SPECJALISTA OCHRONY ŚRODOWISKA Ruda Śląska oferta pracy Centrum Badań Środowiska Sorbchem Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA OCHRONY ŚRODOWISKA
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Wykonywanie pomiarów środowiskowych ogólnych i środowiska pracy, praca przy komputerze, praca w laboratorium
Data publikacji: 2016-11-04
Lokalizacja: Ruda Śląska (śląskie)
Pracodawca: Centrum Badań Środowiska Sorbchem Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kokotek 4, 41-700 Ruda Śląska, powiat: m. Ruda Śląska, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykonywanie pomiarów środowiskowych ogólnych i środowiska pracy, praca przy komputerze, praca w laboratorium
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA OCHRONY ŚRODOWISKA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ruda Śląska
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Ruda Śląska
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ruda Śląska
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista ochrony środowiska
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), techniczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: PRAWO JAZDY KAT. B*
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Specjalista ochrony środowiska
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie: wyższe - ochrona środowiska lub techniczne. Języki obce mile widziane.
Nazwa pracodawcy: Centrum Badań Środowiska Sorbchem Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rudzie Śląskiej
Adres pracodawcy:
Ballestremów 16, 41-700 Ruda Śląska, powiat: m. Ruda Śląska, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie z PUP
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Ruda Śląska
Gmina pracodawcy: Ruda Śląska
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ruda Śląska
Ulica pracodawcy: Ballestremów
Numer budynku pracodawcy: 16
Profil działalności pracodawcy: Badania i analizy techniczne
Nazwisko osoby zgłaszającej: Arkadiusz Ciepliński
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rudzie Śląskiej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista ochrony środowiska
Data dodania oferty pracy: 04.11.2016
Oferta pracy ważna do: 03.12.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 04.11.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 04.11.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wystawianie dokumentów handlowych , przyjmowanie zamowień , organizacja wysylki , praca w systemach informatycznych
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
-sporządzanie list płac,-rozliczanie ZUS i US,PFRON,-wystawianie różnorodnych druków i zaświadczeń dot.zatrudnienia i wynagradzania pracowników,-przygotowywanie danych do sprawozdań GUS,-przygotowywanie danych do arkusza organizcji,SIO,planów finansowych itp.-inne czynności zlecone przez Dyrektora
Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 1 w Olsztynie - 2017-04-06 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie całokształtu zadań związanych ze sprawami pracowniczymi zgodnie z obowiązującymi przepisami, sporządzanie dokumentów z zakresu prawa pracy i spraw pracowniczych, prowadzenie akt osobowych i wszelkiej dokumentacji z tego wynikającej dla pracowników jednostki, prowadzenie spraw związanych z realizacją zadań i celów ZFŚS, ewidencjonowanie, rozliczanie i kontrolowanie czasu pracy pracowników, prowadzenie rejestru kart czasu pracy, zwolnień lekarskich, urlopów wypoczynkowych i okolicznościowych pracowników, załatwianie spraw emerytalno-rentowych pracowników, przygotowywanie dokumentacji do okresowych ocen kwalifikacyjnych pracowników, przygotowywanie dokumentacji do sporządzania obowiązkowej sprawozdawczości pracowniczej oraz informacji z zakresu zatrudnienia, dokładne wymagania dostępne są w ogłoszeniu na stronie www.dpsrokocin.mojbip.pl w zakładce "wolne etaty".
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W ROKOCINIE - 2018-03-19 - Rokocin (pomorskie)
Odbieranie telefonów od klientów w jęz. angielskim przez native speakera. Wymagania: jęz. angielski ojczystym językiem kandydata.Godziny pracy: od 08:00-0:00.
