SPECJALISTA DZIAŁU KADR I PŁAC Chełm oferta pracy SCO-PAK SPÓŁKA AKCYJNA
Stanowisko: SPECJALISTA DZIAŁU KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: 2 400 - 2 500 PLN
Zakres obowiązków: realizacja zadań w zakresie kadrowo-płacowym: prowadzenie dokumentacji kadrowej, naliczanie wymagrodzeń. Sporządzanie list płac, rozliczeń i deklaracji w zakresie ubezpieczeń społecznych i podatków. Przygotowywanie umów i rachunków dla zleceniobiorców.
Data publikacji: 2018-10-02
Lokalizacja: Chełm (lubelskie)
Pracodawca: SCO-PAK SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wojsławicka 7, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
realizacja zadań w zakresie kadrowo-płacowym: prowadzenie dokumentacji kadrowej, naliczanie wymagrodzeń. Sporządzanie list płac, rozliczeń i deklaracji w zakresie ubezpieczeń społecznych i podatków. Przygotowywanie umów i rachunków dla zleceniobiorców.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 400 - 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DZIAŁU KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 400 - 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.10.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość programu SYMFONIA - KADRY I PŁACE
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa programu PŁATNIK
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
praktyczna znajomość zagadnień z zakresu podatków
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
praktyczna znajomość zagadnień z zakresu prawa pracy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
praktyczna znajomość zagadnień z zakresu ubezpieczeń społecznych
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
KONTAKT W SPRAWIE OFERTY PRACY:- osobisty: ul. Wojsławicka 7, 22-100 Chełm- telefoniczny: 82-563 92 78- można również przesyłać CV drogą e-mailową na adres: kadry (at) scopak.com.pl
Nazwa pracodawcy: SCO-PAK SPÓŁKA AKCYJNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Adres pracodawcy:
Prosta 28, 00-838 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Adres strony pracodawcy: www.scopak.com
Ulica pracodawcy: Prosta
Numer budynku pracodawcy: 28
Profil działalności pracodawcy: produkcja papieru i tektury
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 02.10.2018
Data dodania oferty pracy: 02.10.2018
Oferta pracy ważna do: 31.10.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 02.10.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 02.10.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
kontakt z klientami krajowymi i zagranicznymi oraz wspieranie sprzedaży ( Kanada, Ukraina), wdrażanie i opracowywanie strategii marketingowej, opracowywanie materiałów reklamowych, ocena szans rynkowych w związku ze sprzedażą towarów i usług IT dla klientów polskich i zagranicznych
kontakt przez PUP - 2017-04-11 - Rzeszów (podkarpackie)
praca biurowa, obsługa klientawykształcenie średnie lub wyższe (mile widziane zarządzanie i marketing),mile widziana umiejętność obsługi programu Subiekt, subiekt GT, osoba zarejestrowana w PUP, profil II
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
wz
kontakt przez PUP - 2018-06-01 - Warszawa (mazowieckie)
Zgodnie z programem stażuI zmiana: 07.30-15.30 pn-cz/ pt. 07.30 - 14.30
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Zakres obowiązków: dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych, dobór i sprzedaż akcesoriów, pozyskiwanie nowych klientów.
