SPECJALISTA/GŁ. SPECJALISTA W ZESPOLE FINANSOWO-KSIĘGOWYM/ZASTĘPCA GŁ. KSIĘGOWEGO K/M Warszawa oferta pracy OPS Dzielnicy Żoliborz m. st. Warszawy

atlas copco 2901990421

Stanowisko: SPECJALISTA/GŁ. SPECJALISTA W ZESPOLE FINANSOWO-KSIĘGOWYM/ZASTĘPCA GŁ. KSIĘGOWEGO K/M

Wynagrodzenie: 4 500 - 6 000 PLN

Zakres obowiązków: Prowadzenie ksiąg rachunkowych w zakresie: dochodów, wydatków, przychodów, rozchodów i zaangażowania wydatków. Dekretacja i księgowanie dokumentów finansowo-księgowych w systemie komputerowym Agema. Windykacja należności. Bieżący monitoring realizowanych umów. Kontrola ewidencji księgowej sprzedaży i zakupu dla potrzeb podatku od towarów i usług. Kontrola prawidłowości sporządzania cząstkowej deklaracji VAT-7 (korekt deklaracji) za dany okres rozliczeniowy oraz składania deklaracji VAT. Współpraca z urzędem dzielnicy w zakresie rozliczeń podatku VAT. Kontrola i weryfikacja poprawności dokumentów finansowo-księgowych pod względem formalno-rachunkowym zgodnie z obowiązującymi procedurami. Sporządzanie sprawozdań budżetowych tj. Rb 27S, Rb 28S, Rb 27ZZ, Rb 50, Rb N, Rb Z, Rb ZN zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów. Udział w przygotowaniu wniosków dotyczących zmian w planie finansowym, zmian w WPF, w analizach z wykonania planu finansowego oraz opracowywaniu projektu budżetu na kolejny rok budżetowy w uzgodnieniu z kierownikami komórek organizacyjnych. Przygotowanie danych i sporządzanie sprawozdań statystycznych, budżetowych i finansowych. Sporządzanie zapotrzebowania na środki finansowe z MUW w systemie CAS.

Data publikacji: 2019-03-19

Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)

Pracodawca: OPS Dzielnicy Żoliborz m. st. Warszawy

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Dembińskiego 3, 01-644 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Prowadzenie ksiąg rachunkowych w zakresie: dochodów, wydatków, przychodów, rozchodów i zaangażowania wydatków. Dekretacja i księgowanie dokumentów finansowo-księgowych w systemie komputerowym Agema. Windykacja należności. Bieżący monitoring realizowanych umów. Kontrola ewidencji księgowej sprzedaży i zakupu dla potrzeb podatku od towarów i usług. Kontrola prawidłowości sporządzania cząstkowej deklaracji VAT-7 (korekt deklaracji) za dany okres rozliczeniowy oraz składania deklaracji VAT. Współpraca z urzędem dzielnicy w zakresie rozliczeń podatku VAT. Kontrola i weryfikacja poprawności dokumentów finansowo-księgowych pod względem formalno-rachunkowym zgodnie z obowiązującymi procedurami. Sporządzanie sprawozdań budżetowych tj. Rb 27S, Rb 28S, Rb 27ZZ, Rb 50, Rb N, Rb Z, Rb ZN zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów. Udział w przygotowaniu wniosków dotyczących zmian w planie finansowym, zmian w WPF, w analizach z wykonania planu finansowego oraz opracowywaniu projektu budżetu na kolejny rok budżetowy w uzgodnieniu z kierownikami komórek organizacyjnych. Przygotowanie danych i sporządzanie sprawozdań statystycznych, budżetowych i finansowych. Sporządzanie zapotrzebowania na środki finansowe z MUW w systemie CAS.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 4 500 - 6 000 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wysokość proponowanego wynagrodzenia/kwota brutto:a) dla stanowiska specjalista w Zespole Finansowo-Księgowym: 4500,00-5000,00b) dla stanowiska gł. specjalista w Zespole Finansowo-Księgowym: 5000,00-5500,00c) dla stanowiska z-ca gł. Księgowego: 5500,00-6000,00+ dodatek stażowy: 5-20%, dodatek motywacyjny po 3 miesiącach pracy, tzw. "13-tka", fundusz socjalny.

