SPECJALISTA/GŁ. SPECJALISTA W ZESPOLE FINANSOWO-KSIĘGOWYM/ZASTĘPCA GŁ. KSIĘGOWEGO K/M Warszawa oferta pracy OPS Dzielnicy Żoliborz m. st. Warszawy
Stanowisko: SPECJALISTA/GŁ. SPECJALISTA W ZESPOLE FINANSOWO-KSIĘGOWYM/ZASTĘPCA GŁ. KSIĘGOWEGO K/M
Wynagrodzenie: 4 500 - 6 000 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie ksiąg rachunkowych w zakresie: dochodów, wydatków, przychodów, rozchodów i zaangażowania wydatków. Dekretacja i księgowanie dokumentów finansowo-księgowych w systemie komputerowym Agema. Windykacja należności. Bieżący monitoring realizowanych umów. Kontrola ewidencji księgowej sprzedaży i zakupu dla potrzeb podatku od towarów i usług. Kontrola prawidłowości sporządzania cząstkowej deklaracji VAT-7 (korekt deklaracji) za dany okres rozliczeniowy oraz składania deklaracji VAT. Współpraca z urzędem dzielnicy w zakresie rozliczeń podatku VAT. Kontrola i weryfikacja poprawności dokumentów finansowo-księgowych pod względem formalno-rachunkowym zgodnie z obowiązującymi procedurami. Sporządzanie sprawozdań budżetowych tj. Rb 27S, Rb 28S, Rb 27ZZ, Rb 50, Rb N, Rb Z, Rb ZN zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów. Udział w przygotowaniu wniosków dotyczących zmian w planie finansowym, zmian w WPF, w analizach z wykonania planu finansowego oraz opracowywaniu projektu budżetu na kolejny rok budżetowy w uzgodnieniu z kierownikami komórek organizacyjnych. Przygotowanie danych i sporządzanie sprawozdań statystycznych, budżetowych i finansowych. Sporządzanie zapotrzebowania na środki finansowe z MUW w systemie CAS.
Data publikacji: 2019-03-19
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: OPS Dzielnicy Żoliborz m. st. Warszawy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Dembińskiego 3, 01-644 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie ksiąg rachunkowych w zakresie: dochodów, wydatków, przychodów, rozchodów i zaangażowania wydatków. Dekretacja i księgowanie dokumentów finansowo-księgowych w systemie komputerowym Agema. Windykacja należności. Bieżący monitoring realizowanych umów. Kontrola ewidencji księgowej sprzedaży i zakupu dla potrzeb podatku od towarów i usług. Kontrola prawidłowości sporządzania cząstkowej deklaracji VAT-7 (korekt deklaracji) za dany okres rozliczeniowy oraz składania deklaracji VAT. Współpraca z urzędem dzielnicy w zakresie rozliczeń podatku VAT. Kontrola i weryfikacja poprawności dokumentów finansowo-księgowych pod względem formalno-rachunkowym zgodnie z obowiązującymi procedurami. Sporządzanie sprawozdań budżetowych tj. Rb 27S, Rb 28S, Rb 27ZZ, Rb 50, Rb N, Rb Z, Rb ZN zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów. Udział w przygotowaniu wniosków dotyczących zmian w planie finansowym, zmian w WPF, w analizach z wykonania planu finansowego oraz opracowywaniu projektu budżetu na kolejny rok budżetowy w uzgodnieniu z kierownikami komórek organizacyjnych. Przygotowanie danych i sporządzanie sprawozdań statystycznych, budżetowych i finansowych. Sporządzanie zapotrzebowania na środki finansowe z MUW w systemie CAS.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 4 500 - 6 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wysokość proponowanego wynagrodzenia/kwota brutto:a) dla stanowiska specjalista w Zespole Finansowo-Księgowym: 4500,00-5000,00b) dla stanowiska gł. specjalista w Zespole Finansowo-Księgowym: 5000,00-5500,00c) dla stanowiska z-ca gł. Księgowego: 5500,00-6000,00+ dodatek stażowy: 5-20%, dodatek motywacyjny po 3 miesiącach pracy, tzw. "13-tka", fundusz socjalny.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA/GŁ. SPECJALISTA W ZESPOLE FINANSOWO-KSIĘGOWYM/ZASTĘPCA GŁ. KSIĘGOWEGO K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 4 500 - 6 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Księgowy (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Procedura konkursowa:Wymagania niezbędne: dla stanowiska Specjalista: wykształcenie ekonomiczne wyższe I stopnia; staż pracy 4 lata, doświadczenie zawodowe z zakresu rachunkowości budżetowej min 2 lata; dla stanowiska Gł. Specjalista w Zespole Finansowo-Księgowym wykształcenie ekonomiczne wyższe II stopnia, staż pracy 5 lat, doświadczenie zawodowe z zakresu rachunkowości budżetowej min. 5 lat; dla stanowiska Z-ca Gł. Księgowego wykształcenie ekonomiczne wyższe II stopnia lub podyplomowe ekonomiczne, staż pracy 3 lata, doświadczenie