SPECJALISTA DS.KSIĘGOWYCH Gdynia oferta pracy Przedsiębiorstwo Portowe "SIEĆ" Sp. z o.o.
![Największy wybór odzieży](/pracodawcy/banner-zakupy.avanti24.pl.png)
Stanowisko: SPECJALISTA DS.KSIĘGOWYCH
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: - prowadzenie kompleksowej ewidencji księgowej - dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych - wystawianie faktur sprzedaży usług - bierzące uzgadnianie kont i rejestrów, obrotów stanów magazynowych - prowadzenie ewidencji gospodarki magazynowej - rozliczanie inwentaryzacji - ewidencja i rozliczenie międzyokresowe kosztów - przygotowywanie danych do deklaracji podatkowych, sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzne oraz instytucji zewnętrznych - rozliczanie PFRON i sporządzanie obowiązujących deklaracji
Data publikacji: 2018-10-18
Lokalizacja: Gdynia (pomorskie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Portowe "SIEĆ" Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Rotterdamska 7, 81-337 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- prowadzenie kompleksowej ewidencji księgowej - dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych - wystawianie faktur sprzedaży usług - bierzące uzgadnianie kont i rejestrów, obrotów stanów magazynowych - prowadzenie ewidencji gospodarki magazynowej - rozliczanie inwentaryzacji - ewidencja i rozliczenie międzyokresowe kosztów - przygotowywanie danych do deklaracji podatkowych, sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzne oraz instytucji zewnętrznych - rozliczanie PFRON i sporządzanie obowiązujących deklaracji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS.KSIĘGOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdynia
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdynia
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdynia
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: księgowy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.11.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane 2-letnie doświadczenie zawodowe. Obsługa programów księgowych. Znajmość przepisów w zakresie ustawy o rachunkowości i prawa podatkowego.Mile widziana znajomość jezyka angielskiego.Praca w godzinach: 7.00-15.00.
Nazwa pracodawcy: Przedsiębiorstwo Portowe "SIEĆ" Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Adres pracodawcy:
Rotterdamska 7, 81-337 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, list motywacyjny.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdynia
Gmina pracodawcy: Gdynia
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdynia
Ulica pracodawcy: Rotterdamska
Numer budynku pracodawcy: 7
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 18.10.2018
Oferta pracy ważna do: 16.11.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 18.10.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 18.10.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Sprzedaż internetowa produktów firmy - takaniny, firany.
"POLONTEX" SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-03-21 - Częstochowa (śląskie)
Wymagania:- biegła znajomość języka ukraińskiego i polskiego;- znajomość zasad sporządzania dokumentacji związanej z pozwoleniami na pracę oraz oświadczeniami z urzędu pracy;- komunikatywność.Obowiązki:- sporządzanie całości dokumentacji związanej z legalizacją pobytu i pracy pracowników tymczasowych z Ukrainy;- zarządzanie podległym zespołem pracowników tymczasowych;- współpraca z klientami - rozwiązywanie problemów klient-pracownik.
AGENCJA PRACY EMPLOYER POLSKA - 2018-08-14 - Ziemnice (dolnośląskie)
Wg zawodu
BOGUSŁAW ŁOBODZIEC-USŁUGI DEKARSKIE CIESIELSKIE I BLACHARSKIE - 2017-03-07 - Guzów (lubuskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Siemiatycze (podlaskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Radom (mazowieckie)
Opiekunka dziecięca-staż POWER IV
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Września (wielkopolskie)
wg. umowy
kontakt przez PUP - 2016-11-29 - Radomsko (łódzkie)
wykształcenie średnie bądź wyższe, mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, organizacja pracy własnej, samodzielność, obsługa komputera, mile widziana znajomość języków obcych, czynne prawo jazdy kat B, wysoki stopień zaangażowania w wykonywane obowiązki.Zakres obowiązków: aktywne pozyskiwanie nowych klientów, tworzenie ofert handlowych, monitorowanie rynku.