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA/GŁ. SPECJALISTA W ZESPOLE FINANSOWO-KSIĘGOWYM/ZASTĘPCA GŁ. KSIĘGOWEGO K/M

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: księgowy

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 4 500 - 6 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2019

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Księgowy (wymagany staż - lata: 2)

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Procedura konkursowa:Wymagania niezbędne: dla stanowiska Specjalista: wykształcenie ekonomiczne wyższe I stopnia; staż pracy 4 lata, doświadczenie zawodowe z zakresu rachunkowości budżetowej min 2 lata; dla stanowiska Gł. Specjalista w Zespole Finansowo-Księgowym wykształcenie ekonomiczne wyższe II stopnia, staż pracy 5 lat, doświadczenie zawodowe z zakresu rachunkowości budżetowej min. 5 lat; dla stanowiska Z-ca Gł. Księgowego wykształcenie ekonomiczne wyższe II stopnia lub podyplomowe ekonomiczne, staż pracy 3 lata, doświadczenie zawodowe z zakresu rachunkowości budżetowej min. 5 lat; znajomość przepisów prawa zwłaszcza w zakresie: ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy o podatkach i opłatach lokalnych, ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy o pomocy społecznej, ustawy kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o dostępie do informacji publicznej, ustawy o samorządzie terytorialnym, ustawy o ustroju miasta stołecznego Warszawy; Dokumenty i oświadczenia (podpisane odręcznie) niezbędne: CV i list motywacyjny, kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, staż pracy oraz kwalifikacje zawodowe i wymagane doświadczenie w rachunkowości budżetowej (świadectwa pracy/zaświadczenie o zatrudnieniu), oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz pełnej zdolności do czynności prawnych, nieposzlakowanej opinii, o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru. Wzory wymaganych oświadczeń oraz informacje dot. Administratora Danych są dostępne do pobrania na stronie internetowej Urzędu www.ops-zoliborz.waw.pl/zatrudnienie. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego "Zapytania o udzielenie informacji o osobie" z Krajowego Rejestru Karnego. Dokumenty i oświadczenia dodatkowe: kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2018 r. poz. 1260), kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje. Sposób złożenia dokumentów: dokumenty z dopiskiem Stanowisko urzędnicze Specjalista/ Gł. Specjalista w Zespole Finansowo-Księgowym/ Zastępca Gł. Księgowego należy złożyć do 29.03.2019r. do godz. 16.00 mailowo, pocztą bądź osobiście. Oferty niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrzone. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Ogólny zakres obowiązków: prowadzenie ksiąg rachunkowych w zakresie: dochodów, wydatków, przychodów, rozchodów i zaangażowania wydatków. Dekretacja i księgowanie dokumentów finansowo-księgowych w systemie komputerowym Agema. Windykacja należności. Bieżący monitoring realizowanych umów. Kontrola ewidencji księgowej sprzedaży i zakupu dla potrzeb podatku od towarów i usług. Kontrola prawidłowości sporządzania cząstkowej deklaracji VAT-7 (korekt deklaracji) za dany okres rozliczeniowy oraz składania deklaracji VAT. Współpraca z urzędem dzielnicy w zakresie rozliczeń podatku VAT. Kontrola i weryfikacja poprawności dokumentów finansowo-księgowych pod względem formalno-rachunkowym zgodnie z obowiązującymi procedurami. Sporządzanie sprawozdań budżetowych tj. Rb 27S, Rb 28S, Rb 27ZZ, Rb 50, Rb N, Rb Z, Rb ZN zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów. Udział w przygotowaniu wniosków dotyczących zmian w planie finansowym, zmian w WPF, w analizach z wykonania planu finansowego oraz opracowywaniu projektu budżetu na kolejny rok budżetowy w uzgodnieniu z kierownikami komórek organizacyjnych. Przygotowanie danych i sporządzanie sprawozdań statystycznych, budżetowych i finansowych. Sporządzanie zapotrzebowania na środki finansowe z MUW w systemie CAS. Pożądane: zdolności analityczne, dobra organizacja pracy, inicjatywa, umiejętność szybkiego podejmowania decyzji oraz przyjmowania odpowiedzialności, dyspozycyjność, efektywność działania, rzetelność, sumienność, samodzielność, komunikatywność.[Kontakt osobisty bądź pocztowy: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy, ul. Dembińskiego 3, 01-644 Warszawa, przesłanie dokumentów z dopiskiem: "Stanowisko urzędnicze Specjalista/ gł. Specjalista w Zespole Finansowo-Księgowym/ z-ca Gł. Księgowego/" na adres mailowy: rekrutacja (at) ops-zoliborz.waw.pl, bliższe informacje: 22 569 28 62]

Nazwa pracodawcy: OPS Dzielnicy Żoliborz m. st. Warszawy

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Adres pracodawcy:
Dembińskiego 3, 01-644 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: Jak w treści

