SPECJALISTA DS.KONTAKTÓW Z PRACODAWCAMI/OPIEKUN PROJEKTU Kraków oferta pracy INSTYTUT ORGANIZACJI PRZEDSIĘBIORSTW I TECHNIK INFORMACYJNYCH "INBIT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS.KONTAKTÓW Z PRACODAWCAMI/OPIEKUN PROJEKTU
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: - Poszukiwanie wraz z uczestnikiem i samodzielnie miejsc stażu finansowanego ze środków UE lub miejsc pracy zgodnie z Indywidualnym Planem Działań (IPD), - Wsparcie uczestnika projektu na drodze do zatrudnienia, - Prowadzenie dokumentacji związanej z prowadzonymi formami wsparcia oraz monitoring staży i deklaracji zatrudnienia pracodawców, - Prowadzenie monitoringu obecności na stażach, - Rozliczanie zwrotów kosztów dojazdu, stypendiów stażowych.
Data publikacji: 2017-06-08
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: INSTYTUT ORGANIZACJI PRZEDSIĘBIORSTW I TECHNIK INFORMACYJNYCH "INBIT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Szlak 8a/5, 31-153 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Poszukiwanie wraz z uczestnikiem i samodzielnie miejsc stażu finansowanego ze środków UE lub miejsc pracy zgodnie z Indywidualnym Planem Działań (IPD), - Wsparcie uczestnika projektu na drodze do zatrudnienia, - Prowadzenie dokumentacji związanej z prowadzonymi formami wsparcia oraz monitoring staży i deklaracji zatrudnienia pracodawców, - Prowadzenie monitoringu obecności na stażach, - Rozliczanie zwrotów kosztów dojazdu, stypendiów stażowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
praca od poniedziałku do piątku w godz.: 08:00-16:00 lub 09:00-17:00; wynagrodzenie do uzgodnienia z pracodawcą; miejsce pracy: ul.Szlak, Kraków
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS.KONTAKTÓW Z PRACODAWCAMI/OPIEKUN PROJEKTU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kraków
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Kraków
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kraków
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.06.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: - wykształcenie wyższe , - Wiedza z zakresu rynku pracy, - Wysoka Komunikatywność, - Samodzielność w działaniu i praca nad wyznaczonymi celami, - Umiejętność pracy z dokumentami ( umowy, programy staży), - Zdolność analitycznego myślenia i średnia znajomość programu MS EXCEL i MS WORD. Mile widziane: - prawo jazdy kat.B, , dobra znajomość minimum jednego języka obcego. Mile widziane doświadczenie zawodowe związane z negocjacjami, sprzedażą, pośrednictwem pracy, prowadzeniem dokumentacji.
Nazwa pracodawcy:
INSTYTUT ORGANIZACJI PRZEDSIĘBIORSTW I TECHNIK INFORMACYJNYCH "INBIT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego
Adres pracodawcy:
Adama Mickiewicza, 70-385 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
kandydaci proszeni są o przesyłanie CV na adres e-mail pracodawcy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Szczecin
Gmina pracodawcy: Szczecin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Szczecin
Ulica pracodawcy: Adama Mickiewicza
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 08.06.2017
Oferta pracy ważna do: 06.07.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 08.06.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 08.06.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wydawanie posiłków wg zamówień klienta, utrzymania porządku i czystości w punkcie gastronomicznym
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Produkcji Usług i Handlu "Inter Solar" sp. z o.o. - 2017-03-07 - Łódź (łódzkie)
-prowadzenie ewidencji sprzętu i materiałów w KPP Oborniki i jednostkach podległych,-składanie zapotrzebowania na sprzęt i materiały z KWP w Poznaniu,-nadzór nad sprzętem transportowym, kierowanie pojazdów na przeglądy i naprawy,-prowadzenie postępowań szkodowych, -prowadzenie dokumentacji związanej z przeglądami, remontami oraz kontrolami okresowymi budynków służbowych,-piecza nad stanem technicznym urządzeń i systemów łączności i informatyki,-usuwanie wykrytych i zgłoszonych usterek sprzętu łączności i informatycznego-pełnienie funkcji lokalnego Inspektora Bezpieczeństwa Teleinformatycznego
Komenda Powiatowa Policji - 2016-11-15 - Oborniki (wielkopolskie)
Osoba zatrudniona na stanowisku specjalisty w Wojskowym Ośrodku Badawczo-Wdrożeniowym Służb Mundurowych odpowiedzialna będzie min. za: *współudział w projektowaniu konstrukcyjno-materiałowym Przedmiotów Umundurowania i Wyekwipowania (PUiW);* współudział w opracowywaniu Wojskowych Dokumentacji Techniczno-Technologicznych (WDTT) PUiW oraz ich kompletowanie i uaktualnianie;* wypracowywanie kryteriów oceny wyrobów gotowych;* dokonywanie oceny i potwierdzania zgodności zakładowych wzorów PUiW z zatwierdzonymi WDTT oraz wzorami PUiW; *dokonywanie aktualizacji zakładowych wzorów PUiW oraz wystawianie zaświadczeń o ich zgodności z obowiązującymi WDTT oraz wzorami PUiW; *prowadzenie ewidencji przechowywanych wzorów i dokumentacji techniczno-technologicznych PUiW;*udział w działalności normalizacyjnej.
