SPECJALISTA FIZJOTERAPII Szczecin oferta pracy ATOL HOTELE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA FIZJOTERAPII
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: NADZÓR NAD PRACĄ FIZJOTERAPEUTÓW I MASAŻYSTÓW, POZYSIWANIE KURACJUSZYWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA NIEMIECKIEGOPRACA W GODZINACH: 08:00-16:00MIEJSCE PRACY: UL. ORKANA 3 ŚWINOUJŚCIEKONTAKT Z PRACODAWCĄ: TEL.: 510127333, 913213010, CV NA ADRES E-MAIL: KADRY (at) S-G-I.PL
Data publikacji: 2019-12-13
Lokalizacja: Szczecin (zachodniopomorskie)
Pracodawca: ATOL HOTELE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:00-000 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
NADZÓR NAD PRACĄ FIZJOTERAPEUTÓW I MASAŻYSTÓW, POZYSIWANIE KURACJUSZYWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA NIEMIECKIEGOPRACA W GODZINACH: 08:00-16:00MIEJSCE PRACY: UL. ORKANA 3 ŚWINOUJŚCIEKONTAKT Z PRACODAWCĄ: TEL.: 510127333, 913213010, CV NA ADRES E-MAIL: KADRY (at) S-G-I.PL
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca zapewnia zakwaterowanie?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA FIZJOTERAPII
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Szczecin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Szczecin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Szczecin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista fizjoterapii
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.12.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista fizjoterapii
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA NIEMIECKIEGO
Nazwa pracodawcy:
ATOL HOTELE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Adres pracodawcy:
POŁUDNIOWA 25B, 71-001 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Szczecin
Gmina pracodawcy: Szczecin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Szczecin
Ulica pracodawcy: POŁUDNIOWA
Numer budynku pracodawcy: 25B
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista fizjoterapii
Data dodania oferty pracy: 13.12.2019
Oferta pracy ważna do: 12.01.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 13.12.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 13.12.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?518147ce1a874e6edf9b7e1d0d0e389f
Podobne oferty pracy
Obsługa obecnych klientów i pozyskiwanie nowych; realizacja zadań sprzedazowych, obsługa ofert
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2018-07-04 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Specjalista do spraw logistyki
kontakt przez PUP - 2016-12-01 - Zielęcice (opolskie)
Poszukiwanie kontrahentów i klientów, realizacja planu sprzedażowego, obsługa zamówień, sporządzanie ofert
kontakt przez PUP - 2018-11-02 - Śrem (wielkopolskie)
• bieżąca obsługa Klientów • doradztwo techniczne• przyjmowanie i wprowadzanie zamówień do systemu• organizacja transportu towaru do klienta • współpraca z mobilnymi przedstawicielami handlowymi
Rywal-RHC - 2018-04-17 - Gdańsk (pomorskie)
Tworzenie i zarządzanie zamówieniami materiałów i towarów z kraju i zagranicy; tworzenie nowych zleceń transportowych- Export; nadzór nad terminowością realizacji zamówień; rozwiązywanie zgłaszanych problemów związanych z zamówieniami, dostawą; rozliczanie faktur z uzyciem programu handlowego- Enova; poszukiwanie nowych dostawców i firm transportowych; współpraca z innymi działami firmy.
Z.P.H.U WA-BIS Waldemar Wata - 2019-07-19 - Łany (świętokrzyskie)
Oferta dla osób spełniających warunki Regulaminu Refundacji Wyposażenia/Doposażenia,ścieżka dostępu: http://www.pup.gliwice.pl/pracodawcy_przedsiebiorcy/refundacja_kosztow_wyposazenia_lub_doposazenia_stanowisk_pracy.html i jednocześnie zakwalifikowane bądź kwalifikujące się do II profilu pomocy.Wykształcenie: średnie; obsługa komputera; zakres obowiązków: wykonywanie materiałów marketingowych; obsługa klienta; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
kontakt przez PUP - 2019-02-20 - Gliwice (śląskie)
POZYSKIWANIE I OBSŁUGA KLIENTÓW, FAKTUROWANIE, SPORZĄDZANIE SPRAWOZDAŃ FINANSOWYCH
kontakt przez PUP - 2019-07-12 - Tragamin (pomorskie)
Specjalista ds. remontu
Centrum Kultury ZAMEK - 2018-02-06 - Poznań (wielkopolskie)
Przyjmowanie zamówień, obsługa klienta, przyjmowanie paczek kurierskich, pakowanie zamówień, wystawianie paraganowów i faktur, tworzenie opisu produktów. Jedna zmiana, umowa na czas określony.
