SPECJALISTA DS.KONTROLI SOX Łódź oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS.KONTROLI SOX
Wynagrodzenie: od 4 500 PLN
Zakres obowiązków: - pomoc właścicielom procesów i kontroli w dokumentacji odpowiednich kontroli- okresowe przeglądy procesu- gromadzenie danych do wypełnienia list kontrolnych na koniec miesiąca- monitorowanie zgodności z nowym wymogiem szablonów MRC i EAE- wsparcie audytora- udział w audycie grupowym i ustawowym- terminowe składanie wniosków PBC- uczestnictwo i wspieranie szkoleń, zgodności dla właścicieli procesu i kontroli- wspieranie wdrażania nowych wymogów zgodności z przepisami w organizacji- monitorowanie rozwiązywania problemów zw.z niezgodnością SOX- budowanie wiedzy branżowej poprzez uczestnictwo w konferencjach i seminariach
Data publikacji: 2020-07-15
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- pomoc właścicielom procesów i kontroli w dokumentacji odpowiednich kontroli- okresowe przeglądy procesu- gromadzenie danych do wypełnienia list kontrolnych na koniec miesiąca- monitorowanie zgodności z nowym wymogiem szablonów MRC i EAE- wsparcie audytora- udział w audycie grupowym i ustawowym- terminowe składanie wniosków PBC- uczestnictwo i wspieranie szkoleń, zgodności dla właścicieli procesu i kontroli- wspieranie wdrażania nowych wymogów zgodności z przepisami w organizacji- monitorowanie rozwiązywania problemów zw.z niezgodnością SOX- budowanie wiedzy branżowej poprzez uczestnictwo w konferencjach i seminariach
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS.KONTROLI SOX
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 10
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1061
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: księgowy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała, praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.07.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), brak, kierunek: finanse, bankowość, rachunkowość
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wiedza US GAAP, wiedza praktyczna dot.kontroli wewnętrznej SOXznajomość języka angielskiego poziom biegłyznajomość języka ukraińskiego poziom biegłypredyspozycje do pracy w zespoleumiejętność zarządzaniazmainą, rozwiązywania problemów, zarządzania projektamiwiedza praktyczna z doskonalenia procesów
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
danePracodawcy_nip: 5260203837
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Milionowa 91, 93-121 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 10
Powiat pracodawcy: m. Łódź
danePracodawcy_kodPowiatu: 1061
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Łódź
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0957650
Ulica pracodawcy: Milionowa
Numer budynku pracodawcy: 91
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|331301
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 15.07.2020
Oferta pracy ważna do: 29.07.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 15.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 15.07.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?89e812260989444fcebc80c917b37065
Podobne oferty pracy
doradztwo, przygotowywanie aplikacji, rozliczenie projektu
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Łódź (łódzkie)
- koordynowanie efektywnego przepływu produktów niezbędnych do wykonania serwisu- koordynowanie finalnej dostawy do klienta- monitorowanie i raportowanie zwrotów- komunikowanie się z dostawcami i informowanie o ewentualnych przeszkodach w łańcuchu dostaw ( w szczególności z kontrahentami z terenu Francji)
kontakt przez PUP - 2020-04-20 - Łódź (łódzkie)
kontakt z klientami międzynarodowymi, sprzedaż towarów
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Zawiercie (śląskie)
Obsługa zamówień w programie sprzedażowym, kompletacja przesyłek, zarządzanie magazynem, telefoniczny kontakt z klientem. Wymagania: wykształcenie wyższe/średnie/zawodowe, podstawowy, obsługa komputera, komunikatywność.
MULTIGLOB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-03 - Szemud (pomorskie)
sortowanie puszek aluminiowych, układanie brykietu
RECAN ORGANIZACJA ODZYSKU S.A. - 2020-08-12 - Września (wielkopolskie)
Utrzymywanie relacji z klientami zagranicznymi, pozyskiwanie nowych klientów - przygotowywanie ofert handlowych, prowadzenie dokumentacji sprzedażowej - analiza skuteczności powierzonych zadań.
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Tarnów (małopolskie)
Pozyskiwanie klientów, analiza rynku i otoczenia konkurencyjnego, wdrażanie strategii marketingowych, kreowanie wizerunku firmy oraz jej produktów, wspieranie działu sprzedaży.
