SPECJALISTA DS.TECHNICZNEJ OBSŁUGI NIERUCHOMOŚCI Giżycko oferta pracy AMW TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO "KWATERA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS.TECHNICZNEJ OBSŁUGI NIERUCHOMOŚCI
Wynagrodzenie: 2 100 - 5 000 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie nadzoru technicznego nad zasobem mieszkaniowym, w szczególności:- wykonywanie przeglądów technicznych- dokonywanie czynności związanych z przyjmowaniem/zdawaniem lokali, w tym ocena stanu technicznego,ustalenie stopnia zużycia wyposażenia,sporządzenie protokołów i zakresów prac remontowych-sporządzanie przedmiarów i kosztorysów przy wykorzystaniu programu NORMA PRO- zbieranie ofert na roboty budowlane i usługi niezbędne do właściwego funkcjonowania nieruchomości oraz prztgotowywanie projeków umów w powyższym zakresie- nadzorowanie,kontrolowanie,odbiory prac remontowych i realizowanych usług niezbędnych do właściwego funkcjonowania nieruchomości- prowadzenie i przechowywanie dokumentacji w tym Książki Obiektu budowlanego-przygotowanie dokumentacji technicznej w ramach procedur zamówień publicznych
Data publikacji: 2018-08-28
Lokalizacja: Giżycko (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: AMW TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO "KWATERA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Moniuszki 8A, 11-500 Giżycko, powiat: giżycki, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie nadzoru technicznego nad zasobem mieszkaniowym, w szczególności:- wykonywanie przeglądów technicznych- dokonywanie czynności związanych z przyjmowaniem/zdawaniem lokali, w tym ocena stanu technicznego,ustalenie stopnia zużycia wyposażenia,sporządzenie protokołów i zakresów prac remontowych-sporządzanie przedmiarów i kosztorysów przy wykorzystaniu programu NORMA PRO- zbieranie ofert na roboty budowlane i usługi niezbędne do właściwego funkcjonowania nieruchomości oraz prztgotowywanie projeków umów w powyższym zakresie- nadzorowanie,kontrolowanie,odbiory prac remontowych i realizowanych usług niezbędnych do właściwego funkcjonowania nieruchomości- prowadzenie i przechowywanie dokumentacji w tym Książki Obiektu budowlanego-przygotowanie dokumentacji technicznej w ramach procedur zamówień publicznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 100 - 5 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Praca w godzinach: od 07:30 do 15:30 / 11:00 do 19:00Miejsce wykonywania pracy: ul.Moniuszki 8A GiżyckoPracownik będzie również delegowany w inne miejsca pracy tj: Białystok,Elbląg,Przasnysz
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS.TECHNICZNEJ OBSŁUGI NIERUCHOMOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Giżycko
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: giżycki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Giżycko
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
konserwator budynków i stanu technicznego pomieszczeń
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 100 - 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Konserwator budynków i stanu technicznego pomieszczeń (wymagany staż - lata: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe 4-letnie
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: budowlane
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa programu NORMA PRO
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa pakietu Ms Office
Nazwa pracodawcy:
AMW TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO "KWATERA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Giżycku
Adres pracodawcy:
Moniuszki 8A, 11-500 Giżycko, powiat: giżycki, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Prosimy nie wysyłać dokumentów aplikacyjnych do PUP
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: giżycki
Gmina pracodawcy: Giżycko
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Giżycko
Ulica pracodawcy: Moniuszki
Numer budynku pracodawcy: 8A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Giżycku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
konserwator budynków i stanu technicznego pomieszczeń
Data dodania oferty pracy: 28.08.2018
Oferta pracy ważna do: 26.09.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 28.08.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 28.08.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
do uzgodnienia
INŻYNIERIA RZESZÓW SA - 2017-03-29 - Rzeszów (podkarpackie)
Badania opinii publicznejWynagrodzenie - do uzgodnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2016-12-01 - Łódź (łódzkie)
obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, przyjmowaniei układanie towaru, dbanie o prawidłową ekspozycję towaru, metkowanie przyjętego towaru, utrzymywanie czystości na stanowisku pracy,
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Tarnów (małopolskie)
zgodny z charakterystyką pracy
Przedsiębiorstwo Gospodarcze CROSS - 2016-06-01 - Suchorzew (wielkopolskie)
Obsługa klienta w języku ukraińskim, rosyjskim i angielskim, pozyskiwanie pracowników na Wschodzie do pracy w agencji pracy tymczasowej.