Mech-Rol-Plast Sp.z o.o. - 2015-12-02 - Koźmin Wielkopolski (wielkopolskie)
Przygotowywanie scoringu finansowego na podstawie dostarczonych dokumentów; przygotowywanie aplikacji kredytowych dla potrzeb podjęcia decyzji kredytowej przez Department Ryzyka Kredytowego; przygotowanie dokumentów dla produktów i zabezpieczeń kredytowych; przygotowywanie raportów; wspieranie pozostałych członków zespołu w kompleksowej obsłudze procesu kredytowego, w tym obsługa produktów kredytowych w systemie ewidencyjno- operacyjnym Banku. Dostarczanie wysokiej jakości usług zgodnie z oczekiwaniami Klienta Zewnętrznego i Wewnętrznego; praca w zgodzie z wewnętrznymi zasadami i procedurami Organizacji; samodzielne i odpowiedzialne wykonywanie zleconych zadań; udział i wsparcie dla projektów specjalnych i procesowanie niestandardowych przypadków; realizacja zadań zleconych przez bezpośredniego przełożonego.
kontakt przez PUP - 2018-04-12 - Kraków (małopolskie)
obsługa kllienta, dobór okularów
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Piła (wielkopolskie)
w/g potrzeb
Przedsiębiorstwo Handlowo-Techniczne "SUPON" Sp. z o.o. Kielce - 2018-05-14 - Kielce (świętokrzyskie)
.
kontakt przez PUP - 2016-04-07 - Maków Mazowiecki (mazowieckie)
Specjalista do spraw rachunkowości
kontakt przez PUP - 2016-12-02 - Włoszczowa (świętokrzyskie)
organizacja sprzedaży w firmie, zbiór informacji, maksymalizacja sprzedaży, analiza rynku, kontakty z kontrahentami, praca od poniedziałku do piątku w godz. 09.00-17.00
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Janki (mazowieckie)
3.Podstawowe obowiązki:1)pełnienie funkcji zastępcy Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych;2)zapewnienie ochrony fizycznej informacji niejawnych, w tym stosowanie środków ochrony fizycznej w Zarządzie;3)prowadzenie szkoleń podstawowych i uzupełniających w zakresie ochrony informacji niejawnych;4)opracowanie oceny stanu ochrony informacji niejawnych w Zarządzie;5)prowadzenie postępowań wyjaśniających okoliczności naruszenia przepisów o ochronie informacji niejawnych;6)realizowanie zadań związanych z ochroną informacji niejawnych podczas wykonywania umów lub zadań przez przedsiębiorców:- prowadzenie wykazu umów i zadań związanych z dostępem do informacji niejawnych realizowanych przez przedsiębiorców na rzecz Zarządu,-udział w opracowywaniu umów i instrukcji bezpieczeństwa przemysłowegodotyczących zlecania przedsiębiorcy wykonania umów lub zadańzwiązanych z dostępem do informacji niejawnych,7) opiniowanie minimalnych wojskowych wymagań organizacyjno-użytkowych w zakresie bezpieczeństwa fizycznego pomieszczeń przeznaczonych do przetwarzania informacji niejawnych,
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2018-01-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Profesjonalna obsługa montażu opon przemysłowych
kontakt przez PUP - 2018-05-15 - Świętochłowice (śląskie)
obsługa klienta w lokalu gastronomicznym
TSS KUREK SPÓŁKA JAWNA - 2018-03-07 - Lubin (dolnośląskie)
Prace ogólonobudowlane. Własny dojazd do Redy
GABRA Sp. z o.o. - 2016-09-30 - Reda (pomorskie)
Programowanie. Miejsce pracy: Wrocław, ul. Kościuszki 29 (siedziba firmy) i według zleceń Pracodawcy.
