SPECJALISTA DS.AKUSTYKI Sławków oferta pracy MIEJSKI OŚRODEK KULTURY
Zapoznaj się z ofertą sklepu internetowego na wanny.
Stanowisko: SPECJALISTA DS.AKUSTYKI
Wynagrodzenie: od 3 300 PLN
Zakres obowiązków: Zakres obowiązków:· obsługa sprzętu akustycznego , audiowizualnego i oświetleniowego podczas imprezorganizowanych oraz współorganizowanych przez MOK,· dbanie o stan techniczny, dokonywanie konserwacji sprzętu akustycznego, audiowizualnegoi oświetleniowego oraz wykonywanie drobnych napraw nie wymagających uprawnieńzapewniających ciągłość pracy instytucji,· udział w przygotowywaniu planów zakupów i specyfikacji technicznych.
Data publikacji: 2019-12-05
Lokalizacja: Sławków (śląskie)
Pracodawca: MIEJSKI OŚRODEK KULTURY
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Młyńska 14, 41-260 Sławków, powiat: będziński, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres obowiązków:· obsługa sprzętu akustycznego , audiowizualnego i oświetleniowego podczas imprezorganizowanych oraz współorganizowanych przez MOK,· dbanie o stan techniczny, dokonywanie konserwacji sprzętu akustycznego, audiowizualnegoi oświetleniowego oraz wykonywanie drobnych napraw nie wymagających uprawnieńzapewniających ciągłość pracy instytucji,· udział w przygotowywaniu planów zakupów i specyfikacji technicznych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS.AKUSTYKI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sławków
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: będziński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Sławków
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: technik akustyk
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała, praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 2] : BRAK PRZECIWSKAZAŃ DO PRACY NA WYSOKOSCI[Umiejętność 1] : MILE WIDZIANE WYKSZTAŁCENIE MUZYCZNE
Nazwa pracodawcy: MIEJSKI OŚRODEK KULTURY
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie
Adres pracodawcy:
Młyńska 14, 41-260 Sławków, powiat: będziński, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: będziński
Gmina pracodawcy: Sławków
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Sławków
Ulica pracodawcy: Młyńska
Numer budynku pracodawcy: 14
Profil działalności pracodawcy: Działalność obiektów kulturalnych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik akustyk
Data dodania oferty pracy: 05.12.2019
Oferta pracy ważna do: 18.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 05.12.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 05.12.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?64ab183ea7e801bb3407a6d1ba6f68e4
Podobne oferty pracy
Kompletne rozliczanie wynagrodzeń (tworzenie listy płac, naliczanie wynagrodzeń, roczne rozliczenia pracownicze);Administrowanie dokumentacją pracowniczą i innymi dokumentami związanymi z obsługą płacową pracowników i zleceniobiorców;Nadzór nad prawidłowością prowadzenia ewidencji czasu pracy w trybie miesięcznym;Przygotowanie sprawozdań, zgłoszeń na potrzeby firmy oraz jednostek zewnętrznych;Raportowanie w zakresie wynagrodzeń.
SILVA Sp. z o.o. - 2020-10-28 - Mielec (podkarpackie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-11-23 - Warszawa (mazowieckie)
Rozwój oprogramowania platform technologicznych m.in. w takich obszarach: struktury danych, interfejs platform, przechowywanie w chmurze, narzędzia wspierające programistów, testy automatyzacji.
kontakt przez PUP - 2017-11-08 - Kraków (małopolskie)
Fizyczna ochrona obiektu oraz obsługa monitoringu Wymagania: niekaralność; odpowiedzialność; dyspozycyjność; umiejętność pracy zespołowej
kontakt przez OHP - 2019-04-15 - Gdańsk (pomorskie)
• PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTACJI DO PROJEKTÓW ZAGRANICZNYCH ZGODNIE Z WYMAGANIAMI NA TERENIE FRANCJI,• POMOC PRZY ORGANIZACJI WYJAZDÓW PRACOWNIKÓW DO FRANCJI – ZAKWATEROWANIA, SAMOCHODY ITP.,• TŁUMACZENIA POLSKO-FRANCUSKIE,• WSPARCIE W CODZIENNEJ PRACY OSOBĘ ODPOWIEDZIALNĄ ZA REKRUTACJĘ,• INNE ZADANIA ADMINISTRACYJNE POJAWIAJĄCE SIĘ W ZAKRESIE ADMINISTRACJI,
GLOBALE RESSOURCE HUMAINE - 2016-05-31 - Rzeszów (podkarpackie)
Czynny udział w procesie realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej. Wsparcie techniczno – logistyczne kierownika realizowanych projektów. Obsługa administracyjna projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego.