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Łódź (łódzkie)
Analiza rynku pracy, wykorzystanie wszystkich dostępnych źródeł oraz narzędzi rekrutacyjnych, współpraca z menadżerami, współpraca z agencjami rekrutacyjnymi, biurami karier, odpowiedzialność za całość procesu rekrutacyjnego (przygotowywanie i umieszczanie ogłoszeń, selekcja CV, wywiady telefoniczne, uczestnictwo w spotkaniach, przygotowywanie raportów z poszczególnych etapów rekrutacji), aktywne pozyskiwanie kandydatów z rynku (direct search), odpowiedzialność za działania z obszaru Employer Branding.
Bader Polska Sp. z o.o. - 2016-08-31 - Bolesławiec (dolnośląskie)
sprzedaż produktów, kontakt z klientem, sporządzanie dokumentacji handlowej
WEKOM II Kopalnia Granitu Kostrza Sp. z o.o. - 2017-07-28 - Kostrza (dolnośląskie)
Nadzór nad spływem i prawidłowością zamówień oraz nad ewidencją dostaw ze sklepów.Współpraca w terenie ze sklepami w celu maksymalizacji parametrów sprzedażowych.Miejsce pracy Ropczyce oraz teren Podkarpacia.
PIEKARNIA GALICYJSKA Sp. z o.o. - 2017-11-20 - Ropczyce (podkarpackie)
monitoring i widykacja należnosci - współpraca z działem handlowym w zakresie bieżącej sprzedaży w perzypadku klientów z odroczonym terminem płatnośc; przyznawanie kredytów kupieckich
Polski HR - A-trybut Spółka Akcyjna - 2016-06-09 - Kraków (małopolskie)
Obsługa klientów zagranicznych, przygotowywanie ofert handlowych, doradztwo techniczne, współpraca z działem realizacji zamówień.
BUGLO PLACE ZABAW SP. Z O.O. SP. K. - 2018-03-24 - Koszalin (zachodniopomorskie)
zakłądanie oraz powadzenie dokumentacji personalnej zatrudnionych pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami, prowadzenie eweidancji nieobecności pracowników i czasu pracy, sporządzanie niezbędnych dokumentów oraz zaświadczeń dla pracowników, systematyczne wprowadzanie danych do wewnętrznego systemu kadrowego, nadzór nad terminowością badań medycyny pracy, obsługa opieki medycznej pracowników, w tym bieżące zgłaszanie, wyrejestrowywanie pracowników, korzystających z abonamentu medycznego, rozliczanie kosztów świadczeń medycznych, wystawianie dokumentów i zaświadczeń dla pracowników, zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników oraz zleceniobiorców do/z ubezpieczeń społecznych, przygototwywanie raportów i zestawień, sporządzanie sprawozdań do GUS, bieżący nadzór nad poprawnością akt osobowych, udzielanie informacji i wyjaśnień pracownikom z zakresu podstawowych zagadnień prawa pracy
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Poznań (wielkopolskie)
przeprowadzanie kontroli wyrobów, analizowanie przyczyn powstawania niezgodności w przypadku reklamacji, tworzenie dokumentacji jakościowej, współuczestniczenie w budowie prototypów
kontakt przez OHP - 2017-06-13 - Świętochłowice (śląskie)
Dozorowanie obiektu. Palenie w kotłowni. Prace ogrodowe. Sprzątanie.
F.H.U. KONTAKT Wiesław Obuchowicz - 2017-07-07 - Wyszków (mazowieckie)
wykonywanie prac remontowo - wykończeniowych
kontakt przez PUP - 2018-03-26 - Marki (mazowieckie)
obsługa rozliczania pracowników, ZUS, składek, deklaracji, wystawianie PIT
"GEO-INDUSTRIAL" Sp. z o.o. - 2016-10-14 - Sosnowiec (śląskie)
Przygotowywanie budżetu promocji handlowych, kierowanie zespołem współpracowników, motywowanie, szkolenie pracowników, organizowanie szkoleń doskonalących pracowników w procesie sprzedaży, dbanie o wizerunek firmy, przyjmowanie zamówień.
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Wejherowo (pomorskie)
bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, obsługa bazy danych, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-09-05 - Gdańsk (pomorskie)
Bieżąca obsługa biura, prowadzenie korespondencji.