kontakt przez PUP - 2017-12-05 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa zamówień składanych telefonicznie ,przez sklep online,allegro,mailowo,obsługa programu SUBIEKT
kontakt przez PUP - 2018-03-21 - Sygneczów (małopolskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Obsługa sklepu internetowego oraz sprzedaży poprzez serwisy aukcyjne, moderacja i wprowadzanie zmian, tworzenie kampanii allegro, przygotowanie opisu, zdjęć, grafiki; WYMAGANIA: wykształcenie średnie - informatyka, biegła obsługa komputera, znajomość serwisu allegro, photoshop, kreatywność, zaangażowanie
Joanna KACZMARCZYK F.H.U. "OXIDE" - 2018-02-21 - Lubliniec (śląskie)
Obsługa stanowiska serwisu Bosch
Firma Handlowa "Moto Tech" Krzysztof Ćwiek - 2017-11-02 - Biłgoraj (lubelskie)
Budowanie i utrzymywanie bardzo dobrych relacji z klientami na rynku zagranicznym, głównie Turcja; realizacja założonych planów sprzedaży; przygotowywanie analiz marketingowych; pozyskiwanie nowych klientów z Turcji; doradztwo produktowe; przygotowanie raportów i sprawozdań realizacji sprzedaży; tłumaczenia z języka angielskiego na turecki i z tureckiego na angielski
PCC EXOL SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-04-27 - Brzeg Dolny (dolnośląskie)
dbanie o właściwy przepływ informacji pomiędzy klientami indyjskimi, a jednostkami organizacyjnymi firmy, analizowanie rynku i ofert konkurencji, pozyskiwanie nowych klientów indyjskich, utrzymywanie kontaktów z partnerami handlowymi, przygotowanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2018-08-07 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Sprawowanie administracyjnej obsługi w ramach kompetencji działu;Obsługa przydzielonych do stanowiska zleceń umów sprzedaży , szczególnie w zakresie Sporządzania dokumentów oraz działań związanych z obsługą systemu informatycznego spółki;Koordynowanie realizacji zleceń umów sprzedaży w okresie od przyjęcia zlecenia po realizację do zakończenia okresow gwarancyjnych i rekojmi oraz przygotowanie do archiwizacji i zdanie do archiwum przygotowanych wcześniej kartonów z pełną dokumentacją budówUczestnictwo w procesie przygotowania do realizacji zlecenia umów sprzedaży;Uczestnictwo i przygotowanie procesu wyłonienia podmiotu, któremu powierzone będzie podwykonastwo robót lub wykonanie uslougi;Prowadzenie porcesu realizacji zleceńumów sprzedaży od momentu otrzymania zadania do wystawienia karty gwarancyjnejWspólpraca z innymi komórkami organizacyjnymi spólki;Miejsce pracy: ul. Hubska 6, 50-502 Wrocław Kontakt kandydatów z pracodawcą: kariera (at) dolkom.pl Oferta w sali: D
Dolnośląskie Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury Komunikacyjnej DOLKOM Sp. z o.o. - 2019-11-12 - Wrocław (dolnośląskie)
ochrona mienia, sprawdzanie i kontrola nad zagrożeniami, praca na 1/2 etatu lub umowe zlecenie
Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Wadowice - 2016-12-19 - Wadowice (małopolskie)
sprzedaż reklam, pozyskiwanie nowych klientów
kontakt przez PUP - 2016-12-23 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Obsługa sekratariatu - administracja. Obsługa agentów. Obsługa klientów - sprzedaż ubezpieczeń, przyjmowanie rozliczeń, wniosków itp.
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Pruszków (mazowieckie)
łączenie bądź ciecie elementów wykonywanych z metalu, ądź tworzyw sztucznych przy wykorzystaniu odpowiednich procesów spawalniczych
kontakt przez PUP - 2017-06-20 - Ciechocin (kujawsko-pomorskie)
weryfikacja kart drogowych, prowadzenie dokumentacji z zakresu pracy kierowcow
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Ostródzie Sp. z o.o. - 2017-02-27 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie rachunkowości LGD zgodnie z Ustawą o rachunkowości z dnia 29.09.1994r. (Dz. U. z 2002r. Nr 76 poz. 694). Wykonywanie obowiązków sprawozdawczych wymaganych obowiązującymi przepisami prawa.Przestrzeganie ścisłej dyscypliny finansowej i budżetowej LGD.Należyte przechowywanie i zabezpieczene dokumentów księgowych, ksiąg rachunkowych, sprawozdań finansowych oraz środków pieniężnych, bieżące prawidłowe prowadzenie księgowości z zastosowaniem racjonalnej organizacji pracy i techniki przetwarzania danych.Analiza dokumentów finansowych i ich bieżąca kontrola pod wzgledem formalno- rachunkowym. Podejmowanie działań zmierzających do usunięcia nieprawidłowości stwierdzonych w toku sprawowania kontroli i nadzoru.Dokonywanie zamknięcia rocznego ksiąg oraz sporządzanie wymaganych obowiązującymi przepisami prawa sprawozdań.Prowadzenie dokumentacji składek członków zwyczajnych i wspierających.Obsługa Walnego Zebrania Członków LGD, Rady i Zarządu LGD, innych zespołów/grup pracujących na rzecz LGD oraz wydarzeń organizowanych przez LGD, oraz tych, w których LGD bierze udział. Wnioskowanie wraz z uzasadnieniem o wprowadzenie zmian w planie finansowym.Nadzór nad prawidłowym prowadzeniem kasy gotówkowej zgodnie z obowiązujacymi w tym zakresie przepisami prawa.Prowadzenie systematycznej kontroli wewnetrznej dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.Prowadzenie akt osobowych.Sporządzanie umów pracowniczych i innej dokumentacji pracowniczej, naliczanie płac oraz rozliczanie z ZUS i US.Organizowanie i kontrola szkoleń BHP. Prowadzenie ewidencji czasu pracy. Wpółpraca z Urzędem Pracy. Zadania związane z projektami grantowymi - przygotowywanie umów, kontakty z realizatorami, monitoring prowadzonych operacji, rozliczenie projektów, etc. Opieka kadrowo - księgowa nad pracownikami Biura LGD.Realizowanie innych zadań zleconych przez Zarząd LGD.