SUDER PLUS Sp. z o.o. - 2016-05-23 - Siedlce (mazowieckie)
Współudział w opracowaniu strategii działań szpitala w zakresie profilaktyki i zwalczania zakażeń szpitalnych; nadzorowanie i monitorowanie stanu sanitarno-epidemiologicznego zakładu; nadzorowanie prac personelu we wszystkich dziedzinach i pomieszczeniach szpitalnych w tym szczególnie w pomieszczeniach związanych z pobytem pacjenta (oddziały szpitalne, blok operacyjny, ambulatoria, gabinety diagnostyczne) oraz w innych komórkach zakładu; koordynowanie i wypracowanie standardów organizacyjnych dotyczących systemu pracy w szpitalu, szczególnie: metod i technik pracy personelu, systemu transportu wewnętrznego, sposobu zbierania, gromadzenia i utylizacji odpadów, procesów sterylizacji, dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji; nadzorowanie sposobu sterylnego przechowywania sprzętu medycznego oraz magazynu aparatury medycznej; określanie czynników ryzyka zakażeń wśród pacjentów i personelu; analizowanie źródeł zakażeń, przeprowadzanie dochodzeń epidemiologicznych oraz przedstawianie wyników prac kadrze kierowniczej zespołu; prowadzenie dokumentacji kontroli zakażeń szpitalnych, a szczególnie związanej z rejestracją pacjentów i personelu z zakażeniem szpitalnym; uczestniczenie w planowaniu opieki nad pacjentem z zakażeniem szpitalnym; sprawowanie nadzoru nad systemem izolacji pacjentów, którzy stwarzają ryzyko zakażeń dla innych; współpraca z komórkami odpowiedzialnymi za ochronę zdrowia personelu, tj. z lekarzem medycyny pracy (badania okresowe, szczepienia ochronne personelu), z komórką bhp; organizacja i prowadzenie systematycznej edukacji personelu medycznego w zakresie zakażeń szpitalnych. Praca w systemie jednozmianowym w godzinach od 07:00 do 14:35. Data rozpoczęcia zatrudnienia lipiec/sierpień 2018.
Zespół Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu - 2018-07-03 - Bolesławiec (dolnośląskie)
prowadzenie procesów rekrutacyjnych, kontakt z kandydatami, aktualizacja i weryfikacja bazy kandydatów, koordynowanie spraw pracownikówpomiędzy Adecco a klientem
ADECCO POLAND Sp. z o.o. - 2016-08-23 - Legnica (dolnośląskie)
obsługa i pozyskiwanie nowych klientów metodami tradycyjnymi oraz przez marketing internetowy.
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Olkusz (małopolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-03-07 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista do spraw sprzedaży, RefDo30lat, profil pomocy II, pozyskiwanie klientów, obsługa bieżących klientów, prowadzenie dokumentacji, jedna zmiana, umowa na czas określony,
LUCART - 2016-03-09 - Września (wielkopolskie)
sporządzanie listy płac, sporządzanie rocznych planów wynagrodzeń
Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 7 im. M. Kopernika - 2017-07-31 - Zielona Góra (lubuskie)
Prowadzenie ewidencji sprzedaży, prowadzenie ewidencji zakupów, obsługa sekretariatu, przygotowywanie dokumentacji kadrowej,dbałość o prawidłowy obieg dokumentów.
LASERTECHNIKA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa - 2016-10-25 - Borzytuchom (pomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Kraków (małopolskie)
wystawianie faktur VAT, kontakt z klientem, współpraca z działem produkcji i magazynem, rozmowa kwalifikacyjna odbędzie się w języku rosyjskim
ZAKŁAD PRODUKCJI MATERIAŁOW INSTALACYJNYCH "GORGIEL" JAN GORGIEL Wolsztyn - 2016-05-10 - Karpicko (wielkopolskie)
Zapozanie z zasadami obsługi i redagowania stron informatycznych ZBW i inne
kontakt przez PUP - 2016-04-07 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Tworzenie i realizacja założonych działań marketingowych firmy;Kreacja i prowadzenie bieżących promocji konsumenckich i handlowych;Poszukiwanie i wdrażanie nowych rozwiązań aktywizujących sprzedaż,Przygotowanie, negocjowanie i zlecanie wykonania wybranych materiałów marketingowych podwykonawcom zewnętrznym (agencje reklamowe, graficy),Tworzenie treści - ofert handlowych, artykułów, opisów produktów,Podejmowanie działań z obszaru Public Relations,Analiza efektywności prowadzonych akcji marketingowych i raportowanie do Zarządu spółki;Prowadzenie wewnętrznej komunikacji firmy
SEKO S.A. - 2018-04-04 - Chojnice (pomorskie)
Specjalista sprzedaży internetowejOferta pracy skierowana do osób bezrobotnych do 30 r.ż. z ustalonym II profilem pomocy zarejestrowanych w PUP w KolbuszowejRodzaj wyk. pracy: obsługa sklepu internetowego, strony internetowej oraz sprzedaż poprzez serwisy aukcyjne, tj.: administrowanie sklepem internetowym lub kontem w portalu aukcyjnym; rezlizowanie zamówień i przygotowywanie produktów do wysyłki oraz monitorowanie przesyłek; zamawianie towarów od dostawców i dbałość o bieżące zaopatrzenie sklepu internetowego.Miejsce wyk. pracy: 36-060 Głogów Małopolski, ul. Rynek 18.Praca w godzinach: 8:00-16:00.
