SPECJALISTA DS.PŁAC Poznań oferta pracy POLSKI CZERWONY KRZYŻ - Wielkopolski Oddział Okręgowy
Stanowisko: SPECJALISTA DS.PŁAC
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: terminowe i prawidłowe obliczanie wynagrodzeń, sporządzanie list płac, sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu, dokonywanie rozliczeń deklaracji ZUS, US, PFRON, zarządzanie dokumentacją osobową zleceniobiorców, sporządzanie deklaracji PIT 11, potrącenia komornicze
Data publikacji: 2019-07-16
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: POLSKI CZERWONY KRZYŻ - Wielkopolski Oddział Okręgowy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:GÓRNA WILDA 99 ab, 61-563 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
terminowe i prawidłowe obliczanie wynagrodzeń, sporządzanie list płac, sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu, dokonywanie rozliczeń deklaracji ZUS, US, PFRON, zarządzanie dokumentacją osobową zleceniobiorców, sporządzanie deklaracji PIT 11, potrącenia komornicze
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS.PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Poznań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik obsługi płacowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.07.2019
Data zakończenia pracy: 31.12.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: doświadczenie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doświadczenie w pracy w obsłudze płacowej, znajomość programu CDN Optima moduł kadry i płace, znajomość programu Płatnik
Nazwa pracodawcy:
POLSKI CZERWONY KRZYŻ - Wielkopolski Oddział Okręgowy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
GÓRNA WILDA 99 ab, 61-563 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: kontakt osobisty, telefoniczny, mailowy, Godziny : 7-15
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Poznań
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poznań
Ulica pracodawcy: GÓRNA WILDA
Numer budynku pracodawcy: 99 ab
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik obsługi płacowej
Data dodania oferty pracy: 16.07.2019
Oferta pracy ważna do: 26.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 16.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 16.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?6e07dbd94da07325d450eddb58c9c809
Podobne oferty pracy
obsługa klientów w sprawach świadczeń emerytalno-rentowych oraz udzielania informacji przyszłym świadczeniobiorcom w zakresie czynników wpływających na wysokość świadczenia oraz warunków i terminów związanych z przejściem na emeryturę, dokumanty aplikacyjne- CV, list motywacyjny, ksero dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodowe, odręcznie napiane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji - należy składać do 02.02.2018 do ZUS oddział Ostrów Wlkp. ul. Wysocka 1 b, 63-400 Ostróe Wlkp. , Wydział Sprawc Pracowniczych pokój 004-005, pracodawca wymaga mni. rocznego doświadczenia zawodowego
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM - 2018-01-29 - Wolsztyn (wielkopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2019-01-02 - Warszawa (mazowieckie)
Badania opinii publicznejWynagrodzenie - do uzgodnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2016-11-02 - Łódź (łódzkie)
prowadzenie ewidencji i sprawozdawczości w zakresie gospodarowania odpadami w firmie, zużycie wody i energii elektrycznej, prowadzenie dokumentacji związanej z UDT
Pracowniczy Ośrodek Maszynowy Sp. z o.o. w Augustowie - 2018-04-03 - Augustów (podlaskie)
Wykształcenie: wyższe z zakresu ochrony środowiska, doświadczenie w sprzedaży, znajomość problemów ochrony środowiska, znajomość języka francuskiego i angielskiego, łatwość nawiązywania kontaktów, samodzielność, prawo jazdy kat. B, pozyskiwanie klientów i sprzedaż biopreparatów w wybranym przez pracodawcę segmencie rynku (telemarketing), doradztwo w zakresie stosowania biopreparatów, 1 zmiana, miejsce pracy: Gliwice
EKOB-TBA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-05 - Gliwice (śląskie)
organizacja współpracy z partnerami biznesowymi
kontakt przez PUP - 2017-01-05 - Ligotka (opolskie)
Praca w terenie, obsługa i serwis urządzeń
PHU INSEKTPOL DDD Ryms Jarosław - 2017-02-22 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
transport międzynarodowy
AGA TRANS Nalepa Agata - 2016-08-08 - Bocheniec (świętokrzyskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-09-16 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie z zakresem obowiązków
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE "FLAXPOL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-09 - Kluczbork (opolskie)
zgodny ze stanowiskiem
EXPOM SA - 2016-11-07 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
Budowanie strategii/koncepcji sprzedażowej - pozyskiwanie nowych klientów dla systemów ERP.
