SPECJALISTA DS.ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH Siekierczyn oferta pracy JASKOT Sp贸艂ka Jawna T. Jaskot, G. Jaskot
Zapoznaj si臋 z ofert膮 sklepu internetowego na baterie umywalkowe.
Stanowisko: SPECJALISTA DS.ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH
Wynagrodzenie: od 3聽500 do 4聽000 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: Obs艂uga sekretariatu, dbanie o pozytywny wizerunek firmy, a tak偶e zaopatrzenie biura, obs艂uga urz膮dze艅 biurowych i centrali telefonicznej, obs艂uga korespondencji przychodz膮cej i wychodz膮cej, tak偶e przesy艂ek kurierskich, komunikacja ze wszystkimi dzia艂ami firmy, dbanie o w艂a艣ciwy obieg dokument贸w i przep艂yw informacji wewn膮trz firmy, przygotowywanie sprawozda艅, raport贸w na potrzeby zarz膮du i kierownictwa, uzupe艂nianie baz danych, przygotowywanie um贸w oraz innych dokument贸w firmowych, planowanie i organizacja spotka艅, konferencji, szkole艅 itp., wykonywanie dora藕nych polece艅 prze艂o偶onych w zakresie administracyjnym.
Data publikacji: 2021-05-21
Lokalizacja: Siekierczyn (dolno艣l膮skie)
Pracodawca: JASKOT Sp贸艂ka Jawna T. Jaskot, G. Jaskot
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:59-818 Siekierczyn 267, powiat: luba艅ski, woj: dolno艣l膮skie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
Obs艂uga sekretariatu, dbanie o pozytywny wizerunek firmy, a tak偶e zaopatrzenie biura, obs艂uga urz膮dze艅 biurowych i centrali telefonicznej, obs艂uga korespondencji przychodz膮cej i wychodz膮cej, tak偶e przesy艂ek kurierskich, komunikacja ze wszystkimi dzia艂ami firmy, dbanie o w艂a艣ciwy obieg dokument贸w i przep艂yw informacji wewn膮trz firmy, przygotowywanie sprawozda艅, raport贸w na potrzeby zarz膮du i kierownictwa, uzupe艂nianie baz danych, przygotowywanie um贸w oraz innych dokument贸w firmowych, planowanie i organizacja spotka艅, konferencji, szkole艅 itp., wykonywanie dora藕nych polece艅 prze艂o偶onych w zakresie administracyjnym.
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na okres pr贸bny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 3聽500 do 4聽000 PLN
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS.ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Siekierczyn
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: dolno艣l膮skie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 02
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: luba艅ski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0210
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Siekierczyn
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Czy jest to praca sta艂a?: 1
Zaw贸d: pozostali pracownicy obs艂ugi biurowej
Dok艂adniejszy opis oferty pracy: praca sta艂a
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 3聽500 do 4聽000 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 24.05.2021
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko:
wy偶sze (w tym licencjat), techniczne, kierunek: rolnicze
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w: 艣rednie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_1: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydat贸w: Komputer - obs艂uga komputera
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
Wykszta艂cenie min. 艣rednie, dok艂adno艣膰, odpowiedzialno艣膰, umiej臋tno艣膰 pracy pod presj膮 czasu, do艣wiadczenie min 1 rok
Wymagania odno艣nie sta偶u pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 1
Nazwa pracodawcy: JASKOT Sp贸艂ka Jawna T. Jaskot, G. Jaskot
danePracodawcy_nip: 6131547446
danePracodawcy_regon: 020905205
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Lubaniu
Adres pracodawcy:
59-818 Siekierczyn 267, powiat: luba艅ski, woj: dolno艣l膮skie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV na adres firmy
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobi艣cie, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: dolno艣l膮skie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 02
Powiat pracodawcy: luba艅ski
danePracodawcy_kodPowiatu: 0210
Gmina pracodawcy: Siekierczyn
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Siekierczyn
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0192206
Numer budynku pracodawcy: 267
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Lubaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411090
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obs艂ugi biurowej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|111
Data dodania oferty pracy: 21.05.2021
Oferta pracy wa偶na do: 31.07.2021
Data udost臋pnienia oferty pracy: 21.05.2021
Data przyj臋cia oferty pracy: 21.05.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?031f5fc768f1c9e22ad6fa22907a1b6a
Podobne oferty pracy
Prowadzenie rachunk贸w klient贸w, bezpo艣redni kontakt z klientem hiszpa艅skoj臋zycznym.