kontakt przez PUP - 2015-12-18 - Łódź (łódzkie)
nadzór i opieka nad sprzętem komputerowym, sieciowym i oprogramowaniem, administracja Windows Server 2003-2012, usługami katalogowymi Active Directory oraz programami zarządzającymi szkołą
Zespół Szkół Odzieżowych Fryzjerskich i Kosmetycznych nr 22 - 2017-08-04 - Warszawa (mazowieckie)
Realizacja zadań sprzedażowych, profesjonalna obsługa klienta, udzielanie porad w doborze produktu, bieżące prace związane z ekspozycja towaru, dbałość o salon zgodnie z polityka firmy, przyjmowanie dostaw, dyspozycyjność (zmianowy system pracy), umiejętność pracy w zespole, przestrzeganie standardów oraz procedur w salonie. Umowa na 2 lata, godziny pracy: 10.00- 18.00
Słupska Fabryka Obuwia NORD Meka Sztrajbel Spółka Jawna - 2018-04-09 - Włynkowo (pomorskie)
- Sprawdzanie, diagnostyka, naprawa, testowanie precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa oraz akcesoriów (między innymi: niwelatory, teodolity, tachimetry, odbiorniki GNSS, detektory i wykrawacze). Wypełnianie dokumentacji zgodnie z wymogami obowiązującego u pracodawcy systemu zarządzania jakością (system ERP). Konsultacje telefoniczne z klientami dotyczące napraw. - Wynagrodzenie: do uzgodnienia, na okresie próbnym 1850 zł brutto + premia. System wynagradzania: podstawa + premia zależna od marży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony i nieokreślony. Praca na pełny etat. - Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie zawodowe lub średnie techniczne lub wyższe techniczne (Elektronik lub Mechanik Precyzyjny lub Elektryk lub Energoelektronik lub Automatyk lub Informatyk lub Optyk lub Zegarmistrz). Mile widziane doświadczenie w pracy w serwisie urządzeń. Wymagana umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Windows i Office, poczta elektroniczna, instalacje oprogramowania na systemach mobilnych Windows, systemy ERP oraz CRM). Wymagana umiejętność szybkiego uczenie się oraz samo-dokształcenie. Wymagana umiejętność wykonywania precyzyjnych prac manualnych, diagnostyki urządzeń w zakresie mechaniki i elektroniki, samodzielnego rozwiązywanie problemów występujących w urządzeniach. Wymagana znajomość języków obcych: język angielski podstawowy z umiejętnością czytania dokumentacji technicznej. Wymagana gotowość do ciągłego podnoszenia kwalifikacji, świadomość odpowiedzialności jaką niosą ze sobą strojenia precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa. Kontakt WYŁĄCZNIE pocztowy (ul. Zimowa 39, 40-318 Katowice) lub e-mail: praca (at) geomatix.com.pl
GEOMATIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-21 - Katowice (śląskie)
kompleksowa obsługa procesu sprzedaży części samochodowych internet, kontakt telefoniczny/mailowy z klientem, aktualizowanie oferty produktowej sklepu internetowego
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Stojadła (mazowieckie)
Organizacja zagranicznych misji gospodarczych, wystąpień targowych, organizacja spotkań biznesowych (B2B), wyjazdy zagraniczne z polskimi przedsiębiorcami, tłumaczenia ofert handlowych.