zawodowe z zakresu rachunkowości budżetowej min. 5 lat; znajomość przepisów prawa zwłaszcza w zakresie: ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy o podatkach i opłatach lokalnych, ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy o pomocy społecznej, ustawy kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o dostępie do informacji publicznej, ustawy o samorządzie terytorialnym, ustawy o ustroju miasta stołecznego Warszawy; Dokumenty i oświadczenia (podpisane odręcznie) niezbędne: CV i list motywacyjny, kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, staż pracy oraz kwalifikacje zawodowe i wymagane doświadczenie w rachunkowości budżetowej (świadectwa pracy/zaświadczenie o zatrudnieniu), oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz pełnej zdolności do czynności prawnych, nieposzlakowanej opinii, o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru. Wzory wymaganych oświadczeń oraz informacje dot. Administratora Danych są dostępne do pobrania na stronie internetowej Urzędu www.ops-zoliborz.waw.pl/zatrudnienie. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego "Zapytania o udzielenie informacji o osobie" z Krajowego Rejestru Karnego. Dokumenty i oświadczenia dodatkowe: kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2018 r. poz. 1260), kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje. Sposób złożenia dokumentów: dokumenty z dopiskiem Stanowisko urzędnicze Specjalista/ Gł. Specjalista w Zespole Finansowo-Księgowym/ Zastępca Gł. Księgowego należy złożyć do 29.03.2019r. do godz. 16.00 mailowo, pocztą bądź osobiście. Oferty niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrzone. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Ogólny zakres obowiązków: prowadzenie ksiąg rachunkowych w zakresie: dochodów, wydatków, przychodów, rozchodów i zaangażowania wydatków. Dekretacja i księgowanie dokumentów finansowo-księgowych w systemie komputerowym Agema. Windykacja należności. Bieżący monitoring realizowanych umów. Kontrola ewidencji księgowej sprzedaży i zakupu dla potrzeb podatku od towarów i usług. Kontrola prawidłowości sporządzania cząstkowej deklaracji VAT-7 (korekt deklaracji) za dany okres rozliczeniowy oraz składania deklaracji VAT. Współpraca z urzędem dzielnicy w zakresie rozliczeń podatku VAT. Kontrola i weryfikacja poprawności dokumentów finansowo-księgowych pod względem formalno-rachunkowym zgodnie z obowiązującymi procedurami. Sporządzanie sprawozdań budżetowych tj. Rb 27S, Rb 28S, Rb 27ZZ, Rb 50, Rb N, Rb Z, Rb ZN zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów. Udział w przygotowaniu wniosków dotyczących zmian w planie finansowym, zmian w WPF, w analizach z wykonania planu finansowego oraz opracowywaniu projektu budżetu na kolejny rok budżetowy w uzgodnieniu z kierownikami komórek organizacyjnych. Przygotowanie danych i sporządzanie sprawozdań statystycznych, budżetowych i finansowych. Sporządzanie zapotrzebowania na środki finansowe z MUW w systemie CAS. Pożądane: zdolności analityczne, dobra organizacja pracy, inicjatywa, umiejętność szybkiego podejmowania decyzji oraz przyjmowania odpowiedzialności, dyspozycyjność, efektywność działania, rzetelność, sumienność, samodzielność, komunikatywność.[Kontakt osobisty bądź pocztowy: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy, ul. Dembińskiego 3, 01-644 Warszawa, przesłanie dokumentów z dopiskiem: "Stanowisko urzędnicze Specjalista/ gł. Specjalista w Zespole Finansowo-Księgowym/ z-ca Gł. Księgowego/" na adres mailowy: rekrutacja (at) ops-zoliborz.waw.pl, bliższe informacje: 22 569 28 62]
Nazwa pracodawcy: OPS Dzielnicy Żoliborz m. st. Warszawy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Dembińskiego 3, 01-644 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Jak w treści
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Dembińskiego
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 20.03.2019
Oferta pracy ważna do: 29.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 20.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 19.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Przygotowanie ofert, obsługa klienta biznesowego (telefon/komputer/e-mail), praca w salonie handlowym, sprzedaż wyposażenia dla biur, sklepów, punktów gastronomicznych.Pomoc w załadunku/przyjęciu dostaw ciężkich typu szafy chłodnicze. Wymagana sprawność fizyczna.