"INT. PRODUCTION JCS" Sp. Zo.o - 2016-02-15 - Barlinek (zachodniopomorskie)
Obsługa klientów zagranicznych, koordynowanie sprzedaży i prowdzenie korespondencji z klientami, negocjowanie warunków handlowych.
PPHU SZKŁO-LUX - 2016-02-08 - Puławy (lubelskie)
Planowanie, koordynowanie i optymalizacja procesów logistycznych. Współpraca z dostawcami/odbiorcami przedsiębiorstwa, a także z przewoźnikami i spedytorami. Monitorowanie i analizowanie wskaźników, parametrów oraz ocena ryzyka w łańcuchu dostaw. Wysokość wynagrodzenia do negocjacji (zależne od kompetencji).
FURMANEK TRADING Sp. j. - 2015-11-18 - Czosnów (mazowieckie)
W/g zawodu.
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ SP. Z O.O. - 2020-07-07 - Kielce (świętokrzyskie)
Staż w godzinach 7.45-15.45 w Gościnie.
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Świdwin (zachodniopomorskie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-04-25 - Warszawa (mazowieckie)
Zarządzanie budżetem marketingowym w celu wyboru najefektywniejszych działańSamodzielna realizacja zadań z zakresu PR, w tym m.in. tworzenie materiałów prasowych, kontakt z mediami oraz monitoring mediówMedia społecznościowe - pełna koordynacjaAktualizacja i rozbudowa strony www oraz landing pageNewslettery - przygotowanie, wysyłka i analiza
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Konin (wielkopolskie)
obsługa kadrowa pracowników z Ukrainyprowadzenie procesu rekrutacji
TERMA SP. z O.O. - 2018-06-20 - Czaple (pomorskie)
organizowanie dostaw materiałowych stosowanie do potrzeb, przewożenie towarów i osób
TEATR WIELKI IM. STANISŁAWA MONIUSZKI W POZNANIU - 2021-04-29 - Poznań (wielkopolskie)
j.w
HR SYSTEMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-24 - Warszawa (mazowieckie)
Zarządzanie i nadzorowanie Systemem Bezpieczeństwa Informacji, wdrażanie uaktualnień i utrzymanie dokumentacji Systemu oraz dokumentów z nią związanych, kontrola prawidłowości funkcjonowania systemu informacyjnego w Spółce; prowadzenie rejestrów i ewidencji wymaganych dokumentacją Systemu Bezpieczeństwa Informacji; godziny pracy: 7.00- 15.00
PLASMET CZECHOWICZ SPÓŁKA JAWNA - 2019-09-23 - Widzino (pomorskie)
Wykonywanie pomiarów środowiskowych ogólnych i środowiska pracy, praca przy komputerze, praca w laboratorium
Centrum Badań Środowiska Sorbchem Sp. z o.o. - 2016-11-04 - Ruda Śląska (śląskie)
- Obsługa klientów. Pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie kontaktów ze stałymi klientami.- Godziny pracy: 7:00-15:00
WĘGLIKI SPIEKANE "BAILDONIT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-01-29 - Katowice (śląskie)
Rozpisywanie zleceń produkcyjnych, zakładanie receptur produkcyjnych. Codzienna inwentaryzacja mięs, zamykanie zleceń produkcyjnych. Praca w godzinach 5-13, 13-21.