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Wrocław (dolnośląskie)
wg. programu
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Roguszyn (mazowieckie)
Przyjmowanie i realizacja zamówień, przygotowywanie ofert handlowych i przetargów, budowanie nowych i rozwijanie już istniejących relacji z klientami, aktywna sprzedaż produktów laboratoryjnych. Wynagrodzenie od 2000 zł brutto do uzgodnienia.
DOROTA STAROSTA-PABIŚ FHU "DOR-CHEM" - 2017-03-02 - Kraków (małopolskie)
wg stanowiska
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "JONEX" Adam Jonczyk Sp. z .o.o. - 2016-05-27 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
tworzenie instrukcji obsługi, tworzenie kart katalogowych
ESTYMA ELECTRONICS SP. Z O.O. SP. KOMANDYTOWA - 2017-04-12 - Gajewo (warmińsko-mazurskie)
wyksz. wyższe, doświadczenie w branży turystycznej, znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego, umiejętności interpersonalne, komunikatywnośćmiejsce pracy: Kalisz
Centrum podróży i ubezpieczeń KIM - 2016-02-24 - Kalisz (wielkopolskie)
opracowywanie wniosków aplikacyjnych w ramach działań "miękkich" i "twardych" perspektywy finansowane 2014-2020
Unifund Sp.z o.o. - 2015-12-01 - Andrespol (łódzkie)
Pozyskiwanie klientów przez telefon, przeprowadzanie przez telefon rozmów z klientami.Miejsce pracy: Wrocław, ul. GrabiszyńskaKontakt kandydatów z pracodawcą: t.kostka (at) prestige.wroclaw.pl6 h pracy dziennie od poniedziałku do piątkuw godzinach 8-14, 9-15Sala C, B, D, E, F, G, H
Prestige Sp. z o.o. - 2017-10-13 - Wrocław (dolnośląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Warszawa (mazowieckie)
- pozyskiwanie nowych klientów i sprzedaż usług transportowych i spedycyjnych -prowadzenie analiz rynku pod względem potencjalnych możliwości rozwoju handlowego - współpraca z zespołem spedycji-przygotowywanie ofert handlowych i kompleksowa analiza potrzeb klientów - kształtowanie długotrwałych relacji biznesowych z klientami- planowanie działań sprzedażowych, ich wdrażanie oraz konsekwentna weryfikacja rezultatów- monitorowanie i analiza danych rynkowych, a także zmian i trendów dotyczących branży TSL.wymagania: wykształcenie średnie ogólnokształcące, skuteczne działanie, organizacja czasu pracy, komunikatywność, bardzo wysokie kompetencje interpersonalne i sprzedażowe, prawo jazdy kat. b, raportowanie wyników pracy, nastawienie na realizację celów sprzedażowych, doświadczenie w branży transportowej mile widzianePraca na okres próbny : 3 miesiące z możliwością przedłużenia
PAWBOL-LOGISTYKA ŁUCZAK-KUDZIA SPÓŁKA JAWNA - 2018-06-28 - Szczecin (zachodniopomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie średnie, preferowane wyższe, umiejętność: kreatywność, znajomość rynku Europy Wschodniej, mile widziane prawo jazdy kat. B, doświadczenie zawodowe: 2 lata na podobnym stanowisku, znajomość j. ukraińskiego, rosyjskiego w stopniu biegłym. Ogólny zakres obowiązków: uczestniczenie w obsłudze ogniwa , łańcucha dostaw towarów, prowadzenie i przygotowywanie informacji dotyczących procesów logistycznych, rynki Europy Wschodniej
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Lublin (lubelskie)
Docieplanie ścian i ościeżnic płytami styropianowymi, wykonywanie bonii i pilastrów elewacyjnych, nakładanie tynków elewacyjnych
Firma Produkcyjno - Handlowo - Usługowa "BUDGLIM" Stanisław Przybyło - 2016-11-25 - Gorlice (małopolskie)