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Głogów Małopolski (podkarpackie)
przygotowywanie posiłkow dla dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym
catering zielona kuchnia michał wieczerzycki - 2017-06-27 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa tradycyjnych maszyn do obróbki skrawaniem
POLIMERC Sp. z o.o. - 2016-10-05 - Dobczyce (małopolskie)
j.w
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-04-29 - Warszawa (mazowieckie)
Termomodernizacja. Praca Kalisz i okolice.
WIESŁAW JANKOWSKI CENTRUM USŁUG SPECJALISTYCZNYCH - 2016-02-15 - Kalisz (wielkopolskie)
zabezpieczenie ciągłości produkcji poprzez odpowiednie zarządzanie procesem wewnętrznej gospodarki materiałowej, zarządzanie strefami magazynowymi oraz planowanie ich obłożenia/wykorzystania, planowanie załadunków, koordynacja procesu wysyłek, planowanie transportu; bardzo dobra znajomość programu EXCEL, umiejętność pracy w zespole, umiejętność konstruktywnego rozwiązywania problemów, wytrwałość, odporność na stres, dynamika działania, umiejętność samodzielnego planowania oraz organizacji czasu; mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku kierowniczym; biegła znajomość języka angielskiego; godziny pracy: 7:30-16:00.
PEARL STREAM SA STRZELCE OPOLSKIE - 2015-11-10 - Strzelce Opolskie (opolskie)
obsługa klienta w sklepie spożywczym, przyjęcie towaru, dbanie o czystość na swoim stanowisku pracy itp.
F.H.U. "MAŁGOSIA" Małgorzata Zakrzewska - 2017-01-16 - Waleriany (mazowieckie)
Specjalista do spraw sprzedażyFirma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Specjalista do spraw sprzedażyZakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
Linemedia Sp. z o.o. - 2016-12-21 - Nowy Sącz (małopolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-02 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
- Aktywne pozyskiwanie nowych klientów na rynkach arabskich (Algieria, Tunezja, Egipt). Administracja zamówień klientów. Monitorowanie potrzeb klientów. Sporządzanie ofert i kalkulacji.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto + prowizja. Praca na umowę o pracę na początek na czas określony 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00 + soboty, niedziele. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane min.1 rok udokumentowanego doświadczenia w zakresie sprzedaży artykułów żywnościowych i nieżywnościowych na rynkach arabskich. Wymagana bardzo dobra znajomość procedur eksportowych. Wymagana biegła znajomość języka angielskiego oraz języka arabskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Katowice (śląskie)
jw.
PBM POŁUDNIE SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-08-03 - Warszawa (mazowieckie)
wg.harmonogramu
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Kraków (małopolskie)
realizacja wykonywanych zadań administracyjnych, przygotowywanie dokumentacji związanej z organizacją imprez masowych, przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień, sporządzanie dokumentów finansowych dla księgowości zgodnie z procedurami, dbałość o wysoką jakość i terminowość wykonywania zadań administracyjnych, zakup i prowadzenie ewidencji środków trwałych, nadzór nad obiektem ICK
Iławskie Centrum Kultury w Iławie - 2018-06-07 - Iława (warmińsko-mazurskie)
aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizacja założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków kasy, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2017-07-17 - Wola (śląskie)