kontakt przez PUP - 2016-12-29 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
- Aktywna sprzeda偶 produkt贸w firmy i realizacja plan贸w sprzeda偶owych. Nawi膮zywanie kontakt贸w z nowymi i potencjalnymi klientami oraz utrzymywanie wsp贸艂pracy z obecnymi kontrahentami. Prowadzenie korespondencji handlowej, ofertowania, kontraktacji, reklamacji, obs艂uga zam贸wie艅 i dostaw, monitoring nale偶no艣ci oraz analiza rynk贸w. Wsp贸艂organizowanie i udzia艂 w targach, spotkaniach i imprezach handlowych. Kreowanie i podtrzmywanie profesjonalnego wizerunku firmy.- Miejsce pracy: siedziba firmy Katowice oraz wyjazdy s艂u偶bowe r贸wnie偶 poza terenem Polski.- Godziny pracy: 7:00-15:00 lub 8:00-16:00 do ustalenia z pracodawc膮.
FABRYKI SPRZ臉TU I NARZ臉DZI G脫RNICZYCH GRUPA KAPITA艁OWA FASING SP脫艁KA AKCYJNA - 2021-05-24 - Katowice (艣l膮skie)
- Aktywne pozyskiwanie nowych klient贸w na rynkach arabskich (Algieria, Tunezja, Egipt). Administracja zam贸wie艅 klient贸w. Monitorowanie potrzeb klient贸w. Sporz膮dzanie ofert i kalkulacji.- Wynagrodzenie: 2100 z艂/brutto + prowizja. Praca na umow臋 o prac臋 na pocz膮tek na czas okre艣lony 3 lata. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00 + soboty, niedziele. Wymagane wykszta艂cenie min. 艣rednie. Wymagane min.1 rok udokumentowanego do艣wiadczenia w zakresie sprzeda偶y artyku艂贸w 偶ywno艣ciowych i nie偶ywno艣ciowych na rynkach arabskich. Wymagana bardzo dobra znajomo艣膰 procedur eksportowych. Wymagana bieg艂a znajomo艣膰 j臋zyka angielskiego oraz j臋zyka arabskiego w mowie i pi艣mie.
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Katowice (艣l膮skie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej pracownik贸w.
Kancelaria Ksi臋gowa Skarb贸wka - 2021-04-14 - I艂awa (warmi艅sko-mazurskie)
Obs艂uga klient贸w, pozyskiwanie nowych klient贸w, praca g艂贸wnie na stronach internetowych, rozliczanie dokument贸w, utrzymanie biura w nale偶ytym po偶膮dku.Program FP
kontakt przez PUP - 2021-04-28 - Brzesko (ma艂opolskie)
wykonywanie prac biurowych
kontakt przez PUP - 2019-01-25 - M艂awa (mazowieckie)
Kompletne rozliczanie wynagrodze艅, tworzenie listy p艂ac, naliczanie wynagrodze艅, roczne rozliczenia pracownicze, administrowanie dokumentacj膮 i innymi dokumentami zwi膮zanymi z obs艂ug膮 p艂acow膮 pracownik贸w i zleceniobiorc贸w, nadz贸r nad prawid艂owo艣ci膮 prowadzenia ewidencji czasu pracy w trybie miesi臋cznym, przygotowywanie sprawozda艅 na potrzeby firmy oraz jednostek zewn臋trznych, raportowanie w zakresie wynagrodze艅.