31 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2017-08-08 - Łódź (łódzkie)
Opracowywanie i aktualizacja dokumentacji systemu zarządzania kryzysowego. Prowadzenie szkoleń, dokumentacji szkoleniowej i prezentacji dotyczącej systemu zarządzania kryzysowego. Czynności związane z działalnością operacyjną.
Wojskowe Centrum Kształcenia Medycznego Łódź (31 Wojskowy Oddział Gospodarczy) - 2018-04-23 - Zgierz (łódzkie)
- kompleksowa obsługa płacowa związana z naliczaniem wynagrodzeń, w szczególności z tytułu umów cywilno-prawnych- pełna obsługa programu Płatnik,- sporządzanie informacji i deklaracji PIT oraz przygotowywanie dokumentacji pracowników związanych z ustaleniem uprawnień emerytalno-rentowych,- przygotowywanie raportów i analiz zakresu wynagrodzeń
Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. J. i J. Śniadeckich w Bydgoszczy - 2017-08-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Utrzymanie i rozwój komunikacji w ramach organizacji za pomocą dostępnych technologii. Ściśle współpracuje z innymi działami, szczególnie z działem marketingu przy tworzeniu materiałów na użytek wewnętrzny. Komunikuje oraz prezentuje główne wydarzenia firmowe, jak i branżowe w ramach organizacji.
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Kraków (małopolskie)
Organizacja i rozwój sprzedaży, projektowanie wzornictwa przemysłowego
"TECH-PLAST" MAŁGORZATA BOCHIŃSKA - 2017-03-21 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
kierowanie samochodem do 3,5t , załadunek selektywnej zbiórki
GP-TRANS GRZEGORZ PISARSKI - 2016-12-22 - Fałkowice (małopolskie)
znajomość zagadnień i przepisów prawnych obejmujących obszar działania na wymienionym stanowisku specjalisty ds. inwestycji w zakresie odnawialnych źródeł energii, m.in.: znajomość przepisów ustawy Prawo budowlane, ustawy o zagospodarowaniu przestrzennym i zasad postępowania administracyjnego, przygotowanie wymaganej dokumentacji technicznej i formalno-prawnej oraz umów niezbędnych do realizacji inwestycji, kosztorysowanie robót budowlanych, koordynacja prac związanych z realizacją, wykonawstwem i rozliczeniem inwestycji, występowanie do specjalistycznych jednostek o wydanie wymaganych opinii, uzgodnień, pozwoleń
Komunalna Energetyka Cieplna "Komec" sp. z o.o. - 2016-01-22 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
dokonywanie zakupów materiałów i produktów, kontrola stanów materiałowych, negocjowanie warunków zakupów, śledzenie zużycia materiałów pod kątem zgodności z normą, dostosowywanie poziomu zapasów do potrzeb zakładu, rozliczanie czasu pracy kierowcy
Meprozet Kościan S.A. - 2017-10-23 - Kościan (wielkopolskie)
Monitorowanie zadłużeń i zobowiązań klientów. Nadzorowanie spłat zobowiązań Bezpośredni kontakt z klientem hiszpańskojęzycznym oraz portugalskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2017-06-30 - Łódź (łódzkie)
prowadzenie zajęć dydaktycznych, wychowawczych dla grupy 6-latków, opieka nad dziećmi
Niepubliczne Przedszkole Szkrabuś - 2018-01-23 - Gniezno (wielkopolskie)
przygotowywanie raportów (Urząd Marszałkowski, GUS, KOBIZE, REACH), prowadzenie dokumentacji w zakresie ochrony środowiska
Zakłady Chemiczne ANSER Sp. z o.o. - 2018-05-16 - Wiskitki (mazowieckie)