Gravis Sp.z o.o. - 2017-08-21 - Gdańsk (pomorskie)
sprzedaż produktów firmy
INSTALMER - 2018-08-28 - Bytom (śląskie)
Rejestracja i weryfikacja zamówień eksportowych i importowych. Działania wspomagające z zakresu importowych zgłoszeń celnych. Pomoc w tworzeniu planów i analiz działu handlu z krajami nadbałtyckimi. Monitorowanie systemu kontroli jakości. Współpraca z łotewskim biurem i pozostałymi działami firmy. Tłumaczenie dokumentów z/na j. łotewski i rosyjski. Pomoc w negocjacjach, w tym w charakterze tłumacza. Monitorowanie międzynarodowego rynku paliw ciekłych.
ARGOS PETROLEUM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-10 - Gdańsk (pomorskie)
Staz dla osób do 30 roku życia ze środków POWER. Staż w firmie M-INTERNET ul. Poznańska 20 w Pyrzycach, w godzinach od 08 do 16.
kontakt przez PUP - 2018-03-26 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)
w/g stanowiska
FUNDACJA ALPHA INSTiTUTE - 2016-09-16 - Kielce (świętokrzyskie)
Bieżący monitoring pracy i wykonywanie zadań przez podległe biura operacyjne. Raportowanie pracy oddziałów.
KONKRET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-07 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
zgodnie z programem stazu
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - Kaźmierzów (dolnośląskie)
Przygotowywanie sprawozdań finansowych, monitoring stanu finansowego dużych projektów, sprawdzanie poprawności zawieranych umów.
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Kraków (małopolskie)
- Firma Competence świadczy usługi szkoleniowe od 2007 dla sektora biznesu, administracji i edukacji. W związku z rozwojem firmy poszukujemy do zespołu w biurze w Sosnowcu specjalisty ds. sprzedaży i reklamy. - Opis stanowiska: tworzenie treści i grafiki ulotek, prospektów, katalogów i innych materiałów promocyjnych firmy, tworzenie grafik i identyfikacji wizualnej firmy (logo firmy, wizytówki, papier firmowy), tworzenie reklamy w internecie, prowadzenie i obsługa profilu firmy w mediach społecznościowych, prowadzenie i aktualizacja strony www firmy, tworzenie grafik do strony www, przygotowanie newsletterów firmy i ich wysyłka do klientów, opracowywanie kampanii marketingowych/reklamowych z uwzględnieniem poczynań konkurencji, a także wyników badań rynkowych; analizowanie rynku i ofert konkurencji; prowadzenie kampanii mailingowych, pozyskiwanie klientów przez telefon i spotkania bezpośrednie.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto/miesięcznie. Praca na umowę zlecenie na 3 miesiące, z możliwością podpisania kolejnej umowy.- Zlecenie wykonywane 40 godzin tygodniowo. Wymagane wykształcenie min. średnie związane z reklamą / marketingiem lub grafiką komputerową. Wymagane min. 2-letnie doświadczenie w projektowaniu reklam pod kątem treści i grafiki, obsługi stron www, mediów społecznościowych. Wymagana bardzo dobra znajomość programów graficznych. Wymagana łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych i umiejętności sprzedażowe.
COMPETENCE - TRAINING & COACHING BARBARA JAŚKIEWICZ - 2016-04-01 - Sosnowiec (śląskie)
zarzadzanie finansami, przygotowywanie dokumentów pod kontrolę
Centrum Szkoleniowe UFE - 2017-04-07 - Żywiec (śląskie)
poszukiwanie oraz selekcjonowane kandydatów chętnych na szkolenia
KRYSTIAN ŻAK BLUE EDUCATION - 2018-08-07 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień; kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym; promowanie i sprzedaż produktów; dbanie o relację z klientami; obsługa bazy danych; administracja i praca z wewnętrznym systemem
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-10-13 - Warszawa (mazowieckie)
PRACA BIUROWA, PROWADZENIE DOKUMENTACJI KADROWEJ, REKRUTACJA, TŁUMACZENIA, PROWADZENIE ROZMÓW Z KANDYDATAMI I KLIENTAMIWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, OBSŁUGA KOMPUTERA, REKLAMA, PROGRAM POWER POINT, DOŚWIADCZENIE W HR MIN. 10 LAT, KOMUNIKATYWNY J. ROSYJSKI, UKRAIŃSKI W MOWIE I PIŚMIEPRACA W GODZINACH 08:00-16:00
WORLDPEOPLE POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-08 - Szczecin (zachodniopomorskie)