Zak艂ad Produkcyjno Handlowy "Wodex" Sp. z o. o. - 2020-05-18 - Stalowa Wola (podkarpackie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2021-04-22 - Gorz贸w Wielkopolski (lubuskie)
Zakres czynno艣ci na w/w stanowisku obejmowa膰 b臋dzie:1. komunikacj臋 marketingow膮 i public relations z otoczeniem firmy (media, partnerzy, klienci),2. zarz膮dzanie i rozw贸j profil贸w firmy w social media (tj. Facebook, Twitter, G +, LinkedIn, Instagram),3. budowanie pozytywnego wizerunku firmy oraz jej marek,4. copywriting (informacje prasowe, artyku艂y, wywiady, has艂a reklamowe, webwriting itp.),5. sta艂a wsp贸艂praca z partnerami, dziennikarzami, portalami bran偶owymi w zakresie promocji firmy i jej produkt贸w,6. opracowywanie nowych koncepcji oraz strategii promocyjnych i reklamowych firmy,7. udzia艂 w redagowaniu program贸w, wydawnictw premierowych i innych zwi膮zanych z dzia艂alno艣ci膮 firmy,8. opracowywanie i nadz贸r nad poprawno艣ci膮 j臋zykow膮 tekst贸w wy艣wietlanych podczas spektakli,9. wyst臋powanie w imieniu firmy i reprezentowanie instytucji na zewn膮trz.
Opera Nova w Bydgoszczy - 2017-06-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- dekratacja i ksi臋gowanie dokument贸w w systemie Symfonia- bie偶膮ca analiza i uzgadnianie kont- prowadzenie ewidencji i 艣rodk贸w trwa艂ych oraz innych sk艂adnik贸w maj膮tku- windykacja nale偶no艣ci- sprawozdawczo艣膰 GUS, PFRON- udzia艂 w sporz膮dzaniu informacji i sprawozda艅 finansowych- sporz膮dzanie rozlicze艅 podatkowych VAT- inne zadania o charakterze og贸lnym w tym zast臋powanie innych pracownik贸w
TEATR NOWY im. Kazimierza Dejmka - 2021-05-10 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
- sprzeda偶 asortymentu z zakresu ch艂odnictwa komercyjnego i klimatyzacji- obs艂uga klient贸w w siedzibie firmy plus spotkania u klient贸w- doradztwo techniczno-handlowe - przygotowywanie ofert, dob贸r urz膮dze艅- budowanie trwa艂ych i dobrych relacji ze sta艂ymi klientami firmy- aktywne pozyskiwanie nowych klient贸w z bran偶y ch艂odniczo-klimatyzacyjnej- odpowiedzialno艣膰 za realizacj臋 przydzielonego planu sprzeda偶yRodzaj umowy:Umowa o prac臋 na pe艂ny etat
PRZEDSI臉BIORSTWO HANDLOWO-US艁UGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK - 2019-12-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Diagnozowanie oraz usuwanie awarii instalacji elektrycznych w budynkach wielorodzinnych, uk艂adanie przewod贸w wraz z pod艂膮czeniem urz膮dze艅 elektrycznych.