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa klienta, kasy fiskalnej, przyjmowanie towaru do magazynu, naliczanie cen na fakturach zakupu, wykładanie towaru, składanie zamówień, wystawianie faktur VAT
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Osie (kujawsko-pomorskie)
Przygotowywanie ofert sprzedaniowych, pozyskiwanie nowych klientów, współpraca z klientem
WELET EUROPA Sp.Z.0.0. - 2016-12-12 - Maszewo (zachodniopomorskie)
specjalista ds. IT
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Świdnica (lubuskie)
prowadzenie spraw pracowniczych, dokumentacji kadrowej, zgłaszanie i wyrejestrowanie pracowników do ZUS, przygotowanie dokumentów do ZUS, Urzędu Skarbowego, deklaracje PIT, ZUS, PFRON
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Czermno-Kolonia (świętokrzyskie)
,
kontakt przez PUP - 2016-09-22 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Wykształcenie, doświadczenie: brak wymagań; umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów i prowadzenia rozmów telefonicznych; komunikatywność; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
ZAOPATRZENIE PLACÓWEK OŚWIATOWYCH-OPIEKUŃCZYCH "AXA" ANNA BOGDZIEWICZ - 2017-10-10 - Gliwice (śląskie)
utrzymanie długofalowych relacji z klientami oraz rozbudowa bazy klientów na powierzonym rynku; współpraca z technologami w zakresie wdrażania nowych rozwiązań dotyczących produktów; dbanie o dobry wizerunek firmy; doradztwo techniczne w zakresie sprzedawanych produktów; aktywny udział w tworzeniu strategii marketingowo - sprzedażowej i jej aktualizacja; przygotowanie i realizacja założeń budżetowych w zakresie działań marketingowych; tworzenie materiałów wizerunkowych i marketingowych oraz dbałość o ich aktualność i dostępność (strony www i optymalizacja tekstów do pozycjonowania); budowanie strategii komunikacji z klientem; prowadzenie działań w mediach społecznościowych; monitorowanie trendów branżowych w zakresie prowadzenia kampanii promocyjno-reklamowych i rekomendacja implementacji do prowadzonych działań firmy; współpraca z agencjami ; analityka internetowa; bieżące analizowanie efektów prowadzonych działań oraz sporządzanie raportów; raportowanie wyników sprzedaży
KMW INVEST SP. Z O.O. - 2016-06-15 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
pozyskiwanie klientów, techniki sprzedaży, zarządzanie bazą danych, obsługa klienta, sporządzanie i przygotowywanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-01-09 - Janówek (mazowieckie)
TELEFONICZNA OBSŁUGA AKTUALNYCH KLIENTÓW BANKU.
CALL CENTER POLAND SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-04-06 - Rzeszów (podkarpackie)
Obsługa sprzedaży internetowej
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Przyborów (małopolskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-03-30 - Zielona Góra (lubuskie)
Zakres obowiązków:Doradztwo techniczno-handlowe - przygotowywanie ofert, dobór urządzeń (zapewniamy przyuczenie do pracy na oferowanym stanowisku).Obsługa klientów w siedzibie firmy oraz w terenie (praca od poniedziałku do piątku, w godz. 9-17).Budowanie trwałych i dobrych relacji ze stałymi klientami firmy.Rodzaj umowy:Pierwsza umowa na okres próbny 3 miesiące (czas przyuczenia do zawodu), następnie umowa o pracę na czas określony
PHU "PRYMUS" Zygmunt Grygorczuk - 2017-03-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
budowanie długofalowych relacji z obecnymi klientami eksportowymi firmy,aktywne pozyskiwanie nowych klientów eksportowych,przygotowywanie ofert, negocjowanie cen oraz warunków handlowych,przygotowywanie umów oraz koordynacja ich realizacji,bieżąca obsługa klientów eksportowych,realizacja założonych planów sprzedażowych,analiza rynku i konkurencji.
"SOKPOL" Sp.z o.o. - 2016-02-05 - Myszków (śląskie)
prowadzenie biura, prowadzenie kadr, wydawanie faktur,wydawanie paragonów
P.P.H.U. "AGBO" Bogdan Nawrotek - 2016-04-22 - Dęblin (lubelskie)
Badania opinii publicznejWynagrodzenie - do uzgodnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2016-12-01 - Łódź (łódzkie)
Do zadań należeć będzie:- bieżąca weryfikacja dokumentów księgowych oraz ich ewidencja, - analiza kont księgowych,- sporządzanie deklaracji VAT,- prowadzenie ewidencji środków trwałych,- współpraca z instytucjami zewnętrznymi (bankami, firmy leasingowe, audytorzy),- współudział w opracowaniu instrukcji i procedur niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania obszaru finansowo-księgowego. Oferujemy:- umowę o pracę,- stabilne warunki zatrudnienia, możliwość podnoszenia kwalifikacji, - prywatną opiekę medyczną, bogaty pakiet socjalny i możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego dla pracownika oraz jego bliskich,- atrakcyjne warunki wynagradzania m. in. dodatek stażowy, nagrody jubileuszowe.
