowanie obiektów. Praca w Gostyninie lub Płocku.
kontakt przez PUP - 2018-01-11 - Płock (mazowieckie)
odpowiedzialność za prawidłową pracę systemów komputerowych w firmie; dbanie o sprawną i bezpieczną instalację oraz konfiguracje sprzętu, oprogramowania, sieci LAN i WAN; wykonywanie napraw sprzętu komputerowego; obsługa bazy handlowej klientów chińskich; współpraca z pracownikami chińskimi; obsługa głównie klientów pochodzenia chińskiego
kontakt przez PUP - 2019-11-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2017-05-05 - Łabiszyn (kujawsko-pomorskie)
- Nawiązywanie i utrzymanie relacji z klienta z Polski, Armenii i Rosji. Nawiązywanie współpracy z firmami rekrutującym z Polski, Armenii i Rosji. Delegacje zagraniczne do Armenii i Rosji.- Miejsce wykonywania pracy: Główne: woj. śląskie, woj. ościenne, delegacje zagraniczne do Armenii i Rosji.- Wynagrodzenie: 1500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na 3 lata. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%).- Praca: 8:00-12:00 + sobota, niedziela. Wymagane wykształcenie średnie. Doświadczenie NIE jest wymagane. Wymagana zdolność do pracy w warunkach stresowych. Wymagana znajomość rynku pracy w Armenii i znajomość potrzeb branży.
kontakt przez PUP - 2018-01-23 - Katowice (śląskie)
Doradzanie w kwestiach rekrutacji i zatrudniania kandydatów do pracy, stosunków pracowników z pracodawcami lub w innych obszarach polityki kadrowej. Przeprowadzanie wywiadów z pracownikami, przełożonymi i kierownictwem oraz sporządzanie na podstawie uzyskanych informacji szczegółowych opisów stanowiska pracy lub zawodu; przygotowywanie informacji zawodowych o zawodach i możliwościach zatrudnienia pracowników i inne. Praca w godzinach od 9:00-17:00.
DataArt Wrocław Spółka z o. o. - 2020-09-04 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
NAFTOSERWIS sp. z o.o. - 2018-04-18 - Warszawa (mazowieckie)
Zaopatrzenie zakładu w materiały
"Paged-Sklejka" Spółka Akcyjna w Morągu - 2016-09-13 - Morąg (warmińsko-mazurskie)
pozyskiwanie zewnętrznych zródeł finansowania działalności instytucji, organizacja wydarzeń regionalnych, kulturalnych w jednostce, prowadzenie działalności reklamowej w w/w zakresie; min.2 lata doświadczenia, znajomość języka: j.angielski w stopniu komunikatywnym
POWIATOWE CENTRUM KULTURY STRZELCE OPOLSKIE - 2016-03-02 - Strzelce Opolskie (opolskie)
Wykształcenie dowolne, książeczka sanepidowska lub chęć jej wyrobienia. Charakterystyka pracy: dbanie o ekspozycje towarów, obsługa klienta, wsparcie oraz nawiązywanie pozytywnej relacji z klientami, dbanie o porządek na sali sprzedaży. Wynagrodzenie+premia uznaniowa. Kontakt z pracodawca telefoniczny.
DINO POLSKA SA - 2018-06-26 - Książenice (śląskie)
obsługa klienta (branża budowlana). Oferta pracy również dla osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności oraz dla emeryta.