Sp贸艂dzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-W艂asno艣ciowa - 2017-12-12 - Dzia艂dowo (warmi艅sko-mazurskie)
Obs艂ugiwanie klient贸w sta艂ych oraz pozyskiwanie nowych. Budowanie pozytywnych i d艂ugofalowych relacji z klientami. Kontakt telefoniczny z klientami w celu zbierania zam贸wie艅 sprzeda偶owych oraz przedstawiania oferty. Prace systemowe zwi膮zane z realizacj膮 zam贸wie艅. Raportowanie wynik贸w pracy
CRISPY NATURAL Sp. z o.o., Sp. k. - 2018-08-02 - Kalisz (wielkopolskie)
Prowadzenie bie偶膮cych spraw biurowych,Zarz膮dzanie obiegiem dokument贸w w firmie,Dzia艂ania marketingowe, Prowadzenie konta firmowego na portalach spo艂eczno艣ciowych: Facebook, LinkedIn, InstagramKontakt z dostawcami us艂ug zewn臋trznych,Tworzenie ofert, um贸w wsp贸艂pracy z Klientami,Prowadzenie kalendarza wydarze艅 i spotka艅 firmy,Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy.Praca na pe艂ny etat w systemie jednozmianowym w godzinach 8.00-16.00 od pon. do pt.Umowa o prac臋 na okres pr贸bny 3-mce z mo偶liwo艣ci膮 przed艂u偶enia.
HR Sigma Sp. z o.o. - 2021-04-30 - Bielsko-Bia艂a (艣l膮skie)
Wykonywanie prac budowlanych i instalacyjnych, obs艂uga maszyn budowlanych i prowadzenie pojazd贸w w ramach posiadanych uprawnie艅, przyjmowanie materia艂贸w, sprawdzanie zdolno艣ci dostawy i przygotowywanie dokumentacji magazynowej.
kontakt przez OHP - 2018-03-29 - Opole (opolskie)
G艂贸wne obowi膮zki:鈥ktywna sprzeda偶 produkt贸w i us艂ug finansowych鈥ealizowanie za艂o偶onych plan贸w sprzeda偶owych鈥ozyskiwanie nowych cz艂onk贸w Kasy鈥sp贸艂udzia艂 w organizowaniu dzia艂a艅 marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:-Zatrudnienie na podstawie umowy o prac臋 w pe艂nym wymiarze czasu pracy,-Liczne szkolenia podnosz膮ce kwalifikacje-Samodzielne i odpowiedzialne zadania
SP脫艁DZIELCZA KASA OSZCZ臉DNO艢CIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2018-01-12 - Lubin (dolno艣l膮skie)
specjalista ds. kosmetyki aut
ATJ24 Sp. z o.o. - 2016-02-22 - Pozna艅 (wielkopolskie)
G艂贸wne obowi膮zki:- aktywne poszukiwanie dofinansowania w ramach projekt贸w unijnych, rz膮dowych i innych zewn臋trznych 藕r贸de艂 finansowania,- przygotowanie kompleksowej dokumentacji aplikacyjnej zgodnie z wytycznymi i wymaganiami konkursowymi,- nadzorowanie dokumentacji finansowej projektu, rozliczanie wniosk贸w o p艂atno艣膰 (w tym o p艂atno艣膰 ko艅cow膮) sporz膮dzanie raport贸w i sprawozda艅,- terminowe prowadzenie udzielania zam贸wienia publicznego, w tym dokumentacji post臋powania zgodnie z prawem zam贸wie艅 publicznych,- prowadzenie zapyta艅 ofertowych do progu 130.000z艂 na podstawie regulaminu wewn臋trznego, prowadzenie post臋powa艅 zgodnie z ustaw膮 PZP oraz wytycznymi projektu,- udzia艂 w pracach komisji przetargowej,- opracowanie i przestrzeganie planu przetarg贸w w oparciu o zawarte umowy i terminy ich wyga艣ni臋cia,- prowadzenie rejestru post臋powa艅 oraz zawartych um贸w,- kontrola prawid艂owej obs艂ugi bie偶膮cych post臋powa艅,- terminowe sk艂adanie kompletnych ofert zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami,- wst臋pna selekcja zapyta艅 ofertowych.Oferujemy:- stabiln膮 prac臋 w jednostce administracji publicznej na podstawie umowy o prac臋,- wynagrodzenie i inne profity finansowe zawsze na czas,- ciekawe projekty oraz rozw贸j umiej臋tno艣ci poprzez wsp贸艂prac臋 z ekspertami w bran偶y,- mo偶liwo艣膰 podnoszenia kwalifikacji poprzez szkolenia,- dodatek za wieloletni膮 prac臋 od 5% do 30% wynagrodzenia zasadniczego oraz nagrody jubileuszowe,- dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. trzynastka,- dodatkowe profity pracownicze (np. karty podarunkowe, dofinansowanie do tzw. wczas贸w pod grusz膮, lub do wypoczynku dzieci i m艂odzie偶y),- praca w atrakcyjnej i dobrze skomunikowanej lokalizacji.