F.P.H.U. PROBOX Krzysztof Kuć - 2016-08-02 - Warszawa (mazowieckie)
do uzgodnienia
AUTO PREMIUM RZESZÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-12 - Świlcza (podkarpackie)
obsługa kontrahentów zagranicznych, wystawianie dokumentów sprzedażowych, korespondencja
CERAMIKA COLOR Sp. z o.o. - 2017-03-03 - Kopaniny (świętokrzyskie)
- Sprawdzanie, diagnostyka, naprawa, testowanie precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa oraz akcesoriów (między innymi: niwelatory, teodolity, tachimetry, odbiorniki GNSS, detektory i wykrawacze). Wypełnianie dokumentacji zgodnie z wymogami obowiązującego u pracodawcy systemu zarządzania jakością (system ERP). Konsultacje telefoniczne z klientami dotyczące napraw. - Wynagrodzenie: do 2400 zł/brutto + premia. System wynagradzania: podstawa + premia zależna od marży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony i nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie zawodowe lub średnie techniczne lub wyższe techniczne (Elektronik lub Mechanik Precyzyjny lub Elektryk lub Energoelektronik lub Automatyk lub Informatyk lub Optyk lub Zegarmistrz). Mile widziane doświadczenie w pracy w serwisie urządzeń. Wymagana umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Windows i Office, poczta elektroniczna, instalacje oprogramowania na systemach mobilnych Windows, systemy ERP oraz CRM). Wymagana umiejętność szybkiego uczenie się oraz samo-dokształcenie. Wymagana umiejętność wykonywania precyzyjnych prac manualnych, diagnostyki urządzeń w zakresie mechaniki i elektroniki, samodzielnego rozwiązywanie problemów występujących w urządzeniach. Wymagana znajomość języków obcych: język angielski podstawowy z umiejętnością czytania dokumentacji technicznej. Wymagana gotowość do ciągłego podnoszenia kwalifikacji, świadomość odpowiedzialności jaką niosą ze sobą strojenia precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa. Kontakt WYŁĄCZNIE pocztowy (ul. Zimowa 39, 40-318 Katowice) lub e-mail: praca (at) geomatix.com.pl
GEOMATIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-30 - Katowice (śląskie)
Specjalista do spraw przetargów
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Poznań (wielkopolskie)
Udział w procedurach zlecania, nadzorowania i odbioru dokumentacji projektowych. Nadzorowanie z ramienia inwestora procedur związanych z uzyskaniem decyzji administracyjnych związanych z procesem budowlanym. Znajomość prawa budowlanego oraz innych przepisów dotyczących procesu budowlanego. Współpraca z biurami projektowymi w zakresie opracowania dokumentacji projektowej, współpraca z urzędami i instytucjami związana z realizacją inwestycji i remontów. Wymagana umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy w zespole, obowiązkowość, samodzielność. Ocena i rozstrzyganie zagadnień technicznych na etapie realizacji dokumentacji i robót budowlanych
17 Terenowy Oddział Lotniskowy - 2018-10-31 - Gdańsk (pomorskie)
przygotowanie dokumentacji, przekazywanie planu budowy, kontrola realizowanych zadań na etapie wykonawstwa i w okresie pogwarancyjnym, spółpraca z sekcją finansowo-ekonomiczną, przeglady gwarancyjne
Zarząd Dróg Powiatowych w Krasnymstawie - 2019-01-17 - Krasnystaw (lubelskie)
sprzedaż akcesoriów meblowych na eksport. Pozyskiwanie nowych klientów.Tworzenie ofert handlowych
DOMATOR Beata Sokół - 2018-07-04 - Przemyśl (podkarpackie)
Kontrola jakości produktów, owoców i warzyw wyjeżdżających i wjeżdzających z magazynu, kontakt z odbiorcami zagranicznymi, dostawcami, wprowadzanie i wystawianie dkumentów magazynowych
kontakt przez PUP - 2016-08-16 - Ostrowiec (mazowieckie)
prowadzenie rekrutacji, współpraca z Urzędem Pracy, prowadzenie dokumentacji pracowniczej.
