SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Słupsk oferta pracy Akademia Pomorska w Słupsku
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Rejestrowanie i opiniowanie zleceń o udzielenie zamówienia publicznego oraz zamówień o wartości poniżej 30.000 euro; Przygotowanie i prowadzenie postępowań przetargowych, w tym: Przygotowywanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz załącznikami, na podstawie opisu przedmiotu zamówienia przygotowanego przez jednostkę zamawiającą, Wprowadzanie i przesyłanie on-line ogłoszeń o zamówieniu i udzieleniu zamówienia, kierowanych do Biuletynu Zamówień Publicznych oraz do Suplementu do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej w bazie danych TED (Tenders Electronc Daily), Udział w pracach komisji przetargowych, Sporządzanie wymaganej przepisami dokumentacji przetargowej po otwarciu ofert, Prowadzenie korespondencji z wykonawcami, Archiwizacja dokumentacji przetargowej, Prowadzenie czynności związanych z zawarciem umowy z wybranym wykonawcą, Umieszczanie informacji dot. toczących się postępowań przetargowych na stronie internetowej Uczelni (www.apsl.edu.pl), ogłoszeń o zamówieniu, specyfikacji istotnych warunków zamówienia, odpowiedzi na pytania wykonawców, decyzji o rozstrzygnięciu postępowania przetargowego i innych, Przygotowywanie innych dokumentów niezbędnych w procedurze zamówień publicznych, a także ich gromadzenie i przechowywanie, Weryfikacja prawidłowości i kompletności dokumentacji sporządzonej w postępowaniach o zamówienie publiczne; Okres zatrudnienia: marzec- maj z możliwością przedłużenia. Godziny pracy:7.30- 15.30
Data publikacji: 2019-02-28
Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)
Pracodawca: Akademia Pomorska w Słupsku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Arciszewskiego 22A, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Rejestrowanie i opiniowanie zleceń o udzielenie zamówienia publicznego oraz zamówień o wartości poniżej 30.000 euro; Przygotowanie i prowadzenie postępowań przetargowych, w tym: Przygotowywanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz załącznikami, na podstawie opisu przedmiotu zamówienia przygotowanego przez jednostkę zamawiającą, Wprowadzanie i przesyłanie on-line ogłoszeń o zamówieniu i udzieleniu zamówienia, kierowanych do Biuletynu Zamówień Publicznych oraz do Suplementu do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej w bazie danych TED (Tenders Electronc Daily), Udział w pracach komisji przetargowych, Sporządzanie wymaganej przepisami dokumentacji przetargowej po otwarciu ofert, Prowadzenie korespondencji z wykonawcami, Archiwizacja dokumentacji przetargowej, Prowadzenie czynności związanych z zawarciem umowy z wybranym wykonawcą, Umieszczanie informacji dot. toczących się postępowań przetargowych na stronie internetowej Uczelni (www.apsl.edu.pl), ogłoszeń o zamówieniu, specyfikacji istotnych warunków zamówienia, odpowiedzi na pytania wykonawców, decyzji o rozstrzygnięciu postępowania przetargowego i innych, Przygotowywanie innych dokumentów niezbędnych w procedurze zamówień publicznych, a także ich gromadzenie i przechowywanie, Weryfikacja prawidłowości i kompletności dokumentacji sporządzonej w postępowaniach o zamówienie publiczne; Okres zatrudnienia: marzec- maj z możliwością przedłużenia. Godziny pracy:7.30- 15.30
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.03.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania konieczne: wykształcenie wyższe; doświadczenie: min. 2 letni staż pracy na stanowisku związanym z zamówieniami publicznymi; doświadczenie przygotowaniu i przeprowadzaniu postępowań przetargowych na dostawy, usługi, roboty budowlane; doświadczenie w samodzielnym przygotowaniu dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; przeprowadzone min. 20 postępowań BZP i min. 5 postępowań powyżej progu UE; znajomość specyfiki i prawa związanego z przygotowaniem przetargów na poziomie umożliwiającym samodzielne przygotowanie dokumentów i przeprowadzenie postępowania; bardzo dobra znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych wraz z aktami wykonawczymi do ww. ustawy; bardzo dobra organizacja pracy własnej; umiejętność pracy w zespole; umiejętność pracy pod presją czasu; wysoka kultura osobista; Wymagania dodatkowe (uzupełniające): dodatkowe szkolenia, studia podyplomowe z zamówień publicznych; znajomość ustawy Prawo budowlane, Kodeks cywilny; doświadczenie w zakresie postępowań podlegających kontroli instytucji dofinansowujących ze środków zewnętrznych
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: Akademia Pomorska w Słupsku