WOJEW脫DZKA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W BYDGOSZCZY - 2021-05-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- ofertowanie i prowadzenie sprzeda偶y drog膮 elektroniczn膮- wystawianie faktur i dokument贸w sprzeda偶owych- realizacja zam贸wie艅 i dostaw
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Krosno (podkarpackie)
- mi艂a i profesjonalna obs艂ug臋 klienta- doradztwo w kwestii z艂ota i srebra inwestycyjnego oraz wymiany walut- sprzeda偶 z艂otych i srebrnych inwestycyjnych monet oraz sztabek- operacje zwi膮zane z wymian膮 walut- skup z艂omu z艂ota i srebra- obs艂uga us艂ug p艂atno艣ci
Tavex Sp. z o.o. - 2019-11-08 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie spraw kadrowych pracownik贸w, obs艂uga sekretariatu
Pogotowie Opieku艅cze w Stoczku 艁ukowskim - 2016-06-22 - Stoczek 艁ukowski (lubelskie)
uk艂adanie wi膮zanek kwiatowych, tworzenie wie艅c贸w pogrzebowych
kontakt przez OHP - 2017-07-24 - Rybnik (艣l膮skie)
prace zwi膮zane z monta偶em nagrobk贸w
B艁YSKAL JANUSZ "GRANITY B艁YSKAL" - 2021-05-14 - Parcele 艁omskie (mazowieckie)
Zgodny ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-01-09 - Lublin (lubelskie)
- prowadzenie obs艂ugi kadrowo-p艂acowej pracownik贸w firmy- sporz膮dzanie sprawozda艅 do GUS- wysy艂anie meldunk贸w i wsp贸艂praca z ZUS oraz obs艂uga programu PLATNIK- sporz膮dzanie sprawozda艅, meldunk贸w kadrowo-p艂acowych dla zarz膮du firmy
kontakt przez PUP - 2020-02-26 - Krak贸w (ma艂opolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-27 - Warszawa (mazowieckie)
wg programu sta偶u
kontakt przez PUP - 2021-05-19 - Krak贸w (ma艂opolskie)
Elektromonter
Zak艂ad Instalacyjny Eltex 2 Jolanta Barwacz - 2019-04-04 - Tarn贸w (ma艂opolskie)
Ob艂suga klient贸w w Plusie i Cyfrowego Polsatu,Obs艂uga systemu raportowo - sprzeda偶owego sp贸艂ki,Wspieranie bie偶膮cych dzia艂a艅 sprzeda偶owych,Bie偶膮ca komunikacja z sieci膮 sprzeda偶y i firmami wsp贸艂pracuj膮cymi, Obs艂uga emailowych skrzynek interwencyjnych,Sporz膮dzanie analiz sprzeda偶owych,Aktualizacja danych w bazie.
STUDIO G.WIKTOR, B.BLAT S.C. - 2021-04-22 - Strzy偶贸w (podkarpackie)
Dekretacja i konfrontacja. Sporz膮dzanie sprawozda艅 finansowych, umiej臋tno艣膰 sporz膮dzania analiz. Praca w godzinach: 07.00-15.00.
Przedsi臋biorstwo handlowo-Us艂ugowe "WSP Opole" Sp. z o.o. - 2015-12-30 - Opole (opolskie)