ZM Peklimar - 2017-01-18 - Umienino-Łubki (mazowieckie)
Praca biurowa polegająca na prowadzeniu negocjacji, koordynacji kontaktów firmy z klientami, sporządzaniu planów i terminów dostaw towarów. Kontrolowanie kosztów zakupu, negocjowanie cen towarów, przygotowywanie raportów oraz analiz. Poszukiwanie podwykonawców
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO HANDLOWE "RAJBUD" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-08-01 - Gdynia (pomorskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2020-02-20 - Świdnica (dolnośląskie)
- konserwacja sprzętu tnącego, gięcia i rozciągania,- kontrola i tłoczenie sprzętu,- konserwacja i naprawa ramion mechanicznych,- konserwacja oprzyrządowania i narzędzi kontrolnych,- naprawa, konserwacja i wymiana form
kontakt przez PUP - 2020-11-27 - Zabrze (śląskie)
Obsługa kontraktów z Ukrainą, prace administracyjno-biurowe
kontakt przez PUP - 2019-11-12 - Łódź (łódzkie)
przygotowanie wniosków o płatność,- monitoring i nadzór na przebiegiem realizacji projektu,- uczestnictwo w kontrolach projektów jednostek sprawujących nadzór nad realizacją projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej,- udział w opracowaniu wytycznych i procedur wewnętrznych niezbędnych do właściwej realizacji projektów,- przygotowanie wniosków o dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej,- gromadzenie, przechowywanie i archiwizacja dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami w Uczelni,- współpraca z jednostkami uczelni oraz partnerami uczelni w zakresie realizowanych działań projektowych,
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - Kraków (małopolskie)
prace księgowe w ogólnym zakresie z opcją przyuczenia do konkretnych zadań
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA LOKATORSKO-WŁASNOŚCIOWA IM. DR JANA WYŻYKOWSKIEGO - 2019-03-04 - Lubin (dolnośląskie)
-sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym- księgowanie faktur sprze=edaży i zakupów w rejestrach VAT, wyciągów bankowych, list płac, dokumentów magazynowych, różnic kursowych- uzgadnianie sald kont rozrachunkowych- prowadzenie ewidencji środków trwałych- rozliczanie delegacji służbowych i zaliczek pracowników- windykacja należności- rozlicanie produkcji, kalkulacja TKW- rozliczanie sklepu internetowego- sporządzanie raportów i analiz na arkuszu kalkulacyjnym MS Excel- fakturowanie- segregowanie i archiwizowanie dowodów księgowych- prowadzenie korespondencji z kontrahentami, urzędami
MEWA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa - 2018-09-07 - Biłgoraj (lubelskie)
Weryfikacja kosztów, nadzór nad stanem zleconych prac, sprawdzanie wykonanych napraw, zapewnienie odpowiedniego zapasu materiałów eksploatacyjnych i wyposażenia, weryfikacja wyposażenia samochodów. Wymagane: wykształcenie min. średnie, umiejętność współpracy w zespole oraz dobrej organizacji pracy, doświadczenie w pracy biurowej. Tel.: 512 001 700 Radosław Lemieszek. Adres e-mail: radoslaw.l (at) maszonski.com
MASZOŃSKI LOGISTIC SP. Z O. O. SP. K. - 2017-01-04 - Sulęcin (lubuskie)
doświadczenie pracy w dziale księgowości firmy prywatnej posiadającej wdrożony system elektronicznego obiegu dokumentów
Zakład Techniki Ochrony Środowiska FOLEKO Sp. z o.o. - 2019-01-30 - Świdnica (dolnośląskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:- udział w tworzeniu corocznych planów działalności spółki w zakresie funduszu wynagrodzeń planowanie budżetu: kosztów wynagrodzeń osobowych i bezosobowych, zatrudnienia, podwyżek itp.- sporządzanie planu zatrudnienia i wynagrodzeń w układzie rocznym, kwartalnym i miesięcznym, w rozbiciu na zespoły i stanowiska- prognozowanie, monitorowanie i rozliczanie realizacji planu kosztów wynagrodzeń, analizowanie wskaźnika wzrostu wynagrodzeń- prowadzenie ewidencji funduszu premii, rozliczanie funduszu premii- prowadzenie sprawozdawczości: właścicielskiej PKP PLK, GUS, PFRON- nadzór nad prawidłowością rozliczania czasu pracy w wybranych jednostkach organizacyjnych spółki.Oferujemy: pracę w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się firmie zatrudnienie na podstawie umowy o pracę możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych szeroki wachlarz świadczeń pozapłacowych: ubezpieczenia zdrowotne pakiety medyczne ulgi na przejazdy kolejowe do 99% karty multisport dofinansowanie do wczasów i wycieczekOsoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres: kariera (at) dolkom.pl
Dolnośląskie Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury Komunikacyjnej DOLKOM Sp. z o.o. - 2021-04-15 - Wrocław (dolnośląskie)