KCP SP. z o.o. - 2016-07-29 - Żarów (dolnośląskie)
Kontrola jakości, kontrola systemów zarządzania jakością, podstawowa znajomość zasad funkcjonowania systemu HACCP, mile widziana znajomość podstaw Generalnej Normy Systemów jakości BRC.
Crownpol sp. z o.o. - 2019-02-12 - Namysłów (opolskie)
Twoje zadania:- przedstawianie rozwiązań reklamowych dla nowych i stałych Klientów- udział w przygotowaniu „dodatków” ukazujących się na łamach Dziennika- współpraca z nowymi i stałymi Klientami- prowadzenie doradztwa w zakresie reklamy
kontakt przez PUP - 2016-12-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wsparcie administracyjne sprzedaży. Wprowadzanie danych do systemu. Praca w godzinach 7.30-15.30. Okres zatrudnienia ok. 2 lata
"MEDIVET" SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-01-16 - Śrem (wielkopolskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Kowala-Kolonia (mazowieckie)
POBIERANIE PRÓBEK RYB (POŁÓW) I SKORUPIAKÓW NA TERENIE POLSKI, DOWÓZ DO SIEDZIBY FIRMY, SPORZĄDZANIE ZAPISÓW, PROWADZENIE POJAZDU SŁUŻBOWYCH;WYMAGANIA: POŁOWY RYB, PRAWO JAZDY KAT. B, MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY: CAŁA POLSKA
POLCARGO INTERNATIONAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-02 - Szczecin (zachodniopomorskie)
obsługa klientów, kontakt telefoniczny z klientami, rozliczenie miesięczne dokumentów polisowych
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
Prace administracyjne.Przyjmowanie gości biura.Dbanie o prawidłowy obieg dokuemntów.Sporządzanie raportów oraz zestawień.Kontakt mailowy i telefoniczny z firmami zewnętrznymi i instytucjami.Zadaniowy system pracy.Praca we Wrocławiu, w Wysokiej i na terenie całego kraju - delegacje.Sala E
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Wrocław (dolnośląskie)
Organizacja i koordynacja wyjazdu oraz pobytu personelu opiekuńczego za granicą,codzienny kontakt z klientem niemieckojęzycznym
Promedica24 Care Team De Sp. z o.o. Sp. komandytowa - 2016-07-28 - Opole (opolskie)
Przeprowadzenie rozmów kwalifikacyjnych z kandydatami do pracy, sporządzenie odpowiedniej dokumentacji, wdrążenie pracowników do zakładów pracy
kontakt przez PUP - 2018-12-20 - Częstochowa (śląskie)
realizacja zadań wynikających z obowiązków służby BHP, kontrolowanie stanu BHP i opracowywanie instrukcji BHP, prowadzenie kontroli warunków pracy, prowadzenie szkoleń wstępnych, prowadzenie dokumentacji BHP
SCO-PAK S.A - 2016-04-12 - Chełm (lubelskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Warszawa (mazowieckie)
Koordynowanie i zapewnienie komunikacji między zespołami projektowymi a zewnętrznymi dostawcami materiałów do działalności niekomercyjnej. Generowanie lokalnych inicjatyw zwiększających produktywność. Realizacja projektów wydajnościowych (w szczególności zw. z wykorzystaniem surowców i opakowań, w tym wdrażanie nowych specyfikacji i zmiana dostawców).