MAT-BUD Materiały Budowlane Kazimierz Kula - 2019-09-09 - Gliwice (śląskie)
Rejestrowanie i opiniowanie zleceń o udzielenie zamówienia publicznego oraz zamówień o wartości poniżej 30.000 euro; Przygotowanie i prowadzenie postępowań przetargowych, w tym: Przygotowywanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz załącznikami, na podstawie opisu przedmiotu zamówienia przygotowanego przez jednostkę zamawiającą, Wprowadzanie i przesyłanie on-line ogłoszeń o zamówieniu i udzieleniu zamówienia, kierowanych do Biuletynu Zamówień Publicznych oraz do Suplementu do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej w bazie danych TED (Tenders Electronc Daily), Udział w pracach komisji przetargowych, Sporządzanie wymaganej przepisami dokumentacji przetargowej po otwarciu ofert, Prowadzenie korespondencji z wykonawcami, Archiwizacja dokumentacji przetargowej, Prowadzenie czynności związanych z zawarciem umowy z wybranym wykonawcą, Umieszczanie informacji dot. toczących się postępowań przetargowych na stronie internetowej Uczelni (www.apsl.edu.pl), ogłoszeń o zamówieniu, specyfikacji istotnych warunków zamówienia, odpowiedzi na pytania wykonawców, decyzji o rozstrzygnięciu postępowania przetargowego i innych, Przygotowywanie innych dokumentów niezbędnych w procedurze zamówień publicznych, a także ich gromadzenie i przechowywanie, Weryfikacja prawidłowości i kompletności dokumentacji sporządzonej w postępowaniach o zamówienie publiczne; Okres zatrudnienia: marzec- maj z możliwością przedłużenia. Godziny pracy:7.30- 15.30
Akademia Pomorska w Słupsku - 2019-02-28 - Słupsk (pomorskie)
Pomorska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy ogłasza nabór na stanowisko:Specjalista ds. logistyki i zamówień publicznych Forma zatrudnienia: umowa o pracę w wymiarze 1,0 etatu Miejsce zatrudnienia: Pomorska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy Gdańsk, ul.Uphagena 27 Wymagania wobec kandydatów:- wykształcenie wyższe i co najmniej 2-letni staż pracy albo wykształcenie średnie i co najmniej 3-letni staż pracy,- wysoka motywacja do pracy i zaangażowanie w powierzone zadania,- znajomość zagadnień z zakresu gospodarki nieruchomościami i gospodarki samochodowej,- doświadczenie w realizacji zamówień publicznych oraz znajomość przepisów prawa w tym zakresie, - samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy,- umiejętność pracy pod presją czasu,- niezbędne czynne prawo jazdy kategorii B; Główne obowiązki:- prowadzenie gospodarki nieruchomościami i gospodarki samochodowej,- realizacja zamówień publicznych, - sporządzanie analiz, dokumentów planistycznych i sprawozdawczych,- ścisła współpraca z pozostałymi zespołami w biurze Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy OHP oraz z jednostkami terenowymi; Oferujemy:- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,- ciekawą i rozwijającą pracę; Wymagane dokumenty:- CV,- list motywacyjny,- kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje oraz przebieg pracy zawodowej; Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty Termin i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:Dokumenty w zamkniętych kopertach należy składać do dnia 15.05.2017r. w biurze Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy ul. Uphagena 27, 80-237 Gdańsk w godzinach 7:45-15:45 albo za pośrednictwem poczty tradycyjnej na wskazany wyżej adres.Na kopertach należy umieścić adnotację: Rekrutacja specjalista ds. logistyki i zamówień publicznych. Proces rekrutacji na wskazane stanowisko będzie etapowy. W pierwszym etapie odbędzie się weryfikacja nadesłanych dokumentów pod względem formalnym, dokumenty zawierające braki formalne zostaną odrzucone, a osoby, które przejdą pozytywnie wstępną weryfikację zostaną zaproszone na test sprawdzający ich wiedzę oraz rozmowę kwalifikacyjną.W kolejnym etapie z kandydatami, którzy uzyskali najwyższe wyniki w teście oraz najlepiej zaprezentowali się podczas rozmowy przeprowadzona zostanie ostateczna rozmowa kwalifikacyjna z udziałem Wojewódzkiego Komendanta OHP oraz komisji doradczej. Złożonych dokumentów nie zwracamy. Prosimy o dopisanie w aplikacji następującej klauzuli:Zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 r. o Ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz. U. z 2014 r. poz. 118, z póżn. zm.2) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji i selekcji na stanowisko specjalisty ds. logistyki i zamówień publicznych przez Pomorską Wojewódzką Komendę Ochotniczych Hufców Pracy. Administratorem Państwa danych osobowych jest Wojewódzki Komendant Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy ul. Uphagena 27. Państwa dane osobowe zbierane są na potrzeby rekrutacji na stanowisko specjalista ds. logistyki i zamówień publicznych. Zebrane dane mogą być udostępniane wyłącznie podmiotom wskazanym w przepisach prawa. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania na warunkach określonych w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne i niezbędne dla potrzeb rekrutacji.Oferty odrzucone zostaną protokolarnie zniszczone po zakończonej rekrutacji.
POMORSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W GDAŃSKU - 2017-05-09 - Tczew (pomorskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-09-11 - Rabka-Zdrój (małopolskie)
Wprowadzanie i realizowanie zamówień, nawiązywanie relacji z klientami
FORMAPLAN KOMPONENTY Sp. z o.o. - 2017-09-15 - Mielec (podkarpackie)
Realizowanie przyjętych celów marketingowych. Promowanie produktów i usług z oferty firmy. Pozyskiwanie nowych klientów. Analiza rynku i konkurencji, planowanie i realizacja strategii sprzedażowych. Praca nad ciągłym rozwojem firmy.
kontakt przez PUP - 2020-05-26 - Kraków (małopolskie)
Stosowanie narzędzi promocji PR i reklamy, wdrażanie planów promocji, systemów zarządzania treścią, badania atrakcyjności branż, wyborów konsumenckich, raporty badawcze i analiza danych źródłowych, tworzenie ankiet itp.
Józef Kurek "KARPOL" Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe Zamieście 165 - 2018-01-13 - Zamieście (małopolskie)
Specjalista do spraw rekrutacji pracowników- staż WRPO V
kontakt przez PUP - 2019-05-23 - Września (wielkopolskie)
- Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych. Realizowanie założonych planów sprzedażowych. Pozyskiwanie nowych członków Kasy. Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym. Praca w Katowicach: Ul. Karolinki 1, ul. Dębowa 7, ul. Witosa 17.- Wynagrodzenie: 2000 - 2500 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy, potem umowa na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godz.: (Katowice, ul. Karolinki 1) 6:30-14:30, (Katowice, ul. Dębowa 7) 9:15-17:15, (Katowice, ul. Witosa 17) 9:15-17:15. Wymagania: wykształcenie min. średnie. Doświadczenie związane ze sprzedażą oraz obsługą Klienta. Komunikatywność oraz wysoka kultura osobista, upór i nastawienie na realizację celó, duże zaangażowanie i motywacjia do pracy, dobra organizacja pracy własnej, dobre umiejętności obsługi MS Office (w szczególności Excel)Mile widziane: doświadczenie zawodowe w innych instytucjach finansowych, Znajomość produktów finansowych.Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny w godzinach: 08:00-16:00 (tel.: 519-318-274, 32-323-45-45) lub e-mail: rekrutacja (at) skokpiast.pl
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-08-25 - Katowice (śląskie)
Pozyskiwanie pracowników, bieżący kontakt z pracownikami i klientami
Ortyński Group Sp. z o.o. S.k. - 2020-01-16 - Wierzbno (lubuskie)
• Planowanie oraz prowadzenie kampanii marketingowych,• Współorganizacja wydarzeń związanych z branżą technologiczną,• Redagowanie i publikowanie tekstów,• Administrowanie stronami internetowymi, • Przygotowywanie raportów, benchmarków.
PERBIS ŁUKASZ ŚWISTAK - 2019-05-14 - Dębica (podkarpackie)
współpraca przy działaniach marketingowych, udział w tworzeniu ulotek, broszur związanych z aktualną ofertą firmy itp.
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Sosnowiec (śląskie)