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Kraków (małopolskie)
- naliczanie płac,- rozliczanie składek ZUS,- sporządzanie raportów ZUS,- rozliczanie podatku VAT, sporządzanie deklaracji VAT-7,- sporządzanie sprawozdań GUS
Wielobranżowe Przedsiębiorstwo Komunalne sp. z o. o. Sieraków - 2016-11-14 - Sieraków (wielkopolskie)
Wykonywanie zabiegów z zakresu niekonwencjonalnych metod terapii dla poprawy samopoczucia osób, eliminowanie zaburzeń bioenergetycznych organizmu, wykonywanie zabiegów z zakresu relaksacji i refleksologii. Umowa o pracę na czas określony. Praca na dwie zmiany: 10;00-18:00, 14:00-22:00. Oferta dostępna sali C
kontakt przez PUP - 2017-03-06 - Wrocław (dolnośląskie)
Zadania: - projektowanie rozdzielnic nn, stacji transformatorowych, instalacji elektrycznych,- dobór aparatury dla prowadzonych projektów,- opracowanie dokumentacji technicznej,- udział w uruchomieniach instalacji elektrycznych i automatyki,- współpraca z działami produkcji i uruchomienia,- wprowadzanie poprawek do istniejących dokumentacji i projektów związanych z branżą automatyki oraz elektryczną
INOVA Centrum Innowacji Technicznych Sp. z o.o. - 2019-04-02 - Lubin (dolnośląskie)
utrzymywanie kontaktów biznesowych z partnerami firmy, kreślenie w programie Auto-Cad
"BHB Bertsch Holzbau" sp. z o.o. - 2016-06-16 - Nowy Sącz (małopolskie)
Dokonywanie transakcji w imieniu i na zlecenie klienta, bezpośredni konatkt z klientem francuskojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Łódź (łódzkie)
Wymagane 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku i w handlu, znajomość i j.niemieckiego w stopniu komunikatywnym. Mile widziane prawo jazdy kat. B. Osoba odpowiedzialna będzie za: obsługę klientów indywidualnych, badanie rynku, realizowanie planów sprzedażowych, pozyskiwanaie nowych klientów, negocjowanie umów i warunków handlowych, przyjmowanie i ewidencja zamówień, tworzenie ofert handlowych. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub osobisty.
SCG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-13 - Rybnik (śląskie)
pozyskiwanie, monitorowanie zleceń transpotrowych
WALDEMAR KOŚCIELSKI W & A - 2019-02-08 - Gościszewo (pomorskie)
Praca biurowa polegająca na doradztwie oraz sprzedaży produktów ubezpieczeniowych, praca stacjonarna.
MOJE CENTRUM FINANSOWE - Tomasz Kabała - 2018-08-09 - Wieluń (łódzkie)
praca na terenie całego kraju, samodzielne prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydatów na różne stanowiska czyli prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych, testów psychologicznych, zamieszczanie ogłoszeń rekrutacyjnych w Internecie i prasie, prowadzenie bazy danych CV, odpowiadanie zaadministrowanie zewnętrznej strony internetowej i wewnętrznej bazy rekrutacyjnej, współpraca z agencjami rekrutacyjnymi oraz agencjami pracy tymczasowej
THREEZONES Tomasz Duda - 2017-11-02 - Studzienice (śląskie)
Realizowanie zadań związanych z zarządzaniem ryzykiem braku zgodności, w tym: opracowywanie regulaminu funkcjonowania komórki ds. zgodności, identyfikacja ryzyka, monitorowanie na bieżąco zmian w zewnętrznych przepisach prawa, ocena ryzyka braku zgodności poprzez pomiar lub szacowanie tego ryzyka, projektowanie mechanizmów kontroli ryzyka braku zgodności, identyfikacja, pomiar i monitorowanie ryzyka braku zgodności, zapewnienie zgodności obowiązujących w Banku regulacji wewnętrznych z przepisami prawa, dbałość o ich spójność, współtworzenie oraz opiniowanie projektów procedur wewnętrznych dystrybucja przepisów do odpowiednich komórek Banku; Realizowanie zadań kontrolnych i sprawozdawczych poprzez: opracowywanie planów kontroli wewnętrznej krótko i długoterminowych, prowadzenie rejestrów kontroli wewnętrznych izewnętrznych, ustalanie przyczyn i skutków występującychnieprawidłowości i osób za nie odpowiedzialnych, wykonywanie pracanalitycznych (bieżąca analiza materiałów z przeprowadzonych kontroli,opracowywanie wniosków i ocen dotyczących wyników kontroli), ocenafunkcjonowania systemu kontroli wewnętrznej funkcjonalnej w Banku,sporządzanie okresowych sprawozdań z zakresu prowadzonej działalności, opiniowanie projektów regulaminów i procedur wewnętrznych Banku, współpraca z merytoryczną komórką Banku i zewnętrznymi organami kontroli, analiza protokołów z inspekcji dokonywanych poprzez nadzorcę oraz wydanych przez niego zaleceń, objęcie kontrolą wewnętrzną jakości i zakresu wykonania stwierdzonych nieprawidłowośći, przeprowadzenieczynnośći wyjaśniających w zakresie ryzyka braku zgodności i innych ryzyk, przeprowadzanie kontroli wewnętrznych planowych i doraźnych zgodnie z regulacjami. Koordynowanie spraw w zakresie rozpatrywania skarg, reklamacji i wniosków. Pełnienie funkcji ABI.
Bank Spółdzielczy w Szczekocinach - 2017-09-18 - Szczekociny (śląskie)
przestrzeganie instrukcji obsługi wózka widłowego i stanowiskowej, obsługa wózka, kontrola działania układów i zespołów wózka, zabezpieczenie wózka przed osobami postronnymi
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Trzebiszyn (opolskie)
sporządzanie dokumentacji dotyczącej sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-11-27 - Radom (mazowieckie)
Zakres zadań:•budowanie i utrzymywanie bardzo dobrych relacji z klientami •doradztwo produktowe•przygotowywanie ofert handlowych•realizacja założonych planów sprzedaży•współpraca z działem produkcji•przygotowanie raportów i sprawozdań realizacji sprzedażyPraca w godz. 10-18Oferujemy:•interesującą, pełną wyzwań pracę dającą możliwość sprawdzenia swoich umiejętności,•możliwość poszerzania kompetencji •stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęKontakt z pracodawcą: biuro (at) lustrex.pl lub 739-022-455
LUSTREX Sp. z o.o. - 2018-06-22 - Wrocław (dolnośląskie)
Re lokowanie pojazdów miedzy punktami obsługi klienta oraz pomoc managerom w pracy ( transport samochodów, tankowanie,mycie)
kontakt przez OHP - 2016-05-04 - Warszawa (mazowieckie)
Podstawowa obsługa biura handlowego,Wystawianie faktur,Obsługa klientów, Obsługa poczty elektronicznej i połączeń telefonicznych,Obsługa urządzeń biurowych,Tworzenie i obsługa dokumentacji. Godz. pracy 8-16. Kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 8-16.
EUROLEDLIGHTING SP. Z O.O. - 2017-08-23 - Redzikowo (pomorskie)
realizacja polityki marketingowej przedsiębiorstwa; przygotowywanie ofert oraz odpowiedzi na zapytania ofertowe; utrzymywanie kontaktów ze stałymi klientami oraz pozyskiwanie nowych; zawieranie umów z podwykonawcami i klientami; bieżący nadzór nad realizacja usługi; rozliczanie zrealizowanych imprez oraz usług; negocjowanie umów i warunków handlowych; reprezentowanie firmy w wydarzeniach branżowych
Przedsiębiorstwo Turystyczne "SZOT" Agnieszka Maria Zyzało - 2016-04-11 - Augustów (podlaskie)
Organizacja pracy agencji zatrudnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2017-08-01 - Łódź (łódzkie)
1.Opracowywanie i nadzór nad dokumentacją systemu zarządzania jakością, środowiskiem i bhp.2.Planowanie i organizacja przeglądów przez kierownictwo sytemu j.w.3.Planowanie oraz koordynacja przeprowadzania wewnętrznych audytów.4.Koordynowanie celów jakościowych, środowiskowych oraz bhp.
Fabryka Narzędzi Skrawających FENES S.A. - 2016-01-07 - Siedlce (mazowieckie)