- Badanie, ocenianie i monitorowanie wdrożonych projektów, doradzanie klientowi zewnętrznemu i wewnętrznemu w języku angielskim w zakresie opracowania, implementacji, rozwoju i użytkowania systemów informatycznych, rozwiązywanie potencjalnych konfliktów i problemów związanych z implementacją projektu.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 5650 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na umowę o pracę na czas określony do roku. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00, 16:00-24:00, 24:00-8:00 + soboty, niedziele, święta - zgodnie z grafikiem. Wymagane wykształcenie wyższe informatyczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min 3 lata doświadczenia w branży IT. Wymagane uprawnienia: certyfikat ITIL, MCSA. Wymagane umiejętności: umiejętność zarządzania infrastrukturą IT, biegła znajomość pakietu Office, systemów UNIX, SQL. Wymagana biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-11-29 - Katowice (śląskie)
nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem sprzętu informatycznego; zabezpieczenie odpowiedniej ochrony przed utratą danych zapisanych na nośnikach elektronicznych; instalowanie i konserwacja sprzętu informatycznego; bieżące usuwanie awarii sprzętu informatycznego; aktualizacja strony internetowej i Biuletynu Informacji Publicznej; szkolenie i pomoc pracownikom w pracy na stanowiskach komputerowych; zapewnienie bezpieczeństwa informacji (administrowanie systemem i siecią komputerową; okresowa kontrola zgodności posiadanych licencji z oprogramowaniem na komputerach użytkowników oraz serwerach; dokonywanie audytu oprogramowania zainstalowanego w komputerach użytkowników;administrowanie programem antywirusowym
Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy - 2018-03-16 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Biegła znajomość przepisów w zakresie ustawy o rachunkowości jak i przepisów podatkowych, umiejętnośc i doświadczenie w sporządzaniu sprawozdań finansowych. Preferowana znajomość programu CDN XL
Zakłady Wyrobów Cukierniczych "MIŚ" Sp. z o.o - 2016-01-19 - Oborniki Śląskie (dolnośląskie)
Wprowadzanie i procesowanie informacji na temat pracowników zgodnie z globalnymi wytycznymi i standardami dla danego kraju, przygotowywanie dokumentacji dotyczącej zatrudnienia dla nowych pracowników, aktualizowanie i wprowadzanie nowych informacji do wewnętrznej bazy danych, przygotowywanie raportów płacowych, wsparcie działu personalnego firmy.
kontakt przez PUP - 2017-01-16 - Piła (wielkopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-28 - Warszawa (mazowieckie)
- Weryfikacja dokumentacji technicznej zlecenia (rysunków) z jego zestawieniem materiałowym. Sprawdzanie stanów magazynowych materiałów potrzebnych do realizacji zlecenia. Ścisła współpraca z Działem Konstrukcyjnym (konstruktorem wiodącym zlecenia) w zakresie dokonywania zmian materiałowych (m.in. gatunków materiałów, wymiarów, innych parametrów) w przypadku zasadniczych przeszkód w zakupie wymaganych materiałów okreśłonych w zestawieniu materiałów i dokumentacji.- Wynagrodzenie: 2400 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie średnie techniczne. Min. 5 lat doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku. Dobra znajomość rysunku technicznego. Materiałoznastwo. Dobry stan zdrowia. Dyspozycyjność. Znajomość topografii Śląska. Własny samochód. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (7:00-14:00) (32-259-21-00 w. 101) lub e-mail: zbuiand (at) zbuiand.com.pl
ZAKŁAD BUDOWY URZĄDZEŃ I APARATURY NAUKOWO - DOŚWIADCZALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-13 - Katowice (śląskie)
Sprzedaż artykułów spożywczo-przemysłowych.
Antur-Bis Anna Tur - 2018-01-31 - Bakałarzewo (podlaskie)
Kompleksowa obsługa klientów, pozyskiwanie nowych klientów jak też utrzymanie realcji z dotychczasowymi, aktywna sprzedaż produktów ubezpieczeniowych, dbanie o pozytywny wizerunek firmy, uczestnictwo w akcjach promocyjnych i marketingowych.