J&C Group Karolina Chadzypanagiotis - Jurkiewicz - 2018-01-04 - Lublin (lubelskie)
Główne obowiązki:- przeprowadzanie kontroli stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego, rozmieszczenia podręcznego sprzętu gaśniczego i agregatów w Oddziale, w celu zapewnienia zgodnej z obowiązującymi przepisami ochrony przeciwpożarowej;- udział w odbiorach technicznych nowobudowanych, przebudowanych, remontowanych obiektów, pomieszczeń i urządzeń, w celu zapewnienia stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego;- prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży pożarowych dla nowo przyjmowanych funkcjonariuszy i pracowników, w celu zapoznania z zasadami posługiwania się sprzętem gaśniczym i przestrzegania przepisów przeciwpożarowych;- udział w opracowaniu oraz uaktualnianiu planów ochrony przeciwpożarowej nadzorowanych obiektów, w celu zapewnienia bezpieczeństwa osób i ochrony mienia;- opracowanie analiz dotyczących stanu ochrony przeciwpożarowej w Oddziale, w celu przekazania Komendantowi Oddziału oraz do Komendy Głównej Straży Granicznej;- przeprowadzanie ćwiczebnych alarmów pożarowych z udziałem współdziałających jednostek Państwowej Straży Pożarnej, w celu praktycznego przećwiczenia wymaganych zachowań funkcjonariuszy i pracowników na wypadek zagrożenia pożarowego;- opracowanie projektów decyzji, wytycznych i instrukcji regulujących zagadnienia ochrony przeciwpożarowej, w celu dokonania wymaganych uregulowań prawnych w Oddziale.Warunki pracy:- warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: konieczność przeprowadzania niektórych czynności poza stałym miejscem pracy; praca w godzinach ustalonych z przełożonym na podstawie harmonogramu pracy;- miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe (telefon, fax, kserokopiarka); stanowisko pracy znajduje się na czwartym piętrze;- możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: tytuł zawodowy inżyniera pożarnictwa lub ukończone w Szkole Głównej Służby Pożarniczej studia wyższe w zakresie inżynierii bezpieczeństwa w specjalności inżynieria bezpieczeństwa pożarowego.Wymagania niezbędne:- znajomość przepisów przeciwpożarowych;- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego lub pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "POUFNE".Wymagania dodatkowe:- posiadanie uprawnień specjalisty ds. bhp;- posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy na stanowisku związanym z ochroną przeciwpożarową.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2019-09-04 - Racibórz (śląskie)
Ocena złożoności procesów i zatwierdzanie zależności językowych procesów, identyfikacja potrzeb szkoleń wstępnych w pracy (we współpracy z innymi menadżerami), zbieranie podstawowych danych i interpretacja danych, analiza wydajności podczas stopniowego wzrostu i planowanie działań naprawczych, zbieranie danych do sprawdzania poprawności SLA (Service Level Agreement - umowa o gwarantowanym poziomie świadczenia usług) oraz kluczowych wskaźników efektywności, prowadzenie skutecznych zamknięć procesów finansowych, zwiększenie wiarygodności sprawozdań finansowych, identyfikacja ryzyka i ograniczanie procesów i rozwiązań projektowych, tworzenie narzędzi do diagnostyki i analizy porównawczej, zapewnienie wsparcia w zakresie procesów operacyjnych oraz innych pilnych projektów, przyczynianie się do ciągłego doskonalenia poprzez przedstawianie pomysłów i stosowanie wszelkich uzgodnionych zmian w procesach
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Kraków (małopolskie)
Praca biurowa, rekrutacja do pracy za granicę ( Niemcy, Austria), umieszczanie ogłoszeń na internecie itp., opieka i utrzymywanie długoterminowych relacji z pracownikiem, prowadzenie dokumentacji administracyjno-biurowej.
HERZOG Sp.z o.o.- Oddział w Koszalinie - 2018-07-17 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Prowadzenie i zadzór nad budowami lub remontami: nawierzchni dróg, chodników, ścieżek rowerowych, placów, parkingów, modernizacja infrastruktury drogowej budownictwa mieszkaniowego wielorodzinnego i indywidualnego (posesje prywatne); sieci kanalizacji deszczowej, sanitarnej, wodociągowej, elektroenergetycznej - (budowa lub przebudowa linii energetycznej, oświetlenia ulicznego), teletechnicznej. Wymagania: wykształcenie średnie, uprawnienia budowlane, staż pracy 2 lata.