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Kraina Wzgórz Trzebnickich - 2016-05-10 - Trzebnica (dolnośląskie)
praca z rodzinami korzystającymi z usług w ramach Powiatowego Centrum Usług Społecznych, więcej informacji na stronie: www.bip.pcpr.tarnogorski.pl
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W TARNOWSKICH GÓRACH - 2019-10-01 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Obsługa kasy fiskalnej, obsługa klienta, sprzedaż warzyw i artykułu spożywczych.
Firma Handlowa SERO - 2016-12-16 - Gdańsk (pomorskie)
1.Uczenie i rozwijanie umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia, w tym zwłaszcza:* kształtowanie umiejętności i zaspokajania podstawowych potrzeb życiowych i umiejętności społecznego funkcjonowania, motywowanie do aktywności, leczenia i rehabilitacji,* prowadzenie treningów umiejętności samoobsługi i umiejętności społecznych oraz wspieranie, także w formie asystowania w codziennych czynnościach życiowych.2. Rehabilitacja fizyczna i usprawnianie zaburzonych funkcji organizmu w zakresie nie objętym przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych,* zgodnie z zaleceniami lekarskimi lub specjalisty z zakresu rehabilitacji ruchowej lub fizjoterapii,* współpraca ze specjalistami w zakresie wspierania psychologiczno-terapeutycznego zamierzającego do wielostronnej aktywizacji osoby korzystającej ze specjalistycznych uasług
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Długosiodle - 2019-05-30 - Długosiodło (mazowieckie)
Fakturowanie , promowanie , sprzedaż , kontakt telefoniczny z klientem , kontakt osobisty, wprowadzanie zmian do systemu , dbanie o wizerunek firmy,bezpośrednik kontakt z urzędami i innymi biurami , notariuszami , prawnikami
GRANDE Sp. z o.o. Sp. K. - 2017-04-06 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
nauczanie plastyki w szkole specjalnej
ZESPÓŁ SZKÓŁ SPECJALNYCH PRZY OŚRODKU LECZNICZO-REHABILITACYJNYM "PAŁAC KAMIENIEC" S. Z O.O. - 2019-09-04 - Kamieniec (śląskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, wystawianie dokumentów sprzedażowych, dowóz towarów do klienta.
PENNY-DOBROSZYCE Sp. z o.o. - 2016-05-24 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
analiza, poszukiwanie, pisanie korespondencji oraz wyjazdy na spotkania w Polsce i na Ukrainie aby prezentować interesy firmy
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Ruda Śląska (śląskie)
Odpowiedzialność za rozbudowę struktury dostawców, utrzymanie dobrychrelacji z parterami handlowymi. Ciągły monitoring rynków motoryzacyjnych.Realizacja założonych celów, Raportowanie wyników. Wdrażanie iprowadzenie nowych projektów handlowych., praca w godzinach 9-17
NOX GROUP Sp. z.o.o - 2016-10-10 - Opole (opolskie)
- Analiza rynku dot. przetargów, wyszukiwanie ogłoszeń. Przygotowanie ofert przetargowych. Kompleksowa obsługa postępowania przetargowego. Kompletowanie dokumentacji dotyczącej przetargów. Archiwizacja dokumentacji przetargowej. Monitoring postępowań przetargowych. Uzyskiwanie akceptacji oraz przekazywanie dokumentów odpowiednim organom.- Wynagrodzenie: od 1850 - 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Mile widziane osoby znające branżę szkoleniową. Samodzielność i dobra ogranizacja pracy. Wewnętrzna motywacja. Zorientowanie na osiąganie wyznaczonych celów. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: szkoleniakatowice (at) sukcesedukacja.pl
SUKCES EDUKACJA MAŁGORZATA WYWIAŁ - 2016-08-01 - Katowice (śląskie)