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa

Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Warszawa

Ulica pracodawcy: Dembińskiego

Numer budynku pracodawcy: 3

Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy

Data dodania oferty pracy: 20.03.2019

Oferta pracy ważna do: 29.03.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 20.03.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 19.03.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA D/S SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ (ALLEGRO) - 2 500 - 3 500 PLN

Przygotowanie ofert, obsługa klienta biznesowego (telefon/komputer/e-mail), praca w salonie handlowym, sprzedaż wyposażenia dla biur, sklepów, punktów gastronomicznych.Pomoc w załadunku/przyjęciu dostaw ciężkich typu szafy chłodnicze. Wymagana sprawność fizyczna.
F.P.H.U. PROBOX Krzysztof Kuć - 2016-08-02 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY EKSPORTOWEJ - od 2 500 PLN

obsługa kontrahentów zagranicznych, wystawianie dokumentów sprzedażowych, korespondencja
CERAMIKA COLOR Sp. z o.o. - 2017-03-03 - Kopaniny (świętokrzyskie)

SPECJALISTA SERWISOWY PRECYZYJNYCH URZĄDZEŃ POMIAROWYCH DLA GEODEZJI I BUDOWNICTWA - ELEKTRONIK - 2 100 - 2 400 PLN

- Sprawdzanie, diagnostyka, naprawa, testowanie precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa oraz akcesoriów (między innymi: niwelatory, teodolity, tachimetry, odbiorniki GNSS, detektory i wykrawacze). Wypełnianie dokumentacji zgodnie z wymogami obowiązującego u pracodawcy systemu zarządzania jakością (system ERP). Konsultacje telefoniczne z klientami dotyczące napraw. - Wynagrodzenie: do 2400 zł/brutto + premia. System wynagradzania: podstawa + premia zależna od marży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony i nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie zawodowe lub średnie techniczne lub wyższe techniczne (Elektronik lub Mechanik Precyzyjny lub Elektryk lub Energoelektronik lub Automatyk lub Informatyk lub Optyk lub Zegarmistrz). Mile widziane doświadczenie w pracy w serwisie urządzeń. Wymagana umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Windows i Office, poczta elektroniczna, instalacje oprogramowania na systemach mobilnych Windows, systemy ERP oraz CRM). Wymagana umiejętność szybkiego uczenie się oraz samo-dokształcenie. Wymagana umiejętność wykonywania precyzyjnych prac manualnych, diagnostyki urządzeń w zakresie mechaniki i elektroniki, samodzielnego rozwiązywanie problemów występujących w urządzeniach. Wymagana znajomość języków obcych: język angielski podstawowy z umiejętnością czytania dokumentacji technicznej. Wymagana gotowość do ciągłego podnoszenia kwalifikacji, świadomość odpowiedzialności jaką niosą ze sobą strojenia precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa. Kontakt WYŁĄCZNIE pocztowy (ul. Zimowa 39, 40-318 Katowice) lub e-mail: praca (at) geomatix.com.pl
GEOMATIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-30 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW PRZETARGÓW - od 1 850 PLN

Specjalista do spraw przetargów
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. ZLECANIA DOKUMENTACJI - od 2 904 PLN

Udział w procedurach zlecania, nadzorowania i odbioru dokumentacji projektowych. Nadzorowanie z ramienia inwestora procedur związanych z uzyskaniem decyzji administracyjnych związanych z procesem budowlanym. Znajomość prawa budowlanego oraz innych przepisów dotyczących procesu budowlanego. Współpraca z biurami projektowymi w zakresie opracowania dokumentacji projektowej, współpraca z urzędami i instytucjami związana z realizacją inwestycji i remontów. Wymagana umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy w zespole, obowiązkowość, samodzielność. Ocena i rozstrzyganie zagadnień technicznych na etapie realizacji dokumentacji i robót budowlanych
17 Terenowy Oddział Lotniskowy - 2018-10-31 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW POZYSKIWANIA FUNDUSZY (FUNDRAISER) - od 2 250 PLN

przygotowanie dokumentacji, przekazywanie planu budowy, kontrola realizowanych zadań na etapie wykonawstwa i w okresie pogwarancyjnym, spółpraca z sekcją finansowo-ekonomiczną, przeglady gwarancyjne
Zarząd Dróg Powiatowych w Krasnymstawie - 2019-01-17 - Krasnystaw (lubelskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY EKSORTOWEJ - od 2 500 PLN

sprzedaż akcesoriów meblowych na eksport. Pozyskiwanie nowych klientów.Tworzenie ofert handlowych
DOMATOR Beata Sokół - 2018-07-04 - Przemyśl (podkarpackie)