Zakład Usług Komunalnych Sp. zo.o. w Wejherowie - 2016-10-26 - Wejherowo (pomorskie)
wdrażanie na rynek nowości,budowanie strategii marketingowej
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Lublin (lubelskie)
Prowadzenie zajęć języka angielskiego w oddziale przedszkolnym oraz kl.I-VI szkoły podstawowej, wychowawstwo w kl.V
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Dubeninki (warmińsko-mazurskie)
- Opracowywanie scenariusza świateł poszczególnych spektakli. Obsługa sprzętu elektroakustycznego, oświetleniowego, rejestrującego i projekcyjnego podczas przedstawień, imprez i wynajmów organizowanych przez Operę Śląską oraz w czasie imprez wyjazdowych. Znajomość typów, modeli i charakterystyk urządzeń oświetlenia sceny, elementów nagłośnienia, projektorów i pulpitów sterujących. Umiejętność dokonywania podstawowych obliczeń (ciężar, wysokość, natężenie prądu).- Wynagrodzenie: 2100 - 3493,08 zł/brutto (1530 - 2500 zł netto). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w systemie równoważnym w godzinach: 8:00-22:00 + soboty, niedziele. Wymagania: wykształcenie min. średnie techniczne, mile widziane wyższe techniczne. Doświadczenie w pracy na w/w stanowisku lub podobnym. Uprawnienia elektryczne do 1 kV (SEP). Praca w zespole, odporność na stres, praca pod presją czasu, dyspozycyjność, wysoka kultura osobista. Znajomość j. angielskiego na poziomie komunikatywnym, znajomość nazewnictwa technicznego w mowie w stopniu: komunikatywnym, w piśmie w stopniu: komunikatywnym. Znajomość i obsługa programów do obróbki plików muzycznych i grafiki komputerowej, znajomość i obsługa cyfrowych konsol Allen&Health GLD-112, Yamaha 01V, ETC Congo, biegła obsługa cyfrowych systemów bezprzewodowych, znajomość programów Adobe , CS6, Pandora, Premiere. Kontakt telefoniczny (32-396-68-21) w godzinach: 7:00-15:00 lub e-mail: kadry (at) opera-slaska.pl
OPERA ŚLĄSKA - 2018-01-22 - Bytom (śląskie)
Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klientów m.in. poprzez rozwijanie współpracy, podtrzymywanie relacji, dbałość o właściwy przepływ informacji pomiędzy klientami, a odpowiednimi jednostkami organizacyjnymi firmy, raportowanie i obsługa dokumentów zgodnie z potrzebami kontraktu, proaktywność w przewidywaniu, przeciwdziałaniu i rozwiązywaniu problemów, pozyskiwanie nowych klientów, nadzór nad bieżącą obsługą zleceń spedycyjnych, doskonałe umiejętności planowania i organizacji pracy.
ERONTRANS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-06-16 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
POZYSKIWANIE PRACOWNIKÓW ZE WSCHODU, PRZEPROWADZANIE ROZMÓW REKRUTACYJNYCH, PUBLIKOWANIE OGŁOSZEŃ, ROZWIĄZYWANIE BIEŻĄCYCH PROBLEMÓW PRACOWNIKÓW.WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE OGÓLNOKSZTAŁCĄCE, BIEGŁA OBSŁUGA KOMPUTERA Z OBSŁUGĄ INTERNETU, ŁATWOŚĆ W NAWIĄZYWANIU KONTAKTÓW, BRAK PRZECIWWSKAZAŃ ZDROWOTNYCH, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA UKRAIŃSKIEGO I ROSYJSKIEGO W MOWIE I PIŚMIE NA POZIOMIE C1PRACA W GODZINACH: 08:00-16:00
GOLDMINE WORK CENTRE SP.Z.O.O - 2019-10-09 - Szczecin (zachodniopomorskie)
obsługa i kontakt bz klientami w języku niemieckim lub angielskim, realizacja celów sprzedażowych w dedykowanym kanale sprzedaży, monitorowanie i aktywna analiza danych rynkowych, poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów, budowanie i utrzymywanie stałych relacji z klientami, prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych, prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, sporządzanie raportów i sprawozdań; mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
ALCHEMIA S.A.ODDZIAŁ WALCOWNIA RUR ANDRZEJ - 2017-01-02 - Zawadzkie (opolskie)
- Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych partnerów w celu poszerzenia bazy danych dostawców w ramach branży produktów, w której specjalista działa. Tworzenie baz danych. Cykliczny kontakt z dostawcami w celu weryfikacji potencjału do współpracy handlowej. Tworzenie i prezentacja dokumentacji zakupu. Przeprowadzanie negocjacji z dostawcami. Dokonywanie analizy procesu zakupu w celu jego optymalizacji. Wprowadzanie i aktualizacja danych o dostawcach w systemie operacyjnym Selligent, poprzez wprowadzenie informacji ułatwiających dalszą współpracę z dostawcą. Uczestnictwa w konferencjach, prezentacjach firmy, targach branżowych w celu prezentacji klientom francuskiego konceptu biznesowego. Utrzymywanie i budowa relacji długoterminowych z dostawcami.