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Arciszewskiego 22A, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV i list motywacyjny; kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje, referencje; kwestionariusz osobowy do pobrania ze strony Uczelni https://www.apsl.edu.pl/Pracownicy/Pozostale-wzory/Formularze-dotyczace-zatrudnienia-i-spraw-socjalnych pn. kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o pracę. własnoręcznie podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści : "Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Akademię Pomorską z siedzibą w Słupsku, ul. Arciszewskiego 22 A, 76 200 Słupsk, danych osobowych zawartych w mojej ofercie w celu i zakresie niezbędnym do procesu rekrutacji na stanowisko administracyjne specjalista ds. zamówień publicznychOsoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji na adres: Akademia Pomorska w Słupsku, ul. Arciszewskiego 22a, 76-200 Słupsk, z dopiskiem KONKURS specjalista ds. zamówień publicznych lub na adres e-mail: kadry (at) apsl.edu.pl. Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranego kandydata.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, poczta, Godziny : Sekcja Kadr i Spraw Socjalnych
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Słupsk
Gmina pracodawcy: Słupsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Słupsk
Ulica pracodawcy: Arciszewskiego
Numer budynku pracodawcy: 22A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 28.02.2019
Data dodania oferty pracy: 28.02.2019
Oferta pracy ważna do: 08.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 28.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 28.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
-Odbieranie odpadów komunalnych i umieszczanie ich w śmieciarkach i pojazdach do przewożenia odpadów-przemieszczanie się na lub w śmieciarkach, pojazdach do przewożenia materiałów nadających się do ponownego wykorzystania-podnoszenie pojemników na odpady i opróżnianie ich do ciężarówek i większych pojemników-rozładowywanie pojemników na odpady, pojazdów do przewożenia materiałów nadających się do ponownego wykorzystania-porządkowanie miejsc wokół opróżnianych pojemników na odpady
Przedsiębiorstwo Usługowo-Produkcyjne i Handlowe "COM-D" Sp. zo.o. - 2018-01-03 - Jawor (dolnośląskie)
Wykształcenie: brak wymagań; doświadczenie w sprzątaniu biurowców - mile widziane; miła aparycja, uczciwość, pracowitość; kompleksowe sprzątanie biur, ciągów komunikacyjnych, części socjalno-bytowej; umowa zlecenie; 3 x w tygodniu od 16:00 do 21:00; miejsce pracy: Gliwice
SIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2018-03-22 - Gliwice (śląskie)
Zarządzanie logistyką dostaw komponentów i wyrobu gotowego. Utrzymanie dobrych kontaktów z klientami, dostawcami oraz kurierami. Rozwiązywanie problemów związanych z dostawą i transportem między Chinami a Europą. Nadzór nad dokumentacją logistyczną w celu wspomagania sprzedaży, finansów i zakupów. zapewnianie poprawności przenbiegu odpraw celnych.Proponowany okres zatrudnienia 1 rok.Sala F
kontakt przez PUP - 2018-07-26 - Pietrzykowice (dolnośląskie)
nadzór nad procesem logistycznym w przedsiębiorstwie, współpraca miedzy działami
LMG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-12-12 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Rozmowy z klientami, dobór materiałów, zamówienia materiałów
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe ŁUKPOL Sp. z o.o. - 2016-05-13 - Łuków (lubelskie)
wykonywanie projektów koncepcyjnych, budowelanych i wykonawczych w branży architektonicznej
kontakt przez PUP - 2016-10-21 - Wrocław (dolnośląskie)
Odpowiedzialny za rozwiązywanie problemów , uwydatnienie i poprawianie wsparcia wszystkiego co jest związane z IT. Świadczenie usług IT (Mac OS - 80%, Windows - 20%). Rozwiązywanie kwestii technicznych, współpraca ze sprzedawcami sprzętu
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Kraków (małopolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-12-07 - Warszawa (mazowieckie)
Sporządzanie kalkulacji kosztorysowej robót budowlanych na podstawie dokumentacji technicznej lub przedmiarów robótSprawdzenie poprawności przedmiarów robót na podstawie dokumentacji technicznejSprawdzanie kompletności i poprawności dokumentacji technicznej.Tworzenie zestawień i analiz rentowności robót budowlanych.Sporządzanie budżetów kosztów budów.Sporządzanie zapytań ofertowychProwadzenie korespondencji formalno-prawnej z inwestorem i podwykonawcami.Analiza dokumentów formalno-prawnych w prowadzonych postępowaniach przetargowychŚcisła współpraca z Kierownikiem Budowy przy obsłudze formalnej budowy,Współpraca z Kierownikiem Budowy w kompletowaniu wymaganych dokumentów odbiorowych,
Iławskie Przedsiębiorstwo Budowlane IPB Sp. z o.o - 2018-09-28 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Obsługa rynku odzieży roboczej.Tworzenie systemu obrotu odzieżą.