SPECJALISTA KONTROLI JAKOŚCI - od 2 200 PLN

Kontrola jakości produktów, owoców i warzyw wyjeżdżających i wjeżdzających z magazynu, kontakt z odbiorcami zagranicznymi, dostawcami, wprowadzanie i wystawianie dkumentów magazynowych
kontakt przez PUP - 2016-08-16 - Ostrowiec (mazowieckie)

SPECJALISTA HR - 1094 - 2 500 - 4 000 PLN

prowadzenie rekrutacji, współpraca z Urzędem Pracy, prowadzenie dokumentacji pracowniczej.
KCP SP. z o.o. - 2016-07-29 - Żarów (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SYSTEMU HACCP-19/0200 - od 5 000 PLN

Kontrola jakości, kontrola systemów zarządzania jakością, podstawowa znajomość zasad funkcjonowania systemu HACCP, mile widziana znajomość podstaw Generalnej Normy Systemów jakości BRC.
Crownpol sp. z o.o. - 2019-02-12 - Namysłów (opolskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY POWIERZCHNI REKLAMOWYCH(NR 8518) - od 1 850 PLN

Twoje zadania:- przedstawianie rozwiązań reklamowych dla nowych i stałych Klientów- udział w przygotowaniu „dodatków” ukazujących się na łamach Dziennika- współpraca z nowymi i stałymi Klientami- prowadzenie doradztwa w zakresie reklamy
kontakt przez PUP - 2016-12-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI SPRZEDAŻY - od 2 500 PLN

Wsparcie administracyjne sprzedaży. Wprowadzanie danych do systemu. Praca w godzinach 7.30-15.30. Okres zatrudnienia ok. 2 lata
"MEDIVET" SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-01-16 - Śrem (wielkopolskie)

972U MECHANIK - 997,4 PLN

do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Kowala-Kolonia (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW POŁOWÓW - od 2 800 PLN

POBIERANIE PRÓBEK RYB (POŁÓW) I SKORUPIAKÓW NA TERENIE POLSKI, DOWÓZ DO SIEDZIBY FIRMY, SPORZĄDZANIE ZAPISÓW, PROWADZENIE POJAZDU SŁUŻBOWYCH;WYMAGANIA: POŁOWY RYB, PRAWO JAZDY KAT. B, MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY: CAŁA POLSKA
POLCARGO INTERNATIONAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-02 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW UBEZPIECZEŃ - od 1 850 PLN

obsługa klientów, kontakt telefoniczny z klientami, rozliczenie miesięczne dokumentów polisowych
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Pisz (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH - od 2 100 PLN

Prace administracyjne.Przyjmowanie gości biura.Dbanie o prawidłowy obieg dokuemntów.Sporządzanie raportów oraz zestawień.Kontakt mailowy i telefoniczny z firmami zewnętrznymi i instytucjami.Zadaniowy system pracy.Praca we Wrocławiu, w Wysokiej i na terenie całego kraju - delegacje.Sala E
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KONTRAKTÓW - od 3 000 PLN

Organizacja i koordynacja wyjazdu oraz pobytu personelu opiekuńczego za granicą,codzienny kontakt z klientem niemieckojęzycznym
Promedica24 Care Team De Sp. z o.o. Sp. komandytowa - 2016-07-28 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI - od 2 250 PLN

Przeprowadzenie rozmów kwalifikacyjnych z kandydatami do pracy, sporządzenie odpowiedniej dokumentacji, wdrążenie pracowników do zakładów pracy
kontakt przez PUP - 2018-12-20 - Częstochowa (śląskie)

SPECJALISTA BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY - od 2 000 PLN

realizacja zadań wynikających z obowiązków służby BHP, kontrolowanie stanu BHP i opracowywanie instrukcji BHP, prowadzenie kontroli warunków pracy, prowadzenie szkoleń wstępnych, prowadzenie dokumentacji BHP
SCO-PAK S.A - 2016-04-12 - Chełm (lubelskie)

SPECJALISTA DS. PROJEKTÓW FABRYCZNYCH - od 7 700 PLN

Koordynowanie i zapewnienie komunikacji między zespołami projektowymi a zewnętrznymi dostawcami materiałów do działalności niekomercyjnej. Generowanie lokalnych inicjatyw zwiększających produktywność. Realizacja projektów wydajnościowych (w szczególności zw. z wykorzystaniem surowców i opakowań, w tym wdrażanie nowych specyfikacji i zmiana dostawców).
kontakt przez PUP - 2018-09-18 - Skarbimierz (opolskie)