- Znajomość języków obcych jest wymagana do kontaktu z klientem zagranicznym.- Wynagrodzenie: 2800 - 5000 zł/brutto + premia miesięczna. Praca na umowę o pracę. Pierwsza umowa na okres próbny 3 miesiące. Druga umowa na czas określony 1 rok. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:30-17:00 (w tym 30 minut przerwy na lunch). Wykształcenie BEZ znaczenia. Mile widziane doświadczenie zawodowe handlowe. Mile widziana samodzielność, systematyczność, umiejętność negocjacji, zdolności komunikacyjne. Wymagana znajomość języka angielskiego w stopniu B1 w mowie i piśmie. Wymagana znajomość języka niemieckiego w stopniu B2 w mowie i piśmie.- Kontakt telefoniczny (Tel. 533-368-052) w godzinach 8:30-17:00.- Kontakt e-mail: kdragosz (at) veoworldwide.com -> (przesłać CV)
AXIS SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-06-14 - Katowice (śląskie)
koordynowanie procesu sprzedaży produktu, realizacja założonych planów sprzedażowych, podejmowanie działań marketingowych w celu zwiększenia sprzedaży produktu
kontakt przez PUP - 2017-11-15 - Żyrardów (mazowieckie)
rekrutacja osób w Polsce, za granicą, redagowanie ogłoszeń, weryfikacja i selekcja aplikacji, prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych
EUROJOB GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-08-23 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
jw
Szpital Specjalistyczny "INFLANCKA" im. Krysi Niżyńskiej - "Zakurzonej" w Warszawie - 2018-09-10 - Warszawa (mazowieckie)
Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami, prowadzenie bazy klientów, ogólne prace biurowe
Warter Sp. Z o.o. - 2018-11-23 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Nadzór nad pracownikami obsługi. Tworzenie grafików dla dozorców. Wprowadzanie faktur do Gdańskiej Platformy Edukacyjnej. Nadzór nad stanem technicznym Szkoły. Dokonywanie zakupów. Inne prace związane z funkcjonowaniem placówki.
Szkoła Podstawowa Nr 49 im. ks. Bronisława Komorowskiego w Gdańsku - 2017-03-13 - Gdańsk (pomorskie)
j.w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-10-24 - Warszawa (mazowieckie)
zamawianie i organizowanie odbiorów zamówionych wyrobów
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCJI, HANDLU I USŁUG"JANEX'SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-10 - Norki (warmińsko-mazurskie)
- Zadania:1. sporządzanie, weryfikowanie i opiniowanie umów z kontrahentami,2. prowadzenie korespondencji w zakresie umów z kontrahentami,3. prowadzenie negocjacji warunków umownych,4. zarządzanie bazą danych oraz przygotowywanie raportów z zakresu sprawowanych obowiązków.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 2100 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe: prao, administracja. Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku. Dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office. Znajomość przepisów Kodeksu Cywilnego, Kodeksu Postępowania Administracyjnego. Umiejętność praktycznego zastosowania obowiązującego prawa. Zaangażowanie w wykonywanie powierzonych zadań. Umiejętność pracy w zespole, terminiwość, dyspozycyjność. Kontakt telefoniczny (665-660-409) lub e-mail: rekrutacja (at) famak.com.pl
FAMUR PEMUG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-29 - Katowice (śląskie)
przeprowadzanie diagnostyki oraz pomoc w naprawie samochodów
kontakt przez PUP - 2019-09-17 - Dołuje (zachodniopomorskie)
przyjmowanie towaru, wysyłka towaru, rozkładanie towaru.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "DARMA" M.BULANDRA SPÓŁKA JAWNA - 2018-03-05 - Gumna (śląskie)
Samodzielna naprawa i konserwacja maszyn produkcyjnych, rozwiązywanie bieżących problemów technicznych.
Dong-a Poland Spółka z o.o Środa Śląska - 2019-03-29 - Środa Śląska (dolnośląskie)
POZYSKIWANIE KLIENTÓW, ZBIERANIE ZAMÓWIEŃ, REALIZACJA INDYWIDUALNYCH CELÓW SPRZEDAŻOWYCH ORAZ DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH, OBSŁUGA KLIENTA, SPRZEDAŻ TOWARÓW, PROWADZENIE DOKUMENTACJI SPRZEDAŻOWEJ, WYSTAWIANIE FAKTUR, PRZYGOTOWYWANIE TOWARU DO WYSYŁEK, ODBIÓR WYROBÓW GOTOWYCH, SPRAWDZANIE JAKOŚCI I ILOŚCI Z FAKTURĄ
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
obsluga pras i gilotyn, prace transportowe, produkcja rynien i osprzętu dekarskiego
kontakt przez PUP - 2017-11-30 - Chróścice (opolskie)