PALLMED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-15 - Osielsko (kujawsko-pomorskie)
sporządzanie kalkulacji i wycen w programie Excel w oparciu o cost breakdown (podział kosztów), sporządzanie kalkulacji ofertowych, opracowywanie ofert, sporzadzanie kalkulacji roboczych, analiza komunetacji oraz przygotowanie ofert, współpraca z innymi działami przy pozyskiwaniu kontrahentów oraz ich realizacji
KAMET S.A. - 2017-11-10 - Reńska Wieś (opolskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: -ROZWÓJ OPROGRAMOWANIA DLA SYSTEMÓW TELEKOMUNIKACYJNYCH LTE/5G. W SZCZEGÓLNOŚCI ZAKRES OBOWIĄZKÓW OBEJMUJE ANALIZĘ WYMAGAŃ DOTYCZĄCYCH OPROGRAMOWANIA, IMPLEMENTACJE I TESTOWANIE GOTOWEGO KODU, OPRACOWYWANIE DOKUMENTACJI ORAZ ANALIZĘ I KOREKTĘ BŁĘDÓW WYKRYTYCH W TRAKCIE TESTOWANIA OPROGRAMOWANIA. Kandydat musi posiadać wiedzę na temat siei telekomunikacyjnych, wiedzę na temat protokołów telekomunikacyjnych, ukończone szkole z zakresu GSM BSS, oraz GPRS PCU: 2 G Switching Core network Operation and Mainteinance, BASe Station Subsystem Integration, Ipso Platform, Wirless WCDMA CS Engineed,Godzina zakończenia pracy : 17:00Praca na czas określony : OD 16.01. 2017 - 15.01.2018
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Wrocław (dolnośląskie)
zarządzanie flotą pojazdów,rozliczanie i monitorowanie kierowców, kontakt z kontrahentami z Niemiec
Agencja Pracy Vector sp. z o.o. sp.komandytowa - 2017-06-07 - Czarne (pomorskie)
Jeśli chcesz: Mieć stały kontakt w ulubionym języku z krajami europejskimi, Uczestniczyć w szkoleniach doskonalących język obcy, Pracować w elastycznym wymiarze godzin, Zarabiać z miesiąca na miesiąc coraz więcej, Nie martwić się ile kosztować mnie będą dojazdy do pracy, Uprawiać systematycznie sport (biegi, grę w piłkę nożną, siatkówkę, fitness) w zorganizowanych grupach, Uczestniczyć w rozwoju innowacyjnej firmy będącej w czołówce producentów stolarki otworowej nie tylko w Polsce ale i Europie.Na co dzień Twoja praca będzie polegać na:Zdobywaniu i doskonaleniu wiedzy o takich produktach jak: okna, drzwi, rolety, bramy, produkowanych na najwyższej jakości komponentach (Aluplast, Salamander, Decco, Aliplast, Aluprof), Doskonaleniu wiedzy z zakresu wycen naszych produktów, Zdobywaniu nowych możliwości zbycia tych produktów.Masz szansę na:Zdobycie unikatowego zawodu w jednej z najsilniej rozwijających się branż na świecie, Stabilne zatrudnienie.Wymagania: Znasz język francuski na poziomie min. B2,Masz doświadczenie w pracy w międzynarodowym centrum outsourcingowym, ale męczą Cię praca na zmiany i te długie procedury,Masz zmysł przestrzenny, chcesz nadal się uczyć.Nie zwlekaj, już dzisiaj wyślij do nas swoje CV!To na Ciebie właśnie czekamy!* Średnie miesięczne zarobki po 6 miesiącach zatrudnienia wynoszą 4600 zł netto ( 6506 zł brutto)
EKO-OKNA S.A. - 2017-09-29 - Kornice (śląskie)
Poszukiwanie potencjalnych rynków zbytu, uzgodnianie zamówień i wykonawwstwo, tłumaczenie rozmów i tekstów z języka niemieckiego na język polski i odwrotnie.
KOSZALIŃSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO PRZEMYSŁU DRZEWNEGO SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-01-23 - Szczecinek (zachodniopomorskie)