SPECJALISTA DS. BUDOWNICTWA I INWESTYCJI - od 1 800 PLN

Nadzorowanie prac inwestycyjnych, budowlanych i remontowych; prowadzenie dokumentacji technicznej i rozliczanie ww. prac; kontakty z kontrahentami.Wykształcenie średnie/wyższe budowlane, doświadczenie na podobnym stanowisku, niekaralność, prawo jazdy kat. "B".
PAŃSTWOWE PRZEDSIĘBIORSTWO ODZIEŻOWE "RAKON" W RACIBORZU - 2016-11-18 - Racibórz (śląskie)

SPECJALISTA DS. CIĘCIA BETONU - od 1 750 PLN

zakres cięcia betonu techniką diamentową
INTER-MONT SP.Z.O.O. - 2015-09-14 - Minkowice (pomorskie)

SPECJALISTA DS. KONTROLI FŚW - od 2 800 PLN

wprowadzanie i nadzór nad realizacją procedur zapewnienia jakości, kontrola funkcjonowania przedsiębiorstwa pod kątem zachowania standardów jakości, opracowanie systemów przeprowadzania badań i analiz z zakresu kontroli jakości oraz monitoring ich działania, umiejętności związane z eksploatacją urządzeń i linii tehnologicznych, znajomość zasad zarządzania jakością, wiedza o metodach i technikach produkcji, znajomośc zasad BHP
"JUPI" Justyna Piechowiak Świebodzice - 2016-01-15 - Świebodzice (dolnośląskie)

PRACOWNIK BIUROWYCH - 997,4 PLN

OBSŁUGA SEKRETARIATU, PROWADZENIE REJESTRÓW DOKUMENTÓW, WYSYŁANIE I PRZYJMOWANIE KORESPONDENCJI, ARCHIWIZACJA DOKUMENTÓW
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Skierniewice (łódzkie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA (STAŻ) - 997,4 PLN

prowadzenie ewidencji klientów, bieżąca obsługa biura, prowadzenie działań sprzedażowych i marketingowych
kontakt przez PUP - 2016-04-25 - Lubin (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY ZAGRANICZNEJ - od 2 780 PLN

Podejmowanie działań handlowych niezbędnych dla utrzymania i zwiększenia sprzedaży, m.in. utrzymywanie kontaktu z kontrahentami, przygotowywanie dokumentów związanych ze sprzedażą, prowadzenie analiz sprzedaży, pozyskiwanie nowych klientów, organizacja i udział w imprezach targowych, konferencjach i szkoleniach.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "Cerkamed" Wojciech Pawłowski - 2017-07-18 - Stalowa Wola (podkarpackie)

RATOWNIK WODNY - od 955 PLN

pełnienie dyżuru na wyznaczonym stanowisku, stałe obserwowanie powierzchni wody, niezwłoczne reagowanie na każdy sygnał wzywania pomocy, podejmowanie akcji ratunkowej,kontrola stanu urządzeń oraz sprzętu, które zapewniają bezpieczeństwo osób kąpiących się, reagowanie na wszystkie wypadki naruszenia regulaminu pływalni,oczyszczenie powierzchni wody i dna obszaru przeznaczonego do kąpieli z wszelkich przedmiotów mogących spowodować skaleczenie lub inne obrażenia, przygotowanie i sprawdzenie sprzętu ratowniczego i pomocniczego przed rozpoczęciem dyżuru oraz zabezpieczenie i konserwacja po zakończeniu dyżuru, przeciwdziałanie użyciu w/w sprzętu niezgodnie z przeznaczeniem, kontrola stanu lin torowych, oraz sprzętu będącego na wyposażeniu basenu, dbanie o porządek na stanowisku pracy, w tym w pomieszczeniach ratowników i w magazynie sprzętu ratowniczego oraz wokół niecki basenu, zapobieganie w miarę możliwości wszelkim szkodom materialnym wyrządzanym przez użytkowników basenu.
Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej im. Marszałka Polski Józefa Piłsudskiego - 2016-03-04 - Koszalin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. ROZWOJU - od 2 100 PLN

-Wprowadzanie innowacji w zakresie organizacyjnym, ekonomicznym, technologicznym w firmach i podmiotach zewnętrznych
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2018-04-03 - Łódź (łódzkie)


Wybierz powiat