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Siedlce (mazowieckie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Świdnica (lubuskie)
realizowanie kampanii wychodzących dla klientów oraz aktywna sprzedaż telefonicnz produktów bankowych
PLUS BANK S.A. - 2016-03-04 - Poznań (wielkopolskie)
Obsługa klientów firmy, nadzorowanie umów z kontrahentami, prowadzenie korespondencji administracyjnej. Praca jednozmianowa w godz.: 8-16. Oferta dostępna w sali E, D. Kontakt z pracodawcą - wyłącznie mailowy: eureka (at) eureka.wroclaw.pl,
EUREKA Gleń Alicja - 2016-02-22 - Wrocław (dolnośląskie)
specjalista do spraw marketingu i handlu
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
Aktywne pozyskiwanie dodatkowych źródeł finansowania firmy; poszukiwanie sponsorów; poszukiwanie dotacji samorządowych; przygotowanie ofert i wniosków; kontakt mailowy i telefoniczny.
Fundacja Football Academy Group - 2016-11-29 - Opole (opolskie)
montowanie elementów i podzespołów z drewna i tworzyw drzewnych w wyroby gotowe, kompletowanie, pakowanie oraz magazynowanie elementów i podzespołów z drewna i tworzyw drewnianych
Progres Sp. z o.o. - 2016-05-10 - Dobiegniew (lubuskie)
Zakres obowiązków:- realizacja strategii sprzedaży poza granicami kraju,- pozyskiwanie nowych klientów i przygotowanie rekomendacji dla nowych kierunków ekspansji,- rozwój sprzedaży poprzez poszerzenie oferty u klientów o kolejne produkty i grupy produktowe,- realizacja planów sprzedażowych,- monitorowanie należności klientów oraz podejmowanie akcji korygujących.Oferujemy:- rozwój zawodowy w prężnie rozwijającej się firmie,- udział w targach branżowych.
MADAMA Sp. z o.o. - 2016-02-19 - Golczewo (zachodniopomorskie)
Jeśli chcesz: Mieć stały kontakt w ulubionym języku z krajami europejskimi, Uczestniczyć w szkoleniach doskonalących język obcy, Pracować w elastycznym wymiarze godzin, Zarabiać z miesiąca na miesiąc coraz więcej, Nie martwić się ile kosztować mnie będą dojazdy do pracy, Uprawiać systematycznie sport (biegi, grę w piłkę nożną, siatkówkę, fitness) w zorganizowanych grupach, Uczestniczyć w rozwoju innowacyjnej firmy będącej w czołówce producentów stolarki otworowej nie tylko w Polsce ale i Europie.Na co dzień Twoja praca będzie polegać na:Zdobywaniu i doskonaleniu wiedzy o takich produktach jak: okna, drzwi, rolety, bramy, produkowanych na najwyższej jakości komponentach (Aluplast, Salamander, Decco, Aliplast, Aluprof), Doskonaleniu wiedzy z zakresu wycen naszych produktów, Zdobywaniu nowych możliwości zbycia tych produktów.Masz szansę na:Zdobycie unikatowego zawodu w jednej z najsilniej rozwijających się branż na świecie, Stabilne zatrudnienie.Wymagania: Znasz język włoski na poziomie min. B2,Masz doświadczenie w pracy w międzynarodowym centrum outsourcingowym, ale męczą Cię praca na zmiany i te długie procedury,Masz zmysł przestrzenny, chcesz nadal się uczyć.Nie zwlekaj, już dzisiaj wyślij do nas swoje CV!To na Ciebie właśnie czekamy!
EKO-OKNA S.A. - 2017-09-15 - Kornice (śląskie)
zamówienia lusterek partii CKD;-zamówienia z SL Lighting dotyczące kończącego się projektu lamp (JC project);-zamówinia lamp partii CKD z serwis Hella Słowacji (HSKF,HSKS);-zarządzanie dostawcami lamp A/S i wysyłka statusu do Mobis RDC;-odpowiedzi na zapotrzebowanie z Mobis RDC dotyczące części A/S lamp.
SL Poland Sp z o.o. - 2016-02-12 - Żory (śląskie)