INTERNATIONAL MARKETING - Jan Kula - 2017-08-30 - Nowa Sarzyna (podkarpackie)
Rozliczanie pracy kierowcy,kontrola kosztów,czas pracy kierowców
TRAMEX Sp. z o.o - 2017-04-19 - Sochaczew (mazowieckie)
Staż w Agencji Handlu Reklamy i Consultingu SCAN duo. Program stażu do zapoznania w pokoju nr 48 (I piętro).
kontakt przez PUP - 2017-01-19 - Kielce (świętokrzyskie)
Analiza rozwiązań systemów ERP, IT oraz ich wdrażanie w Polsce. analiza i ocena projektów przetwarzania informacji. Wykonywanie ekspertyzhinduskiego ( stała współpraca z indiami) projekty, programy zastosowania z indii. , kierowanie pracami analitycznymi, diagnozowanie projektów, modernizacja. Miejsce pracy: Wrocław Kontakt kandydatów z pracodawcą telefonicznyOferta znajduje się w sali: H
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Gdańsk (pomorskie)
Nadzór nad importem i eksportem, nadzór nad zgodnością materiałów, weryfikacja kontraktów, zarządzanie wydawaniem towarów, potwierdzenia dostaw
kontakt przez PUP - 2018-06-28 - Sieradz (łódzkie)
SPRZEDAŻ WYROBÓW FIRMOWYCH, POSZUKIWANIE RYNKÓW ZBYTU W POLSCE I ZAGRANICĄ, ZAWIERANIE UMÓW SPRZEDAŻY I KOOPERACYJNYCH, SPORZĄDZANIE KALKULACJI, DOJAZD DO KLIENTA W CELU DOKONANIA POMIARU;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE LUB WYŻSZE TECHNICZNE, BARDZO DOBRA OBSŁUGA PODSTAWOWYCH PROGRAMÓW KOMPUTEROWYCH, PRAWO JAZDY KAT.B, BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA NIEMIECKIEGO, MILE WIDZIANY MINIMUM 1 ROK DOŚWIADCZENIA JAKO HANDLOWIEC; CV NALEŻY PRZESŁAĆ NA e-maila:biuro (at) markiz.com.pl
MARKIZ SERWIS MARCIN ABRAMCZYK - 2016-04-18 - Szczecin (zachodniopomorskie)
jw
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2017-05-09 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa, przeglądy, naprawa, regulacja maszyn i urządzeń produkcyjnych.
QUICKPACK POLSKA Sp. z o.o. - 2017-10-02 - Jędrzejów (świętokrzyskie)
- odpisywanie na maile od klientów - przyjmowanie i dystrybucja orazewidencja korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej - prowadzenieelektronicznego oraz papierowego obiegu dokumentów - wystawianieogłoszeń na portalach aukcyjnych w języku polskim i niemieckim -kontakt z klientem krajowym i zagranicznym (Niemcy) - segregacjadokumentów firmy - obsługa spraw administracyjno- biurowych -bieżące wspieranie poszczególnych działów w firmie, praca w godz. 8-16
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE M&M SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-24 - Stare Siołkowice (opolskie)
zgodnie z umową
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Ropczyce (podkarpackie)
obsługa klienta w zakładzie bukmacherskim
PHU PODSTAWEK MACIEJ - 2016-08-23 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klientów zagranicznych, przygotowywanie ofert handlowych, doradztwo techniczne, współpraca z działem realizacji zamówień.