kontakt przez PUP - 2018-09-18 - Skarbimierz (opolskie)
Nadzorowanie prac inwestycyjnych, budowlanych i remontowych; prowadzenie dokumentacji technicznej i rozliczanie ww. prac; kontakty z kontrahentami.Wykształcenie średnie/wyższe budowlane, doświadczenie na podobnym stanowisku, niekaralność, prawo jazdy kat. "B".
PAŃSTWOWE PRZEDSIĘBIORSTWO ODZIEŻOWE "RAKON" W RACIBORZU - 2016-11-18 - Racibórz (śląskie)
zakres cięcia betonu techniką diamentową
INTER-MONT SP.Z.O.O. - 2015-09-14 - Minkowice (pomorskie)
wprowadzanie i nadzór nad realizacją procedur zapewnienia jakości, kontrola funkcjonowania przedsiębiorstwa pod kątem zachowania standardów jakości, opracowanie systemów przeprowadzania badań i analiz z zakresu kontroli jakości oraz monitoring ich działania, umiejętności związane z eksploatacją urządzeń i linii tehnologicznych, znajomość zasad zarządzania jakością, wiedza o metodach i technikach produkcji, znajomośc zasad BHP
"JUPI" Justyna Piechowiak Świebodzice - 2016-01-15 - Świebodzice (dolnośląskie)
OBSŁUGA SEKRETARIATU, PROWADZENIE REJESTRÓW DOKUMENTÓW, WYSYŁANIE I PRZYJMOWANIE KORESPONDENCJI, ARCHIWIZACJA DOKUMENTÓW
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Skierniewice (łódzkie)
prowadzenie ewidencji klientów, bieżąca obsługa biura, prowadzenie działań sprzedażowych i marketingowych
kontakt przez PUP - 2016-04-25 - Lubin (dolnośląskie)
Podejmowanie działań handlowych niezbędnych dla utrzymania i zwiększenia sprzedaży, m.in. utrzymywanie kontaktu z kontrahentami, przygotowywanie dokumentów związanych ze sprzedażą, prowadzenie analiz sprzedaży, pozyskiwanie nowych klientów, organizacja i udział w imprezach targowych, konferencjach i szkoleniach.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "Cerkamed" Wojciech Pawłowski - 2017-07-18 - Stalowa Wola (podkarpackie)
pełnienie dyżuru na wyznaczonym stanowisku, stałe obserwowanie powierzchni wody, niezwłoczne reagowanie na każdy sygnał wzywania pomocy, podejmowanie akcji ratunkowej,kontrola stanu urządzeń oraz sprzętu, które zapewniają bezpieczeństwo osób kąpiących się, reagowanie na wszystkie wypadki naruszenia regulaminu pływalni,oczyszczenie powierzchni wody i dna obszaru przeznaczonego do kąpieli z wszelkich przedmiotów mogących spowodować skaleczenie lub inne obrażenia, przygotowanie i sprawdzenie sprzętu ratowniczego i pomocniczego przed rozpoczęciem dyżuru oraz zabezpieczenie i konserwacja po zakończeniu dyżuru, przeciwdziałanie użyciu w/w sprzętu niezgodnie z przeznaczeniem, kontrola stanu lin torowych, oraz sprzętu będącego na wyposażeniu basenu, dbanie o porządek na stanowisku pracy, w tym w pomieszczeniach ratowników i w magazynie sprzętu ratowniczego oraz wokół niecki basenu, zapobieganie w miarę możliwości wszelkim szkodom materialnym wyrządzanym przez użytkowników basenu.
Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej im. Marszałka Polski Józefa Piłsudskiego - 2016-03-04 - Koszalin (zachodniopomorskie)
-Wprowadzanie innowacji w zakresie organizacyjnym, ekonomicznym, technologicznym w firmach i podmiotach zewnętrznych
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2018-04-03 - Łódź (łódzkie)