BUGLO PLACE ZABAW SP. Z O.O. SP. K. - 2018-04-10 - Koszalin (zachodniopomorskie)
aktywne pozyskiwanie i utrzymywanie kontaktów z klientami biznesowymi, przeprowadzanie spotkań handlowych, profesjonalna obsługa klientów, budowanie pozytywnego wizerunku Spółki
REA Elektronik Sp. z o.o. - 2016-02-12 - Kawczyn (wielkopolskie)
Współdziałanie w opracowywaniu planów rekrutacji uczestników do jednostek organizacyjnych WWK; Opiniowanie i stwierdzanie zgodności rocznych planów zadaniowych (finansowych i merytorycznych), a także arkuszy organizacyjnych, regulaminów i innej dokumentacji opracowywanej przez jednostki organizacyjne ŚHP, HP, OSiW czy też dokumentacji wynikającej z funkcjonowania ZKW. Przedstawianie także jednostkom podległym propozycje rozwiązań w sprawach organizacyjnych oraz współuczestniczenie w realizacji przedsięwzięć w zakresie kształcenia i wychowania młodzieży. Utrzymywanie kontaktów z przedstawicielami instytucji współpracujących z OHP i realizujących zadania na rzecz młodzieży
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2017-09-19 - Poznań (wielkopolskie)
Wykształcenie: brak wymagań; 6 miesięcy doświadczenia zawodowego; znajomość języka szwedzkiego na poziomie min. B2; obsługa komputera; zakres obowiązków: prezentacja i promocja produktów firmy jako alternatywy płatności internetowych; aktywne pozyskiwanie klientów serwisu na rynku krajowym i zagranicznym; wsparcie klienta w czasie wdrożenia systemu; rozwijanie i utrzymywanie kontaktów z pracownikami firm współpracujących; realizacja planów sprzedażowych; planowanie wyjazdów (rezerwacja biletów lotniczych, wynajem samochodów itd.); jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice, ul. Pszczyńska
PRO SOLUTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-17 - Gliwice (śląskie)
Rozmowa z klientem, doradzenie rozwiązania i dobranie dokumentów do indywidualnej sprawy klienta. Po wcześniejszym szkoleniu, które zapewniamy. Kontakt telefoniczny z klientem i firmą
VOTUM S.A. - 2017-08-07 - Opole (opolskie)
Wykształcenie: średnie; mile widziane doświadczenie zawodowe; ks. sanitarno-epidemiologiczna lub gotowość do jej wyrobienia; zakres obowiązków: kierowanie zespołem, dobra organizacja opracy, obsługa komputera; zakres obowiązków: prowadzenie zmiany zgodnie ze standardami sieci; dbanie o zapewnianie wysokich standardów obsługi klienta; zarządzanie procesami na sali sprzedaży; motywowanie pracowników, delegowanie i weryfikowanie zadań; aktywne wspieranie pracowników w ich zadaniach; dwie zmiany; miejsce pracy: Knurów
kontakt przez PUP - 2018-03-24 - Knurów (śląskie)
Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:Ewidencjonowanie i rozliczanie czasu pracy kierowców. Zakładanie i prowadzenie akt osobowych zgodnie z ustawą. Sporządzanie dokumentów z zakresu stosunku pracy zgodnie z Kodeksem Pracy. Naliczanie wynagrodzeń. Sporządzanie, kontrola deklaracji ZUS, GUS, PFRON. Sporządzanie deklaracji PIT-4R, PIT-8AR, PIT-11, PIT -8C;Sporządzanie, prowadzenie i aktualizowanie dokumentacji osobowejpracowników; Wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie kadrowo-płacowym; Sporządzanie umów cywilnoprawnych;Prowadzenie ewidencji czasu pracy oraz nieobecności pracowników;Przygotowywanie skierowań na badania lekarskie.Kontakt: j.czajkowska-olech (at) mtl.biz.pl.Oferta dostępna w sali E.
MTL Sp. z o.o. - 2016-08-30 - Siechnice (dolnośląskie)
prowadzenie procedur HACCAP, wdrażanie nowych procedur HACCAP
Gotszlik Sp. z o. o. - 2016-11-24 - Jarocin (wielkopolskie)
Specjalista ds sprzedaży
"GŁUC" FPHU GŁUC ANDRZEJ - 2015-12-11 - Maków Podhalański (małopolskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Warszawa (mazowieckie)